FiPoquote:
quote:
jij ook op feestboek??quote:
Was er bij ons maar eens 3 dagen geen werkmailquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef Atreidez het volgende:
Wat een regeldag zeg.. Heb een rood oor. Ook al 3 dagen zonder werkmail, hele bedrijf pissig naar je kijkend als je door de gang loopt
Bijna weekend gelukkig, vanavond zuipen
Ja, of drie dagen geen telefoonverbindingquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Was er bij ons maar eens 3 dagen geen werkmail
Alle 2 gewoon een week plat gooienquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, of drie dagen geen telefoonverbinding
Oh, dat lijkt mij na een hele dag telefoniste spelen serieus een hemel!quote:
Alleen de mail eruit is voor mij al de hemelquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij na een hele dag telefoniste spelen serieus een hemel!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb gister toch zulke lekker pakjes/zakjesloze nasi gemaakt. En straks de extra lekkere kliekjesversie![]()
Hehheh, moet ik even goed nadenken wat ik ook alweer gedaan hebquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]Hoelang nog voor het recept in mijn mailbox staat?
Ik ga zo 'n pastaatje met veel veggies en knoflook in elkaar draaien
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
Ik ben vanavond, vannacht en morgen alleen thuis, dus ik heb lekker asociaal een pizza en een pot B&J Cookie Dough laten bezorgen![]()
Owh, wat gaat je vrouwtje doen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
Ik ben vanavond, vannacht en morgen alleen thuis, dus ik heb lekker asociaal een pizza en een pot B&J Cookie Dough laten bezorgen![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is met haar werk lekker actief bezig (lees: zuipen) in Friesland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]Volgens haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou ja, wat dondert het ook he. Ik neem ten minste aan dat jouw bijwijf er vannacht ook gezellig bijkruipt?quote:
Alle 3quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, wat dondert het ook he. Ik neem ten minste aan dat jouw bijwijf er vannacht ook gezellig bijkruipt?
Ah, vandaar het ijs.. Om ze tussendoor even kalm te houdenquote:
Nee, om eventueel warmgeschuurde plekken wat te koelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, vandaar het ijs.. Om ze tussendoor even kalm te houden
Slimme man. Dan kan je inderdaad maar beter ijs meenemen dat je zelf ook nog lekker vindtquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef YUR het volgende:
Nee, om eventueel warmgeschuurde plekken wat te koelen
Exact! Koelen doen we in stijl hequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Slimme man. Dan kan je inderdaad maar beter ijs meenemen dat je zelf ook nog lekker vindt
Ik heb geen ijs, geen bijwijven.. en ik ben wel gewend aan schuin slapenquote:
Die bijwijven zijn denkbeeldig...en ik ben niet gewend aan schuin slapenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs, geen bijwijven.. en ik ben wel gewend aan schuin slapen
50.000 O+
Hoi! Borrelen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef nectarientje het volgende:
is nu op weg naar Spanje, even een weekje duiken. Nu hoef ik niet per se te duiken, maar nu naar Spanje wil ik ook wel! *jaloers*
Zijn er nog andere opties?quote:
Iedere doordeweekse avond behalve dinsdag of anders zaterdagavond?quote:
Dan stem ik voor een zaterdagquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Iedere doordeweekse avond behalve dinsdag of anders zaterdagavond?
Volgende week zaterdag dan? Morgenavond ben ik in Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag dan? Morgenavond ben ik in Amsterdam
Gezellig!quote:
Dat is afwachtenquote:
Je weet het ook maar nooit met twee van die nukkige types zoals wijquote:
Gewoon de breiwerkjes mee, dan hebben jullie wat om te doen als het gesprek stil valt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je weet het ook maar nooit met twee van die nukkige types zoals wij
Of de naaimachines, hoeven we helemaal niet te praten!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef WheeleE het volgende:
Gewoon de breiwerkjes mee, dan hebben jullie wat om te doen als het gesprek stil valt.
Neem dan een pan garnalen mee, kunnen jullie heurintrejer spelen en nog een zakcentje verdienenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Of de naaimachines, hoeven we helemaal niet te praten!
Maar maar maar, ik heb al een baan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef WheeleE het volgende:
Neem dan een pan garnalen mee, kunnen jullie heurintrejer spelen en nog een zakcentje verdienen
Idd...slaat werkelijk helemaal nergens opquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leuke uitslag van Nederland-San Marino 11-0
Toen ik wegliep uit de sportschool was het 4-0 (5de doelpunt was net afgekeurd) en toen ik thuis kwam stond het 6-0quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leuke uitslag van Nederland-San Marino 11-0
Als je digi tv hebt, dan heb je alle NL kanalen nu digitaal, zonder extra kostenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam trouwens tijdens het zappen tot de conclusie dat we ineens allemaal nieuwe kanaaltjes erbij hebben (Disney Channel, echt iets van 3 crime-kanalen, 24/7 music video's van MTV - waren ze daar ooit niet mee begonnen 30 jaar geleden?, een of ander nieuw kookkanaal) Dus denk dat ik me niet hoef te vervelen tijdens de eerstvolgende stortbui.
van het zweet jahquote:
Scharrel op bezoek?quote:
Niks zo lekker als een verkoelend buitje na afloop van een goede neukpartij.quote:
wat had je nou gedaan met die paal??quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 11:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat had je nou gedaan met die paal??
en waarom ben je er zo moe van??
overstag gingenquote:Op zondag 4 september 2011 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]!
Ging een weekend weg met m'n werkGisteren gingen we dus skutjesilen
Ik lag met een groep gewoon ergens midden op die boot, maar moesten best vaak plat liggen als ze..euh..het zeil omgooide
Dus dat was mijn uitzicht
Zo beschaafd ben ik niet hoorquote:Op zondag 4 september 2011 11:57 schreef WheeleE het volgende:
Welkom terug in de beschaafde wereld GotC
Den Haag is geen beschaafd gebied johquote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef WheeleE het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo beschaafd ben ik niet hoor
[/quote Elk beschaafd gebied heeft zijn wildemannen...
Jij ook geen wildeman.quote:
Overal waar ik benvwordt het een stuk beschaafdervquote:
nu is het alweer droog hoorquote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef MissMSX het volgende:
Overal regenloos, behalve hier
[ afbeelding ]
Ja ik, heb me goed kunnen vermaken.quote:Op maandag 5 september 2011 11:33 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iemand gisteren Seinpost Den Haag gezien?
Het Haagsche accent was wel wisselend. Soms net genoeg en soms een beetje te geacteerd. Maar als je daar doorheen kijkt zit het wel lekker in elkaar.quote:Op maandag 5 september 2011 12:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik, heb me goed kunnen vermaken.
Leuk ook dat alles waar ze waren op loop afstand van me huis is
En al paar keer me stam kroeg gespot
Geinig ook dat het meisje een brood gestolen had op een adres waar een pop podium zit.
En die geld transport man kwam uit de avond winkel
Een aantal wel maar vrij weinig. Me collega's zaten al van... Zeg jij dat nou eens. Want het is soms net als of ik je hoor praten whehequote:Op maandag 5 september 2011 12:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het Haagsche accent was wel wisselend. Soms net genoeg en soms een beetje te geacteerd. Maar als je daar doorheen kijkt zit het wel lekker in elkaar.
Een poging tot authentiek Haags ofzo. Die Stefan Evenblij, die dikke, die is volgens mij wel echt Haags. Maar die scooterknakker met zn matje lijkt het er net iets te dik op te leggen. De rest praat niet echt noemenswaardig Haags vind ik.quote:Op maandag 5 september 2011 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een aantal wel maar vrij weinig. Me collega's zaten al van... Zeg jij dat nou eens. Want het is soms net als of ik je hoor praten whehe
Wat me wel opgevallen is, is dat ze best wel schelden ook met kanker. Dat verbaast me wel.
Valt ook allemaal wel mee. De bolle komt uit voorburg maar in den haag opgegroeid.quote:Op maandag 5 september 2011 13:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een poging tot authentiek Haags ofzo. Die Stefan Evenblij, die dikke, die is volgens mij wel echt Haags. Maar die scooterknakker met zn matje lijkt het er net iets te dik op te leggen. De rest praat niet echt noemenswaardig Haags vind ik.
Nee, nee, die met matje komt ook echt uit Den Haag (woont nu in Amsterdam) en zn Haags is er met spraaklessen uitgeramd las ik van de week.quote:Op maandag 5 september 2011 13:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een poging tot authentiek Haags ofzo. Die Stefan Evenblij, die dikke, die is volgens mij wel echt Haags. Maar die scooterknakker met zn matje lijkt het er net iets te dik op te leggen. De rest praat niet echt noemenswaardig Haags vind ik.
Dat scheelt wel....ik heb juist weer helemaal niets met die omgevingquote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik vond het zeker leuk, accent, droge humor, lekker plat soms en alleen maar bekende plekken waar ik zo goed als bijna woon
En al paar keer me stam kroeg gespot
Ik ben er echt opgegroeid en kom nu nog dagelijks bv in de keizerstraat. Daar zit me appie en stamkroegquote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat scheelt wel....ik heb juist weer helemaal niets met die omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |