Ik heb zin in:quote:
Ik ben voor zo'n aftel ding in OP als bekend wanneer ze precieze exit heeft,quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb zin in:
* De exit van Lieke van Lexmond
quote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben voor zo'n aftel ding in OP als bekend wanneer ze precieze exit heeft,
Dat is heel iets anders.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Madame Paon is gewoon een zure pruim.. en zal talloze keren haar mening moeten verkondigen, en als je het er niet mee eens bent.. dan spoor je niet.. Heb het ook in een ander topic al gemerkt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien morgen niet meer? Maandag begint weer een nieuwe week, vanaf 9.00 ofzo wordt alles misschien ge-activeerd? Ik hoop het voor je!quote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou het ook graag al eerder op RTL Lounge willen kijken, maar Ziggo heeft veel zenders nog steeds vergrendeld.![]()
Dan maar wachten tot 20:00 uur ...
Mag ik zeggen dat ik dit best wel een beetje grappig vind? of nee, ik vind het heel erg grappig. Nee, eigenlijk vind ik het niet grappig, nouja, mischien toch welquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:44 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Seizoen 4 komt binnenkort op DVD, weer een leuk opwarmertje voor de werkelijke topseizoenen.
Over zo'n 3 weken kun je de box krijgen. Of nee, sneller al... Ja, 20 september."
Ik hoop het ook, maar bij mijn vader duurde het ook veel langer voordat alle zenders eindelijk ontgrendeld waren ...quote:Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Misschien morgen niet meer? Maandag begint weer een nieuwe week, vanaf 9.00 ofzo wordt alles misschien ge-activeerd? Ik hoop het voor je!
Ja Ziggo is nooit zo snel wat dat betreft. Anders moet je ze bellen en zeggen dat je GTST wil zienquote:Op maandag 5 september 2011 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar bij mijn vader duurde het ook veel langer voordat alle zenders eindelijk ontgrendeld waren ...
Nog maar 19 uur.
Yeps! Leve lounge tv!quote:Op maandag 5 september 2011 10:08 schreef DeLuna het volgende:
Nog 20 minutenIk ga vast de laatste aflevering kijken.
Dat. Graag even in spoilers, ik kan pas om half 9 vanavond kijken... hopen dat de uitzending redelijk snel online staat.En ik probeer zo min mogeiljk in dit topic te kijken maar ik vrees dat dat niet helemaal gaat lukken.quote:Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef RobbieBoy het volgende:
hop dat iedereen die nu kijkt, hier geen spoillers wil plaatsen. Ik heb de aflevering al gezien, maar er zijn hier nog genoeg mensen die geen kaartje hadden, of geen tijd hebben om het nu te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een opsomming van de aflevering, dus alleen lezen als je wilt weten wat er gebeurd! Wel een spannende en emotionele aflevering moet ik zeggen.
quote:Op maandag 5 september 2011 11:01 schreef loezzzje het volgende:
Nog meer spoilers!! Niet lezen dus als je het nog niet gezien hebt. Of niet wil weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een opsomming van de aflevering, dus alleen lezen als je wilt weten wat er gebeurd! Wel een spannende en emotionele aflevering moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DeLuna op 05-09-2011 11:49:12 (faal) ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog meer spoilers!! Niet lezen dus als je het nog niet gezien hebt. Of niet wil weten.
meer spoilers, meer spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog meer spoilers!! Niet lezen dus als je het nog niet gezien hebt. Of niet wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |