Ik zet er 5 euro op in dat hij fucking hard wordt afgekraakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:22 schreef benx het volgende:
Maurisioo, zet hem ff op het het grootste minecraft forum
Zet er zelf op dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:23 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik zet er 5 euro op in dat hij fucking hard wordt afgekraakt, of dat ze.
![]()
Daarom moet hij ff promoot worden onder de liefhebbers, jij had toch een account op dat forum? toen gemaakt met de promotie van je map.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zet er zelf op dan.
En nee, het is echt wel een goed filmpje, alleen hij moet wat vaker gezien worden en meer reacties krijgen.
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:25 schreef benx het volgende:
[..]
Daarom moet hij ff promoot worden onder de liefhebbers, jij had toch een account op dat forum? toen gemaakt met de promotie van je map.
jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef benx het volgende:
in de tekst:
Special thanks to everyone who supported (or starred) in episode 1, maybe someday there's going to be a sequel, who knows?
Zet er in dat je 100% met een squal komt als mensen het mooi vinden en dus subscriben
Special thanks to everyone who supported (or starred) in episode 1, there's a sequel on it's way, so subscribe and don't miss it!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef benx het volgende:
in de tekst:
Special thanks to everyone who supported (or starred) in episode 1, maybe someday there's going to be a sequel, who knows?
Zet er in dat je 100% met een squal komt als mensen het mooi vinden en dus subscriben
+1quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Special thanks to everyone who supported (or starred) in episode 1, there's a sequel on it's way, so subscribe and don't miss it!
I HAVE FAITH IN YOU.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
Nou dat logo lukt bij mij dus niet!
Ik zag hem.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:44 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik vraag me serieus af of mensen uberhaupt die creeper (piekartz) zien bij dat raampje, als die astronaut de deur open doet.
maar waarom liet je hem geen /md creeper doen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:44 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik vraag me serieus af of mensen uberhaupt die creeper (piekartz) zien bij dat raampje, als die astronaut de deur open doet.
Ehh, eerst even inlezen op wat Reddit precies is dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:45 schreef benx het volgende:
[..]
Ik zag hem.
BTW: zet het filmpje op Reddit
Als iedereen van Fok! nou even een account aanmaakt en allemaal een reactie plaatsen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:46 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ehh, eerst even inlezen op wat Reddit precies is dan.Zal straks ook wel een minecraftforum account aanmaken en dan de video posten.
Was me eigenlijk niet eens opgevallen dat hij armen had.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
maar waarom liet je hem geen /md creeper doen?
Ahquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Was me eigenlijk niet eens opgevallen dat hij armen had.Maarja, die plugin kregen we pas een paar uur later, en daarna niet echt meer bij stil gestaan I guess.
Het filmpje staat er net op. Je hoeft toch niet meteen honderden of duizende vieuw's te hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zet er zelf op dan.
En nee, het is echt wel een goed filmpje, alleen hij moet wat vaker gezien worden en meer reacties krijgen.
Precies.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:53 schreef Mender het volgende:
Vet filmpje
[..]
Het filmpje staat er net op. Je hoeft toch niet meteen honderden of duizende vieuw's te hebben.Geeft het gewoon wat tijd zou ik zeggen. Kan ooit vanzelf ineens hard gaan.
Naar het filmpje?quote:
ow nee ik dacht dat hij al op het forum stond.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef maurisioo het volgende:
Al geupload op Minecraftforum Earcheese?
ah okequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit op Skype even, doe ik later wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT EDIT:
Het logo wat ik gister had gemaakt, erg snel, en lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |