FiPoquote:
quote:
jij ook op feestboek??quote:
Was er bij ons maar eens 3 dagen geen werkmailquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef Atreidez het volgende:
Wat een regeldag zeg.. Heb een rood oor. Ook al 3 dagen zonder werkmail, hele bedrijf pissig naar je kijkend als je door de gang loopt
Bijna weekend gelukkig, vanavond zuipen
Ja, of drie dagen geen telefoonverbindingquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Was er bij ons maar eens 3 dagen geen werkmail
Alle 2 gewoon een week plat gooienquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, of drie dagen geen telefoonverbinding
Oh, dat lijkt mij na een hele dag telefoniste spelen serieus een hemel!quote:
Alleen de mail eruit is voor mij al de hemelquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij na een hele dag telefoniste spelen serieus een hemel!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb gister toch zulke lekker pakjes/zakjesloze nasi gemaakt. En straks de extra lekkere kliekjesversie![]()
Hehheh, moet ik even goed nadenken wat ik ook alweer gedaan hebquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]Hoelang nog voor het recept in mijn mailbox staat?
Ik ga zo 'n pastaatje met veel veggies en knoflook in elkaar draaien
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
Ik ben vanavond, vannacht en morgen alleen thuis, dus ik heb lekker asociaal een pizza en een pot B&J Cookie Dough laten bezorgen![]()
Owh, wat gaat je vrouwtje doen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
Ik ben vanavond, vannacht en morgen alleen thuis, dus ik heb lekker asociaal een pizza en een pot B&J Cookie Dough laten bezorgen![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is met haar werk lekker actief bezig (lees: zuipen) in Friesland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]Volgens haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou ja, wat dondert het ook he. Ik neem ten minste aan dat jouw bijwijf er vannacht ook gezellig bijkruipt?quote:
Alle 3quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, wat dondert het ook he. Ik neem ten minste aan dat jouw bijwijf er vannacht ook gezellig bijkruipt?
Ah, vandaar het ijs.. Om ze tussendoor even kalm te houdenquote:
Nee, om eventueel warmgeschuurde plekken wat te koelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, vandaar het ijs.. Om ze tussendoor even kalm te houden
Slimme man. Dan kan je inderdaad maar beter ijs meenemen dat je zelf ook nog lekker vindtquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef YUR het volgende:
Nee, om eventueel warmgeschuurde plekken wat te koelen
Exact! Koelen doen we in stijl hequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Slimme man. Dan kan je inderdaad maar beter ijs meenemen dat je zelf ook nog lekker vindt
Ik heb geen ijs, geen bijwijven.. en ik ben wel gewend aan schuin slapenquote:
Die bijwijven zijn denkbeeldig...en ik ben niet gewend aan schuin slapenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs, geen bijwijven.. en ik ben wel gewend aan schuin slapen
50.000 O+
Hoi! Borrelen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef nectarientje het volgende:
is nu op weg naar Spanje, even een weekje duiken. Nu hoef ik niet per se te duiken, maar nu naar Spanje wil ik ook wel! *jaloers*
Zijn er nog andere opties?quote:
Iedere doordeweekse avond behalve dinsdag of anders zaterdagavond?quote:
Dan stem ik voor een zaterdagquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Iedere doordeweekse avond behalve dinsdag of anders zaterdagavond?
Volgende week zaterdag dan? Morgenavond ben ik in Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag dan? Morgenavond ben ik in Amsterdam
Gezellig!quote:
Dat is afwachtenquote:
Je weet het ook maar nooit met twee van die nukkige types zoals wijquote:
Gewoon de breiwerkjes mee, dan hebben jullie wat om te doen als het gesprek stil valt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je weet het ook maar nooit met twee van die nukkige types zoals wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |