Ik heb Maandag/dinsdag van 9 tot 5, woensdag en vrijdag 9 tot 1 en donderdag vrij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je mijn rooster hebben (ja de het kutstuderen begint volgende week weer).
Dan kun je ervan uitgaan dat je tot volgend zomer geen vrije tijd meer hebt.
quote:maandag 5 september
Geen lesuren
dinsdag
11:45 14:00 Preparation & proposal GRA-1-236 Live entertainment management
woensdag
13:15 15:30 Venue management GRA-2-222 Live entertainment management
donderdag
14:15 15:45 HRM GRA-2-154 Live entertainment management
vrijdag
11:00 13:15 Business plan execution GRA-1-201 Live entertainment management
Sommige studies niet neequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:06 schreef brother52 het volgende:
Zo te zien stelt studeren tegenwoordig ook geen ene donder meer voor.
Je hebt bovenstaande van mij gelezen? Dan wel namelijk, veel te druk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:06 schreef brother52 het volgende:
Zo te zien stelt studeren tegenwoordig ook geen ene donder meer voor.
Valt wel mee. Lijkt een beetje op een normale werkdag...quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt bovenstaande van mij gelezen? Dan wel namelijk, veel te druk.
ziet er echt vet handig uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef The_Dean het volgende:
En om je snaren altijd in stemming te houden... Meet: The Evertune.
http://edition.cnn.com/vi(...)rtune.cnn?&hpt=hp_c2
Wat doet zo'n ding eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik raad vanaf nu iedereen aan een BBE Sonic Maximizer te halen. Damn, zoveel helderheid
Nadeel is dat ik ze in 19" heb en ik nu een rack wil om hem te huisvesten
Geloof me maar, dat is het niet...quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Lijkt een beetje op een normale werkdag...
Hoezo het enigste wat die brug doet, wat ik uit dat filmpje begrijp is de spanning erop houden waar jij hem op zet. Dus als je hem in Drop D zet zou hij de tuning daar ook in moeten houden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot je ff je gitaar in een andere stemming wil zetten :'
Ja, ff is er niet meer bij, maar het kan blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot je ff je gitaar in een andere stemming wil zetten :'
Kortom gewoon 5 gitaren hebben met allemaal verschillende stemmingenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ff is er niet meer bij, maar het kan blijkbaar wel.
Die gast blijft wel enthousiast
Juist.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kortom gewoon 5 gitaren hebben met allemaal verschillende stemmingen
Ja waar je hem op instelt. Maar als ik een nummer in E speel en ik wil hem even snel naar Drop D zetten bijvoorbeeld. Moetik eerst met dat sleuteltje alles weer afstellen :dquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo het enigste wat die brug doet, wat ik uit dat filmpje begrijp is de spanning erop houden waar jij hem op zet. Dus als je hem in Drop D zet zou hij de tuning daar ook in moeten houden.
Kan het samenvatten als: Oma's tafelkleed voor je speakers weghalen.quote:
Hoe ze die gitaar ook testen in dat filmpjequote:
ja zag net al dat het idd iets meer werk wasquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja waar je hem op instelt. Maar als ik een nummer in E speel en ik wil hem even snel naar Drop D zetten bijvoorbeeld. Moetik eerst met dat sleuteltje alles weer afstellen :d
Koop dan dat maarquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja zag net al dat het idd iets meer werk was
Dat is wel echt het toppunt van luiheid maar zo vet om mee te pronkenquote:
Automatisch naar Drop C stemmen, en terugquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Ja, best wel lam
Maar, zal vast op sommige momenten handig zijn. En voor sommige gitaristen een uitkomst
Waarom zet je niet een van je gitaren standaard in drop d ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja waar je hem op instelt. Maar als ik een nummer in E speel en ik wil hem even snel naar Drop D zetten bijvoorbeeld. Moetik eerst met dat sleuteltje alles weer afstellen :d
Moet ik nog doen, maar van mijn ibanez zijn de GBE snaren verroestquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom zet je niet een van je gitaren standaard in drop d ?
Is siewosie ook beter omdat je dus niet constant aan het wisselen bent enzo.
Ik heb er ook 1 in E standard en 1 in Drop C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |