quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:09 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ze hebben aantal aardige nummers, maar ik ben er geen fan van.
Op één of andere manier klinkt dat sneuquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef bas-beest het volgende:
Heb ze drie keer live gezien... op het voetbalveld in Strijen.
Ik weet 't... maar die sfeer daar is zo tof... ze spelen daar al ruim tien jaar ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Op één of andere manier klinkt dat sneu, voor de Earring dan.
Nee joh, een jaarlijks boerenfeest met de Golden Earring en ze doen er altijd meer dan hun best. Genieten geblazen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Op één of andere manier klinkt dat sneu, voor de Earring dan.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, een jaarlijks boerenfeest met de Golden Earring en ze doen er altijd meer dan hun best. Genieten geblazen!
George Kooimans en Rinus gerritsen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Wie zit er al 50 jaar bij de band? Die zanger niet en de drummer ook niet.
Die wou ik ook posten, nouja bij deze nog een keerquote:
moeten ze tegenwoordig bedrijfsfeesten afgaan? royal sadnessquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:13 schreef ranja het volgende:
3x gezien denk ik, laatste keer semi acoustisch op een bedrijfsfeest. Eerste keer op de Brink in Deventer ergens rond 1993 en tussendoor nog in Steenwijk.
Favoriet is wel deze live versie
nee dat doen ze zeker voor de lolquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:45 schreef ranja het volgende:
Ze 'moeten' niksMaar ze deden het toen wel, jaar of 5-6 geleden ook alweer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |