quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
geen idee wie er speelt, maar gewoon ja
Ik geef gewoon dezelfde terechte reactiequote:
ik heb altijd terechte reacties klaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik geef gewoon dezelfde terechte reactie
En terecht..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag tijdens college zat er een ekte ekte Limburger achter me en die stelde een vraag aan de docent. Ik moest fucking hard lachen.
?quote:
Nee heb er wel familie wonen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij komt toch uit Limburg.
Gecondoleerd.quote:
Ik kom uit de Achterhoek.. Maar dat vinden jullie vast niet veel beter enzo.quote:
Achterhoek is in Zuid-Holland toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kom uit de Achterhoek.. Maar dat vinden jullie vast niet veel beter enzo.
Achterhoek is een dorp op Schiermonnikoog. Weet je toch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Achterhoek is in Zuid-Holland toch?
Mid-oosten helemaal rechts.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Achterhoek is in Zuid-Holland toch?
Pertinent onwaar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achterhoek is een dorp op Schiermonnikoog. Weet je toch.
Ga even je topografie oefenen jonge dame!quote:
Vakantie dat was zo vorige maandquote:
Over twee weken beginnen mijn lessen pas.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vakantie dat was zo vorige maand
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zat er niet ver naast.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch vond ik San Marino niet slecht spelen.
johquote:
Die mensen moeten het zelf weten de echte meerwaarde zie ik er alleen niet van.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Studentenverenigingenmensen die daadwerkelijk daarbij gaan
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Niet zeuren als je teveel gezopen hebt.quote:
Jammer hoe fopbrabanders toegeven aan dat new kids beeld, waar elke normale brabander een spuughekel aan heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Q van Quukske
De G van GODVERDOMMEEEEEE
Als het door de drank komt inderdaad eigen schuld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet zeuren als je teveel gezopen hebt.
Haterquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb gewerkt, dus ik heb totaal niet gedronken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet zeuren als je teveel gezopen hebt.
Ik hou nog wel van je hoor.quote:
Gast, wat ben jij voor lillike azijnzeiker dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer hoe fopbrabanders toegeven aan dat new kids beeld, waar elke normale brabander een spuughekel aan heeft.
Aah, jij bent er zo een?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, wat ben jij voor lillike azijnzeiker dan.
Nee, jij bent gewoon een lillike azijnzeiker. Over new kids heb je wel gelijk, maar voor de rest moet je niet zo zeiken.quote:
Ik ben inderdaad een zeikstraal ja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een lillike azijnzeiker. Over new kids heb je wel gelijk, maar voor de rest moet je niet zo zeiken.
Sla je broertje hard tegen z'n ketel, wat een mafklap.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
broertje chagrijnig omdat hij 2 minuten thuis is en honger heeft en ik niet direct voor hem als een sletje de keuken inga. Dus eet hij maar een homp ijs.
Zeg het eens.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb zin om iets stoms te doen en spijt te krijgen hiervan
ga een fles sterke drank atten, en stomme dingen gegarandeerd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouw met mij dan.. krijg je zeker spijt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
METEEN BOOS.quote:
Ik las grafkaas.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik lust alleen jonge kaas. Of graskaas omg.
Meteen verdrietig, je maakt me depriquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
METEEN BOOS.
[..]
Ik las grafkaas.
Niet echt eenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ook niet, ik haal altijd plakken eraf en die duw ik zo in mijn mond.![]()
So roll iCk jeweet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Meteen verdrietig, je maakt me depri
Niet eens Edammer?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon belegen kaas 24+. Gouda natuurlijk.
Ik zie schimmel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Niks lekkerder dan deze bazenkaas.
quote:
Sowieso kibbelingquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik steun wel de Volendammer kibbeling van mn ex-dorp. Beste kibbeling EVER.
Ik zie heul wel wat je bedoelt, maar ik betwijfel of het schimmel is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
Als je hem niet ziet, ben je echt scheel.
Ze zitten op FOK!, dat zegt wel genoeg toch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zie heul wel wat je bedoelt, maar ik betwijfel of het schimmel is. [ afbeelding ]
Verder, wtf is er aan de hand met de FOK! mannen:
Alternatief voor een Nederlandse vrouw, Pools, Braziliaans of..?
Jij ook dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zitten op FOK!, dat zegt wel genoeg toch.
Ik ben een uitzondering.quote:
Gelukkig!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering.
Je kan beter een stuk vlees in je mond duwen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ook niet, ik haal altijd plakken eraf en die duw ik zo in mijn mond.![]()
Doe ik ook, jwt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter een stuk vlees in je mond duwen.
Link.quote:
flikker toch op met je 'normaal'quote:ja maar komt jouw definitie van een normaal mens overeen met die van ons, Heroinjunk?
Ja sorry hor dat jij niet tegen de waarheid kan stomme autist ik haat je!!!!!! :!:!:!:!quote:Op zondag 4 september 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook boos op een bepaald iemand.
sommige mensen
onwaar.quote:Op zondag 4 september 2011 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Jij bent altijd boos op dezelfde, dat is geen nieuwtje.
Tussen boos en vrolijk zit nog een vrij groot gebied.quote:
Neutraal zijn is de shit.quote:
Jos is een baas.quote:
MEISJE, ik ben boooooooooooooooooooooooooooooooooooooosquote:Op zondag 4 september 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee je zegt het fout:
MEISJE, ik ben booooooooooooooooooooooooos
En dan zeg ik: UHUHHHH.
UHUHHh *vingerknip*quote:Op zondag 4 september 2011 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
MEISJE, ik ben boooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
Sander en Mark stellen zich aan en ik haat het als kerels zichzelf als kleuters van 3 gedragen. Kan ze beter in bed leggen bij mijn nichtje en neefje.quote:Op zondag 4 september 2011 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
UHUHHh *vingerknip*
Edit: Waarom eigenlijk?
Waarover dannnn?quote:Op zondag 4 september 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander en Mark stellen zich aan en ik haat het als kerels zichzelf als kleuters van 3 gedragen. Kan ze beter in bed leggen bij mijn nichtje en neefje.
quote:Op zondag 4 september 2011 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heerlijk, zulke dramatiek zo laat op de avond.
Gewoon op het forum gooien. Kan de rest er ook van genieten.quote:
Ik wacht met smart.quote:
Das mijn leven, zo roll ik.quote:Op zondag 4 september 2011 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heerlijk, zulke dramatiek zo laat op de avond.
Rollen als een dolle tot we tollenquote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wacht met smart.
[..]
Das mijn leven, zo roll ik.
Dat weiger ik pertinent. Hopelijk is de rest het met me eens.quote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens, vanaf nu heet ik Jwabke, iedereen mag me zo noemen op het forum.
Das fijn.quote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon op het forum gooien. Kan de rest er ook van genieten.
quote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat weiger ik pertinent. Hopelijk is de rest het met me eens.
Ontzettend fijn. Ik zit hier met een glas rode wijn en een kaasblokje.quote:
Rode wijn.quote:Op zondag 4 september 2011 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ontzettend fijn. Ik zit hier met een glas rode wijn en een kaasblokje.
Niet zo biggie doen.quote:Op zondag 4 september 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jwabke of jullie het leuk vinden of nietttt.
Bij wijze van spreken natuurlijk. Ik zit mezelf hier natuurlijk kachellam te zuipen aan de pilseners.quote:
Laat me ijskoud.quote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik vind egbert meer iets lijken op etsu
quote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik vind egbert meer iets lijken op etsu
Halleekes.quote:
Maakt niet uit Egbert, je zal het wel ooit accepteren.quote:
Herkenbaar, gelukkig krijgen wij schrijfles!quote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sinds ik van school af ben zijn mijn schrijfvaardigheden dramatisch afgenomen
Welterusten.quote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Halleekes, ik ga pitten yo. Daaaaag.![]()
Pics.quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn wallen hun wallen hebben wallen op hun wallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |