ow dacht ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik ben daar niet echt bij geweest, niet veel on geweest de laatste tijd.
dan houd je maar niet van mijquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:13 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die hun zinnen niet af
Eindelijk.twitter:notch twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 18:33:38I am very sorry, but I took away the fog-toggle key. Next up, I'm removing jumping and cubes. reageer retweet
Ugh, dat is dus die flapdrol geweest die gisteren met die TNT heeft zitten kloten. Geen idee wie het nou waren.. Maar echt een kutstreek.quote:[quote]Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke idioot heeft mn boom gesloopt.![]()
eindelijk? waarom eindelijk? het wordt er niet beter op...quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef maurisioo het volgende:
Eindelijk.twitter:notch twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 18:33:38I am very sorry, but I took away the fog-toggle key. Next up, I'm removing jumping and cubes. reageer retweet
Wees eens niet zo negatief.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk? waarom eindelijk? het wordt er niet beter op...
geen last van... cursus typen doen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wees eens niet zo negatief.
Ik druk meestal per ongeluk op de F knop.
misschienquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
geen last van... cursus typen doen?
haha idd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:29 schreef TJV het volgende:
Kutnotch, nu kun je niet meer ondergrondse bases vinden door snel en vaak op f te drukken.
geen punkbuster. Gewoon eigen beveiliging moet hij doen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Nu nog een soort punkbuster in de server browser voor de cheat0rz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:44 schreef TJV het volgende:
Ik pleit voor een Minecraftpolitie.Haha ik heb volgens mij nog wel zo'n politieskinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:44 schreef TJV het volgende:
Ik pleit voor een Minecraftpolitie.TOM! heb je gemist jongen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had wel een zelfgemaakte snorquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:46 schreef bobbernaut het volgende:
http://minecraft-skins.com/2011/01/police-skin/
Sorry, ik was aan het chillen in Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
TOM! heb je gemist jongen..
ai ai swagquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het chillen in Zwitserland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |