Ik doe het voor een hapje van een Euroshopper-pannenkoekquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik doe het voor een Euroshopper-pannenkoek.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe het voor een hapje van een Euroshopper-pannenkoek
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
Monopoly, je krijgt van mij een Euroshopper-pannenkoek als ik je mag helpen[ afbeelding ]
ja, ik moest helpen doen het bij mij thuis werd gelegdquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef weerstandje het volgende:
Alsof jullie laminaat kunnen leggen
Modjes hebben gewoon een eigen subforum om lekker te baggeren zodat ze dat niet voor de schermen hoeven te doen. Het is één groot complot.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef OverRated het volgende:
Als ik mod was kon ik ook legaal het forum verbaggeren
Nou echt HILARISCH weer Trollscience, echt leuk. Nu snappen we het wel. Elke keer weer als iemand een username verkeerd typt. Sjongejonge zeg, wordt je niet moe van jezelf? Gr.quote:
Doe lief tegen die alleraardigste jongen! Het is een goed jong!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Mono en Patje
[..]
Nou echt HILARISCH weer Trollscience, echt leuk. Nu snappen we het wel. Elke keer weer als iemand een username verkeerd typt. Sjongejonge zeg, wordt je niet moe van jezelf? Gr.
En af en toe hartstikke irritant.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe lief tegen die alleraardigste jongen! Het is een goed jong!
Maar dat is hij niet. Hij is hartstikke lief.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En af en toe hartstikke irritant.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben heus waar de allerbeste laminaatlegger van mijn dorp.
Hoe zou jij het vinden als je naam als kLiNkeRBoTSiNg werd geschreven? Jij kunt gewoon autisten niet doorgronden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou echt HILARISCH weer Trollscience, echt leuk. Nu snappen we het wel. Elke keer weer als iemand een username verkeerd typt. Sjongejonge zeg, wordt je niet moe van jezelf? Gr.
Hihi! KllinKerBOts1nG!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je naam als kLiNkeRBoTSiNg werd geschreven? Jij kunt gewoon autisten niet doorgronden.
Lekker breezah. Niks mis mee, moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je naam als kLiNkeRBoTSiNg werd geschreven? Jij kunt gewoon autisten niet doorgronden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |