Ik ben trots op jequote:
dan zeker een grog. Of een warme kwastquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heb het ijskoud, nog steeds
Nou, nou, dat werkt motiverend voor je kind....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
heb oordoppen aangeschaft gisterenkind gaat dinsdag op pianoles
nee, heeft er eigenlijk niets mee te maken, ik word gewoon altijd erg kriegel als ik dan iemand hoor pingelen op dat dingquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, nou, dat werkt motiverend voor je kind....
is dat ziek zijn toch nog ergens goed voor. Ceetje durft weer door te posten tot de lapoquote:
ben high van al die pillenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat ziek zijn toch nog ergens goed voor. Ceetje durft weer door te posten tot de lapo![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat ziek zijn toch nog ergens goed voor. Ceetje durft weer door te posten tot de lapo![]()
niet als het me poten bennequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
Is het erg om verslaafd te zijn aan Emmenthaler?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heeft er eigenlijk niets mee te maken, ik word gewoon altijd erg kriegel als ik dan iemand hoor pingelen op dat ding
speel je zelf wel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heeft er eigenlijk niets mee te maken, ik word gewoon altijd erg kriegel als ik dan iemand hoor pingelen op dat ding
Niet als je van kaas houdtquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
Is het erg om verslaafd te zijn aan Emmenthaler?
blijven slikkenquote:
denk het ook. Daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar zal het ook wel mee te maken hebben
quote:
Oh.... Kaatje, ook terug aan de pillen dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk het ook. Daarom vroeg ik het ook
ben verslaafdquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh.... Kaatje, ook terug aan de pillen dus
ik ook niet, ziet er niet uit, dat wilde ik nog effe kwijt. Trustequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind de jurk van die moeder niet mooi hoor
slaap lekker, hoop dat het morgen een stuk beter zal gaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik duik m'n bed maar weer in
morgen nog een verplichte verjaardag (m'n petekind is jarig) dus nog effe een pot pillen erin en hopen dat het morgen weer gaat
truste allemaal en voor straks, slaap lekker![]()
![]()
![]()
sterkte en slaap lekker ceeetjequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
morgen nog een verplichte verjaardag (m'n petekind is jarig) dus nog effe een pot pillen erin en hopen dat het morgen weer gaat
![]()
![]()
Beterschap Ceetje, slaapquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
truste C. Lekker uitziekenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, ziet er niet uit, dat wilde ik nog effe kwijt. Truste
it's you and me kaatjequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
Die jurk zit gekquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
it's you and me kaatje![]()
hebbe ge de webcam al in positie en je peignoir half open?
edit:ik dacht dat iedereen weg was op wij na....
quote:
vrouwen van rond de 50 met blote buikenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die jurk zit gek![]()
Die blote buik nu!
het verloren schaap is terugquote:
truste Kokkiequote:
okquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nog efkes wachten, er zijn er nog een paar...enne....mijn menneke is nog niet naar bed
tuurlijkquote:
quote:
Gruwelijk en dan zo'n deurbel erinquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vrouwen van rond de 50 met blote buiken
quote:
quote:
ik zal het hem wel ff inpeperenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten kokje..... succes morgen en die idioot van een roosteraar even op zijn kop geven hè
en wij waren toch naar bedquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga hem straks terugkijken. Wassie leuk?
Precies.... anders doe ik het welquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal het hem wel ff inpeperen
Geilquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en wij waren toch naar bedGedver, dat klinkt wel heel erg ......
ben nu echt weg, kon het effe niet laten![]()
![]()
OK laatstequote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en wij waren toch naar bedGedver, dat klinkt wel heel erg ......
precies slapen krengquote:ben nu echt weg, kon het effe niet laten![]()
![]()
Kaat boft maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga nog ff lekker cammen met kaat.
trusten allen en tot spoedig
trusten sletje!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
jij zou toch dat andere shirt aantrekken, dit vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
Je wimpelt gewoon een jonge kerel af @@quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij zou toch dat andere shirt aantrekken, dit vind ik niet mooi.Kom een andere keer maar terug, geen zin meer
Ik ga ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga d'r ook een eind aan breien, truste voor straks
Slaap lekker, geile rakker!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef kaatje50 het volgende:
Deal, precies wat ik zoek!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Eensgezinswoning voor een prikkie! Wel met dooie boom
c uquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef kaatje50 het volgende:
Ik probeer het niet voor niks te verkopen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:36 schreef Drassss het volgende:
Natuurlijk niet, wie wil er nu in Eindhoven wonen
Heeft geen zin.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer het niet voor niks te verkopen!
ga dan maar naar je nest!!!!quote:
Boh boh!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga dan maar naar je nest!!!!lul
je denkt toch niet dat we hier vanavond allemaal kwamen voor de gezelligheid godverdomme
we hoopten met z'n allen het huis van moots aan een ezel zoals jij te verkopen
![]()
en nu naar je nest, dress
ik heb nog een audi 80 voor je in de aanbieding. 1600 euro en dan lullen we nergens meer over.quote:
Helaas, geen auto nodig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb nog een audi 80 voor je in de aanbieding. 1600 euro en dan lullen we nergens meer over.
trusten dress
Is toch gezellig?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:16 schreef Marrije het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van sprinkhanen? Ze springen steeds mn keuken in en zonet zat er één op mn schouder
Ah.... wat lief... sprinkhanen, misschien zijn het wel nakomelingen van Japie Krekelquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:28 schreef Marrije het volgende:
Geen idee waarom hier zoveel sprinkhanen zijn.
De was droogt als een tierelier![]()
Kijk maar uit !quote:En nu even in de myat van Leandra kijken, daar zit meestal wel wat leuks tussen
Gebakken Japie Krekel met chocoladesaus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... wat lief... sprinkhanen, misschien zijn het wel nakomelingen van Japie Krekel![]()
Jeweetwel Japie ''Het geweten van Pinikkio''....
[..]
Kijk maar uit !straks wordt je nog uitgemaakt voor stalker
![]()
en dat wil je natuurlijk niet heh..nee dat wil je vast niet...
Jaja ik weet wel, toen ik 2 was had ik het over jappie krekkel (staat op een cassettebandjequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... wat lief... sprinkhanen, misschien zijn het wel nakomelingen van Japie Krekel![]()
Jeweetwel Japie ''Het geweten van Pinikkio''....
[..]
Dat maakt me nou helemaal niks uitquote:Kijk maar uit !straks wordt je nog uitgemaakt voor stalker
![]()
en dat wil je natuurlijk niet heh..nee dat wil je vast niet...
Denk zomaar dat hij een andere kaat bedoelde, kaatje zeg maarquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:26 schreef Leandra het volgende:
Hij wilde een spelletje met je spelen Kaat... das wat anders
Nee, geen sprinkhanen hier
Zover ik weet heb ik geen zusjes, ben alleen lid vanaf mijn 38e, eeeh dat is nu 7 jaarquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
kaat38 = de jonge zus van kaatje50 ofzoiets?
En ik was 50 toen ik me hier aanmeldequote:Op zaterdag 3 september 2011 15:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik geen zusjes, ben alleen lid vanaf mijn 38e, eeeh dat is nu 7 jaar
valt mee. we zijn er meestal niet allebei tegelijkquote:
Oh gelukkig, schrok me de schompesquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
valt mee. we zijn er meestal niet allebei tegelijk![]()
heb er weinig van mee gekregenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Good evening....
Wat was het vandaag een stralend mooie dag
Jammer...... morgen wordt het minder weer weerquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er weinig van mee gekregen![]()
's avonds
ben niet zover gekomen. wilde op de bankquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer...... morgen wordt het minder weer weer
Was de shoarma lekker
Oh......... dus nu maar een zak chips naar binnen werken ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zover gekomen. wilde op de bank![]()
morgen mag het stormen, heb ik weer een excuus
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh......... dus nu maar een zak chips naar binnen werken ?
Weerwaarschuwing voor je: enkele onweersbuien, mogelijk met hagel en windstoten, dus je kan zalig
Oe, dat is ook lekker....quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
was een broodje oude geitenkaas![]()
![]()
Altijd toch op zaterdagavond......quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
iedereen weer net aan het do4en of ze sociaal zijn
Ik heb wel shoarma gemaakt, maar in een wrap want was vergeten broodjes te halenquote:
quote:
das ook lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb wel shoarma gemaakt, maar in een wrap want was vergeten broodjes te halen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Altijd toch op zaterdagavond......
Ceetje zal wél weer haar aaiped aan iedereen showen, dus kunnen we straks weer een stortvloed aan twatjes verwachten.
Kaatje zal wel op de bank liggen, gaat morgen een dagje stadtenDrassss, zal wel bijslapen want die heeft het vanochtend een beetje laat gemaakt.
Kahaarin nog steeds onder de radar
Bolokus houdt meer van zijn vrouwen dan van ons
quote:
quote:
En dan morgen ook weer een zwaar dagjequote:
ik hang net ver genoeg naar achter om te kunnen Fok!ken en rustenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
En dan morgen ook weer een zwaar dagje
Ga toch lekker weer liggen
Komt vanzelf wel weer hoor.... heeft gewoon ook (veel) tijd nodigquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hang net ver genoeg naar achter om te kunnen Fok!ken en rusten![]()
ik baal er wel van hoor,, wat zo'n uitstapje veroorzaakt, maar moet dat leren accepteren
daarom maak ik geen uitstapjesquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hang net ver genoeg naar achter om te kunnen Fok!ken en rusten![]()
ik baal er wel van hoor,, wat zo'n uitstapje veroorzaakt, maar moet dat leren accepteren
vooral dat (veel)quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer hoor.... heeft gewoon ook (veel) tijd nodig
ik ook maar heel weinig. We hebben er zelfs onze camper voor verkocht. Zit er voorlopig toch niet in. Nu gaan we af en toe weg en 's avonds echt rusten op onze eigen bank en bedquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom maak ik geen uitstapjes
Dat is niet helemaal waar hoor.... je maakt alleen voornamelijk functionele uitstapjesquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom maak ik geen uitstapjes
dat dan weer welquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor.... je maakt alleen voornamelijk functionele uitstapjes
Was ook wel erg lekker terras weer vandaag.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
vanmiddaag ook nog twee uurtjes op het terras gezeten, aan de voet van de St.Jan. Samen met mijn oudste zoon. Zijn vriendin is bedrijfsleidster van een café daar en wij wonen er erg dichtbij. Dus doen we dat zo af en toe wel...Heb zelfs 2 rosébiertjes gedronken
Dinsdag maken we er ook een functioneel uitstapje van. We gaan golfen op een Pitch en Putt baan. Wat jij me adviseerde. Ik denk dat het best leuk is om te doenquote:
wij hadden eigenlijk ook het plan thuis te blijven, maar mijn zoon belde of we even meegingenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook wel erg lekker terras weer vandaag.
Ik moet bekennen dat ik vandaag niet zo heel veel gedaan heb
alcoholistquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
vanmiddaag ook nog twee uurtjes op het terras gezeten, aan de voet van de St.Jan. Samen met mijn oudste zoon. Zijn vriendin is bedrijfsleidster van een café daar en wij wonen er erg dichtbij. Dus doen we dat zo af en toe wel...Heb zelfs 2 rosébiertjes gedronken
Dus je gaat zolang oefenen tot je bij kokje op de baan durft ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dinsdag maken we er ook een functioneel uitstapje van. We gaan golfen op een Pitch en Putt baan. Wat jij me adviseerde. Ik denk dat het best leuk is om te doen
dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dinsdag maken we er ook een functioneel uitstapje van. We gaan golfen op een Pitch en Putt baan. Wat jij me adviseerde. Ik denk dat het best leuk is om te doen
ik ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook wel erg lekker terras weer vandaag.
Ik moet bekennen dat ik vandaag niet zo heel veel gedaan heb
Is golfen eigenlijk leuk? Ik heb het nog nooit gedaan (nu ja, alleen op de WII)quote:
quote:
vind het spelletje op zich wel leuk. een constant gevecht met jezelf. Gaat alleen zoveel tijd in zitten. En dat lopen hequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is golfen eigenlijk leuk? Ik heb het nog nooit gedaan (nu ja, alleen op de WII)
was dat het maar alleenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is níet waar.... je bent aanwezig geweest op je werk
Daar hebben ze toch van die karretjes voorquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind het spelletje op zich wel leuk. een constant gevecht met jezelf. Gaat alleen zoveel tijd in zitten. En dat lopen hedaar wordt je best moe van
ha ha.... ik had ook niet de indruk dat je je verveeld hebt vandaag hoorquote:
dat klopt, maar dat weiger ikquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch van die karretjes voor
quote:
health kan best lekker zijn jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ha ha.... ik had ook niet de indruk dat je je verveeld hebt vandaag hoor
Zag er ondanks dat het healthfood was best lekker uit
ligt eraan hoe leuk we het vindenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je gaat zolang oefenen tot je bij kokje op de baan durft ?
Is er geen baan dichter bij je in de buurt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat weiger ik![]()
heb ook al een jaar of vier niet meer gespeeldte weinig tijd, en op mijn vrije dag weer naar de zaak gaan vind ik ook niks, en het is ook niet naast de deur. Wil in het najaar wel weer een keer gaan spelen
wel drie, maar die kosten geldquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er geen baan dichter bij je in de buurt?
Ik ben benieuwd, en hoor het dinsdagavond dan welquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe leuk we het vinden
Ach, ja natuurlijk was weer de zoveelste domme opmerking van mequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel drie, maar die kosten geld
die wil mijn man al een voor deze kleine baanquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch van die karretjes voor
zal d'r een uitgebreid verslag van schrijven. Mijn zoon en schoondochter gaan ook mee, dus wordt in elk geval een gezellige dag.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, en hoor het dinsdagavond dan wel
Alvast veel plezier danquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal d'r een uitgebreid verslag van schrijven. Mijn zoon en schoondochter gaan ook mee, dus wordt in elk geval een gezellige dag.
thanksquote:
Ik hou niet zo van dat soort programma's. Ik heb als achtergrond geluid RTL4 opstaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
ik zit op rtl8 te kijken, tenminste half....gaat over een meisje uit India dat geboren is met vier armen en vier benen. Ze gaan nu de "tweeling" van haar scheiden
wilde ik eerst ook doen, maar had even geen zin in weer een talentenjachtquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat soort programma's. Ik heb als achtergrond geluid RTL4 opstaan.
Ik kijk het ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde ik eerst ook doen, maar had even geen zin in weer een talentenjacht
wel vreemd hoor. De hele week leuke, mooie, nieuwe programma's. Zoveel dat we niet weten wat te kijken..Op zaterdagavond is er niets anders dan een zooi actiefilmsquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:48 schreef kaatje50 het volgende:
Heb je de orkaan of tropische storm Lee, in Amerika, nog een beetje gevolgd?
Ben benieuwd of dat een beetje goed zal gaan daar.
Die conclusie had ik eerder deze week al getrokken, zaterdagavond is er echt niets bijzonders op tv.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wel vreemd hoor. De hele week leuke, mooie, nieuwe programma's. Zoveel dat we niet weten wat te kijken..Op zaterdagavond is er niets anders dan een zooi actiefilms
dat heb ik een paar jaar geleden al gedaan. Vroeger was de zaterdag de beste tv avondquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had nog niet eens meegekregen dat het een orkaan was geworden.
[..]
Die conclusie had ik eerder deze week al getrokken, zaterdagavond is er echt niets bijzonders op tv.
Klopt ja, geen idee waarom zaterdagavond tegenwoordig geen tv-avond meer is. Misschien omdat er zoveel zenders zijn dat mensen op zaterdagavond weer gaan socializen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik een paar jaar geleden al gedaan. Vroeger was de zaterdag de beste tv avond
zal el zijn om de kroegen te spekkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt ja, geen idee waarom zaterdagavond tegenwoordig geen tv-avond meer is. Misschien omdat er zoveel zenders zijn dat mensen op zaterdagavond weer gaan socializen?
hmmm, ik weet niet of de kroegen nu zoveel meer gasten hebben getrokken dat ze de zenders sponseren om troep uit te zendenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal el zijn om de kroegen te spekken
dacht, gooi is wat in de groepquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm, ik weet niet of de kroegen nu zoveel meer gasten hebben getrokken dat ze de zenders sponseren om troep uit te zenden
Achquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
dacht, gooi is wat in de groep
op deze manier weet ik zo niet, maar maandag dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag partijenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach
Wanneer is de volgende partij waar je lekkere hapjes voor mag maken ?
het was korter geweest om te zeggen alle dagen behalve woensdagquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
op deze manier weet ik zo niet, maar maandag dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag partijen
vergeet zondag nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het was korter geweest om te zeggen alle dagen behalve woensdag
korter dan woensdagquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
vergeet zondag nietdas ook een lang woord
Zo wonderlijk hèquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo wonderlijk hè
Van mij mogen dagen wel 30 uur gaan tellen, meer vrije tijd per dag
Zombielane hieroquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
heb ondertussen even een spelletje zitten spelen. Storm Chasers, of King.com![]()
Is best leuk
Huh..... meer vrije tijd die je kan gebruiken om te slapen tochquote:
was gisteren ook op het info-bord voor de overvaart van Muiden naar Pampus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het was korter geweest om te zeggen alle dagen behalve woensdag
ik vind 24 uur meerrrrr dan genoegquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo wonderlijk hè
Van mij mogen dagen wel 30 uur gaan tellen, meer vrije tijd per dag
Moeten ze in de winter het bord aanpassen dan is het alleen za en zoquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was gisteren ook op het info-bord voor de overvaart van Muiden naar Pampus.
din t/m vrijdag ................
za en zondag ..................
waren allemaal dezelfde tijden. Dan is het toch net zo makkelijk om te zeggen
van dinsdag t/m zondag
ben al blij als ik 8 uur haal per dagquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh..... meer vrije tijd die je kan gebruiken om te slapen toch
Dan krijg je het zwaar morgen, zo zonder werkquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben al blij als ik 8 uur haal per dag
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
mensen ik ga vast afsluiten...nog een half uurtje spelen en dan lekkervroeg voor de zaterdagavond, maar is voor een goed doel
![]()
![]()
truste dames slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten veel plezier morgen
Ik ga trouwens ookkokje ook veel plezier morgen
Muisjuhquote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
Wat was het lekker weer vandaag hè
Oh.... de hele dagquote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Muisjuh![]()
Ik heb er weinig van meegekregenGister was het gruwelijk.
quote:
Op de bank sport gekekenquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh.... de hele dagaan je voorbij laten gaan?
en ik de hele dag in pyama wachten op onweer en regenquote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
Wat was het lekker weer vandaag hè
quote:
Och arme heren..... niet bij kunnen slapen dusquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
en ik de hele dag in pyama wachten op onweer en regen![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Och arme heren..... niet bij kunnen slapen dus
quote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef Drassss het volgende:
Maar gister ben ik heel sportief geweest. 80km gefietst, 2 potjes getennist en de 3e helft gewonnen
das een flink eindquote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef Drassss het volgende:
Maar gister ben ik heel sportief geweest. 80km gefietst, 2 potjes getennist en de 3e helft gewonnen
ik ook nietquote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb gister echt helemaal niets uitgevoerd
quote:
quote:
Tja het was niet vermoeiend, maar gewoon geen slim ideequote:Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
vond dertig km al een eind, maar ben ongetraind
dat is het ergste ja. heb dat een ooit een keer gehad met naar het werk fietsenquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja het was niet vermoeiend, maar gewoon geen slim ideeZeker niet als je na het tennis + 3de helft om 22.15 nog terug moet fietsen ( 40km )
Volgend week gaat het toppunt van ellende worden trouwens. Als ik dinsdagochtend nog leef ben ik zeer blij.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is het ergste ja. heb dat een ooit een keer gehad met naar het werk fietsen
quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is het ergste ja. heb dat een ooit een keer gehad met naar het werk fietsen
Wat voor vreselijks ben je dan wel niet van plan te ondernemen volgend weekendquote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgend week gaat het toppunt van ellende worden trouwens. Als ik dinsdagochtend nog leef ben ik zeer blij.
Ah, gelukkig, anders was je wél gestoord geweestquote:
Zaterdagochtend om 10.00 competitietennis. Vanaf 01.00 zondagnacht tot 13.00 Marathon tennis... en als klap op de vuurpijl maandagavond om 17.30 een toernooi wedstrijd waar ik 1.5u voor moet rijdenquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor vreselijks ben je dan wel niet van plan te ondernemen volgend weekend
heb wel een collega in de buitendienst die op de fiets van wijk bij duurstede komtquote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, anders was je wél gestoord geweest
over gestoord gesprokenquote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zaterdagochtend om 10.00 competitietennis. Vanaf 01.00 zondagnacht tot 13.00 Marathon tennis... en als klap op de vuurpijl maandagavond om 17.30 een toernooi wedstrijd waar ik 1.5u voor moet rijden( omgeving Utrecht ).
Ik fiets niet graag s'ochtends, maar anders zou ik zoiets ook best kunnen overwegenquote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb wel een collega in de buitendienst die op de fiets van wijk bij duurstede komt
das gewoon 70 heen en 70 terugquote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik fiets niet graag s'ochtends, maar anders zou ik zoiets ook best kunnen overwegen
met mijn werk is ook 40 teveel. 15 was nog te doen, maar ook niewt iedere dagquote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
70km is net iets te ver. Ik zou 40km wel lekker vinden
quote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb wel een collega in de buitendienst die op de fiets van wijk bij duurstede komt
quote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zaterdagochtend om 10.00 competitietennis. Vanaf 01.00 zondagnacht tot 13.00 Marathon tennis... en als klap op de vuurpijl maandagavond om 17.30 een toernooi wedstrijd waar ik 1.5u voor moet rijden( omgeving Utrecht ).
Het ligt uiteraard aan je werk. Maar zeker een kantoorbaan of iets waar je niet veel bij beweegt zou ik het altijd overwegen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
met mijn werk is ook 40 teveel. 15 was nog te doen, maar ook niewt iedere dag
Maar volgens mij loop/sta jij alleen al kilometers per dagquote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
met mijn werk is ook 40 teveel. 15 was nog te doen, maar ook niewt iedere dag
werkdag van 9 uur gemiddeld een uur 7 denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar volgens mij loop/sta jij alleen al kilometers per dag
Dat bedoel ik dus..... ik zit de uren dat jij loopt/staat en sta/loop de uren dat jij zitquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
werkdag van 9 uur gemiddeld een uur 7 denk ik
deed ik ook toen ik jong wasquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Drassss het volgende:
Het scheelt natuurlijk dat ik al jaren sport met gemiddeldes van 2/3x per week een sportmoment
Dat zal zeker uitmaken hoor. Ik denk dat je mij al kunt opvegen als ik 15 km moet fietsenquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Drassss het volgende:
Het scheelt natuurlijk dat ik al jaren sport met gemiddeldes van 2/3x per week een sportmoment
15xquote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
deed ik ook toen ik jong wastot mijn 16e 15 per week + normale beweging als fietsen ed
Ja toen ik nog echt jong was had ik soms wel weken van 15/20 uur inderdaad.. dat ging echt! nergens over.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
deed ik ook toen ik jong wastot mijn 16e 15 per week + normale beweging als fietsen ed
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goede avond allemaal trouwens
Dat mag pas als ik het overleefd heb!quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15 uur, maar komt ongeveer overeen met 15 xquote:
Kaatjequote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pfffff....... maar ja met minder was je waarschijnlijk géén kampioen gewordenquote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
15 uur, maar komt ongeveer overeen met 15 x
maandag dinsdag en donderdag 2x woensdag en vrijdag 3x weekend wedstrijden of extra training
daar ga ik dan maar van uitquote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfffff....... maar ja met minder was je waarschijnlijk géén kampioen geworden
ik vind alleen al de plannen om dat allemaal te gaan doen zoiets waardquote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat mag pas als ik het overleefd heb!
Avond Kaatje
quote:
nee, ben pas een uurtje thuis. Vertel, watskebeurt??quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Drassss het volgende:
Hey Kaat iets meegekregen van die kantine fik bij de Petelaer?
Ah, ze wilden niet rellenquote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
was leuk, helemaal niets gekocht. Wel snel een paar winkels ingeweest, maar niet zozeer de rekken afgezocht..we hadden daar niet zo'n zin in
Kwamen toevallig terecht bij de protest-"demonstratie"van de Harley Davidsonclub. Mooie motoren gezien, maar ze hadden geen zin om te knokken, ben ik maar doorgelopen
Oh dat was vorige week al. Helemaal afgefikt namelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, ben pas een uurtje thuis. Vertel, watskebeurt??
quote:
tijdverspillingquote:
En zo hoort het ookquote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hadden mij zien lopen
![]()
![]()
hoorden op weg naar huis op de radio dat de politie op de snelweg die andere motor"bende" tegengehouden heeft. Alles was in Amsterdam rustig verlopen.
Ja.... Jan Kooiman was terecht echt boos op die grietquote:
niets van gehoord. Ook niet in de krant gelezen. Alhoewel ik niet elke dat op de site van het Brabants Dagblad kijkquote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh dat was vorige week al. Helemaal afgefikt namelijk.
wat bedoel jequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat bedoel je1. dat ze rustig bleven, omdat ik er liep?
2. dat ze rustig bleven, omdat de politie de anderen tegenhield?
3. dat ze rustig bleven, gewoon omdat het zo hoort ??
streep door /
Hmm?quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
het programma wat hierna komt lijkt me ook heel leuk
quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
het programma wat hierna komt lijkt me ook heel leuk
Geen dansliefhebber begrijp ikquote:
zijn de deelnemers allemaal kandidaten van sytycd, of alleen die ene maar?quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil de film ook wel gaan zien eigenlijk
ook niet met stappen??quote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeg me eigenlijk af wat het was. Maar inderdaad ik ben geen dansliefhebber
ik ook niet, maar SYTYCD vind ik wel leuk, vooral de live showsquote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeg me eigenlijk af wat het was. Maar inderdaad ik ben geen dansliefhebber
Allemaal, Lorenzo (die twee jaar terug zijn kniebanden scheurde en vorig jaar ook mee deed), Floris (winnaar vorig jaar), Boris (winnaar seizoen 1) doen meequote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zijn de deelnemers allemaal kandidaten van sytycd, of alleen die ene maar?
Heb namelijk alleen vorig seizoen maar gezien
Jij vindt gewoon de choreo's van Isabellequote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar SYTYCD vind ik wel leuk, vooral de live shows
en hoe gaat die film heten, en wanneer komt ie uitquote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Allemaal, Lorenzo (die twee jaar terug zijn kniebanden scheurde en vorig jaar ook mee deed), Floris (winnaar vorig jaar), Boris (winnaar seizoen 1) doen mee
niet allemaal, maar veel welquote:Op zondag 4 september 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij vindt gewoon de choreo's van Isabelle
Body Language en hij komt volgens mij 6 oktober in de bioscoopquote:Op zondag 4 september 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
en hoe gaat die film heten, en wanneer komt ie uit
wacht wel op usenetquote:Op zondag 4 september 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Body Language en hij komt volgens mij 6 oktober in de bioscoop
Ga je echt nooit naar de bioscoop, ook niet gewoon om er even een uurtje of wat uit te zijn?quote:
Ik ben al 8 jaar niet meer in de bios geweest ( in Nederland ).quote:Op zondag 4 september 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
/
[..]
Ga je echt nooit naar de bioscoop, ook niet gewoon om er even een uurtje of wat uit te zijn?
niet meer, geen rust voor. jaren terug zag ik bijna iedere film in de biosquote:Op zondag 4 september 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
/
[..]
Ga je echt nooit naar de bioscoop, ook niet gewoon om er even een uurtje of wat uit te zijn?
quote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan ga ik helemaal looossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Allemaal, Lorenzo (die twee jaar terug zijn kniebanden scheurde en vorig jaar ook mee deed), Floris (winnaar vorig jaar), Boris (winnaar seizoen 1) doen mee
quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar niet meer in de bios geweest ( in Nederland ).
Ik vind het op zijn tijd wel even lekker. Op zondagmorgen even een film pakken. Maar ik doe het ook niet zo vaak meer als vroegerquote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet meer, geen rust voor. jaren terug zag ik bijna iedere film in de bios
Huh, het is toch zaterdag pas 9/11quote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
ben ik de enige die gek wordt van 9-11 op tv op ALLE zenders
Je wist het misschien al, maar ik kijk echt nooit films. Dus dan is het wel logischquote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het op zijn tijd wel even lekker. Op zondagmorgen even een film pakken. Maar ik doe het ook niet zo vaak meer als vroeger
klopt en iedere dag reclame voor uitzendingen erover.quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, het is toch zaterdag pas 9/11
Ik ken een film die jij nog wel wilt zien hoorquote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je wist het misschien al, maar ik kijk echt nooit films. Dus dan is het wel logisch
Vertel!quote:Op zondag 4 september 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken een film die jij nog wel wilt zien hoor
Ik heb er nog geen reclame over gezien (maar meestal doe ik andere dingen tijdens de reclameblokken)quote:Op zondag 4 september 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt en iedere dag reclame voor uitzendingen erover.
komt omdat het 10 jaar geleden is. Wordt er extra aandacht aan besteed. Ik persoonlijk, vind dat wel terecht. Zoals hier elk jaar heel veel aandacht aan WOII besteed wordt. Het is en blijft geschiedenisquote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
ben ik de enige die gek wordt van 9-11 op tv op ALLE zenders
val mij er niet mee lastig danquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
Tja 10 jaar geleden. Dat is nogal "big" daar aan de overkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |