quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kutmuziek.
Alleen metal / rock.
Oh ik gokte dat het indie was, najaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:37 schreef stefanhaan het volgende:
Fack, ik wil echt een band om lekker te jammen
Ogen open blijven houden, en overal jezelf adverterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:37 schreef stefanhaan het volgende:
Fack, ik wil echt een band om lekker te jammen
Ik heb een band. Maar die bestaat uit oude lullen van in de 55 die van Eric Clapton houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoek het dan eerst op voordat je uberhaupt iets zegtquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh ik gokte dat het indie was, naja
Disturbed it is. Maar eerst even oldschool zijn en Come As You Are spelen.
Te lui, en ik zit op een zolderkamer met dichte ramen in de hitte gitaar te spelen. Omdat mijn buurman anders bitched over het geluidquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zoek het dan eerst op voordat je uberhaupt iets zegt
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Te lui, en ik zit op een zolderkamer met dichte ramen in de hitte gitaar te spelen. Omdat mijn buurman anders bitched over het geluid![]()
dus veel te warm voor extra moeite
Nickelback/ rammstein / Papa Roach doet het altijd wel goed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kutmuziek.
Alleen metal / rock.
QFTquote:
Freedom Call kan ik alleen zo weinig tabs van vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:47 schreef The_Dean het volgende:
Motorhead, Metallica, Freedom Call, Conorach, Pantera, Iron Maiden, Celtic Frost, Peter Pan Speedrock... zoveel goeds.
Ik hoor wel wat ze spelen maar dan kan ik het nog niet naspelenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Freedom Call kan ik alleen zo weinig tabs van vinden.
En mijn gehoor is niet al zodanig dat ik kan horen wat ze spelen
Nu nog die nasale hoge stem van hem erbij en je komt een heel eind. Geweldige muziek!quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net wat neil young gespeeld.
Kampvuur akkoorden ruleren zwaar
Dat gaat helaas niet zo goed..quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:41 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nu nog die nasale hoge stem van hem erbij en je komt een heel eind. Geweldige muziek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:05 schreef The_Dean het volgende:
Yo NIMBY, niks voor jou?
[TK] London City Pershing gitaar head
Heb daar nog nooit iets besteld, maar via Musik Productive (?) en Thomann ging het altijd perfect met het verzenden. Goed ingepakt. Misschien kun je daar anders kijken?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:18 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000
Ik twijfel echt, zal ik hem op gaan halen in duitsland. Of hem bestellen en beschadigingen ed. riskeren
Denk dat er met verzenden weinig gebeurt hoor. Spul word over het algemeen goed verpakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:18 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000
Ik twijfel echt, zal ik hem op gaan halen in duitsland. Of hem bestellen en beschadigingen ed. riskeren
Aight dan maar bestellen voor het gemak, want ff op en neer naar duitsland is wel leuk enzo allemaal maar ik denk dat ik met verzendkosten sowieso goedkoper uit ben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat er met verzenden weinig gebeurt hoor. Spul word over het algemeen goed verpakt.
En als het wel kapot aankomt kan je gewoon nieuwe claimen
Het is wel een betrouwbare winkel, ben al keer eerder daar geweest echt een gigantisch grote muziekwinkelquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:22 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Heb daar nog nooit iets besteld, maar via Musik Productive (?) en Thomann ging het altijd perfect met het verzenden. Goed ingepakt. Misschien kun je daar anders kijken?
Sowieso, want boven de 100 euro is het gratisquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Aight dan maar bestellen voor het gemak, want ff op en neer naar duitsland is wel leuk enzo allemaal maar ik denk dat ik met verzendkosten sowieso goedkoper uit ben.
[..]
Het is wel een betrouwbare winkel, ben al keer eerder daar geweest echt een gigantisch grote muziekwinkelwas echt een hele ervaring op zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |