Ik weet niet of je het gezien hebt, maar iemand bood op de FB pagina een bijlesuurtje aan, misschien dat je daar bij kan zitten?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:40 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Dat wordt flink leren dan! Maar troost je; je hebt minder herkansingen dan ik, haha. Nou ja, het zal allemaal wel goedkomen. Alleen EON haal ik denk ik niet. Doe er alle moeite voor maar ik snap er gewoon geen hol van.
hoeveel jaar heb je over je bachelor gedaan? regulier of langer? Je Pre-master kan je +1 zijn als je je bachelor in regulier tijd hebt voldaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb afgelopen studiejaar mijn bachelor gehaald en ik twijfel er nu over om misschien een pre-master te volgen van een andere opleiding. Dit vanwege het feit dat ik niet heel erg tevreden ben over het niveau van de opleiding. Alleen vind ik het erg vaag of ik hier nou een studie boete voor ga krijgen en/of dat ik hoger instellingsgeld aan de universiteit betaal...
Iemand hier die weet hoe dat nou precies zit?
3 jaar +1 jaar een andere studie. Blijft balen dat ik toen nog niet doorhad wat van consequenties het zou hebben...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
hoeveel jaar heb je over je bachelor gedaan? regulier of langer? Je Pre-master kan je +1 zijn als je je bachelor in regulier tijd hebt voldaan.
Om wie gaat het?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:32 schreef Woezle het volgende:
Uhu
Vorige week hebben ze eindelijk haar naambordje verwijderd, maar ik geloof dat ze online nog steeds in de docentenlijst staat. Dikke faal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |