Giovinco is echt goed. Jammer dat de IF versie een striker is. Speel altijd 433 en dan kan je met zo'n klein ventje voorin niet al te veel. Wat is de rest van je team?quote:Op zondag 4 september 2011 12:26 schreef laucas het volgende:
Verveelde me dus heb dat budget teampje gebouwd met hier en daar een noodzakelijk aanpassing omdat er weinig aanbod was.
Eerste wedstrijd kansloos verloren door blunders achterin. Giovinco maakte nog wel een mooie. En ik moet de bank nog vullen
Materazzi is wél groot en sterk. Met een snelle defender ernaast (Cordoba!) is dat echt top.quote:Op zondag 4 september 2011 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Materazzi durf ik niet aan... Zijn pace is wel echt heel laag. Ben al een aantal dagen opzoek naar Elia maar heb hem nog niet gezien met 433. Cissé helaas ook nog niet tegen gekomen
Ja voor 5k kan je al een redelijk team hebben. Zorg wel dat je iedereen in de goede formatie koopt.quote:Op zondag 4 september 2011 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat ik er ook maar ns eentje ga maken als ik dit zo allemaal lees
ongeveer 5k toch?
zal ik doen, eerst maar ns 5k bij elkaar zien te krijgen...quote:Op zondag 4 september 2011 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben niet echt op zoek naar een striker want met Amauri en Suazo heb ik 2 top strikers. Maar wil hem op zich wel even proberen. Stats zien er namelijk wel goed uit van Cissé.
[..]
Ja voor 5k kan je al een redelijk team hebben. Zorg wel dat je iedereen in de goede formatie koopt.
Had even een goeie CB nodig want ik wilde Gamberini hebben maar die loopt pas over een paar uur af.quote:Op zondag 4 september 2011 13:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Materazzi is wél groot en sterk. Met een snelle defender ernaast (Cordoba!) is dat echt top.
Cissé vond ik persoonlijk echt kut spelen.
het is toch echt een LW irl...quote:Op zondag 4 september 2011 14:03 schreef Rijstbal het volgende:
Elia wordt als een LM uitgebracht.Daarom kan je hem haast niet vinden in een 433 formatie.
Dat is waar ook Ik wil hem ook.quote:Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Er staan maar 4 Elia's op, daarom is hij niet te krijgen in 433. Dat hij LM is maakt volgens mij niet uit want de formatie is gewoon random.
Vargas is echt de laatste die ik in welk team dan ook zou willen gebruiken. Ik zou nog liever spelen met Sami Hyppia op LM (zoek zijn pace maar eens op)quote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat is waar ook Ik wil hem ook.Want Vargas is wel een beetje
![]()
niks mis met Vargas hoor.....quote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat is waar ook Ik wil hem ook.Want Vargas is wel een beetje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |