ik zal het geheim houden krijg ik nog wat in ruil daar voor nu je water in wijn kan veranderen en zo kan water ook wel in bier toch? doe even het IJsselmeer doen a.u.b.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:42 schreef Argo het volgende:
[..]
DAN IS DAT WAAROM IK OPEENS BEN GAAN LEZEN HET IS EEN INGEVING!
Houden we het wel geheim?
[..]
Maar ik sta het laagste in rang bij de goden omdat ik jong ben..![]()
Zou het aan mijn ballen kietelen, dit ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Koolzuur op plekken waar je geen koolzuur wilt voelen
Voor eigen belang? Sorry daar ga ik niet in mee! Gulzigaard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:51 schreef imanidiot het volgende:
[..]
ik zal het geheim houden krijg ik nog wat in ruil daar voor nu je water in wijn kan veranderen en zo kan water ook wel in bier toch? doe even het IJsselmeer doen a.u.b.
nee ik denk hier ook aan anderen dat wordt een gruwelijk feestje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor eigen belang? Sorry daar ga ik niet in mee! Gulzigaard.
Sorry maar vanuit mijn principes denk ik dat we dan beter gaan risken met ons allen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:35 schreef imanidiot het volgende:
[..]
nee ik denk hier ook aan anderen dat wordt een gruwelijk feestje.
Met nadruk op het feestje en hoe gruwelijk die wordt.
Omdat risk net zo gruwelijk is als een IJsselmeer gevuld met bier.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vind je op FOK! toch zoveel van die zeer rare buitenbeentjes/eenlingen?
In je eentje een bijbel (uberhaupt: bijbel) gaan zitten lezen ipv in je nieuwe klas vrienden gaan maken.
Nieuwe topics zijn als interactieve betonklappers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:44 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Omdat risk net zo gruwelijk is als een IJsselmeer gevuld met bier.
Argo is hopelijk een geval apart, anders heb ik medelijden met vele FOK!kers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vind je op FOK! toch zoveel van die zeer rare buitenbeentjes/eenlingen?
In je eentje een bijbel (uberhaupt: bijbel) gaan zitten lezen ipv in je nieuwe klas vrienden gaan maken.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Argo is hopelijk een geval apart, anders heb ik medelijden met vele FOK!kers.
Wow, gast, netjes!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:46 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Nieuwe topics zijn als interactieve betonklappers.
Ze klappen wel, maar dat is ook het enige. En als je het minimum doet dan haal je niet alles uit jezelf. Het is de eeuwige strijd tussen goed en kwaad. En het kwade moet overwonnen worden. Maar zonder goed geen kwaad. Zo ook geen snaar zonder gitaar. En gitaren, die zijn goed.
Alle argumenten worden door de geestelijke blinden verworpen, maakt niet uit hoe sterk ze zijn.quote:
Neen ik begrijp je, ik vergeef je ook. En ik hou van je als mijn naaste ik weet dat het de schuld van boze tovenaren is! En ik zal je dan ook beschermen. Maar weet jij waar ik de boze tovenaren kan vinden? Dan kan ik je bevrijden als je met mij samen werkt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle argumenten worden door de geestelijke blinden verworpen, maakt niet uit hoe sterk ze zijn.Waarschijnlijk ga je dit argument ook verwerpen.
je klinkt als een extremist. meld je jezelf ff aan bij de aivd? is altijd beter dan dat ze jou als eerste vindenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen ik begrijp je, ik vergeef je ook. En ik hou van je als mijn naaste ik weet dat het de schuld van boze tovenaren is! En ik zal je dan ook beschermen. Maar weet jij waar ik de boze tovenaren kan vinden? Dan kan ik je bevrijden als je met mij samen werkt.
Wat is een Aivd? Dat klinkt als een tovenaars vereniging.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je klinkt als een extremist. meld je jezelf ff aan bij de aivd? is altijd beter dan dat ze jou als eerste vinden
overheidsinstantie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is een Aivd? Dat klinkt als een tovenaars vereniging.
Die kan je vinden in Zweinstein, dat is ergens in Groot-Brittannië. Veel succes mijn brave ridder.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen ik begrijp je, ik vergeef je ook. En ik hou van je als mijn naaste ik weet dat het de schuld van boze tovenaren is! En ik zal je dan ook beschermen. Maar weet jij waar ik de boze tovenaren kan vinden? Dan kan ik je bevrijden als je met mij samen werkt.
En stemmen SGP, uiteraard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Geelman het volgende:
BIJBEL!!!!![]()
Alleen echte bazen lezen de Bijbel.
Ik zal heen gaan, en ze met de grond gelijk maken. Ik moet eerst een strategie bedenken aangezien boze tovenaren de zee manipuleren mogen ze niet weten van mijn komst. Wellicht bekijken ze dit topic al en is niemand hier veilig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die kan je vinden in Zweinstein, dat is ergens in Groot-Brittannië. Veel succes mijn brave ridder.
Imo een leuk sprookjesboek ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Geelman het volgende:
BIJBEL!!!!![]()
Alleen echte bazen lezen de Bijbel.
quote:
Ja omdat je betoverd bent! Maar kom niet bij mij aan huilen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef Dalando het volgende:
"God zal u straffen!"Lijkt mij een beetje onrealistisch.
Ja, ik ben even kwaadaardig als Voldemort, vrees mij en mijn duistere magie!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Het lachen zal je vergaan, ik begin haast te denken dat jij een boze tovenaar bent!
Wat heeft deze gast gesnoven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja omdat je betoverd bent! Maar kom niet bij mij aan huilen!
Ik weet niet wie dat is, maar als dat hun leider is, dan stel ik je voor je nu over te geven. Voordat ik een goddelijke bijeenkomst bijeen roep!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben even kwaadaardig als Voldemort, vrees mij en mijn duistere magie!
Waarschijnlijk is het zo'n type die high van het leven is.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo'n type die high van het leven is.
Blijf vooral maar lachen, totdat ik je toverstaf verniel. Dan ben je niks meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo'n type die high van het leven is.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar als dat hun leider is, dan stel ik je voor je nu over te geven. Voordat ik een goddelijke bijeenkomst bijeen roep!
Oeh oeh mag ik dat wijf zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de vier gevaarlijkste duistere tovenaars ter wereld. Voldemort is die gozer helemaal links en ik ben de gozer met de baard.
En die mensen op de achtergrond? Zijn dat jullie gijzelaars? Ik zal jullie systematisch vernietigen. Wacht maar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de vier gevaarlijkste duistere tovenaars ter wereld. Voldemort is die gozer helemaal links en ik ben de gozer met de baard.
Dat is ons schoonmaakteam, wij geven ook om hygiëne weet je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef Argo het volgende:
[..]
En die mensen op de achtergrond? Zijn dat jullie gijzelaars? Ik zal jullie systematisch vernietigen. Wacht maar!
Godverdomme krijg net een DM van Huppelmuts dat zij de rol al heeft genomenquote:
Wie is je dealer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef Argo het volgende:
[..]
En die mensen op de achtergrond? Zijn dat jullie gijzelaars? Ik zal jullie systematisch vernietigen. Wacht maar!
Jullie smerige tovenaren. Ik zal niet rusten voordat ik jullie heb opgespoord. Ik zal die mensen wreken! Zomaar het schoonmaak team betoveren, nee hier heb ik geen woorden voor! Ik zal ze wreken. Ik zal strijden!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is ons schoonmaakteam, wij geven ook om hygiëne weet je.
Cocaïne? Heroïne?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie smerige tovenaren. Ik zal niet rusten voordat ik jullie heb opgespoord. Ik zal die mensen wreken! Zomaar het schoonmaak team betoveren, nee hier heb ik geen woorden voor! Ik zal ze wreken. Ik zal strijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |