Ja dat is op mijn tenen getrapt zenne! Pisc is in haar gat gebeten!quote:
Ja maar ken je dat filmpje niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is op mijn tenen getrapt zenne! Pisc is in haar gat gebeten!
Alleeeeeee tot het klaar is, dat is sebiet hoor madammeke!quote:
JA!quote:
Ken ik niet nee, ff kieken zoquote:
Desalnietemin is het echt echt geniaal grappigquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:04 schreef Lutte het volgende:
Die ken ik wel jaIs doorgestoken kaart, dat wel
Ahhhhhh wat lekker kneuterig en wat leuk voor omaquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:05 schreef Lutte het volgende:
Whehehe, onze wijk is gebouwd met als idee weinig parkjes maar grote voortuinen.
Maar die voortuinen zijn voort meer pluksel dan tuin dus hebben ze een actie, bij een nette tuin krijg je een bordje met iets van 'leuk tuintje, gefeliciteerd, gr de wijk'. En oma heeft er eentje jawel
Salukes he!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Alleeeee matekes, ik ben klaar, ik ben weg he!
Fijn weekend
Ze is helemaal trotsquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahhhhhh wat lekker kneuterig en wat leuk voor oma![]()
Och wat leuk, ik ben helemaal benieuwd naar haar tuintjequote:Op vrijdag 2 september 2011 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is helemaal trots![]()
Ze loopt ook dag en nacht te schoffelen
Ja, maar dat kwam meer omdat er hier of in een ander topic iets er over gezegd werd. Ik ga eerst even douchen en dan even wat sites voor die foto's zoeken. Hema of Kruidvat wordt het denk ik en de bovenste foto die ik net postte..quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Haha ik moet ineens weer denken aan de vorige keer dat je vader weg was en jij het over een vlag had, om op te hangen als verrassing
Ja nou, hoe dan ook, ik vond het erg grappigquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam meer omdat er hier of in een ander topic iets er over gezegd werd. Ik ga eerst even douchen en dan even wat sites voor die foto's zoeken. Hema of Kruidvat wordt het denk ik en de bovenste foto die ik net postte..
Heerlijk, klinkt als een super avond, wandelen, friet, hangenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Ah die Sjefke, wat issie toch leuk
Zo, wij zijn thuis, gelopen, tot 20.30 ik denk minstens 10 km, heerlijk!
En thuis bij de snackbar gestopt voor een grote friet oorlog.
Lekker gedoucht, nu ga ik bankhangen
Ja, die Floris was leuk hequote:
Misschien wel, maar ik doe het liever zo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:56 schreef Lutte het volgende:
Kun je geen fiets van een huisgenoot lenen Bos?
En pittige dames, daar weet jij wel raad mee Vaduz!
Dan vooral zo doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik doe het liever zo.
Ja klopt en het is slechts een minuut of 10. Dus het valt reuzemee. Ik loop er wel vaker heen. dus..quote:
Ja gewoon een beetje afwisselen en voor sommige producten gewoon de Euroshopper nemen..quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Appie is wel lekker decadent voor een poosje Bos, laat het je vakantiegevoel lekker verhogen!
Gezien de omstandigheden wel naar behoren en daar?quote:
gezien de omstandigheden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden wel naar behoren en daar?
Mooi.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:32 schreef omearos het volgende:
[..]
gezien de omstandigheden?
Hier gaat het goedlekker weekend
geeft niet. Sterktequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi.
Sorry geen zin om er echt diep op in te gaan momenteel
Ja hoorquote:Op zondag 4 september 2011 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, kan ik vanavond ff met je praten? (via pm)
Thanks!quote:
Oh, heb je die jongen die Queen aanvroeg gemist zeker?quote:Op zondag 4 september 2011 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net die waardeloze flirtje stijf. Om 12.22 lag ik nog in bed.
ik kwam er ook niet meer op. Nu wel weerquote:Op zondag 4 september 2011 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat fok plat lag, kom er op de laptop met geen browser op, mobiel wel gelukkig!
Jaquote:
Vandaag moet er veel QUeen gedraaid worden.quote:Op maandag 5 september 2011 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz!
Twitwouter verzaakt maar gelukkig vonden ze hem zelf ook de moeite, ik kan alleen geen directe link geven, maar als je hier kijkt: http://www.3fm.nl/gemist En dan bij gisteren, die Vette Klassieker van Queen.
Echt even luisteren
Ja, hoor. Wel erg hoor dat je die naam niet kan uitspreken. Okee het is niet de meest gangbare titelnaam, maar toch..quote:Op maandag 5 september 2011 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Vond je het grappig Bos?
Timur is zo een droogkloot, echt zo heel serieus blijven, het zou mij niet lukken denk ik
Okeequote:Op maandag 5 september 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, niet te veel zeggen he, Vaduz moet nog luisteren
Meh, maakt niet zoveel uit natuurlijk, je moet het toch echt horen om het leuk te vindenquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meh, maakt niet zoveel uit natuurlijk, je moet het toch echt horen om het leuk te vinden
Ga je nog iets bijzonders doen op je eerste vakantiedag?
Ik heb ook nog 1000+ cd's voor je om te sorteren mocht je trek hebben
OKee. Ja je kan eventueel een systeem bedenken. Eventueel ze in een bestand zetten, zodat je weet welke je hebt en welke waar moet. Maar als je dat nog niet hebt, ben je erg lang bezig met 1000 cd's. Ik ben begonnen met die digitalisering toen ik er nog maar iets van 120 had ofzo. En dat is 4 jaar geleden ofzo. Sindsdien heb ik 3 keer zoveel cd's ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Echt, die cd collectie van mij moet es serieus uitgedund worden![]()
Vriend van me heeft ze toen ik verhuisd ben allemaal netjes op alfabet gezet, maar ik heb er niet echt veel aan gedaan om dat zo te houden en alles wat nieuw is is er op stapels bij gegooid![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze nog niet gedigitaliseerd.
Ik denk dat ik es ga beginnen met uitzoeken wat ik wil houden![]()
Ooit
Ja flink kak nog, ik lig ook maar te woelen 's nachts door pijn... ik had al 2 weken uitzieken in de voorspelling staan.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik gaat zo es kijken.
Deze zag ik net bij Michiel Veenstra:
[ afbeelding ]
Altijd uitkijken waar je een hap van je hotdog neemt...
Jah, maar dat helpt weinig. Mijn huisarts zei vroegah altijd al, van een echte griep lig je wel 2 weken plat. Komt wel goed, ben op de hellufquote:Op maandag 5 september 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Jee, slik je wel lekker veel pillen Pisje?
Eet ze Bosje!quote:Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef Bos81 het volgende:
Oh ja ik ga ook maar eens naar beneden, even wat eten en pilletje in nemen.
Heerlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, niet te veel zeggen he, Vaduz moet nog luisteren
Ibu 600 icm met paracetamolletjes FTWquote:Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah, maar dat helpt weinig. Mijn huisarts zei vroegah altijd al, van een echte griep lig je wel 2 weken plat. Komt wel goed, ben op de helluf
Was ie de moeite?quote:Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Die diepe zucht voor de laatste keer uitspreken ook. Machtig!
Ja man!quote:
Ook het spellen ging hem inderdaad niet goed af..quote:Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Die diepe zucht voor de laatste keer uitspreken ook. Machtig!
OEh bah..quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Net de loodgieter gebeld. Lekkage aan de wc. Niet hendig.
Ik hoop dat het snel gerepareerd is Vaduschk.quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Net de loodgieter gebeld. Lekkage aan de wc. Niet hendig.
Lut, hoe was de bingooleyhiejooo? Of staat het nog op de agenda?quote:Op maandag 5 september 2011 13:04 schreef Lutte het volgende:
Klote Vaduz!![]()
Alweer thuis.. Bakken huiswerk, dat wel.
Owh, die smiley hoort meer bij andere dingen. Dit kan gebeuren.quote:
Oke, gelukkig dat je dan weinig voelt als je ook nog moet prikken! Koers vooruit houdenquote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb weinig gevoel in mijn voeten, dus voelen doe ik nooit iets van welke behandeling dan ook. Ik vind het wel prettig, die onderhoudsbeurten zijn nodig. Het gaat verder wel goed, af en toe wel even een naaldje erin om wat vocht te laten weglopen. Doe ik dat niet dan hoopt het zich op en wordt m'n been rood. Ik neem aan dat het zich van binnen aan het herstellen is.
quote:Op maandag 5 september 2011 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De wc pot bleek niet te lekken, het was de wasmachine.Het water stroomde precies richting de voegen van de wc-pot. Er moest een rubbertje vervangen worden. Scheelt veel dit!
Heb je al gefietst op je nieuwe mandentrots?quote:
Haha nee, Jolanda is gewoon Jolanda.quote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Ga je morgen specs twittertweepen van Jolanda, Duz?
Ah gos die ogenquote:
Was leukquote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lut, hoe was de bingooleyhiejooo? Of staat het nog op de agenda?
Oeh lekker dat soort aanbiedingen, meubeltjes winkelenquote:Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef pgrferrari het volgende:
Bij Overvecht hadden ze uitverkoop![]()
Dus een hele mooie hardhouten loveseat voor 40 ipv 130 euro meegenomen![]()
En bij Ikea een badkamerkastje die inmiddels in elkaar staat
Het gaat, het gaat.. Lang leve het kluisje! Ik ga er alleen een beetje van waggelenquote:Op maandag 5 september 2011 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is het met je poezelige schoudertjes? (boeken op de rug)
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh lekker dat soort aanbiedingen, meubeltjes winkelen
Wat gebeurt er.quote:
Uhuh.quote:
Alleen GTST of ook andere? Lekker kousjequote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie het geregeld, ben van alles op de hoogte.
Oeh, dat schreeuwt bijna om een foto Lutquote:Op maandag 5 september 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik heb allemaal kleine taartjes gemaakt van mariakaakjes hihi
Ik heb geen cameraquote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, dat schreeuwt bijna om een foto Lut
HOe kan LUcas er nu slecht aan toe zijn. Bij Fort Boyard is hij springlevend..quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, veel. Janine, Lucas en Rosa (nooh, niet ROSA!!) zijn er slecht aan toe. Wiet is ingerekend.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen GTST of ook andere? Lekker kousje
Hij was wel te cute met die spinnen, ik rolde bijna van de bank af van het lachenquote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HOe kan LUcas er nu slecht aan toe zijn. Bij Fort Boyard is hij springlevend..
Kakkertjes!quote:
Ik woon op een eilandquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben echt zelden van die echte wind, toch nog een voordeel aan dat het strand zo ver weg is
Jepquote:
Laatste keer dat ik er was was er een heel zacht windje, maar dat is ook al zo lang geleden dat we toen nog een ander klimaat haddenquote:
Het stormt hier in Den Helder. En vanaaf krijgen we windkracht 9. Dus je waait mooi weg op Texelquote:
Nietquote:
Waar zit je ergens in DH Qwea? Does pm-en?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het stormt hier in Den Helder. En vanaaf krijgen we windkracht 9. Dus je waait mooi weg op Texel
Ik was er in de zomer volgens mij, zo'n lekker frisse natte Nederlandse. Ik zie ons nog fietsen daar door het groenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja in de zomer ga ik ook niet naar Texel
Nee, kan ik dat nog online kieken?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Heb je zondagavond niet Zomernacht gekeken?
Ik heb alleen maar gekeken voor de omgevingsplaatjes
Oh dat, ik zag het voorbij komen, ik vind Sophie en die knakker vreselijk, dus ben snel gaan zappenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat is een fimmel.
Naar het boek van Jan Wolters
Oh Cees vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag Texel en bleef kijken![]()
Oh en Sophie vind ik leuk![]()
Waldemar () niet, maar Cees Geel zat er ook in hoor
Jan Wolters?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat is een fimmel.
Naar het boek van Jan Wolters
Cees Geel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag Texel en bleef kijken![]()
Oh en Sophie vind ik leuk![]()
Waldemar () niet, maar Cees Geel zat er ook in hoor
Mwah, ik vind zijn boeken niet echt geweldig of zo eerlijk gezegd, ik vond het wel een interessante manquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jan Wolters?
Is dat een goede schrijver?
Oh je bedoelt Jan WOlkers..quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zijn boeken niet echt geweldig of zo eerlijk gezegd, ik vond het wel een interessante man
Neequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Heb je trouwens al eens iets van Boudewijn Buch gelezen Bos?
Ik had het ook echt niet gezien, twas ieg wel duidelijk wie ik bedoeldequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had het ook gewoon als Wolkers gelezen
Ah, die zou je eens moeten proberen, ik ben er dol op!quote:
Ja uiteraard zeker aangezien die film/boek zich op Texel afspeelt. Ik zette ook een PI bij de eerste postquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had het ook echt niet gezien, twas ieg wel duidelijk wie ik bedoelde
PICS!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
Had gisteren trouwens een nieuwe vleeseter erbij![]()
Moet hem nog verpotten.
Tofquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Het maakt ook niks uit Bos, was gewoon echt een domme fout![]()
Ik ga de kringloop voor je in de gaten houden mbt Boudewijn
Ik heb ze nog nooit bij de Action gezien, maar ik ken niet alle artikelen uit die hoek, dus misschien zijn ze er welquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, jij ken mijn glazen plantenpotten met bijbehorende schotel wel he?
Weet jij of ze die nog bij de Action verkopen?
PM!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar zit je ergens in DH Qwea? Does pm-en?
Jouwe ook in een lijstje Bosquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:24 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik pak het dus iets anders aan.
Heb ook een foto van mezelf erbij laten afdrukken.
Ik zet dus op een onbewaakt moment die foto van Sjef in de vitrinekast en als hij er weer is. Geef ik hem die foto van mij en zeg hem dat hij die in de vitrinekast kan leggen en later er een lijstje bij kan kopen.
Of zal ik er toch alsnog een lijst om heen doen..![]()
quote:
Prima fix ik even. Had toch 2 lijstjes gekocht. Haal er vandeweek wel 1 voor mezelf. Zo duur zijn ze niet..quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net een vlammentosti op![]()
Nu nog ff een hongaarsgoulashcupasoupje
Lekker, ik maak weer kaas-prei tostiquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net een vlammentosti op![]()
Nu nog ff een hongaarsgoulashcupasoupje
Ohquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar die is er nu niet meer hoor, dat is een seizoenskaas , en de daslook bloeit al laaaaaaaaaang niet meer
quote:
Stomme Shania en Kenji hebben mij niks meer laten horenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of Gertje me nog gaat schrijven
Amai, dat is niet zo fier van zequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stomme Shania en Kenji hebben mij niks meer laten horen
Je hebt er nog wel een paar te gaan hoorquote:
Ja moet je doen Bos, postcrossing is echt zoooo leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
OKee, tof
Ik ga me denk ik even registreren voor dat postcrossing gebeuren..
Ah Amerika dusquote:
Geen enveloppen, altijd ansichtkaarten (tenzij iemand in een profiel schrijft dat iemand het leuk vindt). Geen dubbele kaarten dus ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Visje, moet de Post-ID nummer op de enveloppe of bij de tekst op de kaart?
Of mag een kaart zoals nu niet, of moet het echt een briefkaart zijn?
Okee, dan heb ik dus een kaart verkwanseld, maar zij zegt wel dat het haar niet uitmaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen enveloppen, altijd ansichtkaarten (tenzij iemand in een profiel schrijft dat iemand het leuk vindt). Geen dubbele kaarten dus ook
Ik doe de ID altijd boven bij de datum en onderop, mocht de kaart nat worden en vlekken is er altijd wel 1 nog te lezen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:22 schreef Lutte het volgende:
en ik ben zo blij en whoehoe en jeejjodeleyhieheeyie
Zelfquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, tof die cursus Lut! Ga je zelf op cursus of ga je assisteren?
En in dat geval jodel ik het plein bij elkaar, zoals u wenst!quote:
Gaafquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZelfIk heb mijn A al, nu eindelijk zestien dus B, das ook AED enzo.
Ja ze vindt het zelfs heel leuk/goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GaafEn nog toffer dat het van je moeder mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |