En kutTSquote:
Dat is kapotquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Bier voor iedereen
Kut TS ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En kutTS![]()
Aww well, je kan niet alles hebben
Heb je ook niet kapotte Hertog Jan voor me?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Bier voor iedereen
Eens!!quote:
Sommige zijn nog heel. Glasschervers ervan af vegen en zuipen maarquote:
Dat klopt, heb woensdag nog een kratje gehaaldquote:
Nee, alleen Grolsch. Beetje jammer, maar het is bier.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je ook niet kapotte Hertog Jan voor me?
Ik mag geen Grolsch drinken van de Blonde Godquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, alleen Grolsch. Beetje jammer, maar het is bier.
Wow ik adoreer jou nu ziek hard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt, heb woensdag nog een kratje gehaald
En de week daarvoor 2 stuks bij de Dirk (ook in de aanbieding)
Oke, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag geen Grolsch drinken van de Blonde God
Nu nog vrienden om het mee te delen!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt, heb woensdag nog een kratje gehaald
En de week daarvoor 2 stuks bij de Dirk (ook in de aanbieding)
Nomnomnomquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
En ik dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog vrienden om het mee te delen!!
Hallo vriend![]()
Vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog vrienden om het mee te delen!!
Hallo vriend![]()
quote:
Ieder 4 krattenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef Dalando het volgende:
Dit moet gevierd worden met MUZAK
En VEUL bier
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kom jij me bier brengen dan?quote:
Dommelsch is hoofdpijnbierquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Hertog Jan is inderdaad bazenbier..
Dommelsch is een goeie twee
Dat vind ik altijd zo'n gelul hequote:
Nog nooit hoofdpijn van Bavaria of HJ gekregen. En dat drink ik veul.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n gelul heElk bier is hoofdpijnbier als je teveel drinkt.
Niet genoeg dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nog nooit hoofdpijn van Bavaria of HJ gekregen. En dat drink ik veul.
Ja en bij Dommelsch heb ik al na 2 slokken koppijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n gelul heElk bier is hoofdpijnbier als je teveel drinkt.
Bij Grolsch of Heineken na 3x minder bier keiharde hoofdpijn.quote:
Drink dan gewoon Warsteiner meid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en bij Dommelsch heb ik al na 2 slokken koppijn.
Heineken hoef ik ook maar 2 glazen van te drinken om vervolgens 3 dagen koppijn te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |