Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
EVERYTHING!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja want je bent ook heel erg sneu als je 3 keer achter elkaar iets post. Wat boeit dat nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
EVERYTHING!!
[ afbeelding ]Daarom kaapte ik hem ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je trots op jezelf? Kan jij jezelf nog recht in de spiegel aankijken nu?quote:
Ja, ik ben wel trots op me zelf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:23 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ben je trots op jezelf? Kan jij jezelf nog recht in de spiegel aankijken nu?
mezelfquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel trots op me zelf.
ze gaan niet naar Noordwijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Moet jij niet met Gijs mee naar Noordwijk ofzo? Nee lapo's hunten op FOK! is leuker
gister zeiden ze dat ze wel gingenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
ze gaan niet naar Noordwijk.
tip: dit is niet je hyvesquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gister zeiden ze dat ze wel gingen
dat is twitter.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:13 schreef Rijstbal het volgende:
Vandaag heerlijk sushi gegeten en vanavond naar de bios #popiejopie
insinueer nog welquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
insinueer jij nou dat ik op Hyves zit?![]()
![]()
![]()
gewoon offline semi-pro tournooitje doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Rijstbal het volgende:
Ben bang dat ik dan verlies tegen zo'n Britse kut jochie die de hele tijd gaat provoceren. En dan word ik gefrustreerd. /pino
nou niet liefquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:35 schreef Rijstbal het volgende:
Of anders speel ik gewoon tegen jou. Dan win ik zeker.
als jij dat wil. Ik kom nu welquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:38 schreef Rijstbal het volgende:
Kom zo oke? Ik wil mn turken team proberen.
kom danquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:38 schreef Rijstbal het volgende:
Kom zo oke? Ik wil mn turken team proberen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Rijstbal het volgende:
Ben bang dat ik dan verlies tegen zo'n Britse kut jochie die de hele tijd gaat provoceren. En dan word ik gefrustreerd. /pino
Nergens voor nodig. Want je was helemaal niet "de betere"quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ben te moe om een Pino rage te schrijven.
whatever.
Wil je nog ff afgemaakt worden door mij of durf je niet meer?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Want je was helemaal niet "de betere"Maar goed gespeeld hoor
![]()
Die IF Quagliablabla is trouwens echt slecht
niks ging goed, en ik bak er echt gewoon niks vanquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Want je was helemaal niet "de betere"Maar goed gespeeld hoor
![]()
Die IF Quagliablabla is trouwens echt slecht
Neem fifa lessen, ik geef ze voor maar 100k per uur.quote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks ging goed, en ik bak er echt gewoon niks vanik snap er echt niks van, nu ook weer, zo'n gozertje met 50 chem, fucking 1-1 in 90e minuut en hij kan gewoon dwars door mn verdediging lopen.. ik kan hier echt niet tegen
Kom maar kwakzalverquote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Neem fifa lessen, ik geef ze voor maar 100k per uur.
Hahaha Zoiets had ik ook gehadquote:Op zondag 4 september 2011 00:21 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91640702
Waar het filmpje begint heeft de keeper al 2 keer de bal tegen gehouden. Keeper heeft dus 4 keer de bal weten tegen te houden.
klop gehad of gegeven?quote:Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef Rijstbal het volgende:
Ey Mathijs na de 3-1 zitten we allebei in een andere spel volgens mij
AltidoreNiet te geloven....
Eerste potje 1-0 verloren. Hij schoot met Sneijder randje 16 tegen de paal en rebound Huntelaar (typisch Hunt) Maar ik had veel betere kansen. Mja Steek op doel he.quote:
En ik wou nog een beslissingpotje waarin ik het dan met 5-0 zou afmaken en overduidelijk de beste zou zijn. Maar dat wou rijstbal nietquote:Op zondag 4 september 2011 01:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Eerste potje 1-0 verloren. Hij schoot met Sneijder randje 16 tegen de paal en rebound Huntelaar (typisch Hunt) Maar ik had veel betere kansen. Mja Steek op doel he.
Tweede pot 3-1 gewonnen. Hij zette hem op aanvallend waardoor ik er langs kon. En dan vastlopertje in de laatste 10 minuten
Idem Ditto.quote:Op zondag 4 september 2011 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ik wou nog een beslissingpotje waarin ik het dan met 5-0 zou afmaken en overduidelijk de beste zou zijn. Maar dat wou rijstbal niet![]()
Maar je was wel overduidelijk de betere rijst en wat speelde ik slecht zeg, passjes over 5 meter die niet aankwamen, aannames die helemaal fout gingen, niks van me trucjes lukte. Was een drama....
Goed gespeeld wel
Kameni van Espanyol.quote:Op zondag 4 september 2011 00:57 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hahaha Zoiets had ik ook gehadWelke keeper was dat? Zieke reflexen.
Ik heb het getest, maar ik heb nergens last van. Misschien iets tijdelijks?quote:Op zondag 4 september 2011 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben ik de enige die niet kan inloggen op de webapp?
Edit: Nvm, nu doet hij het opeens wel...
Giovinco is echt goed. Jammer dat de IF versie een striker is. Speel altijd 433 en dan kan je met zo'n klein ventje voorin niet al te veel. Wat is de rest van je team?quote:Op zondag 4 september 2011 12:26 schreef laucas het volgende:
Verveelde me dus heb dat budget teampje gebouwd met hier en daar een noodzakelijk aanpassing omdat er weinig aanbod was.
Eerste wedstrijd kansloos verloren door blunders achterin. Giovinco maakte nog wel een mooie. En ik moet de bank nog vullen
Materazzi is wél groot en sterk. Met een snelle defender ernaast (Cordoba!) is dat echt top.quote:Op zondag 4 september 2011 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Materazzi durf ik niet aan... Zijn pace is wel echt heel laag. Ben al een aantal dagen opzoek naar Elia maar heb hem nog niet gezien met 433. Cissé helaas ook nog niet tegen gekomen
Ja voor 5k kan je al een redelijk team hebben. Zorg wel dat je iedereen in de goede formatie koopt.quote:Op zondag 4 september 2011 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat ik er ook maar ns eentje ga maken als ik dit zo allemaal lees
ongeveer 5k toch?
zal ik doen, eerst maar ns 5k bij elkaar zien te krijgen...quote:Op zondag 4 september 2011 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben niet echt op zoek naar een striker want met Amauri en Suazo heb ik 2 top strikers. Maar wil hem op zich wel even proberen. Stats zien er namelijk wel goed uit van Cissé.
[..]
Ja voor 5k kan je al een redelijk team hebben. Zorg wel dat je iedereen in de goede formatie koopt.
Had even een goeie CB nodig want ik wilde Gamberini hebben maar die loopt pas over een paar uur af.quote:Op zondag 4 september 2011 13:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Materazzi is wél groot en sterk. Met een snelle defender ernaast (Cordoba!) is dat echt top.
Cissé vond ik persoonlijk echt kut spelen.
het is toch echt een LW irl...quote:Op zondag 4 september 2011 14:03 schreef Rijstbal het volgende:
Elia wordt als een LM uitgebracht.Daarom kan je hem haast niet vinden in een 433 formatie.
Dat is waar ook Ik wil hem ook.quote:Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Er staan maar 4 Elia's op, daarom is hij niet te krijgen in 433. Dat hij LM is maakt volgens mij niet uit want de formatie is gewoon random.
Vargas is echt de laatste die ik in welk team dan ook zou willen gebruiken. Ik zou nog liever spelen met Sami Hyppia op LM (zoek zijn pace maar eens op)quote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat is waar ook Ik wil hem ook.Want Vargas is wel een beetje
![]()
niks mis met Vargas hoor.....quote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat is waar ook Ik wil hem ook.Want Vargas is wel een beetje
![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef Toefjes het volgende:
Omdat bronzen keepers soms een prachtige bron van amusement zijn:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/91708446
hahahaha wtf die keeperquote:Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef Toefjes het volgende:
Omdat bronzen keepers soms een prachtige bron van amusement zijn:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/91708446
En deze vond ik nog bij mijn opgeslagen video's
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/45274060
ik kan me nog herinneren dat Boschker dat deedquote:Op zondag 4 september 2011 14:59 schreef Rijstbal het volgende:
Die eersteVolgens mij was dat ook een keer in het echt gebeurd. Dat de keeper de bal wou wegtrappen maar mist.
Oja het was CLquote:Op zondag 4 september 2011 15:05 schreef psychedelicate het volgende:
En dat was ook nog tijdens de Champions League. Toen mocht Boschker (i.p.v. Mihaylov die zijn plek had overgenomen) weer eens keepen, omdat hij in het kampioenseizoen elke wedstrijd onder de lat had gestaan. Shit was grappig.
volgens mij heb ik dat nog live gezien jaquote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Oja het was CLNu weet ik het weer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel sterren skillmoves heeft ie eigenlijk?quote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef laucas het volgende:
Heb Elia maar ge433'd, alles lukt met hem, heerlijk
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91710054
Haha, briljant, hoop jou niet tegen te kopen met FUT aan je goals te zien!quote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef laucas het volgende:
Heb Elia maar ge433'd, alles lukt met hem, heerlijk
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91710054
dat dusquote:Op zondag 4 september 2011 15:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Lekker de trukendoos opentrekken met Elia, Menez, Palladino en Lavezzi
Gewoon op gevoel die analoge sticks draaien.quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat dusmoet ik alleen nog een beetje op oefenen in wedstrijden zelf
in de arena lukt het wel, maar in de wedstrijd meestal niet
Sahin op rechts is echt een baas. Heerlijke schoten op doel en zijn vrije trappenquote:Op zondag 4 september 2011 16:08 schreef Toefjes het volgende:
Met mn bundesliga team toch maar gekozen voor good old IF Huntelaar in de spits, kan ik een 86 Sahin kopen ipv 85 en hopelijk lukt een 88 Neuer ook nog
ja haha dat lukt vastquote:Op zondag 4 september 2011 16:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Gewoon op gevoel die analoge sticks draaien.
Nope.quote:Op zondag 4 september 2011 16:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, Zárate is ook 5* skills of niet?
hoe kies jij in godsnaam met welk team je gaat spelen?!quote:Op zondag 4 september 2011 17:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb even een paar teams gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 16:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Gewoon op gevoel die analoge sticks draaien.
Xbox? Je mag ze van me hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 17:33 schreef eastclubber het volgende:
Heeft iemand 15000 coins te leen? Dan kan ik eindelijk de IF Alex van fenerbache halen voor mijn brazilianen team
Dudeweiser meldt zich!quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Santello het volgende:
Wie wil 50k+ coins hebben. Melden graag (xbox)
quote:Op zondag 4 september 2011 18:57 schreef Santello het volgende:
Maar jij krijgt ze sowieso niet omdat je nep bent
69 cb, ramon zomer, 532. Clubnaam is FC Awesomequote:Op zondag 4 september 2011 18:58 schreef Santello het volgende:
Nee geintje, ben nog 30 min bezig denk ik met discarden. Kan je een speler voor me erop zetten?
ik pak wel een anderquote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Santello het volgende:
Ik heb hem gevonden. Maar kan je niet meer als 250 trade offeren omdat je 300 BIN hebt gedaan..
is dat tegen de CPU of gewoon online? Zal het ns uitproberenquote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Toefjes het volgende:
heb een leuk foefje ontdekt om strafschoppen tegen te houden, tot nu toe ongeveer 80% succes.
Speler staat voor je keeper. Beweeg je keeper een beetje van links naar rechts. Zo van: ik kies de juiste hoek. Tegenstander kiest dan geen hoek maar schiet door het midden. dus gewoon 2 keer naar links, 2 keer naar rechts en dan de keeper laten staan.
benieuwd of het ook bij jullie werkt
alleen online, computer laat zich niet intimiderenquote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat tegen de CPU of gewoon online? Zal het ns uitproberen
nee die schiet sowieso door het middenquote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alleen online, computer laat zich niet intimideren
Ik maak je af. Binnen 10 minuten maak je al een statement, stakker.quote:
aah die zemmel heeft ps3 je kan niks bewijzenquote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik maak je af. Binnen 10 minuten maak je al een statement, stakker.
mn budgetteam net afgemaakt iigquote:
Ja klopt. Moraal gaat makkelijker omlaag dan omhoog. Vervelend is datquote:Op zondag 4 september 2011 19:50 schreef Toefjes het volgende:
kutspel is het toch ook.
Ik begin met Bundesliga team. Iedereen moraal 80. Ik win. Iedereen rond de 82.
Ik speel een wedstrijd, kom 1-0 achter, maar verbinding wordt bij de tegenstander verbroken.
Wedstrijd daarna win ik.
Moreel bij iedereen nu 76-77.
Ja, alleen heb ik nu alle voltooide wedstrijden gewonnen, die niet voltooide 0-1 wordt dan toch als nederlaag gezien. Bizar, hoop dat dat is bijgewerkt in fifa12. dat je moreel een tik krijgt als je van een minder team verliest, en een gigantische boost als je een heel duur team verslaat ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Moraal gaat makkelijker omlaag dan omhoog. Vervelend is dat
Kom testen dan serie a tegen serie aquote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
het valt misschien niet onder de criteria van een budgetteam, maar Robinho is toch best een behoorlijke baas
Robinho kan veel beter pasen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef laucas het volgende:
Robinho = Elia en Elia = Robinho
Twee kleine verschillen: Elia is ietsje langer en Robinho heeft meer finesse
nog een keer verliezen. Ik kom.quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kom testen dan serie a tegen serie a
Hij nam die corner.quote:
Bronze vs goud pussy x'DDDDDDDDDDDDD XDquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
de hele tijd verliezen gaat vervelen dus nee ik ga niet nog een potje
[..]
serieus? niet gezien
ik lette niet echt opquote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bronze vs goud pussy x'DDDDDDDDDDDDD XD
Jaaa Ik liep ook expres naarh em toe tijdens de celebration
het beslissende duel toch?quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Rijstbal het volgende:
Ik denk dat Mathijs mij zo gaat uitdagen
Robinho kan nog fatsoenlijk van afstand knallen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef laucas het volgende:
Robinho = Elia en Elia = Robinho
Twee kleine verschillen: Elia is ietsje langer en Robinho heeft meer finesse
Die gozer is echt geniaalquote:
Ik ben nu excelsior stijl, badge en shirtjes. Humor om zo de teams spelend met de tenues van grote teams compleet op te rollenquote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Aquilani is trouwens echt underrated, zo'n beest gek, niet normaal
ik wil tobi-wan sowieso bedanken voor het spammen met zn budgetteam want dit speelt echt heerlijk
mensen die 1000c betalen voor een Liverpool badge
Klopt!quote:Op zondag 4 september 2011 21:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die gozer is echt geniaal![]()
DIe hele serie over Fifa 12 is zooo herkenbaar
nee hoezo? Misschien heeft ie wel een levenquote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben weer helemaal terug op 4-3-3, toch echt mijn favo formatie. Ben nu diverse 4-3-3 teams aan het maken en mixes van ze onderling
Iemand Tim gespot btw?![]()
zit in Parijsquote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben weer helemaal terug op 4-3-3, toch echt mijn favo formatie. Ben nu diverse 4-3-3 teams aan het maken en mixes van ze onderling
Iemand Tim gespot btw?![]()
Njah, ik las 3 pagina's door omdat ik die achter liep en ik zag jou geen 1 keer dus dat viel op inderdaadquote:
WiFi in hotelquote:Op maandag 5 september 2011 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FOK!ken in Parijsveel plezier nog
Die speelt inderdaad echt goed. Ik heb hem in mijn AC Milan team ook. Hij kan heerlijk knallen en komt altijd op de goede momenten in de bal.quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil tobi-wan sowieso bedanken voor het spammen met zn budgetteam want dit speelt echt heerlijk
Wilde ik net trots m'n hoogste aantal coins ooit op m'n bankrekening posten, kom jij met zo'n postquote:Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef Toefjes het volgende:
Mn duurste aankoop tot nu toe gedaan : Samba IF2 (83) voor 71,5K
Ow, sorry, haha. Ach, en ik kijk kwijlend naar teams met een IF Ibrahimovic, IF Chiellini ehhhh eigenlijk alles IF die hier gepost wordenquote:Op maandag 5 september 2011 10:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wilde ik net trots m'n hoogste aantal coins ooit op m'n bankrekening posten, kom jij met zo'n post![]()
Valt mijn 8185 coins bij in het niets....
Alleen voor diegene die fifa 12 aanschaffen...quote:Op maandag 5 september 2011 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, sorry, haha. Ach, en ik kijk kwijlend naar teams met een IF Ibrahimovic, IF Chiellini ehhhh eigenlijk alles IF die hier gepost wordenNog 25 dagen, beginnen we allemaal weer op 0
Mijn hoop is op de bonus van EA voor de huidige FUT spelers, plus de pre-order bonus. Is er een beginnetje in elk gevalquote:Op maandag 5 september 2011 11:07 schreef Ferdii het volgende:
heb er nu al zin in ja, alles op 0hopenlijk eerste 3 maanden ook niet betaald pakjes kopen zodat er gewoon nog echt gewerkt moet worden voor nieuwe spelers
Ach, 53 euro, zijn avondjes dat ik meer uitgeef met stappen. En heb hier veel meer en langer plezier van, is voor mij de investering zeker wel waardquote:Op maandag 5 september 2011 11:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Alleen voor diegene die fifa 12 aanschaffen...
Ik twijfel er nog over....
Ik had een week geleden 760Kquote:Op maandag 5 september 2011 10:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wilde ik net trots m'n hoogste aantal coins ooit op m'n bankrekening posten, kom jij met zo'n post![]()
Valt mijn 8185 coins bij in het niets....
Nee, gewoon een beetje traden en iets van 500 wedstrijden gespeeld. en school kost niet zoveel tijd.quote:Op maandag 5 september 2011 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Met echt geld? Of gewoon dit jaar weinig seks?
Voor de PS3 zal ie wel duurder zijn....quote:Op maandag 5 september 2011 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, 53 euro, zijn avondjes dat ik meer uitgeef met stappen. En heb hier veel meer en langer plezier van, is voor mij de investering zeker wel waard
Zow, 500 wedstrijden, ja, met 500 coins per wedstrijd zit je al aan de 250K. Moet zeggen, doe het nu een maand of anderhalf á 2, en heb nu iets van 300K aan clubwaarde. Als je eenmaal goed wordt met investeren, dan kan het best hard gaan met tradenquote:Op maandag 5 september 2011 11:14 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een beetje traden en iets van 500 wedstrijden gespeeld. en school kost niet zoveel tijd.
hehe kom ik aan met mijn 39 wedstrijden. 1 verloren en 2 gelijk daarvan. 36 wedstrijden is 18K en toch heb ik al paar keer op 80K gestaan. 1 keer pakje gekocht en toevallig zat daar Lampard in die 40K opleverde en daarna naar 80K uitgebouwd.quote:Op maandag 5 september 2011 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zow, 500 wedstrijden, ja, met 500 coins per wedstrijd zit je al aan de 250K. Moet zeggen, doe het nu een maand of anderhalf á 2, en heb nu iets van 300K aan clubwaarde. Als je eenmaal goed wordt met investeren, dan kan het best hard gaan met traden
@Dopekoe: heb m gepre-orderd bij Wehkamp voor ¤ 53. Heb zelfs ¤ 49 later voorbij zien komen
He's worth every pennyquote:Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef Toefjes het volgende:
Mn duurste aankoop tot nu toe gedaan : Samba IF2 (83) voor 71,5K
Reina op goal? Is echt bloed irritant om tegen te spelen, houd onmogelijke ballen er uit.quote:Op maandag 5 september 2011 11:34 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn huidige team:
Iemand suggesties voor vervangers ?
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#he8bsLSabbmoo
Hoeveel budget heb je nog dopekoe? Reina idd flink overrated. Probeer wel goed in te kopen dopekoe, Kuyt voor 1500 in 4-2-2-2 is echt te duur. Ook de Jong voor 1000, moet voor 750 te doen zijn. Reina net aan kunnen schaffen voor 1600quote:Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef LinQ het volgende:
[..]
Reina op goal? Is echt bloed irritant om tegen te spelen, houd onmogelijke ballen er uit.
van Persie in de spits? of lekker goedkoop Agbonlawhore
Volgens mij zijn er voor al je opgestelde spelers betere alternatieven te vindenMaar daar zul je wellicht het budget (nog) niet voor hebben
Heb nu dus 8185 maar moet ook nog contracten halen....quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel budget heb je nog dopekoe? Reina idd flink overrated. Probeer wel goed in te kopen dopekoe, Kuyt voor 1500 in 4-2-2-2 is echt te duur. Ook de Jong voor 1000, moet voor 750 te doen zijn. Reina net aan kunnen schaffen voor 1600
Paar potjes doen en dan kun je agbonlahore kopen. Is not done, maar ja, je kunt m beter in je elftal hebben dan tegen jequote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb nu dus 8185 maar moet ook nog contracten halen....
Kuyt was de goedkoopste Kuyt die ik kon vinden evenals de Jong....
Toendertijd (1 maand terug) ofzo iig....
Alternatieven zat maar geen budget vor dei alternatieven
Ow, zit je zeker op de xbox? of PS3 staat ie voor 2500 BN. Had net geluk dat ik kon bieden vanaf 150. Andere koopjes jager bood ook mee, maar haakte af toen ik 1600 bood. Ook geen idee hoe duur de 4-2-2-2 kaartjes zijn trouwens, met bijvoorbeeld 4-3-2-1 moet je op 1500 extra rekenen om een kaartje aan te schaffen als je een speler buiten zn formatie omkoopt. Daarom 3-4-1-2 een goedkoper alternatief, zijn de kaartjes vaak 350 of minderquote:
Agbonlahor net voor 2k gekocht op 4222quote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, zit je zeker op de xbox? of PS3 staat ie voor 2500 BN. Had net geluk dat ik kon bieden vanaf 150. Andere koopjes jager bood ook mee, maar haakte af toen ik 1600 bood. Ook geen idee hoe duur de 4-2-2-2 kaartjes zijn trouwens, met bijvoorbeeld 4-3-2-1 moet je op 1500 extra rekenen om een kaartje aan te schaffen als je een speler buiten zn formatie omkoopt. Daarom 3-4-1-2 een goedkoper alternatief, zijn de kaartjes vaak 350 of minder
Ik zit op PS3....quote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, zit je zeker op de xbox? of PS3 staat ie voor 2500 BN. Had net geluk dat ik kon bieden vanaf 150. Andere koopjes jager bood ook mee, maar haakte af toen ik 1600 bood. Ook geen idee hoe duur de 4-2-2-2 kaartjes zijn trouwens, met bijvoorbeeld 4-3-2-1 moet je op 1500 extra rekenen om een kaartje aan te schaffen als je een speler buiten zn formatie omkoopt. Daarom 3-4-1-2 een goedkoper alternatief, zijn de kaartjes vaak 350 of minder
Doe die van mij er ook bij!quote:Op maandag 5 september 2011 08:47 schreef OmniRocket het volgende:
Doelpunten voor doelpunt vd maand. Vanavond komt de poll.
Laucas: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/81836124
OmniRocket: http://www.easports.com/media/play/video/88984934
LinQ: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/87883085
Kamikazie: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/80052538
Caland: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/90342723
Tim86: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91045334
GurBuh: http://www.easports.com/media/play/video/90992645
Kentdebruin: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91399122
Dudeweiser: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/90853177
Lindgren.: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/87231699
DannyDeko: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/89874775
Tobi-wan: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91009898
Rijstbal: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91383172
Afgevallen doelpunten:
OmniRocket: http://www.easports.com/media/play/video/89333765
Laucas: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/88807630
Laucas: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/88807405
Laucas: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/89149166
Laucas: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/90196997
Dudeweiser: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/88069943
Rijstbal: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/89380674
Lindgren.: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/87841447
Lindgren.: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/91425242
Tobi-wan: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91013158
DannyDeko: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/87631072
DannyDeko: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91133479
Oei, ik zie nu dat de 4-2-2-2 formation kaarten tamelijk duur zijnquote:Op maandag 5 september 2011 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zit op PS3....
Met de webapp zie ik hem echt niet goedkoper dan 3200bn op 4222....
Haha, wat een goal, moest 3 keer kijken wat er nou precies met de bal gebeurdequote:Op maandag 5 september 2011 12:05 schreef potienza het volgende:
[..]
Doe die van mij er ook bij!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/81160313
En er zaten nog 13 contracten op...quote:Op maandag 5 september 2011 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Agbonlahor net voor 2k gekocht op 4222
Haha, je weet maar nooit inderdaad. Ik wel goede zaken gedaan vandaag. Gekocht:quote:Op maandag 5 september 2011 12:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En er zaten nog 13 contracten op...
Toch er maar weer ff opgezet voor 4k
Van Nistelrooij ?quote:Op maandag 5 september 2011 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je weet maar nooit inderdaad. Ik wel goede zaken gedaan vandaag. Gekocht:
Samba SIF : 71.500
Vidic: 13.000
Ferdinand: 3200
Reina: 1600
V. Persie: 5800
Gomez IF (86): 46.750
Twijfel voor de spits naast Gomez. Moet een Nederlander zijn , ivm chemistry met v. Persie. Iemand ervaring met IF Kuyt? Anders wordt het gewoon weer een IF Huntelaar
Geen idee, wel goedkoperquote:Op maandag 5 september 2011 12:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is die beter een een IF Huntelaar?
Geld speelt geen rolquote:
haha dat zeker! jij ook al last van dus.quote:Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geld speelt geen rolHoop trouwens ooit nog een keer een trade offer te krijgen waar ík beter van word, haha, wat een kanslozen zitten er tussen..
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Ben blij dat je je vermaakt in ieder geval!quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Briljant teamquote:Op maandag 5 september 2011 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Ben blij dat je je vermaakt in ieder geval!
Heb maar even het budget uit m'n trukendoos team gehaald
[ afbeelding ]
Edit: Had nog 40k over, daar heb ik Fred voor gekocht voor 38k. Had ik nog iets meer dan 2k over, koop ik van m'n laatste beetje coins een brons pakje zit Kabba erin
quote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant teamMaarrehh wie is Kabba?
Een dure bronze speler met 85 pacequote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant teamMaarrehh wie is Kabba?
Jaloers....quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor een bronze speler is hij inderdaad redelijk duur. denk dat ik hem ga verkopen voor 5/7k. Toch fijn als je net je laatste coins aan een pakje uitgeeft.
Ach, ik speel dit nu een maand of 2 omdat ik weer single ben. Daarvoor besteedde ik mn tijd aan andere dingen. Waarschijnlijk heb je een stuk minder tijd achter de fifa gezetenquote:
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, ik speel dit nu een maand of 2 omdat ik weer single ben. Daarvoor besteedde ik mn tijd aan andere dingen. Waarschijnlijk heb je een stuk minder tijd achter de fifa gezeten
Onder de 200K bedoel je? 20K is een sprookje, staat op de ps3 gewwoon voor 150K-200Kquote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Drogba al onder de 20k?
Hij is mijn favoriete speler maar ik kon hem nooit betalen en online met Chelsea spelen vind ik niet leuk
Maak een brons team en win wat simpele toernooitjes...quote:Op maandag 5 september 2011 14:35 schreef eastclubber het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand 16000 coins te leen (PS3)
haha nee ik wil geen bronze team maken. Het is in deze tijd lastig om aan coins te komen aangezien traden niet makkelijk is.quote:Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maak een brons team en win wat simpele toernooitjes...
Daarom juistquote:Op maandag 5 september 2011 14:50 schreef eastclubber het volgende:
[..]
haha nee ik wil geen bronze team maken. Het is in deze tijd lastig om aan coins te komen aangezien traden niet makkelijk is.
Heb net even voor je gekeken bij: search-training-formation (weet je dat voor de volgende keerquote:Op maandag 5 september 2011 15:18 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand of er ook formation cards zijn om iemand te changen naar 4-2-2-2 ?
En hoeveel die kosten ?
Wat? Keihard na de achterlijn lopen en een voorzet geven?quote:Op maandag 5 september 2011 14:48 schreef Dopekoe het volgende:
Hoop dat ik nog een keer hetzelfde truukje uit kan halen met agbonlahor
hoe was je dag mn jongenquote:Op maandag 5 september 2011 16:21 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Wat? Keihard na de achterlijn lopen en een voorzet geven?
Valt niet mee hoor om 4 uur in de nacht in slaap te vallen vervolgens na 2 uurtjes weer eruit moeten om d naar school te gaan om een "toets" te maken die 6 uur duurt. Daarna heen en weer in de stad dingen regelen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoezo? Misschien heeft ie wel een leven
Wat ik wel weet is dat Rijstbal morgen weer aan de bak moet
Nu al toets? De fuck!quote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Valt niet mee hoor om 4 uur in de nacht in slaap te vallen vervolgens na 2 uurtjes weer eruit moeten om d naar school te gaan om een "toets" te maken die 6 uur duurt. Daarna heen en weer in de stad dingen regelen.
Eerder een test. Om te kijken of je autistisch bent.quote:
Wat denk je nou zelf.quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Is Simao zijn speed echt 99 of zit iemand te trollen op FUT11info?
Hij is 85 rating. Maar er staat 82 voor zijn speed. Bij Mertens was zijn schot ook 87 terwijl alles ongeveer 99 was.quote:
je zit op fok dus ja....quote:Op maandag 5 september 2011 16:29 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Eerder een test. Om te kijken of je autistisch bent.
Waar zie jij 99 speed?quote:Op maandag 5 september 2011 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is 85 rating. Maar er staat 82 voor zijn speed. Bij Mertens was zijn schot ook 87 terwijl alles ongeveer 99 was.
Al waren dat zijn echte stats dan was die 100x zo duur geweestquote:
Toch maar gehaald voor 8K.. 85 rating is best goed vind ikquote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Al waren dat zijn echte stats dan was die 100x zo duur geweest
Ik heb iig genoeg voor IF Quaresma, IF Liedson en IF Simao. De rest haal ik NIF. Misschien IF Tiago erbij, alleen hebben ze niet echt een goeie keeper.quote:Op maandag 5 september 2011 16:48 schreef Rijstbal het volgende:
Portugezen IF team aan het maken?Wou het ook doen aangezien de gemiddelde speler maar 20k kost. Maar heb geen zin om m'n teams te verkopen
niemand?quote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef el-blanchito het volgende:
ik ga zo denk ik pakjes kopen, maar welke zou ik doen? 15k, 7.5k of 5k?
Liedson kan niks.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb iig genoeg voor IF Quaresma, IF Liedson en IF Simao. De rest haal ik NIF. Misschien IF Tiago erbij, alleen hebben ze niet echt een goeie keeper.
15k zijn het minst slecht. Maar ik heb met gouden pakjes nooit geluk gehad dus ik zou die echt nooit kopen. Bij bronzen en zilveren pakjes heb je geen geluk nodig, daar kan je altijd winst uit halen.quote:
ach, ik had eerst 2 IF's in 1 pakje, en in de volgende weer 1, dus ik vertrouw op mn gelukquote:Op maandag 5 september 2011 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
15k zijn het minst slecht. Maar ik heb met gouden pakjes nooit geluk gehad dus ik zou die echt nooit kopen. Bij bronzen en zilveren pakjes heb je geen geluk nodig, daar kan je altijd winst uit halen.
Hij hoeft ook alleen maar intikkers erin te schieten, IF Quaresma en Simao doen de rest.quote:
63 pace is niet lage kant, dat is gewoon slakkenpacequote:Op maandag 5 september 2011 18:31 schreef potienza het volgende:
Pirlo speelt echt heerlijk. Z'n pace is misschien wel aan de lage kant. Maar hij staat altijd precies op de goede momenten op de goede plaats. Ik heb hem als CM, maar Mexes werd zonet uitgespeeld door iemand met IF Ronaldo, dacht die gaat 1op1 met keeper maar net op het goede moment wordt hij even van de bal afgezet door Pirlo. Daarnaast kan hij ook als een baas van afstand schieten.
De CB's van Milan spelen trouwens ook lekker. Mexes met een 80 pace en Thiago Turbo met 86!
en waar vandaan zijn de schoten?quote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef GuRBuH het volgende:
Ik moest net ineens weg voor de wedstrijd nog begonnen was. Kom ik net terug, heeft die gast 1-0 gewonnen. 46 schoten op goal, 45 saves van Frey. Hoe slecht ben je dan?
Meeste binnen de 16.quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en waar vandaan zijn de schoten?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef Leanishibe het volgende:
Ik heb heel veel goals gezien, maar deze die ik met Alonso maakte
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91895862
quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef Leanishibe het volgende:
Haha,, ik vind dat ook geweldig hoor, ik zie het ontvangen van een haat-berichtje als het ultieme compliment dat ik een goede pot gespeeld hebquote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
---
Ik heb net ook weer wat.Ik speelde tegen zo'n gast, Engeland - Portugal (Ik ben Portugal) en hij komt in de 6" minuut op 1-0 na een tramp goal (zo'n cutback
). In de 20" minuut kom ik op 1-1 na een prachtige vrije trap op de paal en via de rebound erin. Krijg ik een berichtje: "You fucking lucky pussy". Ik stuurde terug dat ie een trampende n00b was.
Krijg direct antwoord: "Fuck you, pussy." Na de aftrap via een paar schijven de bal naar Ronaldo die z'n mannetje uitspeelt met een hocus pocus en de bal via de keeper (rebound
) erin schuift. Gevolg: Hij maakt een statement.
Kon het niet laten nog maar een berichtje te sturen
.
LOL!!quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef Leanishibe het volgende:
Inderdaad, 't zelfde voor een quit. Behalve in FUT.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,, ik vind dat ook geweldig hoor, ik zie het ontvangen van een haat-berichtje als het ultieme compliment dat ik een goede pot gespeeld heb
In FUT schoppen ze je gewoon de tyfus ipv quitten. Al moet ik zeggen dat toen een tegenstander bij voorsprong met de keeper de bal hoog ging houden ik ook los ging. Allerlei aanslagen gepleegd op zn duurste speler, Rooney. En toen hij geblesseerd het veld verliet voelde ik toch nog iets van voldoeningquote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad, 't zelfde voor een quit. Behalve in FUT.
Hmm..volgens mij kun je het verdelen in een hoge kant, normale kant en lage kant. Maar het is wel slakkentempo inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
63 pace is niet lage kant, dat is gewoon slakkenpace
OK stuur maarquote:Op maandag 5 september 2011 21:34 schreef Santello het volgende:
Stop alle coins bij 1 persoon en verzamel een monsterteam met monster subs!
Vids or it didnt happenquote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
godver net tegen een vriend een vrije trap van 37 meter erin geschoten met Ibra, vergeten op te slaan![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91708538quote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
godver net tegen een vriend een vrije trap van 37 meter erin geschoten met Ibra, vergeten op te slaan![]()
Hoezo doorscrollen naar 59e minuut ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:42 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij weer happy hour geweest? Even doorscrollen naar de 59e minuut, daar volop contractkaarten voor 700-750 aan te schaffen. En als je geduld hebt zul je ze ook wel voor goedkoper aan kunnen schaffen. Heb er 24 kunnen kopen, nu zijn mn coins op. Op de tradepile voor 950/1000BN gezet. Raak je altijd wel kwijt. Toch weer 4.5K voor het goede doel
klopt, en alle koopjes zijn er dan al uitgeplukt door ettertjes als ik. In minuut 59 vind je soms leuke koopjes. geldt voor alle veilingen trouwens. Contracten inmiddels weer verpatstquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoezo doorscrollen naar 59e minuut ?
Bij mij staan de veilingitems die nog het kortst te gaan hebben gewoon vooraan....
het blijft dus een kwestie van geluk geen ettertjes tegen het lijf te lopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
klopt, en alle koopjes zijn er dan al uitgeplukt door ettertjes als ik. In minuut 59 vind je soms leuke koopjes. geldt voor alle veilingen trouwens. Contracten inmiddels weer verpatst
VInd het handelen verslavender dan het spelletje zelf, haha. Net gespeeld, maar gelijk besloten IFMaxi Rodrigues te verkopen, wat een inspriratieloze zak zeg. Hij speelt alsof hij net heeft gehoord dat zn oma overleden is ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
het blijft dus een kwestie van geluk geen ettertjes tegen het lijf te lopen
Net toch nog ff een Reina voor 2800 gekocht...
Heb hem er weer voor 3700 opgezet
Is de goedkoopste nu denk ik zo
Kan ik wel gebruiken in mijn BPL teamquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VInd het handelen verslavender dan het spelletje zelf, haha. Net gespeeld, maar gelijk besloten IFMaxi Rodrigues te verkopen, wat een inspriratieloze zak zeg. Hij speelt alsof hij net heeft gehoord dat zn oma overleden is ofzo
ik geef nu flink extra power zodat ie achter de keeper komt en dan kruislings inkoppen met een verdedigerquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef eastclubber het volgende:
Het valt me op dat ik relatief weinig uit corners scoor. Heeft iemand tips om goede corners te nemen?
Doe je ook effect erbij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik geef nu flink extra power zodat ie achter de keeper komt en dan kruislings inkoppen met een verdediger
Alleen de ham-vraag: Hoe kop je kruislings in? Ik kop m vaak hopeloos over, hoe ik de pook ook hanteerquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik geef nu flink extra power zodat ie achter de keeper komt en dan kruislings inkoppen met een verdediger
Dit doe ik ook ja, ter hoogte van 2e paal neerleggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat is een ideale speler om mee te traden?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:39 schreef Toefjes het volgende:
Modric gekocht, was maar 3500, want had geen contracten. Contract a 750 gegeven, verkocht voor 5400
Nice team. Alleen de achterhoede is een beetje schraal. Maar betere/snellere CBs zijn er ook niet echt..quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Fred heeft wel een prima weak foot of niet? Heb de IF versie gekocht maar helaas nog geen Fifa kunnen spelen. Wel weer even een nieuw team gebouwd(voor de verandering).
[ afbeelding ]
Burdisso speelt nog wel aardig, Campagnaro heb ik nog niet gebruikt. Maar wat je al zegt voor de rest is er niet zo veel. Alleen Samuel maar daar heb ik alleen maar slechte ervaringen mee...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nice team. Alleen de achterhoede is een beetje schraal. Maar betere/snellere CBs zijn er ook niet echt..
deze video bevat inhoud van EMI...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:56 schreef GuRBuH het volgende:
Ben even zo vrij geweest om snel een compilatie van alle goals van de Goal of the Month aan elkaar te plakken. Op die manier hoef je niet al die video's aan te klikken en voorkom je dat domme mensen (ik) hun video per ongeluk overschrijven![]()
Kneuzen ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
deze video bevat inhoud van EMI...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |