quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
dat hebben we weer goed gedaan![]()
Truste![]()
komt goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
slaap lekker kokje en werk ze morgen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... weer een Jan Pelleboer topic ?
gezellie...![]()
Dus vandaag maar even zo veel mogelijk trommels was er doorheen jassen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:42 schreef Gert het volgende:
Een "zomers weekend" in Nederland 2011
[ afbeelding ]
Ja. Het tuintje sproeien kun je wel even laten zitten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus vandaag maar even zo veel mogelijk trommels was er doorheen jassen.
Dat wordt gratis en voor niets voor je gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Het tuintje sproeien kun je wel even laten zitten.
Over tuintje gesproken, vandaag ook een goede dag om het gras te maaienquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Het tuintje sproeien kun je wel even laten zitten.
Dus we komen nooit meer van die man af? Enge gedachtequote:Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nietes. Hij is gereïncarneerd in Piet Paulusma.
[ afbeelding ]
Kijk maar. Zelfs de wolken zijn hetzelfde.
Nope. En in de hemel gaat het gewoon door, want daar heeft iedereen zijn eigen wolkje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus we komen nooit meer van die man af? Enge gedachte
Dat mag ik toch hopen van wel, gezien mijn vaartochtje morgen. Het is in ieder geval vers van de pers van www.rijnmond.nl.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope. En in de hemel gaat het gewoon door, want daar heeft iedereen zijn eigen wolkje.
Deisyy, weet je wel zeker dat die voorspellingen nog kloppen?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:09 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag en morgen:
Vandaag is het zonnig, droog en vrij warm. De temperatuur loopt op naar 23°. Er staat een zwakke tot matige zuidoostenwind.
Vanavond is het eerst nog zonnig, vannacht is het helder en kan zich mist gaan vormen. De temperatuur daalt na ongeveer 15°.
Zaterdag na het oplossen van de eventueel aanwezige meest krijgen we veel zon en is het warm. In de namiddag of avond zal de kans op regen-of onweersbuien gaan toenemen. Het wordt omstreeks 25° en er staat een zwakke tot matige zuidenwind.
Waar is Karin, onze eigen weervrouw?quote:Hier wordt het morgen wel goed![]()
Misschien kunnen we dit forum omdopen in "Piet Paulusma-forum"
Geloof je mijn weersbericht niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Waar is Karin, onze eigen weervrouw?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:40 schreef hondjes het volgende:
Nu nog de overeenkomst met Pelleboer en de RLS............
Ja, als het een vraag van Disana was dan zou ik het nog begrijpen, die zit helemaal aan de andere kant van het land.... Marrije en jij moeten zo ongeveer het zelfde weer hebben.quote:
In het kader van topic omdopen vroeg ik me af waar Karin onze eigen weervrouw isquote:In de namiddag of avond zal de kans op regen-of onweersbuien gaan toenemen.
Nou hè! Enkele 'oudgedienden' deden onmiddelijk weer wat poginkjes tot venijn. Maar dat is natuurlijk ook een kwestie van perceptie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef Jian het volgende:
Jessus, 't lijkt wel een reünie, als dat maar goed gaat
Ja nú wel ja. Pas sinds een uurtje is het echt volop zonnig.quote:
Zondag 90% kans op neerlsag. Ik benieuwd regen, hagel of toch gewoon sneeuw. This is Holland, enjoyquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nú wel ja. Pas sinds een uurtje is het echt volop zonnig.
En morgen dan maar vroeg beginnen met de BBQ.
Wat voor zomer zou het volgend jaar worden! Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Zondag 90% kans op neerlsag. Ik benieuwd regen, hagel of toch gewoon sneeuw. This is Holland, enjoy
Ik zou m'n zuidwester maar niet weghangenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat voor zomer zou het volgend jaar worden! Ben benieuwd!
Het is hier de hele dag al puffen, binnen is het ijskoud, beetje jammer!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nú wel ja. Pas sinds een uurtje is het echt volop zonnig.
En morgen dan maar vroeg beginnen met de BBQ.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
Morgen een prachtige dag tot in ieder geval halverwege de middag, dan bewolking in het westen, later regen. Hoge temperaturen. Aldus Erwin Krol op Radio 1
Ik had je niet verwacht.... zag dat je met koorts naar bed was.....quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ziekkom net m'n bed uitgevallen (uitgezwommen meer eigenlijk)
topsjef gemist
![]()
goeienavond![]()
Muisjequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had je niet verwacht.... zag dat je met koorts naar bed was.....
Bijna iedereen heeft topchef gemist.... we waren maar met zijn vijfen.
Ceetje
Met keelontsteking géén melk drinken hè, dan wordt slijm dikker. Wél kamillethee met honing, en gorgelen met zoutwater.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Muisje![]()
ik heb vanaf vanmiddag liggen slapen, krijg pijn in m'n rug van 't liggen, dus ben er maar uitgekomen nu, anders kan ik vannacht niet slapen denk ik. Keelonsteking, Mark heeft de halve apotheek voor me leeggehaald zojuist en was erg lief want heeft topsjef opgenomen
heb al gegorgeld met water met zeezout, keeltabletten van de apotheek, aleve, homeopatische troep, vitamine C pillen, mark heeft een sinaasappeltje vers geperst, dochter heeft de vaatwasser gedaan, lief allemaal hoor. Een kamilletheetje ga ik straks effe makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met keelontsteking géén melk drinken hè, dan wordt slijm dikker. Wél kamillethee met honing, en gorgelen met zoutwater.
Ik zal niet zeggen wat er vandaag bij topsjef gebeurt is.
Ben wel blij dat je er bent hoor.... was al bang hier vanavond alleen te zijn
Als je maar geen hoge koorts hebt, anders zou ik toch iemand bellen en haar laten halenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb al gegorgeld met water met zeezout, keeltabletten van de apotheek, aleve, homeopatische troep, vitamine C pillen, mark heeft een sinaasappeltje vers geperst, dochter heeft de vaatwasser gedaan, lief allemaal hoor. Een kamilletheetje ga ik straks effe maken
En nu ligt alles hier op bed, het enige wat ik nog moet doen is om half tien toch even eruit om mijn oudste dochter op te halen. Mark moet vannacht om 2 weer gaan werken, dat kwartiertje kan ik wel effe op en neer rijden. Dus nu lig ik met dekentje en laptoppie op de bank
ik kijk rond een uur of negen wel even hoe het gaat, anders bel ik eucalypta maar even (wat ik liever niet doe).quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je maar geen hoge koorts hebt, anders zou ik toch iemand bellen en haar laten halen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
Hey meiden.Ceetje beterschap. Jammer dat je ziek bent, nu het net een paar dagen lekker weer is. Wij zijn net thuis van een dagje "t Gooi. Zijn naar Laren geweest, Naarden en Muiden.
Lekker weertje gehad, niets mis mee
Ha gooische vrouwquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
Hey meiden.Ceetje beterschap. Jammer dat je ziek bent, nu het net een paar dagen lekker weer is. Wij zijn net thuis van een dagje "t Gooi. Zijn naar Laren geweest, Naarden en Muiden.
Lekker weertje gehad, niets mis mee
Hoi Deissy, bedankt! tja, inderdaad mooi weer, ik heb er alleen niet veel van meegekregen, misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie al een teken van leven van Kahaarin?
Jammer Ceetje dat je met dit mooie weer ziek bent, beterschap.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie al een teken van leven van Kahaarin?
Jammer Ceetje dat je met dit mooie weer ziek bent, beterschap.
Haar man is het hopelijk niet, met hem ging het weer helemaal goed. Zit ze ook niet in het Elementen forum?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb haar gemailed en gesmsed, en op beiden geen reaktie. Ik durf haar niet te bellen want er zijn denk ik twee mogelijkheden.
1. er is iets aan de hand en ze wil even geen contact met FOK!ers
2. er is niets aan de hand en ze wil geen contact meer met FOK!ers
Ja, maar daar zit ik ook en ze is al 45 dagen niet op FOK! aangelogd geweest.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Haar man is het hopelijk niet, met hem ging het weer helemaal goed. Zit ze ook niet in het Elementen forum?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje
![]()
Was goed weer hè.... Gezellige plaatsen, kan je ook lekker eten. Heb ik vaak gedaan toen ik nog in Naarden werkten (in het verre verre verleden)
was inderdaad leuk. Mooie plaatjes hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ha gooische vrouwleuke dag gehad jullie dus
Kan nog niets over de zon zeggen, maar het blijft waarschijnlijk hier wél droogquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
was inderdaad leuk. Mooie plaatjes hoor.![]()
Morgen blijven we thuis.
Zondag zijn we 10 jaar getrouwd. Normaal gaan we alleen samen ergens eten op onze trouwdag, nu maken we een dagje Amsterdam vanMoet wel de zon een beetje meewerken
Of mogelijkheid 3. Ze vindt het het prettig als er naar geinformeerd wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb Kahaarin gemailed en gesmsed, en op beiden geen reaktie. Ik durf haar niet te bellen want er zijn denk ik twee mogelijkheden.
Ik zal haar morgen dan toch maar (weer) even een kaartje sturen. De vorige keer kwam ze de dag daarop wél weer hierquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of mogelijkheid 3. Ze vindt het het prettig als er naar geinformeerd wordt.
Moeilijk
gefeliciteerd met je trouwdag, en ik zal voor je duimen dat het zondag heel lekker weer gaat zijn in AMsterdamquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
was inderdaad leuk. Mooie plaatjes hoor.![]()
Morgen blijven we thuis.
Zondag zijn we 10 jaar getrouwd. Normaal gaan we alleen samen ergens eten op onze trouwdag, nu maken we een dagje Amsterdam vanMoet wel de zon een beetje meewerken
hi deisquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of mogelijkheid 3. Ze vindt het het prettig als er naar geinformeerd wordt.
Moeilijk
Oh, dat klinkt niet per se goed. Maar misschien wil ze gewoon even rust van Fok.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ik ook en ze is al 45 dagen niet op FOK! aangelogd geweest.
Kahaarin moest zelf nog wat onderzoeken krijgen na haar vakantie, maar ik weet niet precies meer wat. Zal van het wekend even diep spitten in mails e.d.
tja, is moeilijk, misschien vind ze het zelf ook wel moeilijk om de een of andere reden, of wil ze gewoon een tijdje effe niet. Is al wel eens vaker gebeurd dat ze er een tijdje niet wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb Kahaarin gemailed en gesmsed, en op beiden geen reaktie. Ik durf haar niet te bellen want er zijn denk ik twee mogelijkheden.
het lijkt wel afgesprokenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet per se goed. Maar misschien wil ze gewoon even rust van Fok.
De vorige keer had ze een zware longinfectie.... Ze had mij wél een mailtje gestuurd, maar die bleek in de spamfolder terecht gekomen te zijn. En die controleer ik nu regelmatig voordat ik hem leeggooi.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, is moeilijk, misschien vind ze het zelf ook wel moeilijk om de een of andere reden, of wil ze gewoon een tijdje effe niet. Is al wel eens vaker gebeurd dat ze er een tijdje niet was
Hee WJ, dat is lang gelee (dat rijmtquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi deis![]()
leek ff op een ruine hierzow![]()
net iedereen ontvriend en ontvingerdgaan ze weer op fok zitten
ik dank uquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je trouwdag, en ik zal voor je duimen dat het zondag heel lekker weer gaat zijn in AMsterdam
quote:
jij ook goede avondquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:26 schreef willem-jozef het volgende:
ook goeienavond aan de rest hier
nee johquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee WJ, dat is lang gelee (dat rijmt![]()
)
Heb je eindelijk Facebook dan?
Avond Pietjequote:
mark had 2 dagen vrij toen die van ons geboren werden, voor meoder en kind wordt wel gezorgd hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Dan Karaty is net een paar dagen vader en nu wél gewoon weer bij HGT.... zou toch verwachten dat ie iets langer bij vrouw en kind zou zijn gebleven.
verplichtingen??!! Wie weet hoe dat in zijn contract verwerkt isquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Dan Karaty is net een paar dagen vader en nu wél gewoon weer bij HGT.... zou toch verwachten dat ie iets langer bij vrouw en kind zou zijn gebleven.
Ja, maar zij zitten in de USA en hij dus hier ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mark had 2 dagen vrij toen die van ons geboren werden, voor meoder en kind wordt wel gezorgd hoor
zal wel zoiets zijn ja..... lees net dat hij in HGT de naam van zijn dochtertje bekend gaat makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
verplichtingen??!! Wie weet hoe dat in zijn contract verwerkt is
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef kaatje50 het volgende:
ben trouwens wel blij dat Dan er gewoon is
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
daar komt ie al, het snoepje van de maand
Zal voor Dan wel een van zijn eerste beschuit met muisjes zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
beschuit met muisjessinds kind nr 2 kan ik die dingen echt niet meer zien, laat staan eten
daar zou ik het dan bij laten als ik hem wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal voor Dan wel een van zijn eerste beschuit met muisjes zijn
ik vind het wel lekker, het knoeit alleen zo erg.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar zou ik het dan bij laten als ik hem was
Bedacht met net, waarschijnlijk heeft hij die wel eerder gegeten toen Jan Kooijman een kind kreegquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar zou ik het dan bij laten als ik hem was
quote:
ik zat er ook al zo een te zoekenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga toch maar even zoeken naar een smiley met handen over de oren
Je moet geen dieren voor een show gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet geen dieren voor een show gebruiken
Nou nee, die kijkt meer alsof ie net in zijn broek heeft gepiestquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:05 schreef kaatje50 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind deze ook wel leuk, als iets niet om aan te zien/horen is
Ik moest eerder aan Tong80 denkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee, die kijkt meer alsof ie net in zijn broek heeft gepiest
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet geen dieren voor een show gebruiken
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
dan kijk ik misschien wel iets benauwder dan jullie, wanneer ik iets te erg vind
dat is toch niezen??quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat mij betreft blijft dezedan toch het best bij mij aansluiten
Niezenquote:
ik wist wel dat het aan mij ligt. Ik zie er toch echt een niessmily inquote:
Dat kan natuurlijk, maar zo was de smiley niet bedoeldquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wist wel dat het aan mij ligt. Ik zie er toch echt een niessmily in
Ik vroeg me al af of je misschien al weg wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
sorry als ik een beetje stilletjes ben, maar ik lees mee hoor, zo even m'n dochter halen, eucalypta heeft geen tijd (en heeft er geen boodschap aan dat ik ziekjes ben). Achja, kwartiertje, moet kunnen
de naam eucalypta zegt al genoeg toch, tot zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
sorry als ik een beetje stilletjes ben, maar ik lees mee hoor, zo even m'n dochter halen, eucalypta heeft geen tijd (en heeft er geen boodschap aan dat ik ziekjes ben). Achja, kwartiertje, moet kunnen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
ben benieuwd. lijkt me wel leuk deze act
ik vond het al jammer dat die jongens erbij kwamen, maar bleek nodig voor het verhaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tenminste een act waar de deelnemers de act vormen en niet de attributen zijn van het decor
Maar paste ook wel en was níet storend (vond ik dan)quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vond het al jammer dat die jongens erbij kwamen, maar bleek nodig voor het verhaal
Nee, de manier waarop het ging was niet storend, ik was al bang dat ze teveel af zouden leidenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar paste ook wel en was níet storend (vond ik dan)
ik ben alweer terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je misschien al weg was
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:38 schreef mootie het volgende:
Het hgt-topic is naar rls verhuisd? :p
quote:
snel gedaanquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gezellig hé. hier mag overal over gekletst worden
![]()
ik had gezegd dat ze op moest schieten, dus het was stoppen, instappen, wegwezenquote:
Nu weer lekker verder uitzweten op de bankquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ze op moest schieten, dus het was stoppen, instappen, wegwezen
kun je wel eens hebben ja. Ik heb dat ook wel eens met een nieuw recept. Lijkt het heel lekker, valt het erg tegenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
ik dacht voor de verandering, eens lekker een stuk fuet met rocquefort.....
is het eigenlijk helemaal niet zo lekker als het leek
Zelfs de katten trekken hun neus er voor op, en die halen normale fuet bijna uit mijn mondquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun je wel eens hebben ja. Ik heb dat ook wel eens met een nieuw recept. Lijkt het heel lekker, valt het erg tegen
da's balen, normaal zou ik zeggen: lekker, maar vandaag effe niequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
ik dacht voor de verandering, eens lekker een stuk fuet met rocquefort.....
is het eigenlijk helemaal niet zo lekker als het leek
Weet jij onderwerpen welke wel mogenquote:
moet er 1 kappen, staat vreselijk dood te zijn in de tuin. Niet zo leuk voor eventuele kopers.quote:
Nee, ik weet het ook niet, ik probeer ook maar wat tot er een kikker begint te kwakenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Weet jij onderwerpen welke wel mogen![]()
Staat je boom te koop?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
moet er 1 kappen, staat vreselijk dood te zijn in de tuin. Niet zo leuk voor eventuele kopers.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Weet jij onderwerpen welke wel mogen![]()
Fort Boyard begint maandag 5 septemberquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik weet het ook niet, ik probeer ook maar wat tot er een kikker begint te kwaken
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik weet het ook niet, ik probeer ook maar wat tot er een kikker begint te kwaken
het nut van mods in dit forum?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zie ik niet op mijn debieltjequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Je kan toch gewoon op de plaatjes klikken, dat is de simpele manier, mijn manier
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
gofferdegoffer, schade aan de auto
Kiek eens niet zo zuur of heb je weer de verkeerde smiley te pakken?quote:
wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fort Boyard begint maandag 5 september
Nee! Ben al sinds maart bezig: Dode boom te koop. Geen hond reageertquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat je boom te koop?
Is de bomenmarkt een beetje gunstig am moment?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
een of andere onverlaat kwam met een dodge een parkeerplaats af mijn weghelft op. schampte net mijn zijkantquote:
Wou gewoon kijken of een kikker begon te kwakenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Maar ik doe niet aan series als FB en ER, ik vind het zo'n verplichting als ik moet kijken
de wattes?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het nut van mods in dit forum?
Was psies de goeie!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kiek eens niet zo zuur of heb je weer de verkeerde smiley te pakken?
Honden piesen ook veel liever tegen levende bomen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee! Ben al sinds maart bezig: Dode boom te koop. Geen hond reageert
Wel verzekeringsgegevens uitgewisseld, schadeformulier ingevuld e.d. Of ging de dodge ervandoor?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
een of andere onverlaat kwam met een dodge een parkeerplaats af mijn weghelft op. schampte net mijn zijkant
Posten op een debieltje is sowieso kut, vind ik dan he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zie ik niet op mijn debieltje
da's klote...hoop dat de schade netjes herstelt kan wordenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
een of andere onverlaat kwam met een dodge een parkeerplaats af mijn weghelft op. schampte net mijn zijkant
Ze willen er zelfs niet tegenaan piesen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee! Ben al sinds maart bezig: Dode boom te koop. Geen hond reageert
uiteraard alles ingevuld. ging allemaal makkelijk, kijken of we het zo op kunnen lossenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel verzekeringsgegevens uitgewisseld, schadeformulier ingevuld e.d. Of ging de dodge ervandoor?
Maar de bank ligt wel heel lekker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Posten op een debieltje is sowieso kut, vind ik dan he.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wou gewoon kijken of een kikker begon te kwaken
Dat scheelt in ieder geval.... Schade kan zeker níet hersteld worden door hetzelfde bedrijf dat de airco moet fixen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
uiteraard alles ingevuld. ging allemaal makkelijk, kijken of we het zo op kunnen lossen
valt op zich wel mee denk ik. vooral oppervlakkige schadequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's klote...hoop dat de schade netjes herstelt kan worden
dan mot ik naar de dealerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat scheelt in ieder geval.... Schade kan zeker níet hersteld worden door hetzelfde bedrijf dat de airco moet fixen?
thanks voor het compliment. Wij zitten hier gewoon voor de gezelligheid te kletsen, zo 's avonds. Doe gezellig meequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef willem-jozef het volgende:
het is te lief hier in dit sub-forumhulde aan de nieuwe rls-ers. gert en pietje met pensioen, liesje ook optiefen
Waarschijnlijk heeft hij valse gegevens opgegeven, die Dodge-rijders van tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
uiteraard alles ingevuld. ging allemaal makkelijk, kijken of we het zo op kunnen lossen
Waarom niet? is nu toch een verzekeringskwestie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan mot ik naar de dealermaar vrees dat die niet mee gaat werken
Geen idee waar Drassss uithangt..... was ook niet bij topsjefquote:
zien we dan wel weer, heb iig kenteken genoteerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij valse gegevens opgegeven, die Dodge-rijders van tegenwoordig
Met je pc liggend op de bank lijkt me ook niet fijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de bank ligt wel heel lekker.
gestolen dodgequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
zien we dan wel weer, heb iig kenteken genoteerd
Verrassendquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt op zich wel mee denk ik. vooral oppervlakkige schade
irritant hè..... ik krijg er koppijn vanquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
echt hè, kunnen ze die stroboscopen uitzetten, ik kan er effe nie tegen vanavond
Opzouten danquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gespreksonderwerpkeuze![]()
het is hier te gezellig
Wen mezelf aan om niet meer ongezien te posten @@quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met je pc liggend op de bank lijkt me ook niet fijn![]()
Mijnese doet nooit wat ik wil als ik wil posten (maar ja, what else is new)
dankjewel voor de uitnodiging, ik zal het zeker doen een volgende keer. heb vandaag meer een dag dat het me pijn doet om andere mensen blij te zien en zelf verdrietig te moeten zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
thanks voor het compliment. Wij zitten hier gewoon voor de gezelligheid te kletsen, zo 's avonds. Doe gezellig mee![]()
ben ook zappendequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
Heel hgt kan me niet boeien vanavond. Heb nog niet de helft echt gekeken
Jij doet alles netjes previewen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wen mezelf aan om niet meer ongezien te posten @@
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dankjewel voor de uitnodiging, ik zal het zeker doen een volgende keer. heb vandaag meer een dag dat het me pijn doet om andere mensen blij te zien en zelf verdrietig te moeten zijn![]()
Ik vind het ook niet veel.... vorig jaar was het (in mijn beleving) veel leuker. Maar kan ook zijn omdati ik toen door ziekte de meest vreselijke programma's nog leuk vondquote:
Ik zit nog te sidderen van angstquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uitkijken jij, stoker. die nj heeft je al een keer verteld dat je op je hoede moet zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet veel.... vorig jaar was het (in mijn beleving) veel leuker. Maar kan ook zijn omdati ik toen door ziekte de meest vreselijke programma's nog leuk vond
ik denk inderdaad dat het er aan ligt hoe je je voelt. Ik heb gewoon niet zo'n zin in het programmaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet veel.... vorig jaar was het (in mijn beleving) veel leuker. Maar kan ook zijn omdati ik toen door ziekte de meest vreselijke programma's nog leuk vond
Ik ga wel even kijken, maar niet in het topic zitten... die had vorige week een snelheid die zelfs ik niet bij kon benenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat het er aan ligt hoe je je voelt. Ik heb gewoon niet zo'n zin in het programmazometeen wel die onmogelijk geklede moeders
ben ik tochquote:
Wat een mooi strevenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon alles even doorlezen voor ik verzend doe!
zometeen lekker naar bedquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat het er aan ligt hoe je je voelt. Ik heb gewoon niet zo'n zin in het programmazometeen wel die onmogelijk geklede moeders
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze wil me pakken op mn kwetsbaarste moment, gelukkig zijn gert en pietje er nietquote:
jij begrijpt me tenminste (mag ik hopen na die dm van zojuist danquote:
Heeft die idioot die de roosters maakt weer een foutje gemaakt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
zometeen lekker naar bed![]()
morgen om 0800 in de tuut
ik ook niet. Had het topic van hgt ook al af gezetquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken, maar niet in het topic zitten... die had vorige week een snelheid die zelfs ik niet bij kon benen
Jeweets, gewoon lekker achterlangsquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze wil me pakken op mn kwetsbaarste moment, gelukkig zijn gert en pietje er niet
[..]
jij begrijpt me tenminste (mag ik hopen na die dm van zojuist dan).
die idioot vind dat bij "belangrijke" dagen ik er vroeg moet zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft die idioot die de roosters maakt weer een foutje gemaakt?
ik mag morgen uitslapenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
zometeen lekker naar bed![]()
morgen om 0800 in de tuut
ga je trouwen dan morgen? (belangrijke dag)quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
die idioot vind dat bij "belangrijke" dagen ik er vroeg moet zijn
Oh...... dan heeft de idioot dus wel door dat jij een belangrijk persoon bentquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
die idioot vind dat bij "belangrijke" dagen ik er vroeg moet zijn
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ga je trouwen dan morgen? (belangrijke dag)
businessclub dag met diverse versnaperingen thema verzorging/healthquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh...... dan heeft de idioot dus wel door dat jij een belangrijk persoon bent
Wat staat er morgen te gebeuren? Nu een lammetje aan het spit?
wat is er dan belangrijk aan morgen (behalve dat het zaterdag/rustdag is)quote:
wellness voor bobo's dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
businessclub dag met diverse versnaperingen thema verzorging/health
Wat een rot thema, hoe kan je dat nu vervoedselen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
businessclub dag met diverse versnaperingen thema verzorging/health
ongelooflijk dat ie zo tegen jou tekeer ging... zo'n beetje de liefste en eerlijkste user van de hele (mijn) geschiedenis in die rls-zooi.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog te sidderen van angst![]()
NJ! Ik was zijn naam vergeten, zijn outfit maakte meer indruk
veel konijnenvoer, mager vlees en van die gezondheids sjeekjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een rot thema, hoe kan je dat nu vervoedselen?
dus wel weer pics morgen
Oh, crudités dus (of zo iets)quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
veel konijnenvoer, mager vlees en van die gezondheids sjeekjes
crudiewattesquote:
smoothie, wrap met guacamole, salade met gebakken grote garnalen, tuinkruidensoep, rookvlees rosbief, rauwkost, fruitsalade, desembrood mozzarella/tomaatquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een rot thema, hoe kan je dat nu vervoedselen?
dus wel weer pics morgen
als het enigszins weer lukt morgen, dan doe mij maar van alles een beetjequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
smoothie, wrap met guacamole, salade met gebakken grote garnalen, tuinkruidensoep, rookvlees rosbief, rauwkost, fruitsalade, desembrood mozzarella/tomaat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
crudiewattesmoet ik weer goochelen. Oooh, gewoon een moeiljke naam voor rauwe groenten met een dipje
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
smoothie, wrap met guacamole, salade met gebakken grote garnalen, tuinkruidensoep, rookvlees rosbief, rauwkost, fruitsalade, desembrood mozzarella/tomaat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klinkt best lekker...... maar maak je voor mij dan ook een lekkere vette shoarma met knoflooksaus
die pik ik voor mezelf onderweg ook ff opquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klinkt best lekker...... maar maak je voor mij dan ook een lekkere vette shoarma met knoflooksaus
hebben we toch een eigen forum in rls... kunnen we niet een background dm-forum beginnen op fok dmv dm's. of kun je alleen met z'n tweetjes tweeten in dm?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeweets, gewoon lekker achterlangs
Ach WJ, je maakt mijn hele dag weer goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ongelooflijk dat ie zo tegen jou tekeer ging... zo'n beetje de liefste en eerlijkste user van de hele (mijn) geschiedenis in die rls-zooi.
wat een schattig knulletje, njhad ergens een vlard info gekregen..haha, hij weet ook niet beter en zal het ongetwijfeld goed bedoeld hebben, dat denk ik wel..
Je weet inmiddels wél waar je níet langs moet hè voor de shoarma.... Anders wacht je volgende week nóg op je knoflooksausquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
die pik ik voor mezelf onderweg ook ff op
yes, we doen het weerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
ik heb een vastloper, alleen fok werkt nogkan zelfs niet verkleinen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
Je mag wel neger zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach WJ, je maakt mijn hele dag weer goed![]()
En NJ, ach hij had geen keus hè, want hij heeft een kleurtje
you're welcomequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach WJ, je maakt mijn hele dag weer goed![]()
FF, maar alles doet het weerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FF of Chrome?
Even herstarten dan?
Gelukkigquote:
kut voor je zeg. ik heb nog wel een pentiumIII liggen. nu ophalen (zie dm), 200 euro, kop thee, een low-kick en movenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
gebruik ik ook nog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig
Er schijnen nog mensen IE te gebruiken
Maar wj is toch ook ons negertje? Dat is haske lief!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan een ban krijgen voor discriminazi?
vooral die low-kick lijkt me lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kut voor je zeg. ik heb nog wel een pentiumIII liggen. nu ophalen (zie dm), 200 euro, kop thee, een low-kick en moven
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig
Er schijnen nog mensen IE te gebruiken
Pas op, je dm staat zo in de scquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kut voor je zeg. ik heb nog wel een pentiumIII liggen. nu ophalen (zie dm), 200 euro, kop thee, een low-kick en moven
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
gebruik ik ook nog.
FF geeft nij het opstarten een DLL error, dus moet hem eigenlijk weer deleten
http://www.google.com/chromequote:
Inderdaad, WJ is ons lieve negertje, maar dat wil hij ook zijn, van ons.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wj is toch ook ons negertje? Dat is haske lief!
alleen de piemel qua omtrekquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wj is toch ook ons negertje? Dat is haske lief!
heb ik ook,quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
http://www.google.com/chrome
je weet, ik durf niets te veranderen aan mijn laptoppie. Zeker niet bij deze nieuwe...Mijn menneke moet dat allemaal voor mij doen, maar als die daar geen heil inziet, doet hij het nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
http://www.google.com/chrome
koekje bij de thee krijg je ook heus wel cockiequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooral die low-kick lijkt me lekker
Ik dacht dat dat verboden was volgens de Fok!-politiequote:
hoeft alleen maar naar de site van mozilla te gaan en FF te downen en installeren. geen risico'squote:Op vrijdag 2 september 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je weet, ik durf niets te veranderen aan mijn laptoppie. Zeker niet bij deze nieuwe...Mijn menneke moet dat allemaal voor mij doen, maar als die daar geen heil inziet, doet hij het niet
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik ook,![]()
Mis alleen opera nog, Volgens mijn neefje de beste browser
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
koekje bij de thee krijg je ook heus wel cockie
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja,, weet je nog... dat had ik toen een keer
had ik echt een keer met moots haha. zat ik serieus te lullen (wat zelden gebeurt), plaats ik het per ongeluk in die s.c.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verboden was volgens de Fok!-politie![]()
Ik heb er ook nog wel een paar die ik wil delen.
deel ze per dmquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verboden was volgens de Fok!-politie![]()
Ik heb er ook nog wel een paar die ik wil delen.
Noobje! Iedereen weet toch dat het banwaardig is :pquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had ik echt een keer met moots haha. zat ik serieus te lullen (wat zelden gebeurt), plaats ik het per ongeluk in die s.c.
Gewoon de dm van Moots copy-pasten in de SCquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had ik echt een keer met moots haha. zat ik serieus te lullen (wat zelden gebeurt), plaats ik het per ongeluk in die s.c.
Ik ben geen verrader hoor, je kan hier overal over praten.quote:
nee, van mezelf eentje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon de dm van Moots copy-pasten in de SC![]()
Snake!
Krijgt kokje ruzie met mij, dus daaromquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen verrader hoor, je kan hier overal over praten.
bar aardig zah je bedoeluhquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Noobje! Iedereen weet toch dat het banwaardig is :p
Leeft volgens mij nog wel hoor, maar leest volgens mij mee via aaipad hèquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
Ceetje nog wakker??? Of helemaal onder zeil van de koorts
nog wakker hoor, begin wel in te zakken, maar krijg ineens weer een opleving bij de aanblik van die moeder uit Ureterpquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
Ceetje nog wakker??? Of helemaal onder de zeik van de kots
Volgens mij heb ik een hele hoop gemist. Jij bent toch nooit ondeugend?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
En NJ, ach hij had geen keus hè, want hij heeft een kleurtje
Dat heb ik ook net gehoord <3quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen verrader hoor, je kan hier overal over praten.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nog wakker hoor, begin wel in te zakken, maar krijg ineens weer een opleving bij de aanblik van die moeder uit UreterpJe zult er mee over straat moeten
Moet dat? Ik vind de SC wel lekker rustig zonder Teunquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bar aardig zah je bedoeluh
zal ik btw ff aan yvonneuhhhhhh vragen of teun een proefweekend contra-verlof kan krijgen?
vind ik je toch nog een keer leuk vanavondquote:
NOOITquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een hele hoop gemist. Jij bent toch nooit ondeugend?
ik dacht ff what the fuck toen ik het in die sc zag staan, was best wel privequote:
WJ is al de hele avond leuk, maar persoonlijk vond ik deze de leukstequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vind ik je toch nog een keer leuk vanavond![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo'n beetje de liefste en eerlijkste user van de hele (mijn) geschiedenis in die rls-zooi.
Je kent de pics van Deis toch!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, dat wist ik. Blijft de vraag wat NJ bij jou te zoeken had.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht ff what the fuck toen ik het in die sc zag staan, was best wel privewas er wel snel bij..haha
Het is te lang geleden om nog te gaan vragen.... toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, dat wist ik. Blijft de vraag wat NJ bij jou te zoeken had.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
Ceetje, niet weggaan he, neem ff een grog, is goed voor je
grog, ik moet er effe niet aan denkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
Ceetje, niet weggaan he, neem ff een grog, is goed voor je
Ontvriendt, bedoel jequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat op Facebook? Daar heeft ze me geblockt
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
grog, ik moet er effe niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |