abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2011 @ 20:39:16 #151
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101566554
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ken die hele DjinN niet, maar sommige users reageren altijd op een zelfde manier, die niet iedereen aanstaat. :)
Er zijn ook genoeg reacties die mij niet aanstaan, maar daar ga ik dan ook niet telkens zo aanvallend op reageren als hoe er vaak op mij wordt gereageerd.
En je hebt niet voor niets een blokkeerknop.

quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Precies, het gaat helemaal om je mening of hoezeer die verschilt, maar puur om de manier waarop je hem geeft. ;)
Je doet nu net alsof ik constant loop te schelden, terwijl ik dat echt niet doe.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Redactie Sport zondag 4 september 2011 @ 20:41:22 #152
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101566671
DANNY IS EEN ACHTERLIJK KUT PERSONAGE

of

Ik vind Danny een kutpersonage.

Dan mag je van mij dat eerste wel een keer zeggen, maar als je dat altijd doet dan krijg ik echt schoongenoeg van diegene. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_101566692
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:

Je doet nu net alsof ik constant loop te schelden, terwijl ik dat echt niet doe.
Ik had nu niet per se jou in mijn hoofd, maar users die het dus altijd over zich heen krijgen. Vaak zijn dat users die uitstralen 'ik kan lekker zeggen wat ik wil en hoe ik dat wil en als het je niet bevalt dan kan je de schijt krijgen'. Vaak krijgen dit soort users op den duur zelf een emmer schijt over zich heen.
Een heer met stijl
  Redactie Sport zondag 4 september 2011 @ 20:43:37 #154
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101566818
En in zo'n 'knus' topic als dit valt het wel meer op als je een beetje buiten de boot valt wat betreft reacties. :)
pi_101566943
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef DeLuna het volgende:

of

Dan mag je van mij dat eerste wel een keer zeggen, maar als je dat altijd doet dan krijg ik echt schoongenoeg van diegene. :')
Precies en als iemand dan beweert dat ie Danny wel leuk vindt, heb je users (niet per se Madam Paon) die de mening van diegene gaan bestrijden omdat diegene dat niet kan vinden 'als ie nou maar even logisch na zou denken'. Zo werkt het dus niet ;)
Een heer met stijl
pi_101566947
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg reacties die mij niet aanstaan, maar daar ga ik dan ook niet telkens zo aanvallend op reageren als hoe er vaak op mij wordt gereageerd.
En je hebt niet voor niets een blokkeerknop.[quote]
Dat jouw interpretatie..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 4 september 2011 @ 20:46:03 #157
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101566960
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef DeLuna het volgende:

of

Sommige personages wekken nou eenmaal wat frustratie op. O-)

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef DeLuna het volgende:
En in zo'n 'knus' topic als dit valt het wel meer op als je een beetje buiten de boot valt wat betreft reacties. :)
Omdat de mensen met een andere mening dan de meesten hier niet meer in dit topic posten, vanwege dat zogenaamd "knusse".

Zeker als men er geen problemen mee heeft als je "Maxime is een waardeloos personage en moet eruit :r" neerzet, maar wel als je "Nick is een waardeloos personage en moet eruit :r" neerzet.
Dat is meten met twee maten.
  zondag 4 september 2011 @ 20:47:39 #158
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101567041
Het vervolg van de zomercliff komt dichterbij en de spanning neemt toe, ook in het topic. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101567081
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef Frey het volgende:
Het vervolg van de zomercliff komt dichterbij en de spanning neemt toe, ook in het topic. :P
Waar blijft super speurneus Jack als je hem nodig hebt :D
  zondag 4 september 2011 @ 20:50:05 #160
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101567187
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef roos85 het volgende:
Waar blijft super speurneus Jack als je hem nodig hebt :D
Daar is zijn vervanger al:

1300974892-280.gif
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101567201
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[..]

Omdat de mensen met een andere mening dan de meesten hier niet meer in dit topic posten, vanwege dat zogenaamd "knusse".

Zeker als men er geen problemen mee heeft als je "Maxime is een waardeloos personage en moet eruit :r" neerzet, maar wel als je "Nick is een waardeloos personage en moet eruit :r" neerzet.
De mening is niet het probleem, maar de manier waarop en in dit geval vooral het iemand anders zijn mening gunnen en de ruimte geven dit te uiten. Bijvoorbeeld heel wat mensen vinden die "Ludwin" verhaallijn prachtig, ik vind er geen snars aan, maar ben nooit met ze in conflict gekomen, terwijl we beiden ons zegje kunnen doen. ^O^
Een heer met stijl
pi_101567308
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef Frey het volgende:
Het is soms goed dingen eens uit te spreken, als je het blijft onderdrukken dan blijft er onderhuids iets broeien ;)
Een heer met stijl
  zondag 4 september 2011 @ 20:52:17 #163
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101567311
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De mening is niet het probleem, maar de manier waarop en in dit geval vooral het iemand anders zijn mening gunnen en de ruimte laten dit te uiten. Bijvoorbeeld heel wat mensen vinden die "Ludwin" verhaallijn prachtig, ik vind er geen snars aan, maar ben nooit met ze in conflict gekomen.
Want ik mag hier wel gewoon mijn mening uiten? Als er steeds op een bepaalde manier op je wordt gereageerd, ga je vanzelf op een andere je mening uiten.
Als je het over Ludwin hebt: er zijn genoeg mensen die daar hier een stuk heftiger op reageren.
pi_101567473
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Want ik mag hier wel gewoon mijn mening uiten? Als er steeds op een bepaalde manier op je wordt gereageerd, ga je vanzelf op een andere je mening uiten.
Als je het over Ludwin hebt: er zijn genoeg mensen die daar hier een stuk heftiger op reageren.
Je mag zeker je mening uiten, ik ga verder niet halen en trekken, ik probeer je - al geloof je het misschien nu niet - juist te helpen. Maargoed, je kan bijvoorbeeld in de toekomst proberen anders te reageren, althans hier (KLB blijft een slachtveld) en mocht dat niet baten dan kan je altijd nog teruggaan naar je oude reactiepatroon. ;)
Een heer met stijl
pi_101567712
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Frey het volgende:

[..]

Daar is zijn vervanger al:

[ afbeelding ]
_O-
  Redactie Sport zondag 4 september 2011 @ 20:59:50 #166
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101567818
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[..]

Ik heb ook meestal een andere mening dan de mensen hier, maar ik heb nog geen ruzie gehad hier hoor. :')
  zondag 4 september 2011 @ 21:01:32 #167
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101567940
Jezus wat gaat dit topic toch snel, dus ik lees niet altijd alles terug maar ik had een vraagje ( zet het wel even onder een spoiler voor de zekerheid :P )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101568087
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Iedereen kan gewoon zijn of haar mening uiten, maar de reacties die je krijgt en hoe je ze opvat zijn interpretaties die jezelf maakt.
Door je eigen interpretaties en je manier van posten lok je wel bepaalde reacties uit.. wat weer tot een bepaalde manier van posten gaat lijden.
  Redactie Sport zondag 4 september 2011 @ 21:03:35 #169
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101568097
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Jezus wat gaat dit topic toch snel, dus ik lees niet altijd alles terug maar ik had een vraagje ( zet het wel even onder een spoiler voor de zekerheid :P )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achnee, niks aan de hand, Sjoerd zei dat ze wat dikker was geworden. :')
  zondag 4 september 2011 @ 21:08:27 #170
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101568403
ik vond het al zo vreemd :')
al zou het best een leuke wending geven :D
  zondag 4 september 2011 @ 21:10:07 #171
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101568499
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef roos85 het volgende:

[..]

Iedereen kan gewoon zijn of haar mening uiten, maar de reacties die je krijgt en hoe je ze opvat zijn interpretaties die jezelf maakt.
Door je eigen interpretaties en je manier van posten lok je wel bepaalde reacties uit.. wat weer tot een bepaalde manier van posten gaat lijden.
Leiden.
Ik zie vaak genoeg andere mensen op een manier posten die op het randje is, maar daar wordt dan haast nooit wat over gezegd.
Typisch.
pi_101568552
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:10 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Leiden.
Ik zie vaak genoeg andere mensen op een manier posten die op het randje is, maar daar wordt dan haast nooit wat over gezegd.
Typisch.
Maargoed hoe denk je dan zelf dat dat komt?
Een heer met stijl
pi_101568698
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:10 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Leiden.
Dit is weer een voorbeeld van een onnodige opmerking wat jou er in de ogen van anderen niet geliefder op maakt. Als je dit soort dingen vaak doet en dan eens over de schreef gaat dan weet men je ook wel te vinden.
Een heer met stijl
  zondag 4 september 2011 @ 21:16:45 #174
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101568850
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit is weer een voorbeeld van een onnodige opmerking wat jou er in de ogen van anderen niet geliefder op maakt. Als je dit soort dingen vaak doet en dan eens over de schreef gaat dan weet men je ook wel te vinden.
Weet je waarom ik die opmerking maak?
Als je iemand de les probeert te lezen, is het nou eenmaal wel handig om dat zonder taalfouten te doen.
En daarnaast maakt het duidelijk totaal niet uit wat ik hier neerzet, want er is toch altijd wel kritiek op.
pi_101569193
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Weet je waarom ik die opmerking maak?
Als je iemand de les probeert te lezen, is het nou eenmaal wel handig om dat zonder taalfouten te doen.
Niemand probeert je de les te lezen, jammer dat je dat zo opvat.
quote:
En daarnaast maakt het duidelijk totaal niet uit wat ik hier neerzet, want er is toch altijd wel kritiek op.
Niet op alles, sommige dingen die je zegt zijn best zinnig zoals het feit dat je gewoon je mening moet kunnen uiten. We -althans ik- probeer te verklaren dat als je je mening geeft op een wijze waarbij je je opponenten steeds lichtjes aanvalt, deze opponenten het gewoonweg met je gehad zullen hebben op den duur.

Ik geloof overigens niet dat je dat lichtjes aanvallen bewust doet of überhaupt door hebt, daarom komt het voor jou ook zo over dat men steeds zomaar zonder reden kritiek op je heeft en je aanvalt.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')