Met je baas regelen dat hij even geduld heeft. Kan jij snel wat sparen/gear verkopen om hem terug te kopenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:47 schreef Braddie het volgende:
Om even wat vragen te beantwoorden, wat ik heb gedaan... nja volgens m`n baas te veel..... de gitaar heb ik niet gekocht op m`n werk, bij een totaal andere winkel!, hij zegt dat ik hem mag terug kopen voor 500 euro.... en ja, het moest ter compensatie, maar ik voel me verneukt want een van m`n best spelende gitaren is gewoon weg, en ik heb er niks voor terug gekregen, ja een kut gevoel, en een lege plek in m`n studiotje.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:52 schreef brother52 het volgende:
Waarom geloof ik er helemaal niets van?
Bwehequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
och braddie je vindt vast wel weer een nieuwe, ergens op straat ofzo.
Oeh! Must... resist... Hoewel ik nog geen gibson achtige heb natuurlijk...quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij gaat voor iets meer op Marktplaats, maar voor jullie 225 euro.
Epiphone SG G400 in Vintage White.
Rollerbridge, dus nooit meer gebroken snaren daar.
[TK] Epiphone SG G400 Vintage Whitequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:08 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Oeh! Must... resist... Hoewel ik nog geen gibson achtige heb natuurlijk...
Haha, damnit... Hypotethisch gezien he, zou ik t toch niet kunnen weerstaan... kom je wel ns in de buurt van Utrecht? Stel... gewoon... just in case...quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[TK] Epiphone SG G400 Vintage White
Dan nog, ik denk niet dat een rechter daarmee akkoord zou gaan... Mar goed, volgens mij heeft onze Braddie ook wel meer uitgespookt wat niet door de beugel kanquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien heeft hij hem ook op zijn werk gekregen?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:52 schreef brother52 het volgende:
Waarom geloof ik er helemaal niets van?
Sowieso is braddie een josti dat hij zijn gitaar geeft als compensatie aangezien dit absoluut niet rechtsgeldig is what so everquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
Dat deel van het ontslag en dat zijn baas er op een gegeven moment genoeg van had snap ik wel.
En dat er genoeg voorgevallen is ook wel.
Dat er iets gecompenseerd moet worden is ook wel aannemelijk, alleen wel vrij rigoreus van zijn baas om het dan op deze manier te doen.
Dat is juist het gedeelte wat ons niet verbaasd bij Braddiequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
Sowieso is braddie een josti dat hij zijn gitaar geeft als compensatie aangezien dit absoluut niet rechtsgeldig is what so ever.
En wil je baas compensatie willen nadat je op staande voet ontslagen worden moet je echt iets gestolen / vernield hebben of bv contractbreuk waarop een boete staat.
Dus slecht verzonnen verhaal.
Cool story bro
Succes manquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Vanavond eerste optreden met de nieuwe band! Spannend!
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is juist het gedeelte wat ons niet verbaasd bij Braddie
Ja ik had al wat meer info gekregenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je krijgt er subsidie voor als je het tolereert. Antwoord genoeg?.
The King Will Come van Wishbone Ash.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:30 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet geen nummers meer om te spelen
Kutmuziek.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
The King Will Come van Wishbone Ash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |