Het moet niet teveel kostenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:00 schreef anusmega het volgende:
Ga elke dag 4 x naar de MC donalds. Voor 2 maanden ofzo. kom je aardig wat kilootjes aan!
ik denk dat je dan wel korting krijgtquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het moet niet teveel kosten
In dat geval zou ik gewoon driemaal daags een pond suiker eten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom zou ik gezond aan willen komen als dat 3x zo lang duurt. moet snel ff wat vet erbij..
omdat je aders anders verstoppen en dat soort dingen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom zou ik gezond aan willen komen als dat 3x zo lang duurt. moet snel ff wat vet erbij..
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je aders anders verstoppen en dat soort dingen?
Ik snap uw zin nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
Nu wat VET weer goed van pas gekomen blijkt maar weer.
geen ideequote:Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
![]()
Maar kost een dieetiste veel geld? Want mijn ouders financieren daarin maar die zijn zo van: 'je bent niet dun maar slank______!'
Niet ongezond dunquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee
misschien krijg je het wel van je verzekeraar als je echt dun bent
google bied vast uitkomst
dan niet miepenquote:
Boh, die dingen met aardbeiensmaak zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Je kan ook even naar de sportwinkel en proteļneshakes halen?
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik snap uw zin niet
Waarom moet het snel?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
60kg en best langquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:00 schreef robuust89 het volgende:
Sporten kreng!
Krachttraining uiteraard.
GOMAD!
En dan veel kwark, noten, rood vlees (kip ook) en vis, dan kom je geheid aan
![]()
Mag ik vragen hoveel je dan weegt en hoe lang je bent?
Die rommel staat stijf van de suikers manquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Er is maar 1 product waar je flink van aankomt.
Mammoth
http://www.bardolino.nl/store/mammoth.html
Valt volgens mij wel mee hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die rommel staat stijf van de suikers manWat tech4u zegt, en mijn post.
geen troll, zie geen reden om er een trolltopic over aan te makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Waarom wil je er vet bij dan? Als je niet te mager bent? En waarom ben je mager uberhaupt als je dat niet wilt?
On topic: alles waar veel suiker / vet inzit, dussuh, chocoladerepen, chips, patat (met majo en pindasaus uiteraard), frituur voedsel (thuis is het goedkoper dan de mac sowieso), cola, appelsientje, brood met roomboter en kaas
en gooi er een plakje ham en een lepel majo op voor de smaak.
Ben je trouwens een troll of wil je serieus aankomen.
Elke dag een kilo kaas en je bent in no time goed aangekomen. Lukt het al wat met aankomen?quote:Op zondag 11 september 2011 05:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
geen troll, zie geen reden om er een trolltopic over aan te maken
Nee het lukt echt niet.quote:Op zondag 11 september 2011 11:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Elke dag een kilo kaas en je bent in no time goed aangekomen. Lukt het al wat met aankomen?
Laat je moeder meegaan.quote:Op zondag 11 september 2011 18:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee het lukt echt niet.
Het zit eigenlijk zo: mijn moeder wil maar dingen kopen om de 3 tot 4 dagen, maar dan heb ik alles al opgegeten
Overigens heb ik nu een verlept eetritme, dat moet ik weer eerst op niveau krijgen. Maar dat lukt niet echt met de actie van mij moeder.
Ik heb nu een afspraak met een dieetiste volgende week vrijdag, en dan zal mijn ma waarschijnlijk wel meewerken
Ik krijg veel meer zelfvertrouwen als ik iets meer vetpercentage heb. Daar gaat het mij vooral om.quote:Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow ja en als ik jou verhaal zo lees dan kun je beter niet perse dikker worden maar gewoon gezonder eten (=meer).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |