Dan moet je helemaal Wolverine kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Gambit is t vetste. Ik kan ook kaarten gooien alleen gaan ze niet in de fik
Als ik een superheld was zou ik of mystique of Gambit willen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Maar jij kan ook echt shizzle met kaarten hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Valt op meerdere manieren te interpreteren, geen van alle echt 'gunstig'quote:
Ik Gambit, maar meer omdat ik speelkaarten en poker t einde vind. Qua skill of ability het liefst een telepaat of iemand die onzichtbaar kan worden. Iamdn die kan morphen is ook handig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als ik een superheld was zou ik of mystique of Gambit willen zijn
Maar dan geen kale telepaat in een rolstoelquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik Gambit, maar meer omdat ik speelkaarten en poker t einde vind. Qua skill of ability het liefst een telepaat of iemand die onzichtbaar kan worden. Iamdn die kan morphen is ook handig.
Een telepaat is toch ook onstervelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef R0N1N het volgende:
Nee, dan toch Wolverine.
Immortallity en altijd je brood kunnen smeren heeft wel wat
Nee, een geile morphende hunk die gedachten kan lezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar dan geen kale telepaat in een rolstoel
Wolverine is barbaars. Ik heb altijd meer met stiekeme mensen die skill, sleight-of-hand, sly gifts en geniale oplichtingen gebruiken om hun doel te bereiken dan met barbarenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef R0N1N het volgende:
Nee, dan toch Wolverine.
Immortallity en altijd je brood kunnen smeren heeft wel wat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, een geile morphende hunk die gedachten kan lezenen nog goed kaarten kan gooien ook
Nope.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Een telepaat is toch ook onstervelijk?
Ik dacht dat mysique dat ook was
Ik vind het een super TTquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Valt op meerdere manieren te interpreteren, geen van alle echt 'gunstig'
I got it allquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]En een metalen skelet heeft en van gedaante kan verwisselen.
Kan je jezelf uit elke situatie redden
Wolverine.. enige voordeel is dat de acteur een topper isquote:
Tenzij je Wade Wilson heet, ook wel bekend als weapon XIquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]En een metalen skelet heeft en van gedaante kan verwisselen.
Kan je jezelf uit elke situatie redden
Die ziet er ook eng uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tenzij je Wade Wilson heet, ook wel bekend als weapon XI(zie de film Wolverine)
Ik maak maar een grapje hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje hoorIk ken de films alleen niet echt. Wel weet ik dat Wolverine een lekker ding is
2-5 of 5-2quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat wordt de score Nederland - San Marino vanavond? Ik zeg 8 - 0
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat haar zo maf
Nee man! Nederland wint vast wel. Het wordt 2-1. Idrukwekkend hequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat wordt de score Nederland - San Marino vanavond? Ik zeg 8 - 0
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nederland moet zich vooral niet arrogant opstellen, vind dat altijd zo stom om al van te voren te zeggen:"Oh, we gaan wel winnen hoor, met minstens 5 goals" .
Ik zeg hardop nooit van dat soort dingen, krijg je dat ineens het 0-4 wordt en dan krijg je het ineens 5 weken te horenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nederland moet zich vooral niet arrogant opstellen, vind dat altijd zo stom om al van te voren te zeggen:"Oh, we gaan wel winnen hoor, met minstens 5 goals" .
Ja, dat gebeurt vaak hoor. Dat er een beetje neerbuigend gedaan wordt over 'mindere' ploegen. En dan kun je lelijk op de koffie komen.quote:
Het gaat niet om mindere ploegen. Mensen worden gewoon fanatiek van voetbal en hebben dan alle vertrouwen in Nederland. Vaderlandsliefdequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt vaak hoor. Dat er een beetje neerbuigend gedaan wordt over 'mindere' ploegen. En dan kun je lelijk op de koffie komen.
Ik vermoed ook wel dat ze gaan winnen hoor, maar je weet het nooit he , kan soms raar lopen en de bal is rond
Jij denkt dat San Marino 2 doelpunten tegen gaat scoren?quote:
Geen idee, het is een gokjequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij denkt dat San Marino 2 doelpunten tegen gaat scoren?
Wie is dat? Jack Hughman?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
![]()
Dit vind ik een fijne man[ afbeelding ]
Jake Gyllenhaalquote:
Je loopt achterquote:
11-0quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt vaak hoor. Dat er een beetje neerbuigend gedaan wordt over 'mindere' ploegen. En dan kun je lelijk op de koffie komen.
Ik vermoed ook wel dat ze gaan winnen hoor, maar je weet het nooit he , kan soms raar lopen en de bal is rond
En dan wist de thuisploeg ook nog twee keer de Italiaanse lat/paal te raken.quote:Faeroër - Italië 0-1
quote:Albanië - Frankrijk 1-2
Nou, dat dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
En dan wist de thuisploeg ook nog twee keer de Italiaanse lat/paal te raken.
Dit is natuurlijk ook een topprestatie:
[..]
quote:
Is dit niet al een paar keer gezegd ook door anderee figuren?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:34 schreef R0N1N het volgende:
Wereldbank waarschuwt voor 'gevarenzone'
Laatste update: 3 september 2011 10:35 info
PEKING - De president van de Wereldbank, Robert Zoelick, heeft zaterdag in Peking gewaarschuwd dat de wereldeconomie deze herfst in de "gevarenzone'' dreigt te komen.
http://www.nu.nl/economie(...)wt-gevarenzone-.html
Code rood ?
Het wordt steeds concreter en tot nog toe is het vooral indirect. Zo van, als de dollar valt, of als de euro valt, etc. kan de wereldeconomie in gevaar komen. Met de huidige wankele staat is er weinig meer nodig. Het is bijna geen vraag meer of de boel instort, maar wanneer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:
Is dit niet al een paar keer gezegd ook door anderee figuren?
Na mijn idee expres veroorzaakt, om naar een NWO toe te werken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het wordt steeds concreter en tot nog toe is het vooral indirect. Zo van, als de dollar valt, of als de euro valt, etc. kan de wereldeconomie in gevaar komen. Met de huidige wankele staat is er weinig meer nodig. Het is bijna geen vraag meer of de boel instort, maar wanneer.
edit:
eigenlijk is de boel al aan het instorten en probeert men wanhopig het tij te keren. Wil tot nog toe alleen niet echt lukken.
Prima, nog meer betalen, nog meer bezuinigingen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:34 schreef R0N1N het volgende:
Wereldbank waarschuwt voor 'gevarenzone'
Laatste update: 3 september 2011 10:35 info
PEKING - De president van de Wereldbank, Robert Zoelick, heeft zaterdag in Peking gewaarschuwd dat de wereldeconomie deze herfst in de "gevarenzone'' dreigt te komen.
http://www.nu.nl/economie(...)wt-gevarenzone-.html
Code rood ?
Alleen voor wie daar in gelooftquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima, nog meer betalen, nog meer bezuinigingen.
Volgend jaar krantenkoppen in de gaten houden "schrikbarend veel arme mensen, voedselbankwerk, tekorten, mensen uit huis gezet, schulden, zelfmoorden" en wat er allemaal verder niet bij gaat komen. Onhoudbaar.
Ook weer waar. Er word een hoop aangepraat een hoop paniek.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:21 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Alleen voor wie daar in gelooft
The Secret he, waar je in gelooft.. zelfs als is/wordt het waar voor veel anderen, dan hoeft het voor jou nog niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook weer waar. Er word een hoop aangepraat een hoop paniek.
Klopt, ik weet (quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
The Secret he, waar je in gelooft.. zelfs als is/wordt het waar voor veel anderen, dan hoeft het voor jou nog niet zo te zijn.
Er vloog direkt een 'iets' door me heen: zalig zijn de onwetenden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, ik weet () dat er veel gebeurd waarvan ik alleen maar toeschouwer zal wezen en niet direct betrokken bij zal wezen.
Ik geloof dat je er niet ver naast zit op dat vlak, je begrijpt het.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Er vloog direkt een 'iets' door me heen: zalig zijn de onwetenden.
Sommigen zien en juist daardoor lijdend? Ook al raakt het niet persoonlijk.
Hola, diit is geen voer voor de zaterdagavond
Ach, een NWO zou ook niet verkeerd zijn, maar dan niet de NWO waar jij aan refereertquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:56 schreef mousy31 het volgende:
Na mijn idee expres veroorzaakt, om naar een NWO toe te werken.
Ja, dat krijg je. Normaal is het water rond deze tijd het warmst door opwarming gedurende de zomer. Maar zonder zomer ...quote:Vanmiddag ff wezen zwemmen met zoonlief maar t water was toch wel errug koud, dus met de strandbal gespeeld tot ie te ver weg waaide door de wind, aangezien dat meer zeker dieper dan 5 meter is en erg koud hebben we m maar laten gaan.
Je kan de boel ook kapot bezuinigen. Gebeurt nu al eigenlijk. Maar veel keus is er niet want de pot is leeg. Overal. Sowieso krijgen we al met dat soort ellende te maken al komt alles nu ineens weer goed. Al is het maar in de statistiekenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef Bastard het volgende:
Prima, nog meer betalen, nog meer bezuinigingen.
Volgend jaar krantenkoppen in de gaten houden "schrikbarend veel arme mensen, voedselbankwerk, tekorten, mensen uit huis gezet, schulden, zelfmoorden" en wat er allemaal verder niet bij gaat komen. Onhoudbaar.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:52 schreef Bastard het volgende:
Ook weer waar. Er word een hoop aangepraat een hoop paniek.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef Blaadje11 het volgende:
The Secret he, waar je in gelooft.. zelfs als is/wordt het waar voor veel anderen, dan hoeft het voor jou nog niet zo te zijn.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
Klopt, ik weet () dat er veel gebeurd waarvan ik alleen maar toeschouwer zal wezen en niet direct betrokken bij zal wezen.
Eens.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Blaadje11 het volgende:
Er vloog direkt een 'iets' door me heen: zalig zijn de onwetenden.
Sommigen zien en juist daardoor lijdend? Ook al raakt het niet persoonlijk.
Hola, diit is geen voer voor de zaterdagavond
Ja, ik begrijp. Wil al zo vaak een topic openen erover maar hoe als je geen woorden vindt voor dat begrijpen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geloof dat je er niet ver naast zit op dat vlak, je begrijpt het.
Nee geen lichte kost zeker voor de OH.
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof dat je er niet ver naast zit op dat vlak, je begrijpt het.
Nee geen lichte kost zeker voor de OH.
Ik vermoed omdat het zaken zijn die niet door taal zijn uit te leggen. Woorden dekken de lading niet of geven je nooit het idee dat je het daarmee duidelijk kan overbrengen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:58 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp. Wil al zo vaak een topic openen erover maar hoe als je geen woorden vindt voor dat begrijpen.
Begrijp je?
Yep. Evenals communicatie via internet/op een forum als je 'ideen' of 'concepten' wilt overbrengenquote:
Toch is het wel mogelijk, alleen niet overal en altijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat het zaken zijn die niet door taal zijn uit te leggen. Woorden dekken de lading niet of geven je nooit het idee dat je het daarmee duidelijk kan overbrengen.
Misschien kun je sommige dingen alleen leren begrijpen en niet overdragen?
Dat idd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ook TRU heeft zijn limieten.
Het is dan ook geen college hier, je zet een idee neer en 95% kans dat je idee alleen staat om bekritiseerd te worden door mensen die eigenlijk geen idee hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Evenals communicatie via internet/op een forum als je 'ideen' of 'concepten' wilt overbrengen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef Bastard het volgende:
Het is dan ook geen college hier, je zet een idee neer en 95% kans dat je idee alleen staat om bekritiseerd te worden door mensen die eigenlijk geen idee hebben.
Vanuit een heel andere hoek willen meepraten maar eigenlijk een andere klas volgen.
Ik vind 'm geweldig juist, die uitspraak.quote:
Klopt, slaat ook weer 2 kanten op.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig juist, die uitspraak.
Je zet even het profiel neer voor 95% van de bezoekers
In de meest brede zin & geen 'partij' uitgesloten.
TT: Voor die 5%quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is dan ook geen college hier, je zet een idee neer en 95% kans dat je idee alleen staat om bekritiseerd te worden door mensen die eigenlijk geen idee hebben.
Vanuit een heel andere hoek willen meepraten maar eigenlijk een andere klas volgen.
I'm your man (I will try)quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, het 'gekke' gezelschap.
Geen drugs (meer)quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef R0N1N het volgende:
7 Scientific Ways Coffee Gives You Super Powers
Doe mij maar een wijntje ipv koffie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef R0N1N het volgende:
7 Scientific Ways Coffee Gives You Super Powers
Oke, wijntje ook goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een wijntje ipv koffie.
Geeft vaak ook superpowers
Dat doe je toch echt zelfquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Michielos het volgende:
ik heb geen oog dicht gedaan. Echt teveel Redbull gehad en al 2 nachten 8er elkaar losgegaan
Dat doe ik inderdaad zelfquote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag een lekker relaxed dagje hier zoonlief is ontspannen dus wij ook.
Ga ff douchen en straks film kijken mn man heeft alle films van final destination gedownload
Fijne middag
Afgelopen week deel 1 nog een gekeken, viel me nu pas op dat er zo slecht in geacteerd werdquote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag een lekker relaxed dagje hier zoonlief is ontspannen dus wij ook.
Ga ff douchen en straks film kijken mn man heeft alle films van final destination gedownload
Fijne middag
Trek ik niet echt dat spul. Vind het lekker maar na een uur of 2 dat ik het gedronken heb voel ik me vreemd beroerd worden eigenlijk..quote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Michielos het volgende:
ik heb geen oog dicht gedaan. Echt teveel Redbull gehad en al 2 nachten 8er elkaar losgegaan
Die zal je leuk vindenquote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afgelopen week deel 1 nog een gekeken, viel me nu pas op dat er zo slecht in geacteerd werd
Heb zelf Claustrofobia en Bridesmaids aanstaan in de download.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |