quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef Rezania het volgende:
Koeien zijn de meest intelligente dieren op Aarde, ze werken samen met duistere tovenaars om wereldmacht te verkrijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Argo het volgende:
Dat zijn geen eens koeien, dat zijn duivelse boodschappers die uit zien als koeien!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef Ragboer het volgende:
GGD geeft mij een minderwaardigheids gevoel!
Waarschijnlijk gelooft hij het ook nog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef Rezania het volgende:
Die brief was door een vereniging van duistere tovenaars naar jou verstuurd om je te ergeren. Ik gaf de opdracht om de brief op te stellen en te versturen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef Rezania het volgende:
Die brief was door een vereniging van duistere tovenaars naar jou verstuurd om je te ergeren. Ik gaf de opdracht om de brief op te stellen en te versturen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wist het, het is wellicht een valstrik maar eentje die niet werk op een jonge tedere maagd/God als mij.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kneitershard aan het bier zeker?
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedacht me net dat ik Ragbroeder geen tagje had gegeven. Snel even gedaan.
Ik zit nu aan mijn 2equote:Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben hier halverwege m'n eerste
Nee omdat hij een kutkop is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar is Nectar toch voor geband?
Oja, dat had je vandaag inderdaad. Hoe ging het?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Trouwens ik denk dat ik morgen spierpijn heb van die survivaldag
Dat ook, maar dat is niet banwaardig. Dan zouden er ineens een stuk minder users in ONZ zijn.quote:
Ja, dat en nog een paar dingen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar is Nectar toch voor geband?
Hoe kan iemand een kutkop zijn?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedacht me net dat ik Ragbroeder geen tagje had gegeven. Snel even gedaan.
Een maand, dus een maand rust.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is niet banwaardig. Dan zouden er ineens een stuk minder users in ONZ zijn.
Hoelang is hij weg eigenlijk?
Maandje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is niet banwaardig. Dan zouden er ineens een stuk minder users in ONZ zijn.
Hoelang is hij weg eigenlijk?
Ja ging wel goed, heb aan een kabelbaan gehangen over het waterquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, dat had je vandaag inderdaad. Hoe ging het?
Nooit gesnapt wat daar zo lekker aan is. Zit helemaal geen smaak aan. Je proeft alleen alcohol.quote:
Mixen danquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nooit gesnapt wat daar zo lekker aan is. Zit helemaal geen smaak aan. Je proeft alleen alcohol.
quote:
Telepathie.quote:
quote:
Dan heeft het dus toch nog smaakquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Zit helemaal geen smaak aan. Je proeft alleen alcohol.
Watquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso alcoholische dranken.imo.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan heeft het dus toch nog smaak.
Watquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso alcoholische dranken.imo.
Maar Knetterkrankjorum (quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind alcohol gewoon niet lekker.
Dronken zijn is wel lekker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind alcohol gewoon niet lekker.
Gadver, nu moet ik weer denken aan die picsquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar Knetterkrankjorum () wel zeker?
Wel eens, ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:12 schreef Ragboer het volgende:
Trollscience, drink jij wel een alcoholhoudende dranken?
Daarom juistquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gadver, nu moet ik weer denken aan die pics
Haha die kabelbanen zijn altijd het vetst inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ging wel goed, heb aan een kabelbaan gehangen over het water
Ook nog een aantal onzinspellen gedaan maar was wel leuk
Met 7up en een limoentje is het inderdaad nog wel zuipenquote:
Ja leuk, je bent bijdehand. We weten het nuquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan heeft het dus toch nog smaak.
kkj-kpd1.jpg kkj-kpd2.jpg kkj-kpd3.jpgquote:
DM mequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
kkj-kpd1.jpg kkj-kpd2.jpg kkj-kpd3.jpg
gatverdamme neequote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
kkj-kpd1.jpg kkj-kpd2.jpg kkj-kpd3.jpg
Is dat wat 14 jarige jongetjes tegenwoordig doen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vraag er niet om, te ranzig. Maar ik heb ze als je ze perse wilt.
Wat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Is dat wat 14 jarige jongetjes tegenwoordig doen?
gore plaatjes opslaan op hun computerquote:
Doet ze dat nou nog steeds? Leren van fouten enzo..quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Ik kwam laatst weer haar tietenpics ed tegen in KPD
Die nieuwe? Wanneer komt die uit dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef LompeHork het volgende:
Beta key gekregen voor de nieuwe Assassins Creed!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef LompeHork het volgende:
Beta key gekregen voor de nieuwe Assassins Creed!
both en die combinatie gaat NIET samen. gewoon TOTAAL NIETquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vies als in ranzig of vies als in seksueel?
Ik heb ze niet opgeslagenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
gore plaatjes opslaan op hun computer
Als in ranzig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vies als in ranzig of vies als in seksueel?
Oh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgeslagenHeb nog steeds die linkjes van Ragboer
Alleen seksueel vies.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
both en die combinatie gaat NIET samen. gewoon TOTAAL NIET
watwatwatquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Roburtt het volgende:
jezus tering tyfus
wat een gedoe op werk man
Roburttquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Roburtt het volgende:
jezus tering tyfus
Met laatst bedoel ik maandag ofzo. In de OP van dat dames met een maatje geloof ik. Ik kijk daar ook nooit meer overigens. Nachtmerries.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Doet ze dat nou nog steeds? Leren van fouten enzo..
Stuur ze maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vraag er niet om, te ranzig. Maar ik heb ze als je ze perse wilt.
Hallon!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Roburtt het volgende:
jezus tering tyfus
15 november pasquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die nieuwe? Wanneer komt die uit dan?
Yeah, cadeautje van Ubisoft in m'n mailbox!quote:
Je gaat zelfmoord plegen...quote:
Maar jij mag hem nu al spelen? Jaloers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
15 november pas
[..]
Yeah, cadeautje van Ubisoft in m'n mailbox!
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met laatst bedoel ik maandag ofzo. In de OP van dat dames met een maatje geloof ik. Ik kijk daar ook nooit meer overigens. Nachtmerries.
Gaat dit toevallig over AC?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
15 november pas
[..]
Zeg, ben jij dat eigenlijk in je UI?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Roburtt het volgende:
ja omygod
ik heb geen zin om alles uit te leggen dus het was gewoon kut
nou nu probeer ik weer gezellig te doen
hallon
Hoezo dat? Gewoon zomaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
15 november pas
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Roburtt het volgende:
ja omygod
ik heb geen zin om alles uit te leggen dus het was gewoon kut
nou nu probeer ik weer gezellig te doen
hallon
Ja, we hebben het over de nieuwe AC.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Gaat dit toevallig over AC?
m'n zus is die dag jarig
Ken je dat filmpje niet? Je mist wat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg, ben jij dat eigenlijk in je UI?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is dimitriquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
TWPquote:
Nah, alleen de multiplayer zag ik net, ik ben benieuwd (nu aan het downloaden, maar gaat natuurlijk tergend traag)quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij mag hem nu al spelen? Jaloers.
Yepquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Gaat dit toevallig over AC?
m'n zus is die dag jarig
quote:
Stuur eens een linkje dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje niet? Je mist wat.
Dan heb jij zeker een PS3?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, alleen de multiplayer zag ik net, ik ben benieuwd (nu aan het downloaden, maar gaat natuurlijk tergend traag)
[..]
Yep
[..]
Wellicht omdat ik wat zooi had geregistreerd bij Ubisoft!
quote:
quote:
quote:
Lijkt me niet. Ik ben ook afgestompt door het internet, maar die foto'squote:Op vrijdag 2 september 2011 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn geest is al te ziek denk ik
Dan is er iets met je misquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De enige hedendaagse console die ik kan waarderen, met een Xbox kan ik niet overweg!
[..]
Goede console.
En ik heb bijna mijn 20.000 postsquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Dalando het volgende:
We gaan richting deel honderd op een geweldige warme vrijdag met muziek enzo, heul geweldig,
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En ik heb bijna mijn 20.000 posts
Bier, tieten en slingers voor SVquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En ik heb bijna mijn 20.000 posts
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Kakpizza het volgende:
Spammongolen hier
Wedden dat Murp het topic sluit voor de lapo?
Lol wut? De xbox controller tyfus?quote:
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Kakpizza het volgende:
Spammongolen hier
Wedden dat Murp het topic sluit voor de lapo?
Ik moest er zelfs een beetje om lachenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ik ben ook afgestompt door het internet, maar die foto's
omdat hatersquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
Het is hier een en al gezelligheid, waarom zou herpamurp het sluiten"?
ah oke dat word toch een kut wedstrijd nummer 1 tegen 203 dat mag eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Net niet goed genoeg voor het Nederlands elftal.
omdat murpquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
Laten we het hopen dan. Die San Marinezen (hoe heten die gasten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh..Nederland San Marino. Dat wordt één groot doelpuntenfestijn
Is goed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Dalando het volgende:
SV ik wil wel een DM krijgen vlak voordat je op invoeren drukt als je het Joepie ik heb 20k posts zodat ik een Fipo feli kan geven.
Ik denk een 8-0 voor Nederland.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh..Nederland San Marino. Dat wordt één groot doelpuntenfestijn
Het is neit echt he, kijk al die andere filmojes maarquote:
Jij bent een god, jij kan dat bepalen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik denk een 8-0 voor Nederland.
Maar hij is wel grappig!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Het is neit echt he, kijk al die andere filmojes maar
Ik ga wel kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:26 schreef speedking het volgende:
wie die wedstrijd serieus gaat checken is gay.
Dat wordt dus echt een afslachting inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Laten we het hopen dan. Die San Marinezen (hoe heten die gasten?) gaan met z'n allen in de 16 staan.
Zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik denk een 8-0 voor Nederland.
Daar mag ik mijn mening niet over geven want dan krijg ik een ban.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
DMquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar mag ik mijn mening niet over geven want dan krijg ik een ban.
Ja, daarom staat hij in m'n UIquote:
Het is kwalificatie hè. Dus dan moet je die wedstrijden wel spelen. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:26 schreef speedking het volgende:
fifa moet er wat aan doen nederland moet waardige tegenstanders krijgen...
DM?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar mag ik mijn mening niet over geven want dan krijg ik een ban.
dit is toch juist leuk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:26 schreef speedking het volgende:
fifa moet er wat aan doen nederland moet waardige tegenstanders krijgen...
begrijp ik maar alsnog ze gingen ook tegen hun voor vriendelijke wedstrijdquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is kwalificatie hè. Dus dan moet je die wedstrijden wel spelen. Niks aan te doen.
Mario.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:28 schreef TWP het volgende:
DE KIJKERSVRAAG.
Hoe heten mensen uit San Marino?
Omdat bassiequote:
Jouw moeder is gayquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:26 schreef speedking het volgende:
wie die wedstrijd serieus gaat checken is gay.
Sanmarinezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:28 schreef TWP het volgende:
DE KIJKERSVRAAG.
Klapmongolenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:28 schreef TWP het volgende:
DE KIJKERSVRAAG.
watquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef LompeHork het volgende:
PS3 fetish, de nieuwe term van 2011.
Ik dacht dat er geen allochtonen in dat spel zatenquote:
Die pics zijn van LHquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat jouw ouders daar zoveel geld aan willen uitgeven
Dat is van mijquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat jouw ouders daar zoveel geld aan willen uitgeven
Die heten Montenegrijnen volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, nu we het er toch overhebben. Afgelopen vakantie een hele discussie overgehad. Hoe noemen je de mensen uit Montenegro.
>80, de meeste ook wel uitgespeeld trouwensquote:
Hobby he!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, I see. Oke, dat jij daar zoveel geld aan uit wil geven
.
Smakelijkquote:
Hmmm?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, nu we het er toch overhebben. Afgelopen vakantie een hele discussie overgehad.
Hoe noemen je de mensen uit Montenegro?
Kijkzequote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
U seri? Wij kwamen uit op Montenegers
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
U seri? Wij kwamen uit op Montenegers
toedelsquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef Roburtt het volgende:
Ik ben er ook even van door, tot zo
ik ga niet eten
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef Roburtt het volgende:
ik ga niet eten
Doegquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef Roburtt het volgende:
ik ga niet eten
Zitten jullie te neuken?quote:
Er staat 'lokale tsunami'. Waarschijnlijk een kleintje dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Dalando het volgende:
Tsunamiwaarschuwing na aardbeving Alaska
wat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er staat 'lokale tsunami'. Waarschijnlijk een kleintje dus.
quote:... Amerikaanse staat Alaska getroffen. De beving had een kracht van 7,1. Dat heeft de Amerikaans ...
Dat is geen Nee.quote:
Dat is niet de enige factor. Je hebt ook nog eens met afstand tot het vasteland en de diepte en nog wat van zulke factoren te maken.quote:
dat klopt, maar alsnog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet de enige factor. Je hebt ook nog eens met afstand tot het vasteland en de diepte en nog wat van zulke factoren te maken.
ah-ah-ah-oeh-oeh-oeh-oef-oef-oef-aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhquote:
ahquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
ah-ah-ah-oeh-oeh-oeh-oef-oef-oef-aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhh
lekker kippetje hvj ntb wjnmk xoxoxo je boi Ragboer
Niet huilenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Rot eens op met je ge-emo.gif om iedere scheet.
Ja, het kan allemaal. Er staat alleen niet genoeg informatie in dat bericht om een goeie conclusie te kunnen trekken.quote:
BMA?quote:
De mijne is te grootquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die niet in het kutje van MarokkaanseKip kunnen komen
'supquote:
Niet weten dat je eerst met haar moet trouwenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die niet in het kutje van MarokkaanseKip kunnen komen
Daar wil ik wel bewijs van zienquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wil ik wel bewijs van zien
Hihi banquote:
Schrikken is dat he. Alsof je leven opeens op pauze wordt gezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |