quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry
Want Nederland is van oorsprong een islamitisch land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik vroeg je net wat kereltje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef boyv het volgende:
[..]
Enorm lijden doen ze ook in de stal van de westerse boer.
En juist daar werd voor gestemd om de megastallen uit te breiden.
Over hypocrisie gesproken.
Zeg ik dan dat ik daar voor ben?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef boyv het volgende:
[..]
Enorm lijden doen ze ook in de stal van de westerse boer.
En juist daar werd voor gestemd om de megastallen uit te breiden.
Over hypocrisie gesproken.
Toen ik vanochtend de achtertuin in liep stapte ik per ongeluk op een kikker die uit de vijver sprong. Half plat, maar leefde nog wel. De kat is er vervolgens mee gaan spelen en heeft em later levend opgegeten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het gaat hier om de rechten van het dier.
En onverdoofd slachten is enorm ouderwets. En als je onverdoofd slacht, zorg er dan voor dat het dier in één klap dood is, wat dus niet zo is als je het de keel doorsnijdt.
Nee, Nederland was van oorsprong een Germaans land.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want Nederland is van oorsprong een islamitisch land?
Klopt, en het is lekker. Als ik een kapsalon bestel is dat een bewuste keuze die ik zelf heb gemaakt. Op dat moment wil ik dus zelf halal eten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Rechterbal het volgende:
Ik kom er net achter dat Kapsalon ook halal is!
[ afbeelding ]
Maar koosjer slachten is net zo dier(on)vriendelijk als halal-slachten. Beetje hypocriet dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Koosjer gegeten en dat zou ik best wel een willen. Ik heb meer met het Jodendom dan met de Islam, dat geef ik eerlijk toe.
NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Rechterbal het volgende:
Ik kom er net achter dat Kapsalon ook halal is!
[ plaatje ]
Wat een argumentenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef boyv het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend de achtertuin in liep stapte ik per ongeluk op een kikker die uit de vijver sprong. Half plat, maar leefde nog wel. De kat is er vervolgens mee gaan spelen en heeft em later levend opgegeten.
Sluit me op.
Jaja even zoeken, het gaat een beetje snel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik vroeg je net wat kereltje.
Het gaat mij niet om het slachten, het gaat mij om het opdringen van halalvoedsel. Of koosjervoedsel, maar dat komt natuurlijk nooit voor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar koosjer slachten is net zo dier(on)vriendelijk als halal-slachten. Beetje hypocriet dus.
Ik zit geduldig te wachten knaapje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:19 schreef boyv het volgende:
[..]
Jaja even zoeken, het gaat een beetje snel.
vrouwtje
Dan zou ik, als ik jou was, jouw supermarkten en/of kantines erop aansprekenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klopt, en het is lekker. Als ik een kapsalon bestel is dat een bewuste keuze die ik zelf heb gemaakt. Op dat moment wil ik dus zelf halal eten.
Maar als ik niet halal wil eten en er is alleen maar halaleten vind ik dat niet leuk.
Ah ok deze reactie. Ga ff zoeken welke docu het was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Graag even een BRON hiervoor.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef boyv het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend de achtertuin in liep stapte ik per ongeluk op een kikker die uit de vijver sprong. Half plat, maar leefde nog wel. De kat is er vervolgens mee gaan spelen en heeft em later levend opgegeten.
Sluit me op.
En daarna kwam het christendom.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, Nederland was van oorsprong een Germaans land.
En nu Islam. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En daarna kwam het christendom.
En wat is daar dan het probleem van? Wat maakt voor jou, als niet-moslim en niet-jood, halal of koosjer eten minderwaardig t.o.v. haram eten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het slachten, het gaat mij om het opdringen van halalvoedsel. Of koosjervoedsel, maar dat komt natuurlijk nooit voor.
Dan eet je het niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klopt, en het is lekker. Als ik een kapsalon bestel is dat een bewuste keuze die ik zelf heb gemaakt. Op dat moment wil ik dus zelf halal eten.
Maar als ik niet halal wil eten en er is alleen maar halaleten vind ik dat niet leuk.
Nederland is nog steeds geen islamitisch land. Het is een land waar veel moslims wonen, dat is iets anders.quote:
Het probleem is dat ik geen halalvoedsel opgedrongen wil krijgen. We leven in Nederland dus halalvoedsel moet een vrije keuze zijn en blijven!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:21 schreef Igen het volgende:
[..]
En wat is daar dan het probleem van? Wat maakt voor jou, als niet-moslim en niet-jood, halal of koosjer eten minderwaardig t.o.v. haram eten?
dat is juist een van de problemen , het is gewoon steeds lastiger om haram vlees te vinden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:21 schreef boyv het volgende:
[..]
Dan eet je het niet.
De verkoper van het vlees heeft net zoveel recht om halal (of niet-halal) te verkopen of serveren, als dat jij het recht hebt om te kiezen om dat wel of niet te eten.
Waarom!? Waarom zit je zo te jammeren dat je de keus van haram-voedsel moet hebben als je niet één argument kan noemen waarom dat eten te prefereren is boven halal?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen halalvoedsel opgedrongen wil krijgen. We leven in Nederland dus halalvoedsel moet een vrije keuze zijn en blijven!
Ok geen idee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:20 schreef boyv het volgende:
[..]
Ah ok deze reactie. Ga ff zoeken welke docu het was.
Jij weigert het ook als je op vrijdag vis voorgeschoteld wordt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Optieven met dat religieuze shitvreten. Ik moet het niet en als ik erachter kom dat men het stiekum aan mij heb gegeven dan ga ik het uitschijten op dat kleed midden in een moskee.
Oh, jij wil dus het christendom opdringen aan mijquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nederland is nog steeds geen islamitisch land. Het is een land waar veel moslims wonen, dat is iets anders.
En dus moet men hier niet verplicht worden om voedsel te eten wat op islamitische wijze bereid/geslacht is.
Nee, ze wil je keuze geven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh, jij wil dus het christendom opdringen aan mij?
Ga toch weg met je enge geloof. Ik wil niets met jouw god te maken hebben.
dat is nou weer een vergelijking van niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij weigert het ook als je op vrijdag vis voorgeschoteld wordt?
Elke dag kan een visdag zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij weigert het ook als je op vrijdag vis voorgeschoteld wordt?
Waarom dat eten te preferen is? Omdat het uitstekend voedsel is wat wij hier al eeuwen nuttigen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarom!? Waarom zit je zo te jammeren dat je de keus van haram-voedsel moet hebben als je niet één argument kan noemen waarom dat eten te prefereren is boven halal?
Heb je ook nog iets nuttigs te melden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Lastig om haram vlees te vinden..quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef kovenant het volgende:
[..]
dat is juist een van de problemen , het is gewoon steeds lastiger om haram vlees te vinden.
het is al te idioot dat ik dat woord al ken eigenlijk...
Ze zegt dat ze niet een geloof opgedrongen wil krijgen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef boyv het volgende:
[..]
Lastig om haram vlees te vinden..
Het lijkt er een beetje op in dit topic alsof overal en alles halal is tegenwoordig en dat iedereen het verplicht in de mond gepropt krijgt. Het 'normale' vlees ligt ook nog gewoon in de schappen hoor.
Ik heb deze post nu drie keer gelezen, maar ik kan er nog steeds geen argument in vinden waarom haram-eten beter is dan halal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarom dat eten te preferen is? Omdat het uitstekend voedsel is wat wij hier al eeuwen nuttigen. Nu is dat eten te min en moet het aan speciale eisen voldoen voor een god waar ik niet in geloof.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef Knevelt het volgende:
Kijk, een goeie halal is nog geen slechte hot dog. Dus daarom is het een slechte vergelijking van het verband. En als je een goeie vergelijking wil moet de wereld veranderen. En dan kun je het beste bij jezelf beginnen. Want aan honing-mosterddressing heb ik een broertje dood. Dat is net als vissen met een taartenvorm op een bevroren standbeeld. Dat doe je niet. En als je het wel doet, dan doe je het wel.
Fijn weekend.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:26 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Nee, ze wil je keuze geven.
Niet zo trollen.
Dat samen met haar vorige post w.b het christendom doet mij denken dat zij Nederland een christelijk land vindt. Relevantie? Die is er niet. Van oorsprong christelijk? Laat mij niet lachen, dat al helemaal nietquote:Nederland is nog steeds geen islamitisch land. Het is een land waar veel moslims wonen, dat is iets anders.
Oh de zon gaat onder in een modderpoel?quote:
Nee. Ik geloof niet.quote:Jouw 'geloof'.
Ik geen moslim.quote:
Waarom zou het beter moeten zijn? Ik wil geen halal opgedrongen krijgen. Dat is het hele punt. Schapenvlees is lekker, varkensvlees ook. Ik wil tussen beiden kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb deze post nu drie keer gelezen, maar ik kan er nog steeds geen argument in vinden waarom haram-eten beter is dan halal.
Muggeziften is je ding wel hé, als je geen gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb deze post nu drie keer gelezen, maar ik kan er nog steeds geen argument in vinden waarom haram-eten beter is dan halal.
Edit: Uitgaande van hetzelfde levensmiddel.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Dat samen met haar vorige post w.b het christendom doet mij denken dat zij Nederland een christelijk land vindt. Relevantie? Die is er niet. Van oorsprong christelijk? Laat mij niet lachen, dat al helemaal niet![]()
![]()
Meer dan een kruisvaarderspost kan ik er daarom niet uithalen.
Probeer het nog eens.quote:De Oudsaksische godsdienst was een natuurgodsdienst die beleden werd door de Saksen. De oudste sporen van deze religie stammen uit het vroeg-mesolithicum. Met de komst van het christendom omstreeks 400 na Chr. verdween de godsdienst geleidelijk vrijwel geheel.
Dat is niet wat mij geleerd is op school nee. Relevantie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh de zon gaat onder in een modderpoel?
De bergen zitten met pinnen in de aarde vast om aardbevingen te voorkomen?
Etc etc etc
Weer een mening.quote:Een kansloos slecht overgeschreven boek vol met fouten en Aramese oude sagen.
Excuses. Jouw overtuiging danquote:Nee. Ik geloof niet.
Pik. laat het, het is de moeite niet waard man. Ze blijven toch bekrompen, xenofobische autistjes die doodsbang zijn voor alles dat ze niet kennen. Vooral als het ook maar iets met de Islam te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Dat samen met haar vorige post w.b het christendom doet mij denken dat zij Nederland een christelijk land vindt. Relevantie? Die is er niet. Van oorsprong christelijk? Laat mij niet lachen, dat al helemaal niet![]()
![]()
Meer dan een kruisvaarderspost kan ik er daarom niet uithalen.
Ah, het gaat je dus om het varkensvlees.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarom zou het beter moeten zijn? Ik wil geen halal opgedrongen krijgen. Dat is het hele punt. Schapenvlees is lekker, varkensvlees ook. Ik wil tussen beiden kunnen kiezen.
Oh de islam gaat NL overnemen? Jij bent zelf een moslim he? Dat verklaart wel je obsessie met mij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |