Ten eerste is het leukquote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Levolution het volgende:
Mensen die een geforceerd druk sociaal leven opbouwen tijdens hun studie
Ja, want iedereen wil liever een baan omdat hij veel heeft genetwerkt tijdens de studie, dan op basis van je competenties.quote:Op zondag 4 september 2011 13:52 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ten eerste is het leuk
Ten tweede is netwerken altijd handig
Ten derde wil je na je studie direct een mooie baan
Samenvattend: Het is meerom mijn bezigheden als
te kwalificeren.
Je wilt gewoon een mooie baan hebben en ook nog een boel kunnen zuipen en lol maken. Prima om beide te combineren. Iets met het nuttige en het aangename.quote:Op zondag 4 september 2011 13:55 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja, want iedereen wil liever een baan omdat hij veel heeft genetwerkt tijdens de studie, dan op basis van je competenties.
Om (potentiële) competenties verder te kunnen ontwikkelen, moet je wel de kans krijgen om mooie activiteiten uit te voeren. Om deze kansen te kunnen krijgen, is het inderdaad verstandig en gezellig om informeel elkaar te ontmoeten bij een biertje.quote:Op zondag 4 september 2011 13:55 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja, want iedereen wil liever een baan omdat hij veel heeft genetwerkt tijdens de studie, dan op basis van je competenties.
Ik ben principieel tegen het idee van vernederende ontgroeningen. Een persoon mag hiërarchisch (functioneel) boven mij staan, maar hij heeft niet het recht om mij zo onfatsoenlijk te behandelen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:04 schreef gers het volgende:
TS is zo'n type dat zich perrse moet laten ontgroenen om vrienden te maken
Verklaar je nader. Verklaar waarom jij mijn internetwezen als idioot ervaart.quote:Op zondag 4 september 2011 14:03 schreef Zolder het volgende:
Wat is de ts toch een idioot. Aan zijn manier van typen kan ik me al precies een voorstelling van hem maken.
Omdat het niet gaat om het halen van een voldoende, maar het om verkrijgen van een mooie functie.quote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef Seam het volgende:
Europees Recht een studie noemen. Man als je die essays schrijft tijdens de borrels scoor je nog een voldoende, dus waar doe je moeilijk over
Want bij iedere essay die je schrijft is het een vereiste om een negen te halen, wil je een mooie functie krijgenquote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat om het halen van een voldoende, maar het om verkrijgen van een mooie functie.
Je vindt netwerken handig, maar je vindt het niet nodig jezelf te ontwikkelen?quote:Op zondag 4 september 2011 13:52 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ten eerste is het leuk
Ten tweede is netwerken altijd handig
Ten derde wil je na je studie direct een mooie baan
Samenvattend: Het is meerom mijn bezigheden als
te kwalificeren.
maar je bent dus wel ontgroend/kmt ?quote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen het idee van vernederende ontgroeningen. Een persoon mag hiërarchisch (functioneel) boven mij staan, maar hij heeft niet het recht om mij zo onfatsoenlijk te behandelen.
Ik denk het laatste.quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Ijsbergvla het volgende:
De vraag die vooral in mij opkomt: worden hier grootse ambities nagejaagd door iemand die weet wat zij wil? Of zijn het krampachtige pogingen van een wereldvreemd persoon die wil voldoen aan een bepaald clichébeeld?
Waar heb je het over? Ik moet in een essay een beleidsplan uiteen zetten.quote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Want bij iedere essay die je schrijft is het een vereiste om een negen te halen, wil je een mooie functie krijgen
Nooit: dat is toch wel duidelijk lijkt mij (uit mijn opvatting over ontgroening).quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Ijsbergvla het volgende:
De vraag die vooral in mij opkomt: worden hier grootse ambities nagejaagd door iemand die weet wat zij wil? Of zijn het krampachtige pogingen van een wereldvreemd persoon die wil voldoen aan een bepaald clichébeeld?
misschien is TS wel een prontig hertjequote:
TSquote:geregisteerd op zondag 28 augustus 2011 @ 05:54
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |