Kom maar dan pas ik hem wel aan!quote:Op maandag 5 september 2011 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, een nieuw topic!De lijst in de OP mag ook wel eens opgeschoond worden
Oh, niets van aantrekken, gebeurt regelmatigquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:42 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb net een tweede registratiekaart in de post gehad. Ik snap het niet meer.
Hahaha okay. Ik dacht dat het misschien vanwege mijn masterinschrijving was, maar het was weer een bachelorkaart.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, niets van aantrekken, gebeurt regelmatig
Ik kan de post niet meer editen dus dat moet de mod van dit draadje doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef Femke3112 het volgende:
Ik wil ook in t lijstje
Femke3112 - Duitse taal en cultuur - 1ejaars
dat dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:50 schreef Dwyn het volgende:
Net de nieuwe studentenkaart gekregen. Vond die andere leuker.
Hoe krijg je het voor elkaar je studentenkaart te breken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef BGTes het volgende:
Ik wil die nieuwemijn oude is gebroken
![]()
Maar hoe vaak ik ook mijn contactadres wijzig, ze blijven dat soort zaken naar mijn ouders sturen..
Tja.. Gewoon op iets gaan zitten en dat die kaart er dan tussen zit denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar je studentenkaart te breken?
Wat leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Na lang wachten tot iemand het topic weer omhoog zou schoppen doe ik het nu zelf maar
Nog niet eerder hier gepost! Ik studeer Amerikanistiek, eerstejaarsNu flink aan het stressen om die laatste studiepunten nog binnen te slepen.
Oepsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:58 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Jup. Komende weken álle vakken van periode 3 herkansen, plus de gewone tentamens van periode 4
Ik weet niet of je het gezien hebt, maar iemand bood op de FB pagina een bijlesuurtje aan, misschien dat je daar bij kan zitten?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:40 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Dat wordt flink leren dan! Maar troost je; je hebt minder herkansingen dan ik, haha. Nou ja, het zal allemaal wel goedkomen. Alleen EON haal ik denk ik niet. Doe er alle moeite voor maar ik snap er gewoon geen hol van.
hoeveel jaar heb je over je bachelor gedaan? regulier of langer? Je Pre-master kan je +1 zijn als je je bachelor in regulier tijd hebt voldaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb afgelopen studiejaar mijn bachelor gehaald en ik twijfel er nu over om misschien een pre-master te volgen van een andere opleiding. Dit vanwege het feit dat ik niet heel erg tevreden ben over het niveau van de opleiding. Alleen vind ik het erg vaag of ik hier nou een studie boete voor ga krijgen en/of dat ik hoger instellingsgeld aan de universiteit betaal...
Iemand hier die weet hoe dat nou precies zit?
3 jaar +1 jaar een andere studie. Blijft balen dat ik toen nog niet doorhad wat van consequenties het zou hebben...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
hoeveel jaar heb je over je bachelor gedaan? regulier of langer? Je Pre-master kan je +1 zijn als je je bachelor in regulier tijd hebt voldaan.
Om wie gaat het?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:32 schreef Woezle het volgende:
Uhu
Vorige week hebben ze eindelijk haar naambordje verwijderd, maar ik geloof dat ze online nog steeds in de docentenlijst staat. Dikke faal.
^^ wel makkelijker als je reisurgentie hebtquote:
Volgens mij alleen doordeweeks ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:03 schreef laares het volgende:
Een behoorlijke kick in dit topic, maar weet toevallig iemand of de copyshop in TvA op zaterdag geopend is? Op de site staat alleen van 9 tot 5, maar de dagen dat hij open is zijn niet vermeld. Ik neem aan dat het alleen doordeweeks is, maar wie weet
Het heet trouwens sinds afgelopen week nu Radboud sportcentrum ipv USCquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
3 jaar geleden was het allemaal prima, gewoon een beetje aftasten wat werkt. Begin van het collegejaar sowieso nooit serieus nemen, want mensen vallen snel weer terug in slechte gewoontes.... Ook voor de lessen leer je snel wanneer wat online komt zodat je al snel je vaste uurtjes in kunt boeken. Oh, wat mis ik het USC in Nimma....... Sporthemel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |