Maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Meloewa het volgende:
GGDZe willen je alleen maar naakt zien dat is hun doel.
Goden die geen seks hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar![]()
iemand bespotten om zijn maagdelijkheid dat komt hard aan!
Questie van weinig tact, I think so!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar![]()
iemand bespotten om zijn maagdelijkheid dat komt hard aan!
Ik wist het, het is wellicht een valstrik maar eentje die niet werk op een jonge tedere maagd/God als mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef Rezania het volgende:
Die brief was door een vereniging van duistere tovenaars naar jou verstuurd om je te ergeren. Ik gaf de opdracht om de brief op te stellen en te versturen.
Wat ben ik dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Je bent een laatbloeier blijkbaar.
Stalker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef SomePerson het volgende:
TS is maagd, slecht in wiskunde en brengt de bijbel mee naar school
Eeuwig maagd.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef SomePerson het volgende:
TS is maagd, slecht in wiskunde en brengt de bijbel mee naar school
En dit.quote:
Nee hoor ik kan niet eeuwig puur blijven. Mijn nakomelingen zullen mij volgen in mijn voetsporen. Demi goden zullen het worden.quote:
Klopt goden zijn wel onsterfelijk dus ik zal het als ik een volwassen tedere god ben, het vaker dan jou doen. Maar nu moet ik eerst het concept tederheid tot in het volle verstand begrijpen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef Rezania het volgende:
Een jonge tedere god van 19 die nog maagd is.![]()
Ik kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Je bent een laatbloeier blijkbaar.
Ik ben een duistere tovenaar en had al duizenden meiden genomen voordat ik 15 was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt goden zijn wel onsterfelijk dus ik zal het als ik een volwassen tedere god ben, het vaker dan jou doen. Maar nu moet ik eerst het concept tederheid tot in het volle verstand begrijpen!
Helaas zal jij nooit volwassen worden doordat je niet begrijpt dat LARP geen WoW is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt goden zijn wel onsterfelijk dus ik zal het als ik een volwassen tedere god ben, het vaker dan jou doen. Maar nu moet ik eerst het concept tederheid tot in het volle verstand begrijpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |