FiPoquote:
quote:
jij ook op feestboek??quote:
Was er bij ons maar eens 3 dagen geen werkmailquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef Atreidez het volgende:
Wat een regeldag zeg.. Heb een rood oor. Ook al 3 dagen zonder werkmail, hele bedrijf pissig naar je kijkend als je door de gang loopt
Bijna weekend gelukkig, vanavond zuipen
Ja, of drie dagen geen telefoonverbindingquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Was er bij ons maar eens 3 dagen geen werkmail
Alle 2 gewoon een week plat gooienquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, of drie dagen geen telefoonverbinding
Oh, dat lijkt mij na een hele dag telefoniste spelen serieus een hemel!quote:
Alleen de mail eruit is voor mij al de hemelquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij na een hele dag telefoniste spelen serieus een hemel!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb gister toch zulke lekker pakjes/zakjesloze nasi gemaakt. En straks de extra lekkere kliekjesversie![]()
Hehheh, moet ik even goed nadenken wat ik ook alweer gedaan hebquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]Hoelang nog voor het recept in mijn mailbox staat?
Ik ga zo 'n pastaatje met veel veggies en knoflook in elkaar draaien
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
Ik ben vanavond, vannacht en morgen alleen thuis, dus ik heb lekker asociaal een pizza en een pot B&J Cookie Dough laten bezorgen![]()
Owh, wat gaat je vrouwtje doen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
Ik ben vanavond, vannacht en morgen alleen thuis, dus ik heb lekker asociaal een pizza en een pot B&J Cookie Dough laten bezorgen![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is met haar werk lekker actief bezig (lees: zuipen) in Friesland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]Volgens haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou ja, wat dondert het ook he. Ik neem ten minste aan dat jouw bijwijf er vannacht ook gezellig bijkruipt?quote:
Alle 3quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, wat dondert het ook he. Ik neem ten minste aan dat jouw bijwijf er vannacht ook gezellig bijkruipt?
Ah, vandaar het ijs.. Om ze tussendoor even kalm te houdenquote:
Nee, om eventueel warmgeschuurde plekken wat te koelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, vandaar het ijs.. Om ze tussendoor even kalm te houden
Slimme man. Dan kan je inderdaad maar beter ijs meenemen dat je zelf ook nog lekker vindtquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef YUR het volgende:
Nee, om eventueel warmgeschuurde plekken wat te koelen
Exact! Koelen doen we in stijl hequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Slimme man. Dan kan je inderdaad maar beter ijs meenemen dat je zelf ook nog lekker vindt
Ik heb geen ijs, geen bijwijven.. en ik ben wel gewend aan schuin slapenquote:
Die bijwijven zijn denkbeeldig...en ik ben niet gewend aan schuin slapenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs, geen bijwijven.. en ik ben wel gewend aan schuin slapen
50.000 O+
Hoi! Borrelen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef nectarientje het volgende:
is nu op weg naar Spanje, even een weekje duiken. Nu hoef ik niet per se te duiken, maar nu naar Spanje wil ik ook wel! *jaloers*
Zijn er nog andere opties?quote:
Iedere doordeweekse avond behalve dinsdag of anders zaterdagavond?quote:
Dan stem ik voor een zaterdagquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Iedere doordeweekse avond behalve dinsdag of anders zaterdagavond?
Volgende week zaterdag dan? Morgenavond ben ik in Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag dan? Morgenavond ben ik in Amsterdam
Gezellig!quote:
Dat is afwachtenquote:
Je weet het ook maar nooit met twee van die nukkige types zoals wijquote:
Gewoon de breiwerkjes mee, dan hebben jullie wat om te doen als het gesprek stil valt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je weet het ook maar nooit met twee van die nukkige types zoals wij
Of de naaimachines, hoeven we helemaal niet te praten!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef WheeleE het volgende:
Gewoon de breiwerkjes mee, dan hebben jullie wat om te doen als het gesprek stil valt.
Neem dan een pan garnalen mee, kunnen jullie heurintrejer spelen en nog een zakcentje verdienenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Of de naaimachines, hoeven we helemaal niet te praten!
Maar maar maar, ik heb al een baan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef WheeleE het volgende:
Neem dan een pan garnalen mee, kunnen jullie heurintrejer spelen en nog een zakcentje verdienen
Idd...slaat werkelijk helemaal nergens opquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leuke uitslag van Nederland-San Marino 11-0
Toen ik wegliep uit de sportschool was het 4-0 (5de doelpunt was net afgekeurd) en toen ik thuis kwam stond het 6-0quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leuke uitslag van Nederland-San Marino 11-0
Als je digi tv hebt, dan heb je alle NL kanalen nu digitaal, zonder extra kostenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam trouwens tijdens het zappen tot de conclusie dat we ineens allemaal nieuwe kanaaltjes erbij hebben (Disney Channel, echt iets van 3 crime-kanalen, 24/7 music video's van MTV - waren ze daar ooit niet mee begonnen 30 jaar geleden?, een of ander nieuw kookkanaal) Dus denk dat ik me niet hoef te vervelen tijdens de eerstvolgende stortbui.
van het zweet jahquote:
Scharrel op bezoek?quote:
Niks zo lekker als een verkoelend buitje na afloop van een goede neukpartij.quote:
wat had je nou gedaan met die paal??quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 11:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat had je nou gedaan met die paal??
en waarom ben je er zo moe van??
overstag gingenquote:Op zondag 4 september 2011 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]!
Ging een weekend weg met m'n werkGisteren gingen we dus skutjesilen
Ik lag met een groep gewoon ergens midden op die boot, maar moesten best vaak plat liggen als ze..euh..het zeil omgooide
Dus dat was mijn uitzicht
Zo beschaafd ben ik niet hoorquote:Op zondag 4 september 2011 11:57 schreef WheeleE het volgende:
Welkom terug in de beschaafde wereld GotC
Den Haag is geen beschaafd gebied johquote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef WheeleE het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo beschaafd ben ik niet hoor
[/quote Elk beschaafd gebied heeft zijn wildemannen...
Jij ook geen wildeman.quote:
Overal waar ik benvwordt het een stuk beschaafdervquote:
nu is het alweer droog hoorquote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef MissMSX het volgende:
Overal regenloos, behalve hier
[ afbeelding ]
Ja ik, heb me goed kunnen vermaken.quote:Op maandag 5 september 2011 11:33 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iemand gisteren Seinpost Den Haag gezien?
Het Haagsche accent was wel wisselend. Soms net genoeg en soms een beetje te geacteerd. Maar als je daar doorheen kijkt zit het wel lekker in elkaar.quote:Op maandag 5 september 2011 12:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik, heb me goed kunnen vermaken.
Leuk ook dat alles waar ze waren op loop afstand van me huis is
En al paar keer me stam kroeg gespot
Geinig ook dat het meisje een brood gestolen had op een adres waar een pop podium zit.
En die geld transport man kwam uit de avond winkel
Een aantal wel maar vrij weinig. Me collega's zaten al van... Zeg jij dat nou eens. Want het is soms net als of ik je hoor praten whehequote:Op maandag 5 september 2011 12:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het Haagsche accent was wel wisselend. Soms net genoeg en soms een beetje te geacteerd. Maar als je daar doorheen kijkt zit het wel lekker in elkaar.
Een poging tot authentiek Haags ofzo. Die Stefan Evenblij, die dikke, die is volgens mij wel echt Haags. Maar die scooterknakker met zn matje lijkt het er net iets te dik op te leggen. De rest praat niet echt noemenswaardig Haags vind ik.quote:Op maandag 5 september 2011 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een aantal wel maar vrij weinig. Me collega's zaten al van... Zeg jij dat nou eens. Want het is soms net als of ik je hoor praten whehe
Wat me wel opgevallen is, is dat ze best wel schelden ook met kanker. Dat verbaast me wel.
Valt ook allemaal wel mee. De bolle komt uit voorburg maar in den haag opgegroeid.quote:Op maandag 5 september 2011 13:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een poging tot authentiek Haags ofzo. Die Stefan Evenblij, die dikke, die is volgens mij wel echt Haags. Maar die scooterknakker met zn matje lijkt het er net iets te dik op te leggen. De rest praat niet echt noemenswaardig Haags vind ik.
Nee, nee, die met matje komt ook echt uit Den Haag (woont nu in Amsterdam) en zn Haags is er met spraaklessen uitgeramd las ik van de week.quote:Op maandag 5 september 2011 13:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een poging tot authentiek Haags ofzo. Die Stefan Evenblij, die dikke, die is volgens mij wel echt Haags. Maar die scooterknakker met zn matje lijkt het er net iets te dik op te leggen. De rest praat niet echt noemenswaardig Haags vind ik.
Dat scheelt wel....ik heb juist weer helemaal niets met die omgevingquote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik vond het zeker leuk, accent, droge humor, lekker plat soms en alleen maar bekende plekken waar ik zo goed als bijna woon
En al paar keer me stam kroeg gespot
Ik ben er echt opgegroeid en kom nu nog dagelijks bv in de keizerstraat. Daar zit me appie en stamkroegquote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat scheelt wel....ik heb juist weer helemaal niets met die omgeving
Oh echt!? Gewoon zoals het vroeger was?quote:
Tis met BN'ers...en meer weet ik ook nog niet. Maar die kleine mannetjesquote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh echt!? Gewoon zoals het vroeger was?
Echt even kijken!quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef YUR het volgende:
Tis met BN'ers...en meer weet ik ook nog niet. Maar die kleine mannetjesen Horloge
Ik ook, tussen het wordfeuden doorquote:
Ik ben mijn boek aan het uitlezen, kan met een pul thee prima tussendoor denk ikquote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef YUR het volgende:
Ik ook, tussen het wordfeuden door
Het wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Gerard Ekdom trouwens
quote:
Jij gaat ook kijken zie ik?quote:
Neuh, ik wacht wel op de 'samenvatting'.quote:
Via uitzendinggemist kom je een heel eind hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef nectarientje het volgende:
Oh ja wacht, kijken gaat wat lastig he
quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Via uitzendinggemist kom je een heel eind hoor.
De aflevering staat al sinds gisteren online. Heb me in kunnen houdenquote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef nectarientje het volgende:
Oh ja wacht, kijken gaat wat lastig he
Ik had ook het idee dat het vroeger anders was... Maar geen idee wat er anders wasquote:
Maar jij weet niet hoe t vroeger wasquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef GotC het volgende:
Ik vond t wel leukdie opdracht met de spinnen
Generatiekloofquote:
Ik noteer m ffquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Documentairemaker die zich vaak net even wat dommer voordoet dan hij is waardoor hij de meest gewaagde dingen durft te vragen. Hij heeft een aantal hele goede docu's gemaakt. Oa over bejaarde Amerikanen die in Thailand even een bruidje gaan halen, over swingers, over the black church, neonazi's.. Erg boeiend allemaal en je zit met je mond open te kijken
Die heb ik altijdquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg winterslaapneigingen van dit weer
quote:
Lag echt gisteren in bed van "Oeh sirenes...maar lig net lekker in bed....ik ben niet nieuwsgierig....ik ga me gewoon omdraaien en lekker slapen....ik ben niet nieuwsgierig......ook al hoor ik dat de wagens van Archipelbuurt ook gaan....en een ambulance...en de politie...ik ben niet nieuwsgierig!" Echt weer een slecht moment om naar mezelf te luisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Hoorde al een hoop sirenes vannacht, maar als je bij de brandweer om de hoek woont hoor je dat wel vakerWas er een keer echt actie. Zou niet de eerste keer geweest zijn, al zullen we deze keer wel geen nieuwe krijgen...
[ afbeelding ]
In mijn nachtponnetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:50 schreef Atreidez het volgende:
JillJij hoorde daar gewoon te staan he, op de boulevard in je nachtjaponnetje, met schrijfblokje
Dat Fort Boyard gister was wel een deceptie, dat ga ik niet nog een keer kijken..
Kom maar door met die foto's!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:07 schreef GotC het volgende:
Ik heb me net echt stukgelachen om de foto's van de Skippyballenbak @ LowlandsEcht, mijn gezichtsuitdrukkingen..priceless
De schattigste staat als profielfoto op FBquote:
Het geeft wel een impressie van hoe je er ooit als peuter uitgezien kan hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef GotC het volgende:
De schattigste staat als profielfoto op FBMaar er zijn er een aantal..nja, die moeten eigenlijk gewoon weg zijn
Omdat ik gedoucht had?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:17 schreef nectarientje het volgende:
he, waarom heb jij een netje en een overall?
huh? Ik heb niemand in zo'n pakje erin zien springenquote:
Nope..moest zo'n hele vragenlijst invullen, en daar stond ook bij: 'Heb je vandaag gedoucht?'quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
huh? Ik heb niemand in zo'n pakje erin zien springenWas dat een extra optie?
Ik wil ook!quote:
quote:
Volgend jaar gewoon meegaan, kun je zelf zien wat ik doe.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:37 schreef Atreidez het volgende:
Die foto'sstiekem eigenlijk jaloers Is Air daar ook in geweest?
Ik ben aan t vervellenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik word depressief van dat klote weer![]()
de hele zomer is al kut en ik heb zon nodig
Jij hebt 2 zonnetjes in huis!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik word depressief van dat klote weer![]()
de hele zomer is al kut en ik heb zon nodig
En breng ik niet genoeg zonlicht binnen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij hebt 2 zonnetjes in huis!
Ik maar 1...
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef GotC het volgende:
[..]
En breng ik niet genoeg zonlicht binnen dan?
Stap dan ook op de fiets luie donder!quote:Op woensdag 7 september 2011 07:36 schreef YUR het volgende:
Volgens mij is mn auto deels aan het overlijden...hij schakelt bijna niet meer
quote:Op woensdag 7 september 2011 07:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stap dan ook op de fiets luie donder!
Daar hebben we Atreidez voor.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:40 schreef YUR het volgende:
De ANWB was vast niet gekomen om mn fiets te maken
Zeg maarquote:Op woensdag 7 september 2011 07:36 schreef YUR het volgende:
Volgens mij is mn auto deels aan het overlijden...hij schakelt bijna niet meer
Hij kon dus niet eens z'n auto op z'n werk in versnelling 1 krijgen, dus ANWB is net geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 18:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zeg maartegen je koppelingsplaat.
Zou m ff naar een garage rollen voor je brandend rubber ruikt, want je auto zonder koppeling naar de garage sturen is geen pretje
RIP aan de nabestaandenquote:
Nog geen idee, de garage was al dicht toen ik de auto daar neerzettequote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh das ook een leuke. Hoeveel kost de begrafenis?
Ik ben bij mn moeder en we kijken samen. Ze vindt het net zo leuk als ikquote:Op woensdag 7 september 2011 20:07 schreef nectarientje het volgende:
Aflevering van the big bang nu op veronica is echt een hilarische
Dit is wel een van mijn favo afleveringenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben bij mn moeder en we kijken samen. Ze vindt het net zo leuk als ik
Je moet die dingen ook gewoon betalen hequote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef Atreidez het volgende:
MoggeZonde van de auto yur, klinkt als een pijnlijke..
Ik pak net me nieuwe broek uit, zit er nog zo'n wit rond antidiefstal ding in de achterzak
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet die dingen ook gewoon betalen he
Oeeeeeeehquote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Atreidez het volgende:
Was nogal een gezellig gesprek met de eigenaresse tijdens t afrekenen, bedenk ik me net
FIET FIEW!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Atreidez het volgende:
Was nogal een gezellig gesprek met de eigenaresse tijdens t afrekenen, bedenk ik me net
Dat is alleen om te testen of je kredietwaardig bent, zogezegdquote:Op woensdag 7 september 2011 21:38 schreef Atreidez het volgende:
Ja, maar, ze probeerde me ook een vest van 150eu aan te smeren, dus ik maak me geen illusies
Blijkbaar niet voldoende...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:46 schreef Atreidez het volgende:
Daar was alleen die broek ook wel goed voor
quote:
Zie het, smarter!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
At, dat ding heeft ze er met opzet aan laten zitten.. Kom je nog eens terug
Waarom moet ik nu aan het hoe-hebben-jullie-elkaar-ontmoet-verhaal denken van een jouw wel bekende vriendin van me?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
At, dat ding heeft ze er met opzet aan laten zitten.. Kom je nog eens terug
Geeeeeen ideequote:Op woensdag 7 september 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
Waarom moet ik nu aan het hoe-hebben-jullie-elkaar-ontmoet-verhaal denken van een jouw wel bekende vriendin van me?
Beter dan dat verhaal heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 7 september 2011 21:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geeeeeen ideeMooi verhaal is dat ook
Dit zou dan wel eens een goede tweede kunnen worden hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Beter dan dat verhaal heb ik nog nooit gehoord
Moeten we alvast een nummer schrijven voor de bruiloft met de titel 'Atreidez heeft een klerewijf' op de wijs van 'Toen ons mop een mopje was'?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef nectarientje het volgende:
Dit zou dan wel eens een goede tweede kunnen worden hoor
'ja, ze liet het alarmding eraan zitten.. Toen moest ik wel nog een keer terug naar de winkel'
Alleen toen stond haar overjarige collega achter de kassa...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit zou dan wel eens een goede tweede kunnen worden hoor
'ja, ze liet het alarmding eraan zitten.. Toen moest ik wel nog een keer terug naar de winkel'
Dat soort acties....brrrrrrr......quote:Op woensdag 7 september 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeten we alvast een nummer schrijven voor de bruiloft met de titel 'Atreidez heeft een klerewijf' op de wijs van 'Toen ons mop een mopje was'?
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
Moeten we alvast een nummer schrijven voor de bruiloft met de titel 'Atreidez heeft een klerewijf' op de wijs van 'Toen ons mop een mopje was'?
Voor jou dan een ABC'tje?quote:
Nee, want ze heeft in dat interessante gesprek van straks vast al wel verteld wanneer ze zelf in de winkel staatquote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
Alleen toen stond haar overjarige collega achter de kassa...
quote:
50.000 O+
Gewoon trouwen en daarna een gezellig feest met eten, muziek en drank!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor mij helemaal geen liedjes, stukjes of dat soort gekkigheid
aaaaaaaaaah?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef YUR het volgende:
Voor mij helemaal geen liedjes, stukjes of dat soort gekkigheid
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind m wel heuulll schattig![]()
![]()
Sneaky!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft in dat interessante gesprek van straks vast al wel verteld wanneer ze zelf in de winkel staat
Ja toch? Op het enge af maar ook wel weer heelquote:
Rozenblaadjes, kaarsen, wijn en een gedicht?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef nectarientje het volgende:
aaaaaaaaaah?
Wil je dan een extra fijn aanzoek aan GotC doen om het gemis van stukjes wat te compenseren?
quote:
50.000 O+
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dat is idd wel een relatief groot risico met zo'n enge actie..maar als het zo afloopt, is het wel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een normale zaterdagavond hierquote:Op woensdag 7 september 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rozenblaadjes, kaarsen, wijn en een gedicht?
Mmz, klinkt al beter dan tussen de voetbalwedstrijd en de F1 vragen of ze zin heeft in een feestje.. Maar toch, nee, niet helemaal de flow. Dat kan Yur beterquote:Op woensdag 7 september 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
Rozenblaadjes, kaarsen, wijn en een gedicht?
Klink mij iig ideaal in de orenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mmz, klinkt al beter dan tussen de voetbalwedstrijd en de F1 vragen of ze zin heeft in een feestje.. Maar toch, nee, niet helemaal de flow. Dat kan Yur beter
Het is maar goed dat ik geen koppelaarster ben geworden iigquote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is idd wel een relatief groot risico met zo'n enge actie..maar als het zo afloopt, is het wel erg
Ik probeer mij een gedicht van de hand van YUR voor te stellen...quote:Op woensdag 7 september 2011 22:04 schreef GotC het volgende:
Dat is een normale zaterdagavond hier.
Lijkt me logischquote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef nectarientje het volgende:
Waar is At nou gebleven? Terug naar de winkel voor een speciale koopavond?
Tijdelijk flauw vallenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef Atreidez het volgende:
Toen ik hoorde dat ik ging trouwen ben ik tijdelijk flauw gevallen.
Liefste kom eens hierquote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
Ik probeer mij een gedicht van de hand van YUR voor te stellen...
Je krijgt ook een jongetje en een meisje om gezellig samen de golden retriever uit te latenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef Atreidez het volgende:
We zijn alleen maar alvast met een stukje bezig, je hoeft je niet opgejaagd te voelenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef Atreidez het volgende:
Zou je dan halverwege blijven hangen?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Liefste kom eens hier
breng mij meer bier
Ach, het is ook slechts een zakelije transactiequote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef GotC het volgende:
Nja t klinkt al beter dan een collega van mijDie gaan puur omdat het minder/niks kost trouwen ipv samenlevingscontract. Dus echt effe naar gemeentehuis en klaar, echt níks eromheen.
In matchende joggingbroekenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Je krijgt ook een jongetje en een meisje om gezellig samen de golden retriever uit te laten
oh bahquote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef GotC het volgende:
Nja t klinkt al beter dan een collega van mijDie gaan puur omdat het minder/niks kost trouwen ipv samenlevingscontract. Dus echt effe naar gemeentehuis en klaar, echt níks eromheen.
Uiteraardquote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, het is ook slechts een zakelije transactie
Ik wil een langharige chihuahuaquote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil best een hond, maar dat zal toch echt nooit een langharige worden..
Dat zijn anders wel kekke trainingspakjes!quote:
Je katten maken 'm dood!quote:
Nee, zou ik ook niet meer doen als ik jou wasquote:
Dat scheelt mij weer werk.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel kekke trainingspakjes!
Nou, best pittige beestjes hoorquote:
Wacht maar tot Rampage Mia of Killingspree Loki zich ermee gaan bemoeien! Competitie op de kattenbak..quote:
Ik wil heul geen hondquote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef Atreidez het volgende:
Raar, dat vrouwen altijd van die compacte likkertjes willen..
Vroeger was ik ook compactquote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar dat komt doordat jij in die trainingsbroek zit
Waarom al die overbodige ballast in de vorm van een lichaam erbij, als het vooral om de tong gaat?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil gewoon überhaupt een huisdier! En nee Yur, jij bent geen huisdierquote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef Atreidez het volgende:
Je verwacht dat hij aan je voeten gaat likken liggen nu?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef GotC het volgende:
Ik wil gewoon überhaupt een huisdier! En nee Yur, jij bent geen huisdier
Ik ben ook zo blij met mijn compacte zuigertjequote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef Atreidez het volgende:
Maak eens foto's. Of is dat ethisch niet verantwoord?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef nectarientje het volgende:
ooooh, ik ben vandaag wel echt geplet door mijn oppasMaineCooneWat een gevaarte zeg, vol overtuiging op mijn buik
Ik heb foto's van ze gemaakt maar ik snap mijn mobiel niet zo goed dus ik laat ze zaterdag wel zien. Dirk is echt huge and adorablequote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
Maak eens foto's. Of is dat ethisch niet verantwoord?
Zou opzich kunnen, gezien ik op bed ligquote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je verwacht dat hij aan je voeten gaat likken liggen nu?
Mutsjequote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb foto's van ze gemaakt maar ik snap mijn mobiel niet zo goed dus ik laat ze zaterdag wel zien. Dirk is echt huge and adorable
Dirk! Ideale naamquote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb foto's van ze gemaakt maar ik snap mijn mobiel niet zo goed dus ik laat ze zaterdag wel zien. Dirk is echt huge and adorable
Ik vind Dirk ook echt wel leuk (voluit is het iets van Dirk nogwat James Bondquote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef GotC het volgende:
Dirk! Ideale naam
Mijn buren hadden 2 Bullmastiff's (huge honden), allebei vrouwtje. Hadden ze ze Arie en Dirk genoemd![]()
Vriendin van mij heeft een terrier-achtig beestje dat ze Herman hebben genoemdquote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Dirk! Ideale naam
Mijn buren hadden 2 Bullmastiff's (huge honden), allebei vrouwtje. Hadden ze ze Arie en Dirk genoemd![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind Dirk ook echt wel leuk (voluit is het iets van Dirk nogwat James Bond) Het is net zo'n knuffelkat als Joepje maar dan dus groot en rood
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft een terrier-achtig beestje dat ze Herman hebben genoemd
Heel knuffelbaar maar als dat 's nachts op je hoofd gaat liggen, stik je.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:16 schreef GotC het volgende:
![]()
!
Knuffelbaar dus?
Arie heette ook eigenlijk Arieke..mja.
Ah, de volgende meet bij jou thuis? Iedereen neemt een eigen deken mee of gaan we delen?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:21 schreef WheeleE het volgende:
wow. ik scroll me te pletter op mn telefoon vandaag! Trouwliedjes, beftekkels, zuigers...tja...
Ik haat dit pestpleurisweer
Tijd om gezamelijk onder een dekentje op de bank te gaan bivakkeren met een beker warme chocolademelk en een kerstfilm. En dichte gordijnen. Die regen hoef ik niet meer te zien.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, de volgende meet bij jou thuis? Iedereen neemt een eigen deken mee of gaan we delen?
Ik had eigenlijk een gezamelijk als in met zijn 2en in gedachten. Alsjebedoeltwatikbegrijpquote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, de volgende meet bij jou thuis? Iedereen neemt een eigen deken mee of gaan we delen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:38 schreef WheeleE het volgende:
Ik had eigenlijk een gezamelijk als in met zijn 2en in gedachten. Alsjebedoeltwatikbegrijp
daar hoopt wheelee ook opquote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]Oh, dan kruip ik hier wel onder mijn eigen dekentje, alleen
Hoog tijd dat
weer thuis komt
Bowlingmeet? Count me in!quote:Op donderdag 8 september 2011 00:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Binnenkort evt weer een bowlingmeet?
Heb ik eigenlijk wel zin in
Ik had niet de intentie om met Nectarientje drquote:
Kunnen we niet gewoon meteen gaan zuipenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Binnenkort evt weer een bowlingmeet?
Heb ik eigenlijk wel zin in
Zuipen tijdens bowlen kan hele leuke momenten opleverenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon meteen gaan zuipen
Nee, onmogelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 09:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon meteen gaan zuipen
Dan vul ik bij deze mijn beschikbaarheidslijstje aan. Ik ben niet in te zetten als hondenvastbindpaal of bowlingbalquote:Op donderdag 8 september 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
gebruiken we dan wheelee ald bowlingbal??
dan heb ik misschien ook een keer een strike
Als hij maar wel op tijd bukt danquote:Op donderdag 8 september 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
gebruiken we dan wheelee ald bowlingbal??
dan heb ik misschien ook een keer een strike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde jankpostHet is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nee, Hij wil niet neequote:
Jij bent zeker ook tegen dwergwerpen omdat het niet ethisch verantwoord isquote:Op donderdag 8 september 2011 15:28 schreef WheeleE het volgende:
Oi! I'm in the room!
[..]
Nee, Hij wil niet nee
Wel bowlen, maar niet als bal.
Ik heb niks tegen ethisch onverantwoorde sporten. Dwergwerpen is okay, ik ben de dwerg nietquote:Op donderdag 8 september 2011 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook tegen dwergwerpen omdat het niet ethisch verantwoord is
Ja, maar wij willen rolstoelerbowlenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen ethisch onverantwoorde sporten. Dwergwerpen is okay, ik ben de dwerg niet
Dan leen je maar een rolstoeler in het bejaardentehuis ofzo. Die stribbelen niet zo tegen,quote:Op donderdag 8 september 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wij willen rolstoelerbowlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |