En die shape is wel fucking offquote:Op donderdag 22 september 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
De shape is niet eens zo heel slecht voor een fake maar hij klopt idd niet helemaal. En deze kleurstelling is voor zover ik weet ook geen officiële geweest. Verder de manier van veteren, al die fake 90s stonden zo uit de doos op de foto met telkens een vetergaatje overgeslagen zoals de linkerschoen van dit paar. De rechter is waarschijnlijk omgeveterd om hem even te passen. Zie voor die vetervoorbeelden bv. deze site een site met fake 90s (alleen maar fakes trouwens).
En de tag 'Made in England', nog nooit van Nikes made in England gehoord.
Lage gewoon op de schoen en dan als je het er niet uit vind zien, gewoon je veters onder je broekspijp stoppen. Hoge stop ik ze achter de tong.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:27 schreef Slickk het volgende:
Na lang twijfelen uiteindelijk deze Vans gehaald;
http://www.label54.nl/Lib(...)1800_1.JPG?width=750
Rood en grijs is iets donkerder dan op de foto.
Zijn er hier ook mensen met Vans? Vroeg me af hoe jullie ze strikken, bij m'n eerdere sneakers deed ik ze strak, knoop erin en die onder m'n voet. Verder geen last van de knoop, maar wel dat die goed strak zat.
Ik heb weer een cheapo jeans gekocht die ik zelf ga aanpassen. Ga hem ook donkere stitching geven, is nice. Owhja, drurysquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:10 schreef HAL9000S het volgende:
Heute:
[ link | afbeelding ]
DSC04481 by Cali030, on Flickr
Oeh, deze doet me denken aan een paar dat ik vroeger had. Zaten echt super lekker, en zagen er ook mooi uit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef Desayan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we tegenwoordig van de klassieke Puma Dallas sneaker? (Blauw)
Iemand mist een stuk vloerbedekkingquote:
Clydes?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Oeh, deze doet me denken aan een paar dat ik vroeger had. Zaten echt super lekker, en zagen er ook mooi uit.
Was ook van Puma, maar had een ander soort zool. Weet iemand welke ik bedoel?
Deze zien er trouwens ook puik uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |