Volgens mij heb jij helemaal geen vetjes meerquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, merk echt dat ik het nodig heb.. Ben onrustig als ik te lang niet ga.. In de vakantie werd dat goed gecompenseerd door het vele wandelen en de hele dag buiten zijn. Maar nu wil ik weer actie
En ik heb nog wel wat vetjes die weg moeten hier en daar![]()
![]()
Ik moest mijn vriend helpen met bankdrukken en nu ben ik niet al te handig....dus ik vond het best spannendquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verstandig, je wil niet 10 kg op je bakkes krijgen
Echt wel hoor!! Buik en zwembandjes nog wel wat, en de achterkant van mijn bovenbenen + billen flubberen nog ff te veelquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij helemaal geen vetjes meermaar zo lang je het lekker vind moet je gewoon gaan
Er zijn trouwens vrouwen bij ons op de sportschool viel mij op, wel mannen/jongens in alle leeftijden
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
een sportschool missen? kan dat? als ik ergens een hekel aan heb
Ahaquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt wel hoor!! Buik en zwembandjes nog wel wat, en de achterkant van mijn bovenbenen flubberen nog ff te veel
WIJ ZIJN GOET BEZIGquote:
Nope, 1 wand waar de bankdrukdingen zijn alleen..quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahais jullie sportschool ook helemaal omgeven door spiegels?
Wat goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, 1 wand waar de bankdrukdingen zijn alleen..en natuurlijk in de zaaltjes waar de klasjes gegeven worden.. daar sta ik inmiddels prominent voor aan kritisch te wezen
![]()
Ja dan willen we hetzelfdequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi streven Steer..Ik ga niet meer een gewicht nastreven, zolang het maar niet omhoog gaat is het goed
Maar wel meer spieren en wellicht nog iets cm er af op die bepaalde plekken dus
Nog 35 minutenquote:
ik kan nu al 2 dagen niet dansen/optreden en mis het al. ik wil supergraag maar dat vind mn lijf nog niet leuk. mooi weer, ff naar de stad fietsen. moet nog extra wasknijpers hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, merk echt dat ik het nodig heb.. Ben onrustig als ik te lang niet ga.. In de vakantie werd dat goed gecompenseerd door het vele wandelen en de hele dag buiten zijn. Maar nu wil ik weer actie
En ik heb nog wel wat vetjes die weg moeten hier en daar![]()
![]()
Kansloos verloren (6-2,6-0)quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz: hoest met Rus afgelopen vannacht? weet jij vast wel toch?
maar die plastic knijpers hebben kleurtjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Houten wasknijpers kopen FF, beter dan plastieken.
Wrom?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Houten wasknijpers kopen FF, beter dan plastieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |