als jij dat wil. Ik kom nu welquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:38 schreef Rijstbal het volgende:
Kom zo oke? Ik wil mn turken team proberen.
kom danquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:38 schreef Rijstbal het volgende:
Kom zo oke? Ik wil mn turken team proberen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Rijstbal het volgende:
Ben bang dat ik dan verlies tegen zo'n Britse kut jochie die de hele tijd gaat provoceren. En dan word ik gefrustreerd. /pino
Nergens voor nodig. Want je was helemaal niet "de betere"quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ben te moe om een Pino rage te schrijven.
whatever.
Wil je nog ff afgemaakt worden door mij of durf je niet meer?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Want je was helemaal niet "de betere"Maar goed gespeeld hoor
![]()
Die IF Quagliablabla is trouwens echt slecht
niks ging goed, en ik bak er echt gewoon niks vanquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Want je was helemaal niet "de betere"Maar goed gespeeld hoor
![]()
Die IF Quagliablabla is trouwens echt slecht
Neem fifa lessen, ik geef ze voor maar 100k per uur.quote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks ging goed, en ik bak er echt gewoon niks vanik snap er echt niks van, nu ook weer, zo'n gozertje met 50 chem, fucking 1-1 in 90e minuut en hij kan gewoon dwars door mn verdediging lopen.. ik kan hier echt niet tegen
Kom maar kwakzalverquote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Neem fifa lessen, ik geef ze voor maar 100k per uur.
Hahaha Zoiets had ik ook gehadquote:Op zondag 4 september 2011 00:21 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91640702
Waar het filmpje begint heeft de keeper al 2 keer de bal tegen gehouden. Keeper heeft dus 4 keer de bal weten tegen te houden.
klop gehad of gegeven?quote:Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef Rijstbal het volgende:
Ey Mathijs na de 3-1 zitten we allebei in een andere spel volgens mij
AltidoreNiet te geloven....
Eerste potje 1-0 verloren. Hij schoot met Sneijder randje 16 tegen de paal en rebound Huntelaar (typisch Hunt) Maar ik had veel betere kansen. Mja Steek op doel he.quote:
En ik wou nog een beslissingpotje waarin ik het dan met 5-0 zou afmaken en overduidelijk de beste zou zijn. Maar dat wou rijstbal nietquote:Op zondag 4 september 2011 01:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Eerste potje 1-0 verloren. Hij schoot met Sneijder randje 16 tegen de paal en rebound Huntelaar (typisch Hunt) Maar ik had veel betere kansen. Mja Steek op doel he.
Tweede pot 3-1 gewonnen. Hij zette hem op aanvallend waardoor ik er langs kon. En dan vastlopertje in de laatste 10 minuten
Idem Ditto.quote:Op zondag 4 september 2011 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ik wou nog een beslissingpotje waarin ik het dan met 5-0 zou afmaken en overduidelijk de beste zou zijn. Maar dat wou rijstbal niet![]()
Maar je was wel overduidelijk de betere rijst en wat speelde ik slecht zeg, passjes over 5 meter die niet aankwamen, aannames die helemaal fout gingen, niks van me trucjes lukte. Was een drama....
Goed gespeeld wel
Kameni van Espanyol.quote:Op zondag 4 september 2011 00:57 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hahaha Zoiets had ik ook gehadWelke keeper was dat? Zieke reflexen.
Ik heb het getest, maar ik heb nergens last van. Misschien iets tijdelijks?quote:Op zondag 4 september 2011 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben ik de enige die niet kan inloggen op de webapp?
Edit: Nvm, nu doet hij het opeens wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |