hoe kies jij in godsnaam met welk team je gaat spelen?!quote:Op zondag 4 september 2011 17:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb even een paar teams gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 16:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Gewoon op gevoel die analoge sticks draaien.
Xbox? Je mag ze van me hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 17:33 schreef eastclubber het volgende:
Heeft iemand 15000 coins te leen? Dan kan ik eindelijk de IF Alex van fenerbache halen voor mijn brazilianen team
Dudeweiser meldt zich!quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Santello het volgende:
Wie wil 50k+ coins hebben. Melden graag (xbox)
quote:Op zondag 4 september 2011 18:57 schreef Santello het volgende:
Maar jij krijgt ze sowieso niet omdat je nep bent
69 cb, ramon zomer, 532. Clubnaam is FC Awesomequote:Op zondag 4 september 2011 18:58 schreef Santello het volgende:
Nee geintje, ben nog 30 min bezig denk ik met discarden. Kan je een speler voor me erop zetten?
ik pak wel een anderquote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Santello het volgende:
Ik heb hem gevonden. Maar kan je niet meer als 250 trade offeren omdat je 300 BIN hebt gedaan..
is dat tegen de CPU of gewoon online? Zal het ns uitproberenquote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Toefjes het volgende:
heb een leuk foefje ontdekt om strafschoppen tegen te houden, tot nu toe ongeveer 80% succes.
Speler staat voor je keeper. Beweeg je keeper een beetje van links naar rechts. Zo van: ik kies de juiste hoek. Tegenstander kiest dan geen hoek maar schiet door het midden. dus gewoon 2 keer naar links, 2 keer naar rechts en dan de keeper laten staan.
benieuwd of het ook bij jullie werkt
alleen online, computer laat zich niet intimiderenquote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat tegen de CPU of gewoon online? Zal het ns uitproberen
nee die schiet sowieso door het middenquote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alleen online, computer laat zich niet intimideren
Ik maak je af. Binnen 10 minuten maak je al een statement, stakker.quote:
aah die zemmel heeft ps3 je kan niks bewijzenquote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik maak je af. Binnen 10 minuten maak je al een statement, stakker.
mn budgetteam net afgemaakt iigquote:
Ja klopt. Moraal gaat makkelijker omlaag dan omhoog. Vervelend is datquote:Op zondag 4 september 2011 19:50 schreef Toefjes het volgende:
kutspel is het toch ook.
Ik begin met Bundesliga team. Iedereen moraal 80. Ik win. Iedereen rond de 82.
Ik speel een wedstrijd, kom 1-0 achter, maar verbinding wordt bij de tegenstander verbroken.
Wedstrijd daarna win ik.
Moreel bij iedereen nu 76-77.
Ja, alleen heb ik nu alle voltooide wedstrijden gewonnen, die niet voltooide 0-1 wordt dan toch als nederlaag gezien. Bizar, hoop dat dat is bijgewerkt in fifa12. dat je moreel een tik krijgt als je van een minder team verliest, en een gigantische boost als je een heel duur team verslaat ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Moraal gaat makkelijker omlaag dan omhoog. Vervelend is dat
Kom testen dan serie a tegen serie aquote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
het valt misschien niet onder de criteria van een budgetteam, maar Robinho is toch best een behoorlijke baas
Robinho kan veel beter pasen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef laucas het volgende:
Robinho = Elia en Elia = Robinho
Twee kleine verschillen: Elia is ietsje langer en Robinho heeft meer finesse
nog een keer verliezen. Ik kom.quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kom testen dan serie a tegen serie a
Hij nam die corner.quote:
Bronze vs goud pussy x'DDDDDDDDDDDDD XDquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
de hele tijd verliezen gaat vervelen dus nee ik ga niet nog een potje
[..]
serieus? niet gezien
ik lette niet echt opquote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bronze vs goud pussy x'DDDDDDDDDDDDD XD
Jaaa Ik liep ook expres naarh em toe tijdens de celebration
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |