heb ik ook altijd last van. dat struikelenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef outcast_within het volgende:
Oh sorry i tripped and fell
[ afbeelding ]
Spats! Spats! Spats! Spats! Spats!quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:41 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Briefs! Briefs! Briefs! Briefs! Briefs! Briefs!
(MPC wilde de subtitles er niet bij capturen... )
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
awwwLink?SPOILER: nerd talkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: S; GOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een cliffhanger![]()
![]()
Steins; Gate populair hier zég!
Otakuquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef robin007bond het volgende:
Ga ik met de auto naar Amsterdam. Roept mijn zusje heel de tijd naast me op de achterbank: "TUTUURU!!!"
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef robin007bond het volgende:
Ga ik met de auto naar Amsterdam. Roept mijn zusje heel de tijd naast me op de achterbank: "TUTUURU!!!"
Je zusje is tof.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef robin007bond het volgende:
Tutuuruuuuu!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef robin007bond het volgende:
brainwashed bedoel je zeker, ze waren zeker naar amsterdam op weg om de juiste kleding te zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dat plaatje in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]dat laatste plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom heeft ze zo'n doodse blik in die screenshot...
Zo kijkt ze ook op de wallpaper op m'n laptop!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laatste plaatje
waarom heeft ze zo'n doodse blik in die screenshot...
Ik heb deze alquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:00 schreef Weakling het volgende:
Wie heeft nog meer tuturu als ringtone? Kom op: geef maar toe!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb deze al
Niet op de iPhone btw.
Ik heb dan ook de betere, maar ben vergeten waar ik die vandaan heb gehaald.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
FF7 is the best FF.
Alleen niet goed ge-edit.
momenteel geen anime @ wallpaper.. een map van de wereld.. op 3840x1200quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo kijkt ze ook op de wallpaper op m'n laptop!
Deze heb ik op mijn desktop
http://konachan.com/post/show/1698
Dat klinkt niet vrouwvriendelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:55 schreef mschol het volgende:
wait.. seriously...?
@ bakabt.
The Rapeman 3, live action...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |