En nu lijkt mijn verbinding opeens weer normaal te doen... Snap er niets meer van... Of misschien breng jij geluk Rans...quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:16 schreef Ransjih het volgende:
top...........er zijn als je nodig bent
Je hebt echt talent!!! Het lijkt wel of er hier een wonder is gebeurd...quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef Ransjih het volgende:
yep, kwestie van instralen hè
hou me te vriend
Ik heb ze van torrentsquote:Op donderdag 8 september 2011 09:36 schreef Ransjih het volgende:
als ik oude BB's wil terugkijken, welke raadt je me dan aan Tegan?
wat een afstemmingquote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef Tegan het volgende:
Of bedoel je welk seizoen?
Hm, 9 was tof.
Op dit moment ben ik dat met je eens, maar mocht Porsche alsnog weggestemd worden, dan vind ik dat zij het heeft verdiend... Die heeft dapper gestreden als newbie tegen al die zogenaamde veterans...quote:
Hoewel Rachel irritant is verdient ze het wel echt veel meer dan Jordanquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef Ransjih het volgende:
had echt gedacht dat adam voor jordan zou gaan, waarom die doos vrijgesteld?
je waagt ook geen poging? interessante types, heb de eerste 2 dagen gezien en vind het leukquote:Op zondag 11 september 2011 01:48 schreef Tegan het volgende:
Die normale Big Brother aapjes kijken vind ik maar niets dus ik sla UK over.
Paar jaar geleden geprobeerd. Big Brother Australië was wel weer tof, maar dat werd toen ineens gecanceled.quote:Op zondag 11 september 2011 15:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
je waagt ook geen poging? interessante types, heb de eerste 2 dagen gezien en vind het leuk
mooie opvolger voor USA
Ah, dank je wel. Dan stop ik met zoekenquote:
Ik was ook al aan het zoeken... Maar die aflevering is niet door gegaan vanwege de herdenking van 9/11...quote:Op maandag 12 september 2011 13:38 schreef Tegan het volgende:
Er is geen aflevering meer tot woensdag de finale!
Beter!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er komt dit jaar ook voor het eerst een Engelstalige Canadese versie van BB, gebaseerd op de USA regels. Alle vorige Canadese BB's waren Franstalig vanuit de provincie Quebec...
Kan misschien ook leuk worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |