Oh je moet je in NL aanpassen aan de islam?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef boyv het volgende:
God wat erg, je zou je maar een keertje moeten aanpassen.
pas dat is andersom toe. Al die moslims in de gevangenis vreten dan maar lekker niks.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef RedDevil085 het volgende:
Meneer de principe eter... Weet je wat een goede les voor jou zou zijn, paar dagen niets te vreten krijgen... Kijken of je dan nog zo'n zeiksnor bent...
Halalvlees in NL komt ook uit de bio-industrie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef DJKoster het volgende:
Bron van je gevangenisverhaal?
Mij om het even, vlees van de bio-industrie wat op de normale manier geslacht is of een halal stukje vlees van een dier wat een goed/beter leven heeft gehad.
Die worden gestoken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:53 schreef Igen het volgende:
[..]
En vanwaar dan die verhalen van mensen die bijv. door een engerd met een mes worden gestoken en pas na een poosje de pijn voelen?
Die lieve beestjes uit het filmpje hebben pijn, daar is geen discussie over mogelijk. Niet halal geslachte dieren hebben misschien ook pijn geleden. Maar een pin door de kop lijkt mij toch een vlottere manier om een dier te slachten.quote:
Helaas niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef msnk het volgende:
Maak je verder maar geen zorgen, je krijgt geen kanker o.i.d van halalvlees.
Nou, als het dan toch net zulk vlees is, waarom zou je dan per se haram-vlees eisen? Dan ben je net zo debiel bezig als moslims die per se halal willen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Halalvlees in NL komt ook uit de bio-industrie.
huilenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:53 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Vrij land.
[..]
Zo jij bent dom.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef Ragboer het volgende:
Ewa drerrie jullie weten me naam, je zusje houdt van fruit, want ze eet me banaan.
Ik zie er hier maar een dom bezig, dat ben jij nu momenteel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou, als het dan toch net zulk vlees is, waarom zou je dan per se haram-vlees eisen? Dan ben je net zo debiel bezig als moslims die per se halal willen.
Dat jouw volgorde snee -> pijn -> bloed misschien wel heelmaal voor geen meter klopt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die worden gestoken?
Niet hun hals opengesneden?
Wat wil je eigenlijk zeggen?
En waarom?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik zie er hier maar een dom bezig, dat ben jij nu momenteel.
Omdat met halal vlees dieren nog meer pijn lijden -> en ik wil geen moslim eten opgedrongen krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou, als het dan toch net zulk vlees is, waarom zou je dan per se haram-vlees eisen? Dan ben je net zo debiel bezig als moslims die per se halal willen.
dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Er is er maar een die huilt.
Dat ben jij.
Dat jij zo denkt is dat jouw goed recht.
Als ik anders denk, is dat mijn recht.
Probeer dat te accepteren.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat jouw volgorde snee -> pijn -> bloed misschien wel heelmaal voor geen meter klopt.
Dan moet je biologisch vlees eisen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omdat met halal vlees dieren nog meer pijn lijden -> en ik wil geen moslim eten opgedrongen krijgen
Ik heb wel eens een moslim gesproken en hij zei dat het erom gaat dat er halal opstaat. Hoe het dan verder geslacht is, is dan de verantwoordelijkheid van de slachter. Best hypocriet dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik moet geen vlees wat zogenaamd heilig is omdat een bebaarde debiel een toverspreuk van een niet bestaand opperwezentje heeft lopen prevelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef Igen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |