quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Gaat lekker dan EpicKnife....
Laatste potje met Miss Fortune 15/3/13. Enemy team had een ragequitter
Gelukkig was ik dan net geen ragequitter, maar niemand wou surrenderen, de enigste lane die goed ging was mijn lane.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Gaat lekker dan EpicKnife....
Laatste potje met Miss Fortune 15/3/13. Enemy team had een ragequitter
Heb nu even geen pc maar als ik kan wil ik wel een keer meedoenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:52 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
Nee. H4X.
Ik host de heledag 6v6, vraag maar als je mee wilt doen.
All mid.
Kog'Maw is ook een van de moeilijkste carries, wel een van de beste als je een degelijk team hebt. Het probleem met hem is namelijk dat hij geen escape ability heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:29 schreef EpicKnife het volgende:
2/14/2 met Kogmaw.
Mijn pc crashede dus ik ben underleveled. Maar ik vind Kogmaw ook helemaal niet meer zo goed om eerlijk te zijn
Haha, enlighten me?quote:Op zondag 4 september 2011 00:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Haal mij trouwens maar weer uit de OP, krijg nu games met enorme bananen, you know who you are.
Als ik op pc ben.quote:Op zondag 4 september 2011 00:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Haal mij trouwens maar weer uit de OP, krijg nu games met enorme bananen, you know who you are.
Eerste paar wins en losses die je doet geven meer ELO. Dus om uit de ELO hell te komen moet je net ff geluk hebben dat je goede matches hebt. Als je de eerste 5 verliest dan sta je eigenlijk zo ver achter dat je beter kan stoppen met ranked.quote:Op zondag 4 september 2011 09:49 schreef Skweezer het volgende:
waat
4 win 1 lose en dan 1513?
op 5v5?
heb nu atm 5 win 0 loss 3v3 1420 rating ofso
Ik verloor de eerste 9 wedstrijden.. meesten door feeders/leaversquote:Op zondag 4 september 2011 09:55 schreef flipp. het volgende:
[..]
Eerste paar wins en losses die je doet geven meer ELO. Dus om uit de ELO hell te komen moet je net ff geluk hebben dat je goede matches hebt. Als je de eerste 5 verliest dan sta je eigenlijk zo ver achter dat je beter kan stoppen met ranked.
Leavers zouden ze 10 levels terug moeten zetten.quote:Op zondag 4 september 2011 11:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik verloor de eerste 9 wedstrijden.. meesten door feeders/leavers
Waren van FOK!, maar was wel lachwekkend eigenlijkquote:
Do tell plz.quote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waren van FOK!, maar was wel lachwekkend eigenlijk.
Ja, die avond alleen he. Zit in totaal op 72/54quote:Op zondag 4 september 2011 09:49 schreef Skweezer het volgende:
waat
4 win 1 lose en dan 1513?
op 5v5?
heb nu atm 5 win 0 loss 3v3 1420 rating ofso
edit: ow alleen deze dag 4 win 1 los ;d
Naja, ik werd opeens geïnvite in een game en ik dacht eerst dat het random mensen waren, maar toen bleken het mensen van FOK! te zijn. Ashe met heal en dat soort geintjes, dus ik denk ik weet wel hoe laat het isquote:
WHAHAquote:Op zondag 4 september 2011 12:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, ik werd opeens geïnvite in een game en ik dacht eerst dat het random mensen waren, maar toen bleken het mensen van FOK! te zijn. Ashe met heal en dat soort geintjes, dus ik denk ik weet wel hoe laat het is. Ik ging dus Jax en echt op 35 minuten ofzo vroeg iemand zo aan mij: "Hey, welke hero speel jij?"
![]()
.
Naja en de meeste waren ~ level 12/15 dus ik stond op het einde iets van 28/8en twee keer nog bijna verloren omdat iemand Jarvan IV ging en er "kkgoed" mee was, aan het einde was het 1/8 o.i.d.
. omNOMNOMNOMNOM en ik hadden het eerste potje zeg maar 80% van de teamkills en het tweede potje toen ik alleen met ze deed had ik er zo'n 75%.
meestal als je dan een carry neemt own je wel hard ^^quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef ems. het volgende:
Ik zou sowieso niet spelen met personen onder level 30
Geen ideequote:
Vind ik niet zo erg, makkelijkere tegenstandersquote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef ems. het volgende:
Ik zou sowieso niet spelen met personen onder level 30
Mjah ok, dat is wel heel extreemquote:Op zondag 4 september 2011 12:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik verwacht dat dat je binnen 35 minuten toch wel een keer doorhebt welke heroes er worden gespeeld.
Ik wil niet ownen, ik wil een gelijke match waardoor ik me goed voel als ik achteraf win. Ik speel al lang niet meer voor wins/IPquote:Op zondag 4 september 2011 13:14 schreef Skweezer het volgende:
[..]
meestal als je dan een carry neemt own je wel hard ^^
hoeveel champs heb je ongeveer?quote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik wil niet ownen, ik wil een gelijke match waardoor ik me goed voel als ik achteraf win. Ik speel al lang niet meer voor wins/IP
Is irritant ja.quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Anonymousey het volgende:
Maar weet je wat ook weer het domme aan LOL is... Dat potjes normaal 30-40min duren en soms zelfs 40m-1u+... dat verpest LOL weer helemaal.
Iets met 13 en dan een naam als ashe. Die jarvan was minstens net zo zwakzinnig maar ken ik de naam niet meer van.quote:
er zitten altijd een aantal fokkers op teamspeak 3quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
lollen met skype is trouwens ook ideaal
was dat jouw score of the score van je team?quote:Op zondag 4 september 2011 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Best wel kansloos potje net, 32-1 gewonnen in 20 minuten.
Wie speelde je?quote:Op zondag 4 september 2011 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
Score van het teamik had 6 kills en 6 assists
Ah vandaar dat fiddlesticks een 90% winpercentage heeft (je kan alleen verliezen als je ook TEGEN een fiddle speelt) natuurlijk...... Oh wacht...quote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef EpicKnife het volgende:
Oh ja, dan ben je ook onverslaanbaar met die drain.
Swain ulti no cost? Tis al een goeie ulti, ook gewoon voor het farmen, als je die no cost maakt dan kan hij gewoon die ulti 24/7 aanhouden, steeds regennen en steeds farmen.....quote:Op zondag 4 september 2011 17:29 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vind Swain niet zo super. Die ulti zou no cost moeten zijn.
heb net even Orianna gespeeld, ze is goed qua utility, maar haar damage output is muah..
Matig ja, had een tijd terug 600AP en kon met mijn Q+R+W combo nog niet iemand insta killen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:56 schreef jespertje het volgende:
[..]
Swain ulti no cost? Tis al een goeie ulti, ook gewoon voor het farmen, als je die no cost maakt dan kan hij gewoon die ulti 24/7 aanhouden, steeds regennen en steeds farmen.....
En orianna een matige damage output? Ga dan maar een paar keer goed oefenen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ze wel raken...quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Matig ja, had een tijd terug 600AP en kon met mijn Q+R+W combo nog niet iemand insta killen.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Skillstorm het volgende:
Oh! Een LoL topic!
Ah, een nieuwe fok-loller erbij dankzij epicknife. Heeft ie toch nog nut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vicariously I live while the whole world dies
goeie pubstomper, als je er mee om kunt gaan voor jou dus ideaal.quote:Op zondag 4 september 2011 19:26 schreef EpicKnife het volgende:
Deed ik.
Iemand enig idee of Katarina ook goed is? (het kopen waard)
Ik lanede solo tegen Olaf en Lee Sinquote:Op zondag 4 september 2011 20:22 schreef nyny83 het volgende:
Tja, Karthus is gewoon een vrij zwakke laner tegen een heleboel verschillende matchups. Vooral tanky melee poppetjes met veel burst damage kun je niks tegen. Denk aan bijv. Nocturne, Irelia, Xin etc. Tegen bepaalde mages kun je nog wel redelijk lanen omdat mages je niet zo snel zullen towerdiven, maar dan nog ben je tijdens laning van je R afhankelijk voor kills.
Gewoon een meningsverchil. ik heb nog nooit een Swain gefeed zien raken. en ik kan ook maar gene high elo guide over hem vindenquote:
maar die is niet featuredquote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
http://www.solomid.net/guides.php?g=154
Morde es #1 huehuehuequote:Op zondag 4 september 2011 16:54 schreef Keselo het volgende:
Kijken wat de Brasil tier list over Fiddlesticks te zeggen heeft..
Fiddlesticks (karthus brother, swain better crow)
number 4 (not good, lose every game, never use it) (Tier 4 dus)
Swain > Fiddle
Kan, zolang die veel informatie bevat.quote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
dus dan issie geschreven door een aap?
quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Maisnon het volgende:
flipp het hielp trouwens heeeel erg toen ik niet voor de regen maar meer voor armor eerst ging
Heb je wel de juiste runes?quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
waarom niet? Zijn E is een soort fail Malzahar E, zijn W is slecht en zijn Q ook.
Karmaquote:Op maandag 5 september 2011 09:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Holyshit, geen post vanacht van nightly players
Anywho, ik ga Karma kopen, iemand die die al heeft met tips?
Is ze puur support of kan ze ook flink wat damage doen? Heb haar nog bijna nooit gezien namelijkquote:Op maandag 5 september 2011 10:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik speel haar nu een tijdje maar geen tips. Ben zelf ook nog wat aan aan 't modderen. In het allerbegin gaat haar mana echt ontzettend snel op, en je wilt lekker veel cooldown reduction. Mgoed, dat zul je wel al gelezen hebben in guides enzo
Ze is wel echt heel leuk om te spelen, vind ik
Ze kan ook wel wat damage doen. Geen idee of je dat als 'flink wat' zou bestempelen. Ik ben een keer beschuldigd van killstealen, dus het zal in ieder geval niet niks zijnquote:Op maandag 5 september 2011 10:05 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Is ze puur support of kan ze ook flink wat damage doen? Heb haar nog bijna nooit gezien namelijk
Heeft ze geen ability die ze gewoon op een enemy kan doen?quote:Op maandag 5 september 2011 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ze kan ook wel wat damage doen. Geen idee of je dat als 'flink wat' zou bestempelen. Ik ben een keer beschuldigd van killstealen, dus het zal in ieder geval niet niks zijn
Ze is wel écht voornamelijk support imo.
(haar shield kun je laten ploffen --> damage, haar 'heal' doet sowieso wat damage, en ook de beam om sneller mee te laten doet damage; tis alleen allemaal niet gigantisch)
Heb je nog 2 mensen nodig? Ik wil wel keertje mee doen op zich.quote:Op maandag 5 september 2011 11:25 schreef MrManuel het volgende:
Tijdje niet meer gespeeld maar ben nog steeds opzoek naar een 3v3 team voor Ranked.![]()
Dus wie bied zich aan?
Alt-E? soort smartcast?quote:Op maandag 5 september 2011 12:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Morgana is wellicht de beste anti AP midlane carry. Als je snel bent met je shield (alt-E binden aan middlemouse bijv, tip van de dag) kan je gewoon niet dood 1v1.
Hoeft je nog niet eens te binden imo, tegen een Annie/Brand etc. zie je vaak wel die spells aankomen en is het gewoon snel Alt E. En met die W farm je zo ziek snel dat je tegenstander vaak terug naar turret moet en zo farm mist.quote:Op maandag 5 september 2011 12:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Morgana is wellicht de beste anti AP midlane carry. Als je snel bent met je shield (alt-E binden aan middlemouse bijv, tip van de dag) kan je gewoon niet dood 1v1.
Kheb wel wat gespeeld tussen 12 en 2, 3 wins en 1 loss. Heb Brolaf maar weer eens van stal getrokken, maar hij is echt een stuk minder viable. Voorheen was hij veruit de snelste jungler, nu allang niet meer. Bovendien low health tijdens junglen en vrij matige ganks. Tevens duurt het tot ongeveer 40 min. voordat je iets nuttigs kan doen in teamfights zonder dat je in 3 sec. kapot gekite wordt. Nee, ik vind het niks meer.quote:Op maandag 5 september 2011 09:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zie het meer als een panicbutton, ik doe sneller middlemouse dan alt-Equote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoeft je nog niet eens te binden imo, tegen een Annie/Brand etc. zie je vaak wel die spells aankomen en is het gewoon snel Alt E. En met die W farm je zo ziek snel dat je tegenstander vaak terug naar turret moet en zo farm mist.
Hmm, voornamelijk aoe eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 11:22 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Heeft ze geen ability die ze gewoon op een enemy kan doen?
Ja, ik vind Ryze op zich leuk, maar mid kan hij echt heel moeilijk zijn. Caitlyn kickte mijn ass hard. Niet dat ik continu doodging, maar mijn toren ging er wel snel aan omdat die minion heel snel doorbrakenquote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vayne is closer range, dies makkelijker in mid om te pakken.
Beide zijn ze enorm squishy, maar inderdaad als ryze erg lastig omdat je skills ook geen megarange hebben. Ik zou dan eerder een ander mid laten, of veel je jungler om ganks vragen.
Ryze speel ik amper nog, juist omdat dit soort lanes amper te winnen zijn.
Ryze heeft een korte range, geen self-heal en heeft alleen zijn skills om wat te doen. Hierdoor is hij erg makkelijk te harrassen waardoor je steeds terug moet gaan naar je base. Solo top is veel beter voor hem. Het pad is veel smaller waardoor je wat meer bescherming hebt. Of je dan tegen 1 of 2 speelt maakt dan ook wat minder uit.quote:Op maandag 5 september 2011 14:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik vind Ryze op zich leuk, maar mid kan hij echt heel moeilijk zijn. Caitlyn kickte mijn ass hard. Niet dat ik continu doodging, maar mijn toren ging er wel snel aan omdat die minion heel snel doorbraken
Volgende keer wisselen anders, ja. Al lijken de meeste mensen Ryze altijd meteen mid te willen laten spelen.
Laatst wel met Trundle proberen te junglen, maar merk dat mijn runes & build bij lange na nog niet optimaal ervoor zijn.
Twitch is niet meer zo geweldig, veels te squishy en makkelijk te focussen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 03:53 schreef Necrodeath het volgende:
Twitch weer niet free![]()
Ik wil hem graag eens spelen, maar hij is volgens de lolwiki al sinds maart niet meer in de rotation geweest...
Ik moet meestal als Ryze mid inderdaad. Misschien ook doordat men de chars nog niet heel goed kent op mijn level?quote:Op maandag 5 september 2011 17:21 schreef nyny83 het volgende:
Ryze is nou typisch een mage waarbij je eigenlijk je botlane ranged ad + support wilt omgooien naar mage + support en je AD carry mid wilt laten. Je range is echt superklein bij Ryze (zeker als je die rune prison wilt doen) en je hebt inderdaad geen selfheal. Ook tegen long range casters als Annie (Q) en Brand (al zijn skills) krijg je het erg lastig als Ryze zijnde. Sterker nog, Ryze is gewoon tegen vrijwel iedereen 1v1 early game heel zwak. Ryze moet het hebben van sustained magic damage in teamfights, zijn laning is beroerd door zijn korte range en slechte farming abilities.
In bot lane krijg je die sustain door de heals van je support en heb je ook wat bescherming. Zo kun je rustig farmen en zelfs wat harassen omdat je support je bij kan healen. Je kan redelijk bursten, zeker op die AD carries die early game toch geen magic resist bouwen dus ze zullen best bang voor je zijn in die bot lane.
Mocht je toch echt mid moeten (omdat je team niet meewerkt bijv.) wil ik je aanraden om zoveel mogelijk op afstand te blijven en met je Q te lasthitten. Kost weinig mana, lage cooldown en redelijke damage. Bovendien is de range van je Q het hoogste. Ook kun je voor sustain af en toe je ulti aanzetten en al je skills op een wave loslaten. Van je ulti krijg je namelijk spellvamp. Ook kun je nadat je wat mana en CDR hebt opgebouwd eventueel een Will of the Ancients maken voor extra spellvamp.
Heb je trouwens al met Karma gespeeld?quote:Op maandag 5 september 2011 09:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nee nog niet genoeg IPduurt nog wel even, 3k nodig , heb 250IP ofzo
Nee, een gefeede Kassadin, dat is OP. Hij sloeg in 3 klapjes ofzo alle turrets kapot.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
17/0/11 staan en dan nog verliezen, das pas irritant
OP gragas
AD kassadin? apart zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nee, een gefeede Kassadin, dat is OP. Hij sloeg in 3 klapjes ofzo alle turrets kapot.
is een tijd lang toch de meest gespeelde geweest. Kassadin met trinity force. Alleen 3 klapjes lijkt me vrij sterkquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
AD kassadin? apart zullen we maar zeggen...
quote:If there's anything that we've learned over the course of the years here at Riot Games, it's that it pays to be prepared for any eventuality. Take this next champion for instance. Riven, the Exile, is here to show you that you can still be a badass even if your sword's been broken.
Now take a moment to appreciate what she could probably do a complete weapon, because you just might find out!
32 MR, een droom voor Kog'maw dit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had het topic een poosje niet gevolgd ivm werk![]()
Die dan maar:
[ afbeelding ]
Karma is de enige champ voor wie ik een skin heb gekochtquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:04 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb net Karma gekocht en geprobeerd. Echt ZO leuk. Mensen healen en shielden.Die spirit bond.
Gewoon met mij spelen, win je altijd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik speel ook vaak Karmaleuk is ze
Maar zonder je team kan je echt echt niks en dat is soms niet leuk. Als dat niet botert wordt winnen moeilijk.
Ik heb nu een paar keer met Galio gespeeld en ik vind hem wel tof! Maar het stomme is, nog niet gewonnen... zelfs met 4/1/14 ofzo niet
In mijn laatste potje zat een mordekaiser met 1/11komop. En dat was het tipje van de sluier
Lololololquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:01 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Gewoon met mij spelen, win je altijd.
Appel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef EpicKnife het volgende:
En meteen word ik voor troll uitgemaakt?
Bijna iedereen faalt als ze een nieuwe champ testenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
En weer verloren door een feeder. Echt... mensen die denken Ezreal te kunnen spelen en dan zo tyfushard falen.
Mijn man gaat Ezreal proberen zo. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
En weer verloren door een feeder. Echt... mensen die denken Ezreal te kunnen spelen en dan zo tyfushard falen.
ADquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef EpicKnife het volgende:
Wat is nou zijn sterkste kant, AD of AP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
Lolquote:Op woensdag 7 september 2011 09:33 schreef Lamabal het volgende:
Edit: Trololol
http://tweakers.net/price(...)s-pc.html#tab:prices
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=389803quote:7 Hours Ago
Summoners,
At Riot Games, we're committed to bringing you the best champions possible. Of course, quality champions do take time.
Riven, and the changes within her patch, will be coming next week. As we previously announced, Season One will conclude with our next scheduled game update. Therefore we will also be calculating the Season One Ladder rankings and rewards during downtime for this patch.
Additionally, there will be an extra week (3 weeks total) between the Riven patch and the patch to follow. This extra time will ensure we bring you the best content possible in League of Legends.
Thank you for your understanding and patience. See you on the Fields of Justice!
Ja opzich wel. Maar dominion word opzich aan de ene kant wel leuk. Maar het lijkt me zo onoverzichtelijk worden. Beetje chaos zeg maarquote:Op woensdag 7 september 2011 10:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dominion dus
zit eerder te wachten op goede spectatormode en replaysysteem
Oh, haha. Ik heb niet echt gekeken. Dacht dat ze probeerden om het spel zelf, zeg maar, te verkopenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:17 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Das wel een nice pack hoor. Je krijgt geloof ik 20 champions, runes, RP en boosts.
Klopt dat is gewoon die action pack dat ik wel ja. Maar dat weten die mensen niet dat het gratis is. Ik bedoel er staat verder geen informatie niks bij.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:17 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Das wel een nice pack hoor. Je krijgt geloof ik 20 champions, runes, RP en boosts.
Idd, kijken naar de plaatjes. Niet weten wat het precies was en hopen dat het leuk was. Als ik nu kijk heb ik eigenlijk nog shitload aan hoesjes met games liggen. Tegenwoordig is het allemaal Steam of downloaden.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gelukkig is er tegenwoordig internet en is alles gewoon van tevoren door iedereen op te zoeken
Vroeger op goed geluk een spel kopen bij de bartsmit en hopen dat het wat was
Vind het best, zolang het niet altijd maar randoms zijn. Word er soms best ziek van, altijd die randoms die leaven of feeden. QQquote:Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kom hangen in FOK channel. Wellicht dat je met de groep mee mag doen als je je gedraagt en de ode afneemt
Ohnee dat zal ook wel niet. Maar je hoeft maar een paar mensen die carryen en dan kun je al heel veel.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach we zijn ook niet de allerbeste pro's , maar tis altijd gezellig en de meesten zijn nu (bijna) lvl30
Die heb ik ook gekocht. Was alleen vrij moeilijk, als Europeaan kon je die toen niet kopen. Gelukkig zat een vriend van me toen in Nieuw-Zeeland, heeft hij met mijn paypal account toen dat pack gekocht.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:33 schreef Lamabal het volgende:
Gister ik als talon tegen akali in toplane. Ging nice met 3/1. Is die kut swain gefeed. Hele game ruined. Ofc targeten ze mij gelijk alweer
Edit: Trololol
http://tweakers.net/price(...)s-pc.html#tab:prices
Ok.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Karma eet graag een aardappelslaatje met extra mayonaise.
Verder: gore kutleavers, val van het dak en sterf aan een televisie in je hersenpan ofzo. Kutapen. Jullie weten wie je bent.
Lol, wie? Naming and shaming is oke hierquote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar dat met die leavers is een legitiem verhaaltje. Ik werd zojuist via het ingamechatkanaal door iemand die hier blijkbaar veel lurkt geinvite voor een potje met een vriend van hem. Leaven ze allebei halverwege. Kutapen.
Prima, komtiequote:Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Lol, wie? Naming and shaming is oke hierWeten wij ook gelijk met wie we niet moeten spelen.
Edit: Nvm, ja ik weet het. Maar wel met mate nu.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:00 schreef Adames het volgende:
Oeh ik lees net dat Promote weer terug komt![]()
Lekker gay 5 man promote was toch wel stiekem leuk.
Promote?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:00 schreef Adames het volgende:
Oeh ik lees net dat Promote weer terug komt![]()
Lekker gay 5 man promote was toch wel stiekem leuk.
Omgquote:Op woensdag 7 september 2011 16:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Superminions maken. Oftewel, superminions komt terug
Ik zag het, kon ook niet dat ze het in het klassieke spel zouden invoeren. Het is er niet voor niks uitgemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Promote komt alleen voor Dominion terug. Komt nog een andere bij ook voor Dominion
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Lamabal het volgende:
In dominion heb je er toch niks aan dat je superminions pushen. Minions kunnen de game toch niet winnen.
Dat moment ook als je erin kijkt he.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:02 schreef Maisnon het volgende:
Net een dikke turnaround in een potje gehad.. ging echt slecht, een iemand afk, en toen ineens zijn we langzaam dik teruggekomenhad ook nog een ok score met galio zelfs
7/1/8 ofzo, en die ene death is omdat ik op het begin in de bosjes keek en er 3 heroes met stuns inzaten
Ze is vrij lastig vind ik. Omdat ze erg veel snowballt in de handen van een goede speler is ze vrij vaak generfed. Nu moet je wel 10 kills halen eerste half uur wil je je damage vast kunnen houden lategame.Vandaar dat je veel Katarina's ziet falen, ze doet gewoon erg weinig damage als je haar niet goed beheerst.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik Katarina ook maar eens ga proberen... heeft iemand wat tips?
Geen ultimate bravery toch? Dan zou je volgens mij een tiamat moeten hebben ipv een guardian angelquote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef daankes het volgende:
Ultimate Bravery:
[ afbeelding ]
Een van mijn tofste games ooit, allemaal lvl 30's ook nog.
Als je 5k gold over hebt moet je iets he :pquote:Op woensdag 7 september 2011 21:41 schreef flipp. het volgende:
[..]
Geen ultimate bravery toch? Dan zou je volgens mij een tiamat moeten hebben ipv een guardian angel.
Levithan? Dat is echt by far het meest nutteloze item wat ik ooit heb gezien in LoL.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef daankes het volgende:
Ultimate Bravery:
[ afbeelding ]
Heb starcraft2 ook niet meer gestart sinds ik LoL heb gedownloadquote:Op donderdag 8 september 2011 00:55 schreef Skillstorm het volgende:
LoL heeft wel WoW vervangen bij mij zeg... heb mijn WoW subscription nog steeds niet vernieuwd. Hopelijk blijft het ook zo.
Wat een uber rare builds allemaal. En die enemy veigar heeft ook echt een lame build niet normaalquote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef daankes het volgende:
Ultimate Bravery:
[ afbeelding ]
quote:Greetings Summoners!
With Riven on the horizon, I wanted to take a few minutes and give you all a sneak peek into some of her gameplay and mechanics.
Riven is a flow-based fighter who performs aggressive combo attacks to decimate her opponents. This often involves her stepping forward into her sword swings to chase down cowardly enemies who might try to escape or utilize their ranged attacks to avoid direct combat. This highly mobile fighting style makes her a really aggressive, momentum-based character.
Her signature ability is Broken Wings, a 3-part combo slash that causes her to step forward and slash nearby enemies. On her 3rd hit, Broken Wings unleashes a nova, knocking nearby enemies back. While performing the three-hit Broken Wings combo is powerful in its own right, more veteran Riven players will find great opportunities to mix in her Ki Shout to deliver a short stun (for her to follow up with more devastation) or move into an even better position with Valor.
Her ultimate, Blade of the Exile, allows her to reform her broken sword, restoring her former power and allowing her to activate Wind Slash, a powerful shockwave that slices the air itself to cut down enemies that are out of reach.
We're excited about Riven because she draws some heavy inspiration from fighting games, utilizing combos that can be interspersed with other abilities to change timing and effect as needed. This flow and feel is something we feel will appeal highly to aggressive players who want to make split-second decisions on when to deal damage and when to sacrifice damage in favor of additional utility effects.
Hoezo heeft veigar een lame build? Omdat hij geen DFG heeft? Ook puur een keuze tussen sustained dmg en burstquote:Op donderdag 8 september 2011 09:31 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat een uber rare builds allemaal. En die enemy veigar heeft ook echt een lame build niet normaal
Ja maar hoezo zou hij voor rylai scepter gaan. Slaat nergens op in mijn ogen. Ja het geeft Health en wat AP. Maar ga dan voor ROAquote:Op donderdag 8 september 2011 10:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Hoezo heeft veigar een lame build? Omdat hij geen DFG heeft? Ook puur een keuze tussen sustained dmg en burst
Krijgt hij de kans toch niet voor. Met een gangplank en udyr die veigar gewoon hard bashen kan veigar niks meer + een shaco die gewoon lekker achter hem kan komen.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja, als je meteors blijft spammen kan ik daar nog wel inkomen, vooral met de weinige cc die ze in dat team hebben
Als je gewoon plant hoe het gaat. Als je dived met udyr, en dan zorgt dat shaco en gp achter komt en veigar target is het heel simpel. Het zou dom zijn om lee sin, nasus of rumble eerst uit te schakelenquote:Op donderdag 8 september 2011 10:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je moet het beste ervan makenNiet elk gevecht gaat zoals je planned, als Veig lekker achterin meteors stuns en Q staat te spammen
Ik call ook wel vaak op TS de fights, maar ze gaan gewoon niet altijd zoals je wil. Stel ik gil focus Veigar en hij flashed over een bosje of achter zn team... dan sta je daar al met 5 man even zonder target als een kip zonder kop te hitten wat dan maar dichtste bij staat. Als je wel zoiets doet moet Udyr bijv al flashstun doen, waarna je engage doet.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:33 schreef Lamabal het volgende:
. Naja teamplay is easy maar dan moet je maar overleggen eh
Ja maar check die veigar zijn score. 3/12 zegt al genoeg. Kijk als hij nou 9/12 zou het wel een ander verhaal wordenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zou dom zijn, maar als je denkt dat lee sin rumble en nasus je zomaar laten doorlopen zou dat nog wel eens fout kunnen aflopen
Elk gevecht is anders en als je je team kan helpen met wat extra slows, waarom niet.
GP en Shako kan je bijv al met 1 combo doden of 90% hp weghalen, een DFG heb je daar niet nog extra bij nodig. Een meteor op bijv 2 man die dan ook slow krijgen na je E, daar teken ik dan eerder voor.
Same als ik met talon speel. Dan moet ik de keuze maken als ik voor bloodthirster ga of niet. Maar die stacks krijg je wel redelijk snel terug. Maar most of the time ga ik nogwel snel doodquote:Op donderdag 8 september 2011 13:19 schreef ems. het volgende:
Ach, met 20 stax is hij wel leuk hoor. Maar ook alleen dán, en daar zal elke slimme speler zich niet aan wagen tenzij hij mensen SCHANDALIG aan het outplayen is en hij zin heeft om te kloten ipv de game te finishen.
Maar ik ben verder sowieso niet zo'n fan die stackable items. Mejajs haal ik weleens bij hoge uitzondering als ik 3-0 op mid sta tegen een noob in een normal game omdat ik dan toch wel ga snowballen.
Jij hebt jezelf nog nooit gegoogled?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:06 schreef Lamabal het volgende:
Hoe meer fame ze krijgen hoe meer douchebag ze worden volgens mij. Die Ocelote kijkt echt op het internet wat mensen responden over hem
Nee niet echt. Maar ik vind die ocelote maar een attenionwhore opzichquote:Op donderdag 8 september 2011 16:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf nog nooit gegoogled?
Kan , maar hij heeft wel de skills om dat te doen en ermee weg te komenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar ik vind die ocelote maar een attenionwhore opzich
Dat zal ook wel, ik twijfel ook neit dat hij niet goed is of noem het maar op. Maar dan begin ik me gewoon iets te ergeren aan het gedrag hehe.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Kan , maar hij heeft wel de skills om dat te doen en ermee weg te komenHij is ook de beste AP carry opt moment
Spaans doe maar.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vind hem wel zo'n grieks hoofd hebben. Of zo'n turks
Ik vind Vayne saai om te spelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik Vayne halen of niet, wat vind de massa ervan
Ezreal zowel als AP als AD getest. AD bevalt veel beter! Erg leuk op late game.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:43 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik vind Vayne saai om te spelen.ze kan verder goed zijn, maar echt lastig en die E heeft alleen zin als de tegestander tegen een muur staat. anders schiet je ze zo achter de turret.
2x Ezreal AD gespeeld.
2x Victory
1x 16/3/4
1x 15/3/4
hoe kunnen mensen hem slecht vinden?
is Kayle atm goed? wat vind de massa ervan? overnerfed, balanced of overbuffed?
Zoek mij maar op: Nystiqquote:Op donderdag 8 september 2011 18:12 schreef Lamabal het volgende:
Hmm jullie spelen het nog niet zo heel lang merk ik alJullie hebben allemaal nog 2 rune pages. Hehe geluk dat ik er toen 1 bij kreeg
Was altijd al zo.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef ems. het volgende:
Krijg je tegenwoordig maar 2 runepages bij een nieuwe account?
Nee? Ik heb er drie.quote:
Zeer toffe hero, een van de betere AD carry's op het moment. Vooral leuk door zijn tumble (met ulti zelfs invis) en condemn waarmee je mensen weg kan schieten, naar je team kan toe schieten of kan stunnen als je ze tegen een muur aan knalt.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik Vayne halen of niet, wat vind de massa ervan
Add me maar : Booyaa . Hoe heet jij ingame?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:50 schreef Rob.Dude het volgende:
Yo lama, wanneer je klaar bent kom je dan een potje spelen?
E: Eigenlijk voor iedereen, straks met een groep van 5 spelen?
Scroll naar boven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 en ben nog niet eens 30?
Dan speel je tegen een slechte Morde. Die is namelijk een belachelijk goede laner.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Lamabal het volgende:
HOly shit ik word gefeed hier. Lanen tegen morde is easy.
5/0 met 120 minion kills
Heb er inderdaad ook 3. Heb zelfs een tijdje 10 gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:12 schreef Lamabal het volgende:
Hmm jullie spelen het nog niet zo heel lang merk ik alJullie hebben allemaal nog 2 rune pages. Hehe geluk dat ik er toen 1 bij kreeg
Nee en ja. Ja morde is een goede laner en nee morde niet belachelijk goed. Je kan een morde heel snel counteren als je weet hoe. Morde sucks balls als je weet how to play against himquote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan speel je tegen een slechte Morde. Die is namelijk een belachelijk goede laner.
Ik heb het toch over lanen? Dat kan die erg goed. Late game valt hij nogal tegen omdat zijn damage nou ook niet zo hoog is, maar daar had je het niet over.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee en ja. Ja morde is een goede laner en nee morde niet belachelijk goed. Je kan een morde heel snel counteren als je weet hoe. Morde sucks balls als je weet how to play against him
En hoe ik tegen hem speelde kon hij niet lanen? Hij had 33 minion kills. Ik had er 88quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb het toch over lanen? Dat kan die erg goed. Late game valt hij nogal tegen omdat zijn damage nou ook niet zo hoog is, maar daar had je het niet over.
Ik speel echt nog maar ene paar weken, welke downtime gaat dit over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |