[b]Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef msnk het volgende:
Waarom accepteer je niet eens dat niet iedereen dit wilt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Beter per se halal-vlees willen op grond van een sprookje, dan per se haram-vlees willen op grond van... tsja, op grond waarvan eigenlijk, in het geval van Die_Hofstadtgruppe?
Maar de dieren en het vlees mogen wel machinaal bewerkt worden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Goede vraag.
Een dier moet wel respectvol behandeld zijn, dus volpompen met water mag niet.
De omgeving verandert van moment tot moment. Als je daar niet aan kunt doen ben je gewoon een oude vent en kun je beter in een bejaardehuis gaan zitten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
HAHAHA hypocriet. Moslims moeten zich aan passen aan hun omgeving. En dat is westers dus we eten gehaktballen en rookworsten de hele dag.
wanneer ze dood zijn ja. Anders word het met de handen gedaan, dus who caresquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar de dieren en het vlees mogen wel machinaal bewerkt worden?
dus dan maakt het ook niet uit of je een snel einde hebt, of langzaam en pijnlijk leegbloed?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef boyv het volgende:
[..]
Want de megastal is een pretje met 20000 op elkaar.
Ik ben agnost, dus ik dring qua geloof niks op. Ook geen atheísme dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom accepteer je niet eens dat niet iedereen dit wilt?
Jij accepteert het.
Klaar, eet smakelijk.
Probeer eens te begrijpen dat er mensen zijn die een andere mening hebben, en het niet eten.
Is dat zo moeilijk voor je?
Je lijkt wel een Jehova-getuige om je geloof op te dringen.
mijn omgeving is nog steeds westers en dat blijft die ook zoniet ga ik verhuizenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef boyv het volgende:
[..]
De omgeving verandert van moment tot moment. Als je daar niet aan kunt doen ben je gewoon een oude vent en kun je net zo goed in een bejaardehuis gaan zitten.
Vertrouwen heet dat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een moslim gesproken en hij zei dat het erom gaat dat er halal opstaat. Hoe het dan verder geslacht is, is dan de verantwoordelijkheid van de slachter. Best hypocriet dus.
Gedraag je daar dan ook eens naar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben agnost, dus ik dring qua geloof niks op. Maar dus ook geen atheïsme.
Daarom biologisch eten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef boyv het volgende:
[..]
Want de megastal is een pretje met 20000 op elkaar.
Vrijwel de hele wereld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef Roces18 het volgende:
[b]sowieso halal vlees, wie steekt nou een dier in zijn nek om het vervolgens te laten doodbloeden van de pijn.
Geniet ervan knul!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef Roces18 het volgende:
gelukkig ga ik zo mijn karbonaadje eten![]()
![]()
Ik zou zeggen laat de boer, de slachter en de consument lekker zelf bepalen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
dus dan maakt het ook niet uit of je een snel einde hebt, of langzaam en pijnlijk leegbloed?
Aangezien de gevangenissen voor 90% vol zitten met Marokkanen snap ik het daar wel enigszins.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarom biologisch eten.
Mensen hier die zeggen dat TS zich moet aanpassen.
Het is toch belachelijk dat in Nederland, een van oorsprong christelijk land, men op sommige plaatsen alleen maar halal serveert?
Het is verdomme Marokko niet.
De keuze moet blijven bestaan en ik wil níet halal eten, want die dieren sterven waarschijnlijk een pijnlijke dood.
Wat mij een beetje tegenspreekt is dat men vele dieren op een dag slacht, dus snel een versje uit het heilige boek, huppa mes erin en leg maar op de lopende band om in mootjes gehakt te worden. En zo volgen er velen op een dag. Is dit nog wel eerbiedig? Die man die steeds dat versje opleest zal op een gegeven moment toch niet echt meer zo'n beest aan Allah opdragen? Dat versje leest hij dan maar op omdat het moet en omdat het anders niet halal is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wanneer ze dood zijn ja. Anders word het met de handen gedaan, dus who cares
Zwakke mentaliteit dus. Ga maar snel weg.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mijn omgeving is nog steeds westers en dat blijft die ook zoniet ga ik verhuizen
Dankjequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:08 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat de boer, de slachter en de consument lekker zelf bepalen.
En mijn gamecube dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Knevelt het volgende:
Denk je dat games op de playstation geweldig zijn? De "realiteit" wordt 1 grote playstation!!! En dan is het geen realiteit meer. Dan kun je het playstation noemen
En hoe ziet de playstation eruit waar we straks in leven?
Waarop is dat gebaseerd dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zeg ik: als je vlees niet wil eten omdat er iemand iets bij 'heeft lopen prevelen' ben je net zo debiel bezig als iemand die geen vlees wil eten waar dat niet bij is gebeurd.
En eigenlijk nog debieler, want bij een gelovige is die wens tenminste nog érgens op gebaseerd.
playstation 1-2of3 zit nogal kwaliteits verschil inquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Knevelt het volgende:
Denk je dat games op de playstation geweldig zijn? De "realiteit" wordt 1 grote playstation!!! En dan is het geen realiteit meer. Dan kun je het playstation noemen
En hoe ziet de playstation eruit waar we straks in leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |