Nu nog die nasale hoge stem van hem erbij en je komt een heel eind. Geweldige muziek!quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net wat neil young gespeeld.
Kampvuur akkoorden ruleren zwaar
Dat gaat helaas niet zo goed..quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:41 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nu nog die nasale hoge stem van hem erbij en je komt een heel eind. Geweldige muziek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:05 schreef The_Dean het volgende:
Yo NIMBY, niks voor jou?
[TK] London City Pershing gitaar head
Heb daar nog nooit iets besteld, maar via Musik Productive (?) en Thomann ging het altijd perfect met het verzenden. Goed ingepakt. Misschien kun je daar anders kijken?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:18 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000
Ik twijfel echt, zal ik hem op gaan halen in duitsland. Of hem bestellen en beschadigingen ed. riskeren
Denk dat er met verzenden weinig gebeurt hoor. Spul word over het algemeen goed verpakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:18 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000
Ik twijfel echt, zal ik hem op gaan halen in duitsland. Of hem bestellen en beschadigingen ed. riskeren
Aight dan maar bestellen voor het gemak, want ff op en neer naar duitsland is wel leuk enzo allemaal maar ik denk dat ik met verzendkosten sowieso goedkoper uit ben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat er met verzenden weinig gebeurt hoor. Spul word over het algemeen goed verpakt.
En als het wel kapot aankomt kan je gewoon nieuwe claimen
Het is wel een betrouwbare winkel, ben al keer eerder daar geweest echt een gigantisch grote muziekwinkelquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:22 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Heb daar nog nooit iets besteld, maar via Musik Productive (?) en Thomann ging het altijd perfect met het verzenden. Goed ingepakt. Misschien kun je daar anders kijken?
Sowieso, want boven de 100 euro is het gratisquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Aight dan maar bestellen voor het gemak, want ff op en neer naar duitsland is wel leuk enzo allemaal maar ik denk dat ik met verzendkosten sowieso goedkoper uit ben.
[..]
Het is wel een betrouwbare winkel, ben al keer eerder daar geweest echt een gigantisch grote muziekwinkelwas echt een hele ervaring op zichzelf.
Iemand een Truckster kopen?!quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:36 schreef The_Dean het volgende:
Zo, de zooi op speurders, kijken of het wat oplevert, maar gezien de verhalen van Menno en Dribbel wordt dat nog leuk
Ruilen voor wat versterkers en een SG?quote:
Je hebt mailquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:18 schreef The_Dean het volgende:
[TK] London City LCB-100/15 basscombo
Koop hem nou maar gewoonquote:
quote:
Hier en daar wat kleine dingen, of soms wat optische. Scheurtjes in de tolex enzo, verre van ernstig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Jij hebt nog best wel geluk gehad met die versterkers he![]()
Wat mankeerde er nu overal aan dan ?
Yo, Thanks!, het is echt kut inderdaad, maargoed, niks aan te doen verder....quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef guitarist het volgende:
Damn, Braddie, dat is echt kut man, sterkte.
Mooi tochquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier en daar wat kleine dingen, of soms wat optische. Scheurtjes in de tolex enzo, verre van ernstig.
Ernstigste was brother52's Hornet [buizencombo], daar doet een van de speakers het niet van. Nog geen tijd gehad uit te zoeken waar dat aan ligt. Toen we er een 2x12 aan hadden deden die het beide wel, dus lijkt op een defecte speaker.
Heb best geluk gehad ja, absoluut. Had veel erger gekund.
Ach de meeste sprookjes/verzonnen vehaaltjes eindigen met een happy ending!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yo, Thanks!, het is echt kut inderdaad, maargoed, niks aan te doen verder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |