Ik ben trots op jequote:
dan zeker een grog. Of een warme kwastquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heb het ijskoud, nog steeds
Nou, nou, dat werkt motiverend voor je kind....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
heb oordoppen aangeschaft gisterenkind gaat dinsdag op pianoles
nee, heeft er eigenlijk niets mee te maken, ik word gewoon altijd erg kriegel als ik dan iemand hoor pingelen op dat dingquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, nou, dat werkt motiverend voor je kind....
is dat ziek zijn toch nog ergens goed voor. Ceetje durft weer door te posten tot de lapoquote:
ben high van al die pillenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat ziek zijn toch nog ergens goed voor. Ceetje durft weer door te posten tot de lapo![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat ziek zijn toch nog ergens goed voor. Ceetje durft weer door te posten tot de lapo![]()
niet als het me poten bennequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
Is het erg om verslaafd te zijn aan Emmenthaler?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heeft er eigenlijk niets mee te maken, ik word gewoon altijd erg kriegel als ik dan iemand hoor pingelen op dat ding
speel je zelf wel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heeft er eigenlijk niets mee te maken, ik word gewoon altijd erg kriegel als ik dan iemand hoor pingelen op dat ding
Niet als je van kaas houdtquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
Is het erg om verslaafd te zijn aan Emmenthaler?
blijven slikkenquote:
denk het ook. Daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar zal het ook wel mee te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |