Ja, maar 11-0 is toch wel knap.quote:is San Marino nou zoo slecht?
dat motten we eerst zienquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Terug van de Jap
Wat een geluid komt er uit die Pearl
@ The Annies
ooh oeps sorry. gelukkig heb ik niet gezegd wie het uiteindelijk hebben gewonnenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
Verklap het nou niet FFT. We moeten de opnames nog bekijken.
Ontploffende bommen in DTS 5.1quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Terug van de Jap
Wat een geluid komt er uit die Pearl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
WTHquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de helll van sociale studies![]()
Ben bang dat ik daar niet helemaal aan ontkom, gezien de vragenlijsten die ik al in heb moeten vullen ('wat verwacht je te bereiken voor jezelf met de studie' in 3 verschillende vraagstellingen en dat soort dingen
maar goed..)
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Bonjour le PeeFile is
Lekker weer thuis dus! Poezels blij
Die waren nog op vakantiequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef z80 het volgende:
terug van de eerste zwemtraining na de vakantie.
meteen dik 2KM zwemmen. ik wil wel, maar de spieren werken nog niet echt mee.
Nog een hele weekquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die waren nog op vakantie
Pee, hoelang heb je nog vak?
Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, maar dat houdt het spannendquote:In deze workshop laten we de samenhang zien tussen Chinees eten en de theorieën uit de traditionele Chinese geneeskunde (TCG). We passen de kennis uit de TCG over de vijf elementen toe op de gerechten en geven uitleg over de samenstelling van de ingrediënten en de werking ervan op ons lichaam. Er wordt aandacht besteed aan de vijf elementen metaal, hout, water, vuur en aarde en hoe je deze kan vertalen naar het lichaam en de organen. En vandaar uit de voeding aan te passen aan de lichamelijke behoefte.
De gerechten die in deze workshop worden bereid, zijn speciaal geselecteerd voor het jaargetijde. Ook wordt er aandacht besteed aan traditionele Chinese soep. Deze vorm van soep wordt gemaakt van een aantal Chinese gezondheidskruiden, aangevuld met verse groenten. Soep is een essentieel onderdeel van de Chinese maaltijd. Het bevat belangrijke voedingstoffen, vitaminen en mineralen.
Ik ben hier heel benieuwd naar!quote:Er wordt aandacht besteed aan de vijf elementen metaal, hout, water, vuur en aarde en hoe je deze kan vertalen naar het lichaam en de organen. En vandaar uit de voeding aan te passen aan de lichamelijke behoefte.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |