Dan moet je helemaal Wolverine kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Gambit is t vetste. Ik kan ook kaarten gooien alleen gaan ze niet in de fik
Als ik een superheld was zou ik of mystique of Gambit willen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Maar jij kan ook echt shizzle met kaarten hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
Valt op meerdere manieren te interpreteren, geen van alle echt 'gunstig'quote:
Ik Gambit, maar meer omdat ik speelkaarten en poker t einde vind. Qua skill of ability het liefst een telepaat of iemand die onzichtbaar kan worden. Iamdn die kan morphen is ook handig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als ik een superheld was zou ik of mystique of Gambit willen zijn
Maar dan geen kale telepaat in een rolstoelquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik Gambit, maar meer omdat ik speelkaarten en poker t einde vind. Qua skill of ability het liefst een telepaat of iemand die onzichtbaar kan worden. Iamdn die kan morphen is ook handig.
Een telepaat is toch ook onstervelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef R0N1N het volgende:
Nee, dan toch Wolverine.
Immortallity en altijd je brood kunnen smeren heeft wel wat
Nee, een geile morphende hunk die gedachten kan lezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar dan geen kale telepaat in een rolstoel
Wolverine is barbaars. Ik heb altijd meer met stiekeme mensen die skill, sleight-of-hand, sly gifts en geniale oplichtingen gebruiken om hun doel te bereiken dan met barbarenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef R0N1N het volgende:
Nee, dan toch Wolverine.
Immortallity en altijd je brood kunnen smeren heeft wel wat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, een geile morphende hunk die gedachten kan lezenen nog goed kaarten kan gooien ook
Nope.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Een telepaat is toch ook onstervelijk?
Ik dacht dat mysique dat ook was
Ik vind het een super TTquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Valt op meerdere manieren te interpreteren, geen van alle echt 'gunstig'
I got it allquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]En een metalen skelet heeft en van gedaante kan verwisselen.
Kan je jezelf uit elke situatie redden
Wolverine.. enige voordeel is dat de acteur een topper isquote:
Tenzij je Wade Wilson heet, ook wel bekend als weapon XIquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]En een metalen skelet heeft en van gedaante kan verwisselen.
Kan je jezelf uit elke situatie redden
Die ziet er ook eng uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tenzij je Wade Wilson heet, ook wel bekend als weapon XI(zie de film Wolverine)
Ik maak maar een grapje hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje hoorIk ken de films alleen niet echt. Wel weet ik dat Wolverine een lekker ding is
2-5 of 5-2quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat wordt de score Nederland - San Marino vanavond? Ik zeg 8 - 0
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat haar zo maf
Nee man! Nederland wint vast wel. Het wordt 2-1. Idrukwekkend hequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat wordt de score Nederland - San Marino vanavond? Ik zeg 8 - 0
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nederland moet zich vooral niet arrogant opstellen, vind dat altijd zo stom om al van te voren te zeggen:"Oh, we gaan wel winnen hoor, met minstens 5 goals" .
Ik zeg hardop nooit van dat soort dingen, krijg je dat ineens het 0-4 wordt en dan krijg je het ineens 5 weken te horenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nederland moet zich vooral niet arrogant opstellen, vind dat altijd zo stom om al van te voren te zeggen:"Oh, we gaan wel winnen hoor, met minstens 5 goals" .
Ja, dat gebeurt vaak hoor. Dat er een beetje neerbuigend gedaan wordt over 'mindere' ploegen. En dan kun je lelijk op de koffie komen.quote:
Het gaat niet om mindere ploegen. Mensen worden gewoon fanatiek van voetbal en hebben dan alle vertrouwen in Nederland. Vaderlandsliefdequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt vaak hoor. Dat er een beetje neerbuigend gedaan wordt over 'mindere' ploegen. En dan kun je lelijk op de koffie komen.
Ik vermoed ook wel dat ze gaan winnen hoor, maar je weet het nooit he , kan soms raar lopen en de bal is rond
Jij denkt dat San Marino 2 doelpunten tegen gaat scoren?quote:
Geen idee, het is een gokjequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij denkt dat San Marino 2 doelpunten tegen gaat scoren?
Wie is dat? Jack Hughman?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
![]()
Dit vind ik een fijne man[ afbeelding ]
Jake Gyllenhaalquote:
Je loopt achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |