Hij is een Hegel fan.quote:Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat de burgerij precies is.
Alleen jammer dat je ooit een keer 40 wordt hequote:Op zondag 4 september 2011 09:25 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
- nog lang geen 40
- 40 tot 60 uur werken gewoon in loondienst, jezelf steeds verder blijven ontwikkelen en steeds meer voldoening daaruit halen
- een dikke ton op de bank
- audi TT ipv een Renault, op den duur een Porsche 911
- een huis van 300K met 5 slaapkamers voor mij alleen
- scharrels/one night stands ipv een vrouw
- geen kids
- genieten van vele uitjes, sporten, film, muziek, concerten en alle luxe die ik me steeds weer veroorloof
Nivea for men?quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je ooit een keer 40 wordt he![]()
Op een gegeven moment heb je de one night stands ook wel gezien.
Hedendaagse burgergezinnetjes staan toch vaak wat lager op de sociale ladder dan wat men vroeger de bourgeoisie heette.quote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef Louis22 het volgende:
Burgerij en bourgeoisie zijn gewoon synoniem, hoor. Kelder en Mens horen wat vermogen betreft tot de elite.
Dan zetten we er 'petit' voorquote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Hedendaagse burgergezinnetjes staan toch vaak wat lager op de sociale ladder dan wat men vroeger de bourgeoisie heette.
De meeste mannen in een gevorderd huwelijk zullen de zolderkamerfok!ker wel gelijk geven anders. Ja, je hebt gelijk, veel keuze is er vaak niet, maar dat wil niet zeggen dat je die levenstijl zomaar moet omarmen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:28 schreef Mozy het volgende:
Lekker alternatief doen en je afzetten tegen alles wat conform is, dat is de norm op fok. Totdat je een jaar of 28 bent, dan pas uit huis gaat( want je bent weer ingetrokken na je studie) om vervolgens geen idee hebben waar je naar toe moet gaan omdat er aan je leven geen touw is vast te knopen.
Het leven is wat je er van maakt. Als je huwelijk kut is en je doet er geen reet aan dan verdien je het dat je een kutleven hebt, zelfde geldt voor al het andere. En de levensstijl omarmen is ene vrijwillige keuze, als je het niet wil doe je het niet, maar ga dan niet lopen kankeren op mensen die wel hebben gekozen voor deze manier van leven en gewoon gelukkig zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
De meeste mannen in een gevorderd huwelijk zullen de zolderkamerfok!ker wel gelijk geven anders. Ja, je hebt gelijk, veel keuze is er vaak niet, maar dat wil niet zeggen dat je die levenstijl zomaar moet omarmen.
Mensen raken hun partner gewoon automatisch beu na jaren huwelijk. Dat zit gewoon in onze natuur.quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je huwelijk kut is en je doet er geen reet aan dan verdien je het dat je een kutleven hebt
Je rolt er natuurlijk een beetje automatisch in. Vooral wegens een gebrek aan duurzame alternatieven.quote:En de levensstijl omarmen is ene vrijwillige keuze
Hahaha, wat een heerlijke vent ben je toch ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef Skylark. het volgende:
(vergeet iets te knabbelen voor de zaterdagavond niet),
En denk je dat dat soort mensen veel energie in hun huwelijk/leven steken? In automatische rollen is helemaal te verwijten aan een gebrek aan initiatief.quote:Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mensen raken hun partner gewoon automatisch beu na jaren huwelijk. Dat zit gewoon in onze natuur.
[..]
Je rolt er natuurlijk een beetje automatisch in. Vooral wegens een gebrek aan duurzame alternatieven.
Het burgerlijke leven laat nu eenmaal niet toe om veel energie in je huwelijk te steken: fulltime job, kinderen, je mooie burgerwoning om te onderhouden, vrienden op café ...quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
En denk je dat dat soort mensen veel energie in hun huwelijk/leven steken? In automatische rollen is helemaal te verwijten aan een gebrek aan initiatief.
Als je zo gaat redeneren is het voor mensen biologisch gezien sowieso raar om een partner te hebben aangezien we polygaam zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 14:46 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het burgerlijke leven laat nu eenmaal niet toe om veel energie in je huwelijk te steken: fulltime job, kinderen, je mooie burgerwoning om te onderhouden, vrienden op café ...
En dat was niet eens mijn punt. Ik zei dat het iets natuurlijks is om op je partner uitgekeken te raken.
Dat is ook raar.quote:Op zondag 4 september 2011 15:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is het voor mensen biologisch gezien sowieso raar om een partner te hebben aangezien we polygaam zijn.
Weinig kans. Ik zit meer dan goed.quote:Op zondag 4 september 2011 15:02 schreef EnergeticPoeticAthletic het volgende:
[..]
Dat is ook raar.
Je hebt een ziekte, Mozy, genees het.
Dat vind ik toch wel erg veel eer.quote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef EnergeticPoeticAthletic het volgende:
[..]
Je vriendin zit ook op iets meer dan goeds.
Precies.quote:Op zondag 4 september 2011 15:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is het voor mensen biologisch gezien sowieso raar om een partner te hebben aangezien we polygaam zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |