abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111773459
Dat wordt flink leren dan! Maar troost je; je hebt minder herkansingen dan ik, haha. Nou ja, het zal allemaal wel goedkomen. Alleen EON haal ik denk ik niet. Doe er alle moeite voor maar ik snap er gewoon geen hol van.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:44:35 #52
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_111864737
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 09:40 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Dat wordt flink leren dan! Maar troost je; je hebt minder herkansingen dan ik, haha. Nou ja, het zal allemaal wel goedkomen. Alleen EON haal ik denk ik niet. Doe er alle moeite voor maar ik snap er gewoon geen hol van.
Ik weet niet of je het gezien hebt, maar iemand bood op de FB pagina een bijlesuurtje aan, misschien dat je daar bij kan zitten?
En anders kun je altijd mij poken :Y EON en Syntax zijn de twee vakken waar ik verrassend goed in ben :9
My hovercraft is full of eel.
pi_111887105
EON ga ik dit weekend weer opnieuw aan beginnen, want ik snap het eerste blok al niet. Als blijkt dat ik daar enigszins doorheen kan komen, ga ik wel eens rondvragen voor bijlessen haha. Ik had het bericht idd gezien :)
pi_112436549
Bah, deze laatste weken vallen me echt zwaar :'( Wilde vandaag 't essay over Jane Eyre afkrijgen, en ik vind niet eens de juiste artikelen! Ik loop steeds meer achter, terwijl ik juist steeds meer studeer. Bah..
  maandag 4 juni 2012 @ 22:29:39 #55
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_112450859
Ja deze periode is echt veeeel drukker dan de vorige 3. Ik ben vandaag ook begonnen, potdikkie een week van te voren :9 Al moet ik nog wel aan de American Studies essays beginnen..
pi_112454306
Jane Eyre, wat een hel :') ;(
Ja doei.
pi_112462583
Ik vind Jane Eyre serieus een geweldig boek.. Zoveel beter dan het gezeur in Pride and Prejudice!
Maar een essay erover schrijven, pff.. Ik heb genoeg punten die ik erin kan verwerken, maar ik kan geen artikelen vinden die mijn standpunten onderbouwen :{

@ BGTes: Ik hoop dat ik vandaag Jane Eyre essay afkrijg, en dan ga ik ook aan IAS beginnen ja! Ik moet ze allebei nog, die van periode 3 en van periode 4.. :'(
pi_115435488
Ik heb afgelopen studiejaar mijn bachelor gehaald en ik twijfel er nu over om misschien een pre-master te volgen van een andere opleiding. Dit vanwege het feit dat ik niet heel erg tevreden ben over het niveau van de opleiding. Alleen vind ik het erg vaag of ik hier nou een studie boete voor ga krijgen en/of dat ik hoger instellingsgeld aan de universiteit betaal...

Iemand hier die weet hoe dat nou precies zit?
Patat Friet
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:19:00 #59
381952 Crisisstudent
Is Napster still a thing?
pi_115461482
Eerstejaars Natuur- en Sterrenkunde meldt.
pi_115823439
@ Ganzenherder: Bij mijn weten moet je die boete gewoon betalen dan, maakt niks uit of je een nieuwe opleiding gaat doen of niet. Maar het kan goed zijn dat ik het mis heb, want ik snap er ook niks meer van. Die regeltjes worden zo vaak veranderd :{ Mail anders eens naar de studieadviseur van je opleiding? Die mensen zouden het in principe moeten weten.

@ Crisisstudent: Welcome!
pi_115828364
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb afgelopen studiejaar mijn bachelor gehaald en ik twijfel er nu over om misschien een pre-master te volgen van een andere opleiding. Dit vanwege het feit dat ik niet heel erg tevreden ben over het niveau van de opleiding. Alleen vind ik het erg vaag of ik hier nou een studie boete voor ga krijgen en/of dat ik hoger instellingsgeld aan de universiteit betaal...

Iemand hier die weet hoe dat nou precies zit?
hoeveel jaar heb je over je bachelor gedaan? regulier of langer? Je Pre-master kan je +1 zijn als je je bachelor in regulier tijd hebt voldaan :).
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_115832320
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Californium het volgende:

[..]

hoeveel jaar heb je over je bachelor gedaan? regulier of langer? Je Pre-master kan je +1 zijn als je je bachelor in regulier tijd hebt voldaan :).
3 jaar +1 jaar een andere studie. Blijft balen dat ik toen nog niet doorhad wat van consequenties het zou hebben...

Heb inmiddels al gekozen om gewoon een master van mijn eigen opleiding te gaan doen en daarna verder te kijken...
Patat Friet
  donderdag 23 augustus 2012 @ 21:36:40 #63
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115925986
Waren er nog mensen van hier in de UB, afgelopen maandagmiddag? Ik was daar lekker aan het studeren voor mijn herkansing toen ineens een lamp naar beneden kwam. Je weet wel, die mega lampen met een diameter van meer dan 2 meter. Kwam op 2 tafels terecht. De 2 die daar zaten waren toevallig en gelukkig even weg, dus er waren geen gewonden of erger.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115958507
Eerstejaars wiskunde voegt zich ook bij jullie.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_118465302
Ohja, Marleen, weet je nog dat ik zei dat ik meetkunde leuk vond? Wil ik graag op terugkomen.
pi_118465328
Halen we trouwens nog een volgend deel voor ik mn bachelor haal?
pi_118465442
Vast niet _O-
Ja doei.
pi_118472744
Weet iemand wat er precies gebeurd is op het bospaadje achter de spinozagebouwen?

Ik neem aan dat er iemand is overleden maar weet het eigenlijk niet...
Patat Friet
pi_118473244
Ik liep daar toevallig gisteren voor het eerst en zag het ook! Vroeg het me ook al af. Aparte plek wel..
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_118474092
Was het niet een herdenking? Heb wel iets meegekregen van twee studenten waar iets mee was gebeurd.
pi_118474914
Dat is alweer een tijdje geleden.

Weet wel dat een van de docenten van Engelse Taal en Cultuur onlangs is overleden... -O- ;(

http://www.ru.nl/engels/@869193/pagina/
Ja doei.
pi_122878374
Uhu :(

Vorige week hebben ze eindelijk haar naambordje verwijderd, maar ik geloof dat ze online nog steeds in de docentenlijst staat. Dikke faal.
pi_122892380
De RU-website is sowieso één grote faal. Veel onoverzichtelijker en outdated kun je het niet maken geloof ik...
pi_123552696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:32 schreef Woezle het volgende:
Uhu :(

Vorige week hebben ze eindelijk haar naambordje verwijderd, maar ik geloof dat ze online nog steeds in de docentenlijst staat. Dikke faal.
Om wie gaat het?
  zondag 3 maart 2013 @ 01:14:44 #75
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_123559677
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Om wie gaat het?
Monique van der Haagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo