Wel een vriendin? En zij vervoert je? Of haal je d'r op tussen de losers in de bus?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef Dven het volgende:
Nee niet herkenbaar, heb geen rijbewijs en zit er ook niet op te wachten.
Tsja, heb je opzich gelijk in. Maar ik vind het zo'n basic iets, een rijbewijs. Elk 17-jarige grietje van 1.60 meter mag een auto besturen en jij kan het niet..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er zijn er een hoop die pas op latere leeftijd hun rijbewijs halen.. Niet iedereen heeft ouders die dat wel even (kunnen) regelen en niet iedereen heeft gelijk een dikke baan.
Ik zou er niet teveel mee zitten. Gewoon lekker gaan daten.
Trouwens, als je nu geen rijbewijs kan halen, kun je je ook geen auto veroorloven. Een date die daar op afknapt, kun je beter kwijt zijn dan rijk.
Het is lastig uit te leggen.. ik wil niet dat ik afhankelijk ben van een meisje, dat wel mag rijden als ik het zelf niet mag. Feitelijk is het onzin, maar ik kan er gewoon niet tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als een meisje je afwijst op het niet hebben van een rijbewijs, dan vindt ze je toch simpelweg niet leuk genoeg?
Sinds ik m'n rijbewijs heb, heb ik niet ineens veel meer vriendinnen ofzo
Dus? Denk jij dat iemand mét een rijbewijs meer waard is dan iemand zonder rijbewijs?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:28 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Tsja, heb je opzich gelijk in. Maar ik vind het zo'n basic iets, een rijbewijs. Elk 17-jarige grietje van 1.60 meter mag een auto besturen en jij kan het niet..
Net zoals een 30-jarige die bij z'n ouders woont... dan is er toch gewoon iets mis met je? tenminste, zo zou ik me voelen.
Als je daar je mannelijkheid al uit moet halen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:28 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Tsja, heb je opzich gelijk in. Maar ik vind het zo'n basic iets, een rijbewijs. Elk 17-jarige grietje van 1.60 meter mag een auto besturen en jij kan het niet..
Net zoals een 30-jarige die bij z'n ouders woont... dan is er toch gewoon iets mis met je? tenminste, zo zou ik me voelen.
Nee absoluut niet... gaat om m'n eigen gevoel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus? Denk jij dat iemand mét een rijbewijs meer waard is dan iemand zonder rijbewijs?
Ik snap jouw punt ook wel hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:29 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Het is lastig uit te leggen.. ik wil niet dat ik afhankelijk ben van een meisje, dat wel mag rijden als ik het zelf niet mag. Feitelijk is het onzin, maar ik kan er gewoon niet tegen.
Onder meerquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je daar je mannelijkheid al uit moet halen...
Als je jezelf een loser vindt omdat je per bus reist, zou ik niet gaan daten maar eerst in therapie gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:27 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Wel een vriendin? En zij vervoert je? Of haal je d'r op tussen de losers in de bus?
22 vind ik nog kunnen.. maar nog nog een jaar (of langer) wachtenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt ook wel hoorMaar het is toch gewoon niet anders? Niet iedereen kan of wil een rijbewijs halen op z'n 18e
Edit: was zelf ook 22, maakt me geen reet uit hoor
Je hoeft toch ook niet persé naar een restaurant/club/whatever op 2 uur rijden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Onder meerhet is een van de dingen van zelfstandigheid.. als man wil je toch niet al op je eerste date afhankelijk zijn
dat dus..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef Dven het volgende:
Nee niet herkenbaar, heb geen rijbewijs en zit er ook niet op te wachten.
Ja, ik heb een vriendin. En nee, zij vervoert mij niet, ook zij ziet er momenteel het nut niet van in om een auto te hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:27 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Wel een vriendin? En zij vervoert je? Of haal je d'r op tussen de losers in de bus?
Ik zou zelf ook als meid een kerel van 25 die haar (noodgedwongen) met de bus op komt halen een loser vinden..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je jezelf een loser vindt omdat je per bus reist, zou ik niet gaan daten maar eerst in therapie gaan.
En mensen in de bus zijn geen losers. Het zijn mensen die zich milieuvriendelijk, relatief goedkoop en veilig reizen en heel efficient als ze het geluk hebben in een land te wonen dat zijn openbaar vervoer goed geregeld heeft, wat je eigenlijk in een dichtbevolkt land wel mag verwachten.
Dan plan je je je eerste date toch anders...Je HOEFT niet door de MacDrive, hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Onder meerhet is een van de dingen van zelfstandigheid.. als man wil je toch niet al op je eerste date afhankelijk zijn
Auto is een luxe welke niets met zelfstandigheid te maken heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Nee, maar altijd naar de tent om de hoek is ook niet leuk.. bovendien ontmoet ik vaker meisjes die verderop wonen dan hier in de buurt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet persé naar een restaurant/club/whatever op 2 uur rijden?
Dan kun je de 2e of 3e date wel tussen de losers in de trein of busquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dan plan je je je eerste date toch anders...Je HOEFT niet door de MacDrive, hoor.
30 jaar geleden misschien.. Anno 2011 in de westerse wereld niet meer.. zelfs veel studenten en scholieren komen in de auto naar school. Wat ik wat overdreven vind...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Auto is een luxe welke niets met zelfstandigheid te maken heeft.
Tsja, ik vind je juist weer een loser wanneer je daar zo'n issue van maakt. En ik mag hopen dat de meeste mensen er zo over denken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:33 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook als meid een kerel van 25 die haar (noodgedwongen) met de bus op komt halen een loser vinden..
Na een tweede of derde date knapt ze niet meer af op het ontbreken van een rijbewijsquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:34 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Dan kun je de 2e of 3e date wel tussen de losers in de trein of bus
Dat is iemand die niet het voordeel van een auto heeft en zich dus iets minder efficient verplaatst. Daar hangt een date echt niet van af hoor. Voordeel is dat je kunt drinken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:33 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook als meid een kerel van 25 die haar (noodgedwongen) met de bus op komt halen een loser vinden..
Ook al knapt ze er zelf niet op af, ik zou me er zelf gewoon ongemakkelijk bij voelen. Al helemaal als zij wel een auto heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Na een tweede of derde date knapt ze niet meer af op het ontbreken van een rijbewijs
Nou dan is vervoer dus toch niet zo'n probleem. Anders zou je ze niet ontmoeten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:34 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Nee, maar altijd naar de tent om de hoek is ook niet leuk.. bovendien ontmoet ik vaker meisjes die verderop wonen dan hier in de buurt.
Dan moet je maar je rijbewijs gaan halen.. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:37 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Ook al knapt ze er zelf niet op af, ik zou me er zelf gewoon ongemakkelijk bij voelen. Al helemaal als zij wel een auto heeft.
Ga ik ook doen... ben bezig sinds een tijdje, maar dat gaat nog wel minstens 10 maanden ofzo duren, 2000 euro is redelijk wat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan moet je maar je rijbewijs gaan halen.. Probleem opgelost.
Dat is ook zo, maar het gaat me om het noodgedwongen.. dat je een keer wilt drinken en met het ov gaat is prima. Maar gewoon altijd afhankelijk zijn van het ovquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Handig is het wel, maar samen in de bus/trein/whatever is ook gezellig joh.
Ieder zijn ding. Auto is nog steeds niet strikt noodzakelijk. Ik vind het dure ondingen waarmee je tussen duizenden idioten rijdt. Iedere keer verbaas ik me weer over de onkunde van mensen als ik toevallig als passagier in een auto zit. Never nooit niet dat ik me daar op vaste basis tussen ga wagen. Daarbij ben ik vanaf de huidige woonplaats sneller en goedkoper in elke grote stad. Daarbij kan ik op mijn gemak internetten, koffie drinken en/of een krant lezen. De enige vrijheid die ik mis is dat ik niet elke minuut kan vertrekken maar ten hoogste een kwartier moet wachten. En dat heb ik er dan wel weer voor over.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:35 schreef daniel87 het volgende:
[..]
30 jaar geleden misschien.. Anno 2011 in de westerse wereld niet meer.. zelfs veel studenten en scholieren komen in de auto naar school. Wat ik wat overdreven vind...
Zit jij bij mij in de klas?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendin. En nee, zij vervoert mij niet, ook zij ziet er momenteel het nut niet van in om een auto te hebben.
Die enige reden waarom ik momenteel wat meer aan het twijfelen ben over een rijbewijs is omdat ik graag eens in de zomer naar Zweden wil rijden ipv vliegen. Maar mocht het rijbewijs er komen, dan alsnog hoef ik geen auto te hebben.
Haha, dat is een ja!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zit jij bij mij in de klas?
Nee joh, zonder OV kwamen heel veel mensen nergens!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:41 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar het gaat me om het noodgedwongen.. dat je een keer wilt drinken en met het ov gaat is prima. Maar gewoon altijd afhankelijk zijn van het ov
Echt, het moment dat ik Zweden las hequote:
Het gaat me niet eens om haarquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh, zonder OV kwamen heel veel mensen nergens!Je moet gewoon niet zo onzeker zijn. Als het een leuke meid is zal ze heus niet afknappen omdat jij je rijbewijs niet hebt!
Mijn vriend heeft ook geen rijbewijs en hij redt het prima met het OV hoor.
Ben je aan het trollen of is dit echt? In het laatste geval moet je je realiseren dat het vooral je eigen idee is dat je zonder rijbeijws minder mans bent. Hoeveel dates hebben daarover geklaagd?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:40 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen... ben bezig sinds een tijdje, maar dat gaat nog wel minstens 10 maanden ofzo duren, 2000 euro is redelijk wat.
Maar gezien je als student tegenwoordig door M. Rutte keihard in je reet genaaid wordt en elke cent je afgepakt wordt gaat dat nog ff duren.. zelfs al werk ik aardig veel uren.
Gewoon rustig aan, eerst je studie afmaken. Geld sparen voor rijbewijs en lessen nemen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:46 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om haarik wil gewoon zelfstandig zijn. En al heb ik geen auto, het idee dat je auto mag rijden is voor mezelf al prima.
Hij date niet eens omdat ie niet mag rijdenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen of is dit echt? In het laatste geval moet je je realiseren dat het vooral je eigen idee is dat je zonder rijbeijws minder mans bent. Hoeveel dates hebben daarover geklaagd?
Van die studie heb ik redelijk spijt. Zal als ik m'n diploma en een goede baan heb wel anders zijn, maar momenteel baal ik elke dag dat ik op een klein studentenkamertje zit, geen rijbewijs en auto heb terwijl m'n vrienden (en veel andere leeftijdsgenoten) een appartementje/huis, een mooie auto, geld etc. hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan, eerst je studie afmaken. Geld sparen voor rijbewijs en lessen nemen!Als je een doel hebt kom je er heus wel.
Precies. En als 21jarige student is dat nog enigszins goed te praten, maar eigenlijk voel ik me nu met het jaar me minder thuis voelen tussen de losers die jij noemt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:48 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Mensen zeggen dat de bus niet voor losers is, maar ik vind het toch een beetje een treurig gezicht als een volwassen kerel bij zo'n halte staat te wachten tot meneer de buschauffeur eindelijk eens de straat indraait. Dat moet wel funest voor je eigenwaarde zijn als je daar dag in dag uit tussen die kinderen en immigranten staat.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:48 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Mensen zeggen dat de bus niet voor losers is, maar ik vind het toch een beetje een treurig gezicht als een volwassen kerel bij zo'n halte staat te wachten tot meneer de buschauffeur eindelijk eens de straat indraait. Dat moet wel funest voor je eigenwaarde zijn als je daar dag in dag uit tussen die kinderen en immigranten staat.
Ja, maar die doen het niet omdat ze geen auto mogen rijden, die doen het om praktische redenenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Waar slaat dit nou weer op. Ik ken zat mensen die met de bus naar het werk gaan om de files te vermijden, en die hebben heus wel een auto en alles.
Jeetje het zit wel diep.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:51 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Ja, maar die doen het niet omdat ze geen auto mogen rijden, die doen het om praktische redenenHet is iets psychisch.
Klopt.. vind auto mogen rijden toch wel een van dé tekenen van volwassenheid. Wat overigens niet wil zeggen dat er niet genoeg idioten op de weg zitten die als een puber rijden... maar zelfs die MOGEN rijden, snap je ?quote:
Ben blij dat je het begrijpt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:53 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Laten we het zo stellen, het is iig geen positief iets om als volwassen kerel van het ov afhankelijk te zijn en je dates niet in stijl op te kunnen halen.
ga ik doen. Maar duurt gewoon nog redelijk lang.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:53 schreef Id_do_her het volgende:
Dan toch maar een keer je rijbewijs halen, TS.
Ja dat kun je wel zeggen..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:51 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Ja, maar die doen het niet omdat ze geen auto mogen rijden, die doen het om praktische redenenHet is iets psychisch.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zeggen..
Je gaat geen date krijgen jongen, niet vanwege je rijbewijs maar vanwege je minderwaardigheidscomplex.
Je bent dus wel onzeker over jezelf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef daniel87 het volgende:
Voor de rest ben ik niet heel onzeker over mezelf, maar hierover wel... herkenbaar? kan ik nu echt nog een jaar lang (minstens) niet daten zonder me gewoon een loser te voelen?
Emotionele capaciteiten meten aan de hand van een rijbewijs of nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:52 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Klopt.. vind auto mogen rijden toch wel een van dé tekenen van volwassenheid. Wat overigens niet wil zeggen dat er niet genoeg idioten op de weg zitten die als een puber rijden... maar zelfs die MOGEN rijden, snap je ?
Dat valt mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zeggen..
Je gaat geen date krijgen jongen, niet vanwege je rijbewijs maar vanwege je minderwaardigheidscomplex.
Geloof me, mensen trollen overal over.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef daniel87 het volgende:
hoe kan dit nou trollen zijn? nee dus.
Als je blut bent moet je niet iemand mee uitnemen, nee..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:56 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Maar het is net zoiets als op date gaan, en vervolgens zeggen dat je eigenlijk blut bent en of zij voor je wil betalen... en dat 2 keerdat kan gewoon niet. Zelfs al betaald ze een keer, wat geen probleem is, dan nog gaat het om het idee dat je eigenlijk niet had kunnen betalen.
Tijd voor een ander schuilland hoor ik alquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Echt, het moment dat ik Zweden las he![]()
@Ts dump die op statusgefixeerde tutjes, heb je niets aan. Haal dat ding pas als je er aan toe bent en het financieel aankan!
Waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:59 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zou het gezicht van de vrouwen in dit topic weleens willen zien als hun date ze op komt halen met de lijn 37.
Boeit mij dat nou.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:59 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zou het gezicht van de vrouwen in dit topic weleens willen zien als hun date ze op komt halen met de lijn 37.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En anders neem je haar lekker achter op de fiets. Ook romantisch.
Aan komen zetten met een geleende auto kan echt niet hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 00:01 schreef daniel87 het volgende:
[..]![]()
overigens heb ik tig vrienden met een auto en m'n ouders hebben 2 auto's dus aan een auto kan ik 90 procent van de tijd wel komen.
quote:Op zondag 4 september 2011 00:01 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Waar ik woon rijden de bussen ook maar to 19.00 ofzo dus spannende dates worden dat.
Dit is totaal iets anders, niet vergelijkbaar met het niet in bezit zijn van een rijbewijs. Dat je niet kunt autorijden geeft een beperking in je vrijheid aan (luxeprobleem), maar als je nog op je 30e bij je ouders woont geeft dat een beperking in je zelfstandigheid/volwassenheid aan. Met andere woorden, het tweede weegt vele malen zwaarder in je ontwikkeling als mens dan het eerste.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:28 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Als ik tijd heb, zal ik je beklagen.quote:Op zondag 4 september 2011 00:01 schreef daniel87 het volgende:
[..]![]()
overigens heb ik tig vrienden met een auto en m'n ouders hebben 2 auto's dus aan een auto kan ik 90 procent van de tijd wel komen.
waarom niet? beter dan tussen de allochtonen, zwervers en kinderen in de bus.quote:Op zondag 4 september 2011 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aan komen zetten met een geleende auto kan echt niet hoor.
Waar ik woon hebben ze taxi´squote:Op zondag 4 september 2011 00:01 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Waar ik woon rijden de bussen ook maar tot 19.00 ofzo dus spannende dates worden dat.
Ik vind dus een rijbewijs ook minstens een even groot teken van zelfstandigheid/volwassenheid.quote:Op zondag 4 september 2011 00:02 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Dit is totaal iets anders, niet vergelijkbaar met het niet in bezit zijn van een rijbewijs. Dat je niet kunt autorijden geeft een beperking in je vrijheid aan (luxeprobleem), maar als je nog op je 30e bij je ouders woont geeft dat een beperking in je zelfstandigheid/volwassenheid aan. Met andere woorden, het tweede weegt vele malen zwaarder in je ontwikkeling als mens dan het eerste.
Ja, want alleen deze mensen nemen de bus.quote:Op zondag 4 september 2011 00:02 schreef daniel87 het volgende:
[..]
waarom niet? beter dan tussen de allochtonen, zwervers en kinderen in de bus.
quote:Op zondag 4 september 2011 00:02 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Het zit er (helaas) wel vol mee..quote:Op zondag 4 september 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, want alleen deze mensen nemen de bus.
Tja, pech voor jou dan.quote:Op zondag 4 september 2011 00:03 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Ik vind dus een rijbewijs ook minstens een even groot teken van zelfstandigheid/volwassenheid.
Ik denk niet dat een rijbewijs je op een magische wijze ineens volwassen gaat maken.quote:Op zondag 4 september 2011 00:03 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Het zit er (helaas) wel vol mee..
Een student die zelfstandig genoeg is om te mogen rijden maar door logische redenen (een auto tijdens je studie is onbetaalbaar) even ergens anders een auto moest regelen.quote:Op zondag 4 september 2011 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wat ben je zelf dan als je een auto moet lenen?
Ik weet niet waar jij woont.quote:Op zondag 4 september 2011 00:03 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Het zit er (helaas) wel vol mee..
Uiteraard niet. Maar het niet hebben van een rijbewijs komt in elk geval als je al 24 bent nogal knullerig/pauperig over.quote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een rijbewijs je op een magische wijze ineens volwassen gaat maken.
Je rijbewijs hebben heeft geen ene kut met zelfstandigheid te maken.quote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Een student die zelfstandig genoeg is om te mogen rijden maar door logische redenen (een auto tijdens je studie is onbetaalbaar) even ergens anders een auto moest regelen.
Ik vind je in die posts over zwervers en zo anders veel pauperiger over komen dan iemand in de bus.quote:Op zondag 4 september 2011 00:05 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar het niet hebben van een rijbewijs komt in elk geval als je al 24 bent nogal knullerig/pauperig over.
Niets mis mee, maar het geeft wel aan op welk 'niveau' je zit. Tussen de somalische niet Nederlandse sprekende vrouwtjes met een kinderwagen met 8 schreeuwende kinderen gepropt...quote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont.Maar ik zie zat normale mensen in de bus, trouwens wat is er mis met allochtonen? Je hoeft er niet naast te zitten.
Echt he.quote:Op zondag 4 september 2011 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind je in die posts over zwervers en zo anders veel pauperiger over komen dan iemand in de bus.
Ik ken anders zat studenten met een auto.quote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Een student die zelfstandig genoeg is om te mogen rijden maar door logische redenen (een auto tijdens je studie is onbetaalbaar) even ergens anders een auto moest regelen.
Hoe reis je zelf eigenlijk? Geen rijbewijs maar OV-ervaring heb je ook niet echt.quote:Op zondag 4 september 2011 00:02 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan zeg.quote:Op zondag 4 september 2011 00:06 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar het geeft wel aan op welk 'niveau' je zit. Tussen de somalische niet Nederlandse sprekende vrouwtjes met een kinderwagen met 8 schreeuwende kinderen gepropt...
Jeps.quote:Op zondag 4 september 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu ben ik er zeker van dat het een troll is.
Wel als je hem heeeeeeel graag wil ja. Getuigt niet van daad- en spaarkracht.quote:Op zondag 4 september 2011 00:05 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar het niet hebben van een rijbewijs komt in elk geval als je al 24 bent nogal knullerig/pauperig over.
Meestal bus... en geloof me, er zitten echt wel wat normale mensen bij uiteraard.. maar de helft is gewoon type uitkering hier.quote:Op zondag 4 september 2011 00:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe reis je zelf eigenlijk? Geen rijbewijs maar OV-ervaring heb je ook niet echt.
Jij woont in de Bijlmer?quote:Op zondag 4 september 2011 00:07 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Meestal bus... en geloof me, er zitten echt wel wat normale mensen bij uiteraard.. maar de helft is gewoon type uitkering hier.
Ik heb al gezegd, als dat mijn intentie was had ik wel een beter onderwerp uitgekozen.quote:Op zondag 4 september 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu ben ik er zeker van dat het een troll is.
Dat lijkt me serieus de beste oplossing voor TSquote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Anders vraag je of je vader je even brengt.
Hier overdag opzich wel, met name s'avonds hoor je meer buitenlands dan nederlandsquote:Op zondag 4 september 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Nou ik weet niet, ik woon in een redelijke pauperstad, maar hier zitten er gewoon normale mensen in de bus.
quote:Op zondag 4 september 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn rijbewijs maar ik rij nooit, wil je hem hebben TS?
Boehoe!!quote:Op zondag 4 september 2011 00:11 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Hier overdag opzich wel, met name s'avonds hoor je meer buitenlands dan nederlands
ja maar komt jouw definitie van een normaal mens overeen met die van ons, Heroinjunk?quote:Op zondag 4 september 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Nou ik weet niet, ik woon in een redelijke pauperstad, maar hier zitten er gewoon normale mensen in de bus.
quote:Op zondag 4 september 2011 00:14 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ja maar komt jouw definitie van een normaal mens overeen met die van ons, Heroinjunk?
Ik hoop van wel en ik hoop ook dat je beseft dat mijn nickname een nickname is en geen statement over mij. Alhoewel mensen op FOK! nog steeds geen realiteitszin hebben wat dat betreft.quote:Op zondag 4 september 2011 00:14 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ja maar komt jouw definitie van een normaal mens overeen met die van ons, Heroinjunk?
Dan kun je prima met de bus naar het centrum en tot diep in de nacht weer naar huis met de bus.quote:
Of voor een lesautoquote:Op zondag 4 september 2011 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat TS nog kan leven met zichzelf, ik zou nog een laatste keer gebruik maken van het ov, zoek een leuk treintje uit en spring ervoor.
quote:Op zondag 4 september 2011 00:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of voor een lesauto
Wat hij zo graag begeerde werd hem uiteindelijk fataal,
De auto van rijschool Jansen raakte hem frontaal
Het is TS zijn karma dat hij zal eindigen als treinmachinist, zonder rijbewijs en met een heel lelijke vrouw (die hem 6 kinderen schenkt, dat dan weer wel) omdat alle leuke meiden met al zijn matties, die wel een rijbewijs hadden, kroost gingen produceren.quote:Op zondag 4 september 2011 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat TS nog kan leven met zichzelf, ik zou nog een laatste keer gebruik maken van het ov, zoek een leuk treintje uit en spring ervoor.
Jij begon een beetje raar te doen opeens.quote:Op zondag 4 september 2011 00:30 schreef daniel87 het volgende:
Doe maar verwijderen dit topic zo... ik vroeg om advies, maar als niemand serieus kan reageren heeft het geen nut en kan ie verwijderd worden.
Wat maakt jou dit dan? Een persoon die onder een "lager opgeleide vbmo'er" staat, waar jij kennelijk op neerkijkt...quote:Zelfs een 17-jarig grietje mag rijlessen nemen tegenwoordig, elke lager opgeleide VMBO'er heeft z'n papiertje.
Advies: haal je rijbewijs en stel je niet zo aan.quote:Op zondag 4 september 2011 00:30 schreef daniel87 het volgende:
Doe maar verwijderen dit topic zo... ik vroeg om advies, maar als niemand serieus kan reageren heeft het geen nut en kan ie verwijderd worden.
Mijn advies was serieus.quote:Op zondag 4 september 2011 00:30 schreef daniel87 het volgende:
Je hebt al advies gehad: zit er niet zo mee. Het is helemaal niet belangrijk, behalve in je eigen hoofd. Ga gewoon lekker daten.quote:Op zondag 4 september 2011 00:30 schreef daniel87 het volgende:
De mijne ook . . .quote:Op zondag 4 september 2011 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn advies was serieus.
Advies: ga therapie volgen, want je overdrijft gruwelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 00:33 schreef daniel87 het volgende:
Het gaat me er niet eens om wat die meiden vinden, ik kan het zelf niet uitstaan. Dat heb ik al 100 keer gezegd;
Ik ben toch een zeer ervaren OV-gebruiker, maar die ervaring heb ik dan weer niet. Maar dat terzijdequote:Op zondag 4 september 2011 00:32 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zo dat je in het ov zelf makkelijker "chickies hosselt" dan op de A27.
Ja maar in de auto is het helemaal geen doen weetjewel.quote:Op zondag 4 september 2011 00:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben toch een zeer ervaren OV-gebruiker, maar die ervaring heb ik dan weer niet. Maar dat terzijde
Dan is er maar 1 oplossing. Zo snel mogelijk je rijbewijs halenquote:Op zondag 4 september 2011 00:33 schreef daniel87 het volgende:
Het gaat me er niet eens om wat die meiden vinden, ik kan het zelf niet uitstaan. Dat heb ik al 100 keer gezegd;
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, ja.quote:Op zondag 4 september 2011 00:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ja maar in de auto is het helemaal geen doen weetjewel.
Dan moet je niet zo aanstellen. Alsof je je waardigheid moet halen uit hebben van een rijbewijs.quote:Op zondag 4 september 2011 00:33 schreef daniel87 het volgende:
Dan is het toch alleen maar een spinsel in je hoofd?quote:Op zondag 4 september 2011 00:33 schreef daniel87 het volgende:
Dat dus. Als dat het enige is dat je aantrekkelijk kan maken..quote:Op zondag 4 september 2011 00:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo aanstellen. Alsof je je waardigheid moet halen uit hebben van een rijbewijs.
vrouwen redeneren iets (onbewust) om de kleinste dingen.. zelfs een subtiel verschil in de manier waarop je tegen ze praat kan verchil maken.quote:Op zondag 4 september 2011 00:35 schreef Gewetensvol het volgende:
Wat een fucking onzin, TS. Veel mannen hebben geen auto's. Daarnaast is het gewoon rationeel om auto te kunnen rijden (je weet nooit of je die vaardigheid nodig hebt), maar vrouwen gaan heus niet zo vreemd redeneren ('Waarom kom je niet met een auto?'). Juist omdat 17- jarige MBO'ers ook een rijbewijs kunnen halen, moet je echt hiervoor niet schamen.
nee hoor, maar het is wel een begin. de eerste indruk waarmee je aankomt.quote:Op zondag 4 september 2011 00:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo aanstellen. Alsof je je waardigheid moet halen uit hebben van een rijbewijs.
Liever een man met een diploma dan rijbewijs.quote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef daniel87 het volgende:
[..]
nee hoor, maar het is wel een begin. de eerste indruk waarmee je aankomt.
Het hangt inderdaad volledig ervan af of je een rijbewijs hebt of niet.quote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef daniel87 het volgende:
[..]
nee hoor, maar het is wel een begin. de eerste indruk waarmee je aankomt.
De meeste vrouwen interesseert een diploma nou ook weer niet zoveel.. liever een stukadoor dan een doorgestudeerde nerd met een sociale studie ofzo. Opleidingsniveau zegt helemaal niets over mannelijkheid.quote:Op zondag 4 september 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever een man met een diploma dan rijbewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |