ow nee ik dacht dat hij al op het forum stond.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef maurisioo het volgende:
Al geupload op Minecraftforum Earcheese?
ah okequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit op Skype even, doe ik later wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT EDIT:
Het logo wat ik gister had gemaakt, erg snel, en lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
einde van het echte MC tijdperk..quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mobs geven in 1.8 geen spullen meer als ze dood gaan door lava, water of wat dan ook. Je moet ze dan zelf doden.
echt niet. Dit maakt Minecraft juist veel leuker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
einde van het echte MC tijdperk..
ik gok dat veel survivalende mensen er mee ophouden...
zeker de gene die het leuk vinden om mobtraps en zulks te bouwen,
ja leuk, langzamer wordt het een 1 in een dozijn RPG/Adventurequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
echt niet. Dit maakt Minecraft juist veel leuker.
Het wordt nu gewoon tijdelijk even iets meer adventure achtig, maar volgens mij wordt het straks snel weer opgesplitst in survival en adventure.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ja leuk, langzamer wordt het een 1 in een dozijn RPG/Adventure
in 2.0 wordt zeker de mogelijkheid om blokken te harvesten weggenomen..
screw 1.8
Werkte iddquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee je moet rechter muisknop doen op je bureaublad en daarna nvidia config scherm daarna 3d instellingen en daar is een uitklapbaar scherm waar nu wss iets van Intel Graphics card en die moet je op krachtige nvidia kaart zetten.
Want ik heb dezelfde kaart en had dit ook.
Moeten ze nu survival er ook inhouden, en niet weglaten om het later weer terug te doen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Het wordt nu gewoon tijdelijk even iets meer adventure achtig, maar volgens mij wordt het straks snel weer opgesplitst in survival en adventure.
Ach, volgens mij zal veel wel uit te schakelen zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Moeten ze nu survival er ook inhouden, en niet weglaten om het later weer terug te doen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]heb je misschien een idee?
EDIT: Ow trouwens kijk is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT EDIT:
Het logo wat ik gister had gemaakt, erg snel, en lelijk
Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
omfg. Als je er een spin onder shopt lijkt net het een spiderjockey met mij erop.
Die 2e vind ik erg tof, mooi lettertype. Misschien nog een stroke of blokjes/wolken erachter zodat het een beetje voller lijkt (en tekst dichter op/over elkaar, zodat het meer 1 geheel lijkt)? Ziet er in ieder geval wel tof uit.
Zou wel leuk zijn als we elke episode een andere maken, en dat bijvoorbeeld mensen ook in kunnen sturen en dat ze naamsvermelding krijgen?
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Goed idee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:01 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Die eerste.!
omfg. Als je er een spin onder shopt lijkt net het een spiderjockey met mij erop.
Die 2e vind ik erg tof, mooi lettertype. Misschien nog een stroke of blokjes/wolken erachter zodat het een beetje voller lijkt (en tekst dichter op/over elkaar, zodat het meer 1 geheel lijkt)? Ziet er in ieder geval wel tof uit.
Zou wel leuk zijn als we elke episode een andere maken, en dat bijvoorbeeld mensen ook in kunnen sturen en dat ze naamsvermelding krijgen?
Geen volgens mij, volgens mij zijn alle servers offline/down.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |