Lekkere shape? In be4 shape police. Zit een asics outlet in roermond toch?quote:Op zondag 18 september 2011 19:27 schreef iRemco het volgende:
Iemand een idee waar ik Asics Gel Lyte III's kan kopen in size US13/14? En hoe vallen ze? Vindt ze namelijk een hele lekkere shape hebben
awh okequote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef iRemco het volgende:
[..]
Bedankt!
@vault_tec Ik bedoel qua vorm, de schoen vindt ik gewoon mooi
Limited betekent bijna niks meer. Zou dan wachten tot er weer een collabo uitkomt.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen.. zie op eBay de nodige limited Air Max 1's staan.. Ik zou ze echter graag een keer kopen via een winkel/webshop. Welke winkels in Nederland verkopen deze en hoe kom ik er achter of ze binnen komen?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef roelvdlende het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn dan wel niet echt sneakers, maar wat vinden jullie van deze Uggs voor mannen?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef roelvdlende het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn dan wel niet echt sneakers, maar wat vinden jullie van deze Uggs voor mannen?
Troll.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef roelvdlende het volgende:
overdrijven is ook een vakzo raar zijn ze niet..
:gayhand:quote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef roelvdlende het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw laatst gekochte schoenen #3quote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef Gaijin het volgende:
Beetje offtopic maar goed, ik heb ze
[ afbeelding ]
crappy telefoon pic
Jep.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Divje het volgende:
[tk] Nike air max mt 43 wit/zwart
Zijn die niet hartstikke fake?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |