quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:12 schreef ranja het volgende:
In welke plaats stond 'De boerderij' waarover Roosbeef zingt in het gelijknamige nummer?
Nee, in de song wordt het niet genoemd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik dat alleen weten als ik het album/de song beluisterd heb?
stukje noordelijker welquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:34 schreef Mark het volgende:
Ze komt hier uit de buurt, gokje op de Ooij
Dit is trouwens niet waar, het zit er wel degelijk in. Maar is dus niet essentieel om het te weten; er is zelfs een hele documantaire over de boerderij en Roos + familie gemaakt, ook uitgezonden op Nederland toen Roosbeef wat bekender werd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:28 schreef ranja het volgende:
Nee, in de song wordt het niet genoemd.
Dat dacht ik al, maar daar kon ik niet zo gauw een landelijk plekje bij bedenken. Eerst maar eens naar de fysioquote:
Je bedoelt Huissen? Dat ligt hier wel in de buurtquote:
Maar niets met Batman.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:09 schreef ranja het volgende:
Ramones? hebben in elk geval iets met Spiderman
Die snap ik niet, maar nee. Een veel grotere band.quote:
Beide helden opereren vaak in een stedelijke omgeving...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Die snap ik niet, maar nee. Een veel grotere band.
Oké, maar nee. Ik zoek een absoluut muzikale link. De, toch wel bekende, band heeft gewerkt voor beide superhelden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beide helden opereren vaak in een stedelijke omgeving...
Een leading single voor een soundtrack en een veel besproken musical, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef ranja het volgende:
Zal wel over de soundtracks gaan dan, maar die ken ik niet.
The Cure zingt wel over Spiderman in Lullaby.
Klopt. Is een hoop ophef geweest rond die musical, omdat financiers zich terug trokken, enzovoort. Nu ie eindelijk af is, blijkt ie nog te floppen ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef bigshadow het volgende:
U2 is producent/investerder/muziekleverancier van de Spiderman musical. Dit niet zo lekker loopt nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |