En kutTSquote:
Dat is kapotquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Bier voor iedereen
Kut TS ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En kutTS![]()
Aww well, je kan niet alles hebben
Heb je ook niet kapotte Hertog Jan voor me?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Bier voor iedereen
Eens!!quote:
Sommige zijn nog heel. Glasschervers ervan af vegen en zuipen maarquote:
Dat klopt, heb woensdag nog een kratje gehaaldquote:
Nee, alleen Grolsch. Beetje jammer, maar het is bier.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je ook niet kapotte Hertog Jan voor me?
Ik mag geen Grolsch drinken van de Blonde Godquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, alleen Grolsch. Beetje jammer, maar het is bier.
Wow ik adoreer jou nu ziek hard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt, heb woensdag nog een kratje gehaald
En de week daarvoor 2 stuks bij de Dirk (ook in de aanbieding)
Oke, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag geen Grolsch drinken van de Blonde God
Nu nog vrienden om het mee te delen!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt, heb woensdag nog een kratje gehaald
En de week daarvoor 2 stuks bij de Dirk (ook in de aanbieding)
Nomnomnomquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
En ik dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog vrienden om het mee te delen!!
Hallo vriend![]()
Vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog vrienden om het mee te delen!!
Hallo vriend![]()
quote:
Ieder 4 krattenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef Dalando het volgende:
Dit moet gevierd worden met MUZAK
En VEUL bier
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kom jij me bier brengen dan?quote:
Dommelsch is hoofdpijnbierquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Hertog Jan is inderdaad bazenbier..
Dommelsch is een goeie twee
Dat vind ik altijd zo'n gelul hequote:
Nog nooit hoofdpijn van Bavaria of HJ gekregen. En dat drink ik veul.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n gelul heElk bier is hoofdpijnbier als je teveel drinkt.
Niet genoeg dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nog nooit hoofdpijn van Bavaria of HJ gekregen. En dat drink ik veul.
Ja en bij Dommelsch heb ik al na 2 slokken koppijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n gelul heElk bier is hoofdpijnbier als je teveel drinkt.
Bij Grolsch of Heineken na 3x minder bier keiharde hoofdpijn.quote:
Drink dan gewoon Warsteiner meid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en bij Dommelsch heb ik al na 2 slokken koppijn.
Heineken hoef ik ook maar 2 glazen van te drinken om vervolgens 3 dagen koppijn te hebben
HJ is goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Drink dan gewoon Warsteiner meid.
Inderdaad. Ik moet je trouwens wel gelijk geven met dat hoofdpijnding. Is ook een beetje overdreven.quote:
Warsteiner is beter.quote:
Schutters, zijn dat die rood witte blikken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind overigens vrijwel alle merken pils wel lekker
Zolang het maar geen Euroshopper/AH Pilsener/Schutters/Baron of soortgelijke B-merk pils is
Einige uitzondering hierop is het bier van de Lidl.
77Lagerquote:
Patje is behoorlijk aan het domineren. Die heeft tot nu toe elke ronde met voorsprong gewonnenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:01 schreef aight1 het volgende:
Wees blij dat ik niet meedoe met dat oorlogspel, ik zou iedereen domineren.
Proficiat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Tevens
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #4 Dictators!
Patje heeft idd een nogal zieke geestquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Proficiat.
Ben eigenlijk wel een beetje blij. Ten eerste omdat ik dan niet tegen patje hoef en ten tweede omdat het de laatste 2 keer voelde als huiswerk dat ik voor de deadline in moest leveren zonder dat ik inspiratie had
Haha ja. Maar zijn jullie met zijn drieën nu ofzo? Gaan jullie tegen elkaar battelen dan ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patje heeft idd een nogal zieke geest
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, dit is het laatste deel alweer.
Hij mocht maar tot 100 delen.quote:
Huh echt?quote:
Lueken troll.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA, NAM IK JULLIE EVEN IN DE MALING![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, ik ben geen spelleiderquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha ja. Maar zijn jullie met zijn drieën nu ofzo? Gaan jullie tegen elkaar battelen dan ofzo?
Geoden plaatje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA, NAM IK JULLIE EVEN IN DE MALING![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je alleen? Zo ja Skype?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef Ezechielk het volgende:
Sorry, ik verveel me, en ik moet nog meer dan een uur uit mijn neus eten hier op mijn werk.
Nee. En dus nee.quote:
Afmaken als straf.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een pleister op mijn hand.
Mijn kitten vond dat ik niet snel genoeg was met hem zn koekjedingust geven
Jammerquote:
Oh en pics van je poesje?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een pleister op mijn hand.
Mijn kitten vond dat ik niet snel genoeg was met hem zn koekjedingust geven
Vergeet het bier niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ach nog maar een klein rukkie toch en dan BIER!! BIER!! EN NOG MEER BIER!!
Ik ben niet kkjquote:
Oh ja ook nog bierquote:
Joebel kijkt niet zo lief. Die heeft een evil I'm-gonna-kill-you-when-you-sleep-but-never-gonna-let-you-sleep blikquote:
Je motto dit weekend?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
Noisekick - We Gaan Ons Kapot Drinken
Wat een titel.
quote:
Zo ongeveer.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
Noisekick - We Gaan Ons Kapot Drinken
Wat een titel.
Iets met 5 jaarquote:
Joebel heeft meer ruimtequote:
Nice, thnx.quote:
Want die bijten in je enkels?quote:
Ja godver, koop ik een PS3 ligt die hoerenwebsite eruit voor 2 maandenquote:
Genaaitquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:24 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ja godver, koop ik een PS3 ligt die hoerenwebsite eruit voor 2 maanden
Aaaaaah lief!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:24 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ja godver, koop ik een PS3 ligt die hoerenwebsite eruit voor 2 maanden
Hier ging het al fout.quote:
NEE HIER GING HET NIET FOUTquote:
Mijn PSN doen hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:23 schreef Kakpizza het volgende:
GODVERDOMME, WAT DE NEUK IS MET JULLIE PSN.
Ik wil een PSN maar dat kan dus niet hequote:
Moet gewoon via je PS3 hequote:Op vrijdag 2 september 2011 18:25 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik wil een PSN maar dat kan dus niet he
Ga ik zo eens proberen. Had het vorige maand ook al geprobeerd, maar geen 1 nickname was geldig, niet eens m'n volledige naam en achternaamquote:
Mijn penis doet het ook.quote:
Gelukkig maar!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Stel je voor dat ie in staking was gegaan na het zien van die mislukte kipfilet
Zooiquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:41 schreef Dalando het volgende:
[..]Jij hebt toch wel betere zooi daar beneden he?
Lippen dan. Nou?quote:
4 minuten voordat ik stop, voor ik kap voor ik nokquote:
Strakjes heel relaxed fijn in bad, en dan platquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
4 minuten voordat ik stop, voor ik kap voor ik nok
Om eerlijk te zijn is het al een jaar of 15 geleden dat ik met een spiegel tussen mn benen zatquote:
Telekidsquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Strakjes heel relaxed fijn in bad, en dan plat
Het word hoog tijd om de spiegel er weer ns bij te pakken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het al een jaar of 15 geleden dat ik met een spiegel tussen mn benen zat
Geen behoefte aan om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het word hoog tijd om de spiegel er weer ns bij te pakken.
Moet ik dan echt naar je huis komen om het onder ogen te zien?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om eerlijk te zijn
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet ik dan echt naar je huis komen om het onder ogen te zien?
Ja geen ideequote:
Maar ik ben geïnteresseerdquote:
En dan komt zij binnen...quote:
Ligt eraan wat de reden isquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan komt zij binnen...Marokip! Kan ik dan bij jou langs komen?
Dude seriouslyquote:
Van Huppelmuts moet ik onderzoeken of bij de dames in hoeverre de schaamlippen beter gesteld zijn dan die van Knetterkrankjorum.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de reden is
Hij wil weten of je een mislukte kipfilet hebt of nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de reden is
Het was ook een grapje... Het is weekend en dan zou ik op bezoek gaan bij een bijnamilf.quote:
Je kan het ook zo verwoorden ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil weten of je een mislukte kipfilet hebt of niet
O nee dan gaat het feestje niet door he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Van Huppelmuts moet ik onderzoeken of bij de dames in hoeverre de schaamlippen beter gesteld zijn dan die van Knetterkrankjorum.
Dat wilde je zelf sulle 13.gifquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Van Huppelmuts moet ik onderzoeken of bij de dames in hoeverre de schaamlippen beter gesteld zijn dan die van Knetterkrankjorum.
Shut up ik zit hier een trio te regelen.quote:
Gaat goed zo te zien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Shut up ik zit hier een trio te regelen.
Die niet eens bier in huis heeft ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was ook een grapje... Het is weekend en dan zou ik op bezoek gaan bij een bijnamilf.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Shut up ik zit hier een trio te regelen.
Dat kan ik dan altijd nog zelf meenemenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die niet eens bier in huis heeft ook
Niet met jou... Flips lurkt ook nog mee.quote:
Mijn reactie blijft:quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet met jou... Flips lurkt ook nog mee.
Ik las iets over een trioquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kan ik dan altijd nog zelf meenemen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:56 schreef Kakpizza het volgende:
Dalando de hosselaar
Ik las een boek en daar heette een gast Dolando
Mensen die niet kunnen lezenquote:
Teveel wijzertjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Ik zeg: 'doen.'quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het liefst ga ik nu al slapen![]()
Ben de hele dag al moe
wat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het liefst ga ik nu al slapen![]()
Ben de hele dag al moe
lelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Post eens een horloge dan die jullie mooi vinden.quote:
Niet fraaiquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Al ruim een maand gemiddeld 4 uur slaap per nachtquote:
Deze past wel bij jouquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Post eens een horloge dan die jullie mooi vinden.
Grappig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Deze past wel bij jou
[ afbeelding ]
Heb je gegeten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al ruim een maand gemiddeld 4 uur slaap per nacht![]()
Begint me nu echt op te breken
Ik heb verplichtingen he. Kind, huisdiertjes enzquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heb je gegeten?
Heb je gedouched / bad genomen?
Heb je "behoeftes" gehad?
Als je die 3 hebt gedaan, duik dan je bed in, en als nog voor morgenochtend 10u wakker word, in je bed weer gaan liggen
Al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef Dalando het volgende:
SINDS WANNEER DOEN ZE DIT
[ afbeelding ]
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grappig.Wat voor horloge heb jij dan?
KWEET MAAR PURE AIDSquote:
Dat is geen horloge.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef Dalando het volgende:
Affijn,
ik vind deze klok mooi:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:
snel de hont uitlaten dan en je kind moet inmiddels oud genoeg zijn om zelf te bepalen wanneer hij naar bed gaat, btw het is ook weekend dus hij heeft geen moeite met school.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb verplichtingen he. Kind, huisdiertjes enz
Die heb ik ook, momenteel heb ik hem zelfs omquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik maar dan met andere datum
Styloquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel vet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hard, ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Die heb ik ook, momenteel heb ik hem zelfs om
Tik 'm aan!quote:
………..quote:
Slaapzequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah flikker maar op ik ga een after-dinner dutje doen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah flikker maar op ik ga een after-dinner dutje doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit plaatje
Het klopt ook nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dit plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Dit plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Geef jij mij dan tips om er boven op te komen?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek hulp bij een psychiater, elektrotherapie is wel wat voor jou.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het wel gaan proberen uit te leggen, maar je kan het veel beter beleven, dan weet je gelijk wat het is. Bel maar snel een psychiater.
quote:
quote:
quote:
Ik reageer er toch niet serieus op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez jij bent zo dom dat je daarop ingaat
Lachenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik reageer er toch niet serieus op.Ik moet me ook vermaken.
Doe dat hier.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik reageer er toch niet serieus op.Ik moet me ook vermaken.
Pech.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dit topic valt om het uur dood.
boehoequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dit topic valt om het uur dood.
Kutwijf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Die OP.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Openstaande anus spier... Help!
Dit is smegmanus zijn eerste topic/post :|
Wat was het een baggeraar vroeger.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[TK] Judopak maat XL
DIT HAAHHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Openstaande anus spier... Help!
Dit is smegmanus zijn eerste topic/post :|
Hehe wat een held is het tochquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[TK] Judopak maat XL
DIT HAAHHAHAHAHA
Ik dacht eerst, als je het over de duivel hebtquote:
Was ook het doelquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, als je het over de duivel hebt
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Geef jij mij dan tips om er boven op te komen?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek hulp bij een psychiater, elektrotherapie is wel wat voor jou.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het wel gaan proberen uit te leggen, maar je kan het veel beter beleven, dan weet je gelijk wat het is. Bel maar snel een psychiater.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus waarom zou je me leiden naar je zwakheid? Kan het zijn dat je je schuldig voelt? En je je over wilt geven?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is dat ik moet stoppen van GGMM.
Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke tovenaars instantie dat is! Maar zijn ze wel blij dat jij hier al hun informatie kwijtspeelt?
fopje togquote:
Dat je dat nog niet door hebtquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.Of Argo is echt compleet gestoord of hij is aan het trollen. Ik hoop voor hem dat het de laatste is.
Ik dacht al dat hij aan het trollen was of echt compleet gestoord, maar ik verwoord het nu pas.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet door hebt
en stél dat ie niet trollt, dan is het echt een held.
Hallon!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
Hier moet ik natuurlijk wel even gepost hebben.
Niet geloven dat dit echt kan zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.Of Argo is echt compleet gestoord of hij is aan het trollen. Ik hoop voor hem dat het de laatste is.
Inderdaad. P_z, als je dan een TT moet verzinnen, verzin dan een goede.quote:
weet ik nietquote:
48 uiteraard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Intronic het volgende:
Kassasnol die aan een klant vraagt hoeveel 6x4 is.____?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Intronic het volgende:
Kassasnol die aan een klant vraagt hoeveel 6x4 is.____?
Dat was dan ook niet serieus, vandaar dat erquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh, maar je zei net 48 en dat klopt niet.
No shit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was dan ook een garp, vandaar dat erin de post stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |