Wel een vriendin? En zij vervoert je? Of haal je d'r op tussen de losers in de bus?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef Dven het volgende:
Nee niet herkenbaar, heb geen rijbewijs en zit er ook niet op te wachten.
Tsja, heb je opzich gelijk in. Maar ik vind het zo'n basic iets, een rijbewijs. Elk 17-jarige grietje van 1.60 meter mag een auto besturen en jij kan het niet..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er zijn er een hoop die pas op latere leeftijd hun rijbewijs halen.. Niet iedereen heeft ouders die dat wel even (kunnen) regelen en niet iedereen heeft gelijk een dikke baan.
Ik zou er niet teveel mee zitten. Gewoon lekker gaan daten.
Trouwens, als je nu geen rijbewijs kan halen, kun je je ook geen auto veroorloven. Een date die daar op afknapt, kun je beter kwijt zijn dan rijk.
Het is lastig uit te leggen.. ik wil niet dat ik afhankelijk ben van een meisje, dat wel mag rijden als ik het zelf niet mag. Feitelijk is het onzin, maar ik kan er gewoon niet tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als een meisje je afwijst op het niet hebben van een rijbewijs, dan vindt ze je toch simpelweg niet leuk genoeg?
Sinds ik m'n rijbewijs heb, heb ik niet ineens veel meer vriendinnen ofzo
Dus? Denk jij dat iemand mét een rijbewijs meer waard is dan iemand zonder rijbewijs?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:28 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Tsja, heb je opzich gelijk in. Maar ik vind het zo'n basic iets, een rijbewijs. Elk 17-jarige grietje van 1.60 meter mag een auto besturen en jij kan het niet..
Net zoals een 30-jarige die bij z'n ouders woont... dan is er toch gewoon iets mis met je? tenminste, zo zou ik me voelen.
Als je daar je mannelijkheid al uit moet halen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:28 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Tsja, heb je opzich gelijk in. Maar ik vind het zo'n basic iets, een rijbewijs. Elk 17-jarige grietje van 1.60 meter mag een auto besturen en jij kan het niet..
Net zoals een 30-jarige die bij z'n ouders woont... dan is er toch gewoon iets mis met je? tenminste, zo zou ik me voelen.
Nee absoluut niet... gaat om m'n eigen gevoel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus? Denk jij dat iemand mét een rijbewijs meer waard is dan iemand zonder rijbewijs?
Ik snap jouw punt ook wel hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:29 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Het is lastig uit te leggen.. ik wil niet dat ik afhankelijk ben van een meisje, dat wel mag rijden als ik het zelf niet mag. Feitelijk is het onzin, maar ik kan er gewoon niet tegen.
Onder meerquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je daar je mannelijkheid al uit moet halen...
Als je jezelf een loser vindt omdat je per bus reist, zou ik niet gaan daten maar eerst in therapie gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:27 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Wel een vriendin? En zij vervoert je? Of haal je d'r op tussen de losers in de bus?
22 vind ik nog kunnen.. maar nog nog een jaar (of langer) wachtenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt ook wel hoorMaar het is toch gewoon niet anders? Niet iedereen kan of wil een rijbewijs halen op z'n 18e
Edit: was zelf ook 22, maakt me geen reet uit hoor
Je hoeft toch ook niet persé naar een restaurant/club/whatever op 2 uur rijden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Onder meerhet is een van de dingen van zelfstandigheid.. als man wil je toch niet al op je eerste date afhankelijk zijn
dat dus..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef Dven het volgende:
Nee niet herkenbaar, heb geen rijbewijs en zit er ook niet op te wachten.
Ja, ik heb een vriendin. En nee, zij vervoert mij niet, ook zij ziet er momenteel het nut niet van in om een auto te hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:27 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Wel een vriendin? En zij vervoert je? Of haal je d'r op tussen de losers in de bus?
Ik zou zelf ook als meid een kerel van 25 die haar (noodgedwongen) met de bus op komt halen een loser vinden..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je jezelf een loser vindt omdat je per bus reist, zou ik niet gaan daten maar eerst in therapie gaan.
En mensen in de bus zijn geen losers. Het zijn mensen die zich milieuvriendelijk, relatief goedkoop en veilig reizen en heel efficient als ze het geluk hebben in een land te wonen dat zijn openbaar vervoer goed geregeld heeft, wat je eigenlijk in een dichtbevolkt land wel mag verwachten.
Dan plan je je je eerste date toch anders...Je HOEFT niet door de MacDrive, hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Onder meerhet is een van de dingen van zelfstandigheid.. als man wil je toch niet al op je eerste date afhankelijk zijn
Auto is een luxe welke niets met zelfstandigheid te maken heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef daniel87 het volgende:
[..]
Nee, maar altijd naar de tent om de hoek is ook niet leuk.. bovendien ontmoet ik vaker meisjes die verderop wonen dan hier in de buurt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet persé naar een restaurant/club/whatever op 2 uur rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |