jij maakt jezelf al heel dezen topique belachelijk. PVV stemmer zeker?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ga lekker wat anders doen Igen.
Je maakt je belachelijk momenteel.
Ik ken je anders dan dit.
Had je dat nog niet door?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh de islam gaat NL overnemen? Jij bent zelf een moslim he? Dat verklaart wel je obsessie met mij!
Wat moet ik nu proberen? Er staat dat het christendom niet het oorspronkelijke geloof is van deze landen. Dat zeg ik toch? En ook de persoon die jij eerder citeerdequote:
Nee natuurlijk niet. Je denkt toch niet serieus dat ik 1 van de 2.000 op aarde aanbeden religies serieus neem?quote:
Ik wist niet jij zijn woordvoerder was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
jij maakt jezelf al heel dezen topique belachelijk. PVV stemmer zeker?
Waarom niet? Als je multicultureel wil zijn als school kan je dit soort dingen verwachten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah, het gaat je dus om het varkensvlees.
Tsja, als voor een grote groep eten gekocht moet worden krijgt nou eenmaal niet iedereen z'n zin hè.
Haat je dan ook net zo hard op koosjer-eten als op halal-eten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Je denkt toch niet serieus dat ik 1 van de 2.000 op aarde aanbeden religies serieus neem?
Eerst maar eens bewijzen zien jonguh!
WARM! Ex-moslimquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh de islam gaat NL overnemen? Jij bent zelf een moslim he? Dat verklaart wel je obsessie met mij!
Dat staat in de knoran. En aangezien die zogenaamd door god geschreven en onfeilbaar is, hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is niet wat mij geleerd is op school nee. Relevantie?
-quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik wist niet jij zijn woordvoerder was.
Ik zie in NL nooit koosjer eten. Want die 2.000 joden in NL gooien geen gewicht in de schaal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Haat je dan ook net zo hard op koosjer-eten als op halal-eten?
Ik xenofoob?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Pik. laat het, het is de moeite niet waard man. Ze blijven toch bekrompen, xenofobische autistjes die doodsbang zijn voor alles dat ze niet kennen. Vooral als het ook maar iets met de Islam te maken heeft.
Je maakt je dubbel belachelijk.quote:
Omdat het te lastig en te duur wordt als je iedereen moet vragen wat 'ie precies wil eten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je multicultureel wil zijn als school kan je dit soort dingen verwachten.
quote:Daarnaast moet ik vlees wat aan Allah is opgedragen weer aan Jezus gaan opdragen. Dat is natuurlijk wel een beetje raar.
Nee hoor. Maar de islamisering begint nu wel serieuze vormen aan te nemen in Den Haag. Dit is weer zo'n voorbeeld ervan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
TS zal wel in de gevangenis zitten dat dit een probleem is voor hem.
Zoals al tig keer gezegd is er wordt je niets opgedrongen. Niet blanken mensen kunnen ook xenofobisch zijn hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik xenofoob?LOL.
Ik ben niet eens blank.
En leer lezen. Ik ben absoluut niet doodsbang, maar wil geen dingen opgedrongen krijgen.
Alsof je de keuze om 'normaal' vlees te eten niet hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar de islamisering begint nu wel serieuze vormen aan te nemen in Den Haag. Dit is weer zo'n voorbeeld ervan.
Ken je de uitdrukking: "Eten wat de pot schaft".quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat het te lastig en te duur wordt als je iedereen moet vragen wat 'ie precies wil eten.
[..]
![]()
Lees nog eens de Bijbel, wat in het Nieuwe Testament over eten wordt gezegd.
Niet overal meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof je de keuze om 'normaal' vlees te eten niet hebt.
Nee, als iemand het op zo'n manieren verwoord zoals jij en meerdere mensen hier doen, dan kom je wel zo over.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je maakt je dubbel belachelijk.
Dus als iemand tegen halal slachten is, is die gelijk een PVV stemmer?
Ben je zo iemand?
Ik mag alles eten, maar ik heb ook mijn principes. Dat het voor de school lastig en duur is interesseert me niet. I have said it before, and I will say it again: Halal eten moet een keuze zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat het te lastig en te duur wordt als je iedereen moet vragen wat 'ie precies wil eten.
[..]
![]()
Lees nog eens de Bijbel, wat in het Nieuwe Testament over eten wordt gezegd.
Hm, Brabant is dan nog zo slecht nog niet.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking: "Eten wat de pot schaft".
JOUW mening zoals je net zei.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Nee, als iemand het op zo'n manieren verwoord zoals jij en meerdere mensen hier doen, dan kom je wel zo over.
De pot schafte halalvlees bij dezen ts, dus dan had hij het ook maar te eten, of niet soms?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking: "Eten wat de pot schaft".
Lees de OP eens. In bepaald gelegenheden kún je alleen maar halal eten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Zoals al tig keer gezegd is er wordt je niets opgedrongen. Niet blanken mensen kunnen ook xenofobisch zijn hoor.
Het is geen restaurant hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja.
Maar bij het koken is het wel normaal dat je een beetje oplet op wat de gasten willen. Als je weet dat de helft van de eters vegetarisch is dan kom je toch ook niet met een braadstuk aanzetten. Toch?
Stoppen met trollen zou een goede keus zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef msnk het volgende:
Madame ik had je een vraag gesteld. Wat moet ik nou nog 's proberen?
Ga je je nu serieus verdedigen dat je niet xenofobisch bent?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lees de OP eens. In bepaald gelegenheden kún je alleen maar halal eten.
Dat heet opdringen.
En ik ben niet xenofobisch, want ik heb al vaak genoeg met racisme te maken gehad, en je moet mensen beoordelen op hun gedrag, niet op hun huidskleur/afkomst/whatever.
Weerwoord geven is trollen vandaag de dag? Of ben je gewoon uitgeluldquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Stoppen met trollen zou een goede keus zijn.
En dit ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
De pot schafte halalvlees bij dezen ts, dus dan had hij het ook maar te eten, of niet soms?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
De pot schafte halalvlees bij dezen ts, dus dan had hij het ook maar te eten, of niet soms?
Lees de OP.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
whut?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
JOUW mening zoals je net zei.
Dus wat lul je?
Dat is vandaag het weerwoord van mensen die zich vastgeluld voelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Weerwoord geven is trollen vandaag de dag? Of ben je gewoon uitgeluld?
En "xenofoob" uiteraard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:41 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat is vandaag het weerwoord van mensen die zich vastgeluld voelen.
Dus jij bent ook van mening dat het christendom de originele religie is? Gaat er niemand naar school meer?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:41 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat is vandaag het weerwoord van mensen die zich vastgeluld voelen.
Dan ga je niet naar die gelegenheden. Er zijn ook genoeg moslims die hier naar gelegenheden moeten waar géén halalvlees word geserveerd. En whut, zeg je nou serieus tegen mij dat ik mensen niet moet beoordelen op hun afkomst/huidskleur? bitch pleasequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lees de OP eens. In bepaald gelegenheden kún je alleen maar halal eten.
Dat heet opdringen.
En ik ben niet xenofobisch, want ik heb al vaak genoeg met racisme te maken gehad, en je moet mensen beoordelen op hun gedrag, niet op hun huidskleur/afkomst/whatever.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus jij bent ook van mening dat het christendom de originele religie is? Gaat er niemand naar school meer?
Straks ga je nog zeggen dat Turken altijd moslim zijn geweest![]()
Thuis eet je wat de pot schaft. Bij familie ook. Als je uit eten gaat, of gaat eten bij een multiculturele instelling mag je verwachten dat er voor ieder wat wils is.quote:
Ik vind het wel kinky als ze me zo noemen ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb jij een xenofobie fetisj?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Weerwoord geven is trollen vandaag de dag? Of ben je gewoon uitgeluld?
Als mensen mij gaan beschuldigen van xenofobie wel. Want xenofoob is wel het laatste dat ik ben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ga je je nu serieus verdedigen dat je niet xenofobisch bent?
En bij de HHS was het dus halalbroodjes wat de pot schaft.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Het is geen restaurant hoor.
Gewoon eten wat er is.
Eet je het niet?
Jammer, dan neem je een zak chips. (is dat wel halal?)
QFT!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus jij bent ook van mening dat het christendom de originele religie is? Gaat er niemand naar school meer?
Straks ga je nog zeggen dat Turken altijd moslim zijn geweest![]()
quote:
Doe dan ook niet alsof je iets interessants te melden hebt als je niet op argumenten in wil gaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in.
Nee, ik zei het in het algemeen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Dan ga je niet naar die gelegenheden. Er zijn ook genoeg moslims die hier naar gelegenheden moeten waar géén halalvlees word geserveerd. En whut, zeg je nou serieus tegen mij dat ik mensen niet moet beoordelen op hun afkomst/huidskleur? bitch please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |