Ik ben vast naief, maar misschien kan je problemen vergelijken ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de helll van sociale studies![]()
Ben bang dat ik daar niet helemaal aan ontkom, gezien de vragenlijsten die ik al in heb moeten vullen ('wat verwacht je te bereiken voor jezelf met de studie' in 3 verschillende vraagstellingen en dat soort dingen
maar goed..)
Whut?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben vast naief, maar misschien kan je problemen vergelijken ofzo?
Dingen waar je tegenaanloopt.....quote:
Oh ja, dat komt idd later in de studiegroep aan bodquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dingen waar je tegenaanloopt.....Ik heb er geen verstand van.
Ik ben ook uniek!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan je heel vaak niet volgen, krak
Nou dat je zo'n kutkind hebt en dat je er niet achter komt wat er mis is. En dat iemand anders een tip heeft. Zeg maar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dingen waar je tegenaanloopt.....Ik heb er geen verstand van.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou dat je zo'n kutkind hebt en dat je er niet achter komt wat er mis is. En dat iemand anders een tip heeft. Zeg maar.
Was dat al niet zo? Die indruk kreeg ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmiddag met de bank wezen praten over een hypotheek, 3,45% 15 jaar vast, met mogelijkheid van sondertilgung van 10% per jaar van de oorspronkelijke lening. Met ons eigenkapitaal geen verdere garanties of kredietverzekering of kosten nodig.
Dat is een goed aanbod van onze huisbankier (manlief zit daar ook zakelijk)
Morgen gaan we weer eens wat huisjes kijken.
Wellicht dat Piet dit jaar weer 100% in Duitsland woont.
Ok, dat zeg ik, geen verstand van......quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
intervisie.. wat we vaak zelf gewoon aan de koffietafel doen
![]()
Tot een paar jaar terug wel, weer naar NL gekomen, maar mijn man woont in Duitsland. Zijn nu serieus aan het kijken samen een huis te kopenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Was dat al niet zo? Die indruk kreeg ik.
Oh, ik dacht dat jullie samenwoonden.....quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug wel, weer naar NL gekomen, maar mijn man woont in Duitsland. Zijn nu serieus aan het kijken samen een huis te kopen
Tof!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug wel, weer naar NL gekomen, maar mijn man woont in Duitsland. Zijn nu serieus aan het kijken samen een huis te kopen
dacht ik ook!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie samenwoonden.....
vervelend is dat! en ik zou niet meer weten wat ik zonder internetbankieren moest!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:17 schreef AnneX het volgende:
Succes Piet.
Wil je dat wel in D. wonen ipv Nederland? of maakt het niet zoveel uit?
Van de week ging internetbankieren niet meer en ing zegt dat ik op mijn comp. een virus heb en hun systeem heeft nu alles geblokkeerd.
Dat ligt 5 dagen plat in afwachting van nieuwe TAN codes etc.
Een virus / worm voorteerst in 15 jaar ! Niet blij.
En als Bommel het voorleest gelooft ook niemand hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:27 schreef TAV74 het volgende:
OMG wat een triestheid, aanvoerders die voor een interland een soort versje over fair play moeten voorlezen
Zo jammer dat Vinnie Jones niet meer voetbaltquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
En als Bommel het voorleest gelooft ook niemand het
Nog een mooie goal ookquote:
Jammer, allebei niet geproefd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:20 schreef AnneX het volgende:
OK JT... het is weer weekend : ga je op plaknagels uit?
Vanmorgen in de zon opt terras : één sig. én de kroket heb ik gegeten en niet geproefd.
Net als de sig. trouwens.
Wat ik bedoel is, het automatisme om een sig. aan te pakken na ampel overleg met mijzelf.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer, allebei niet geproefd.![]()
Dat vind ik moeilijk, slecht proeven is geen motivatie, ik proef alles.
En nu?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
De juwelier heeft een mooi gereedschapje: een sjieke blikopener. Nu is mijn ring los.
Soms besef ik het.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, het automatisme om een sig. aan te pakken na ampel overleg met mijzelf.
Lekker zonnetje - terrasje- ok even iets simpels eten.
Ondertussen druk overleg over het stappenplan voor een verhuizing van vriend.
En later besefte ik pas wat ik had gedaan en niet eens meer wist hoe het smaakte.
Das dus dom. besef ik heus wel.
Sowieso bewaren tot mijn vinger weer normaal is. En totquote:
Ik had 8-0 voor vanavond staan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:56 schreef TAV74 het volgende:
En 6-0 v Persie, wat een spanning
Edit: Idem voor de 7-0
Nou, bij dezequote:
4x KJH was de bedoelingquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, bij deze
Oh wacht, dat was al 9(en 4 keer v Persie
)
We een record iig, 10-0quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis.
Straks even hele korte impressie (zonder foto's) gooi in het Waar heb je gegeten-topic.
Heb ik zomaar zo een spannende voetbalwedstrijd gemist
Nou, spannend...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis.
Straks even hele korte impressie (zonder foto's) gooi in het Waar heb je gegeten-topic.
Heb ik zomaar zo een spannende voetbalwedstrijd gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |